Goed. Met u?quote:
GEEF HET NOU NIET ZO SNEL OP, WE MOETEN EEN GOEDE FOTO IN US PLAATSENquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Toestand inderdaad. Die haat snapte ik ook al niet, wat was er aan de hand?Ik hoorde het vermeende gerucht dat mijn geweldige kaaklijn slecht tot niet zichtbaar was en mijn haar was verregend? En ik maar denken dat het een leuke foto was.
![]()
CY cared zoals gewoonlijk genoeg om het wereldwijde websteknet dat we nu al zes uur bezig zijn om een nieuwe te maken, gewapend met Instagram en de meest obscure VIP foto-apps via underground provisioning profiles: geen succes so far.Ik schijn echt een rotkop te hebben!
Doe niet zo schijnheilig jij, vorige topic wist je nog waar ik het over hadquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wie beschuldigt ze dan? Waar heb je het over?
Mwehehehe, allemaal projectie. Die suffe stumper komt niet terecht bij normale chicks, is alleen bekend met chicks van dat niveau wat hij nu omschrijft, vrees ik. Arme durrr, en maar denken dat hij goeie bitchez scoort.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:42 schreef Panzermaus het volgende:
Veer, ik dacht dat je al 5.5 jaar een vriend had.Of was dat ook al gelul?
Succes, goed om je heen kijken he? " Kijk door de bocht heen naar het punt waar je naartoe wilt "quote:
Wisten wij al hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik schijn echt een rotkop te hebben!
Ik heb jou horen zeggen dat ze je dochter beledigd heeft. Terwijl ik je ook heb horen zeggen dat het je dochter niet is, maar je nichtje. En daarnaast heb ik de belediging zelf niet gezien.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:44 schreef durrrr het volgende:
[..]
Doe niet zo schijnheilig jij, vorige topic wist je nog waar ik het over had
Ook, lief dat je het vraagt.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:41 schreef Panzermaus het volgende:
My thoughts exactly. Emily Ratatouille ofzo, een van mijn favorieten.
1.91quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:42 schreef durrrr het volgende:
[..]
1.85![]()
Niks kunnen regelen
13k posts
Samuel geen baas vinden
Haten op 'midget' Durrrr
FUUUUUUUUUUUUUU
Heb ik zijn dochter beledigd? Ik kan me herinneren dat er mensen waren die dat kindje er als een downey uit vonden zien, maar ik kan me niet herinneren dat ik dat zelf ook zo gezegd hebquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb jou horen zeggen dat ze je dochter beledigd heeft. Terwijl ik je ook heb horen zeggen dat het je dochter niet is, maar je nichtje. En daarnaast heb ik de belediging zelf niet gezien.
Mijn hele wereldbeeld is overhoop gegooid nadat me vanmiddag verteld is dat ik een zesje ben. Ben nu maar wat voor school aan het doen, ik zal m'n hersenen moeten gaan gebruiken ipv denken dat ik er met mijn uiterlijk komquote:
Natuurlijk niet. Een lieve juf die zegt zoiets niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb ik zijn dochter beledigd? Ik kan me herinneren dat er mensen waren die dat kindje er als een downey uit vonden zien, maar ik kan me niet herinneren dat ik dat zelf ook zo gezegd heb![]()
Daarom zou ik wel graag een quote willen zien, maar daar kan baas durrr natuurlijk niet meer aankomen.
Ik zei in mijn vorige post al noem me geen schatje.. Doe je het toch, en dan moet ik dimmen ? Dat kindje van me zus wie je beledigde (niet mijn dochter maar opeens op fok dachten ze ik heb een dochter), ik weet niet hoe je kan quoten van andere topics, ben niet elke dag hierop als jouquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ehm, ik heb echt werkelijk waar geen flauw idee waar je het over hebt? Waar beledigde ik wie? Kom eens met een quote ofzo, want ik denk dat je in de war bent. En je moet ff dimmen met je kanker.
Nog even blijven oefenen, bby.quote:
quote:
As if ... Nooit je zelfbeeld laten bepalen door anderen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mijn hele wereldbeeld is overhoop gegooid nadat me vanmiddag vertelt is dat ik een zesje ben. Ben nu maar wat voor school aan het doen, ik zal m'n hersenen moeten gaan gebruiken ipv denken dat ik er met mijn uiterlijk kom
Jouw wereldbeeld had allang kapot moeten zijn toen ze je op die oude kop van je pakten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mijn hele wereldbeeld is overhoop gegooid nadat me vanmiddag vertelt is dat ik een zesje ben. Ben nu maar wat voor school aan het doen, ik zal m'n hersenen moeten gaan gebruiken ipv denken dat ik er met mijn uiterlijk kom
Jij bent echt nog te dom om te poepen, gewoon.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:46 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ik zei in mijn vorige post al noem me geen schatje.. Doe je het toch, en dan moet ik dimmen ? Dat kindje van me zus wie je beledigde (niet mijn dochter maar opeens op fok dachten ze ik heb een dochter), ik weet niet hoe je kan quoten van andere topics, ben niet elke dag hierop als jou.
Gelukkig heb ik jou om van te lerenquote:
Thanks, you're a sweetiequote:Op zondag 11 augustus 2013 20:48 schreef Marie30 het volgende:
[..]
As if ... Nooit je zelfbeeld laten bepalen door anderen.
Dit is een SC, hier gaat het altijd goed. Houdoe Marie en eet smakelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:49 schreef Marie30 het volgende:
Kunnen jullie nu stoppen met die herrie, kan ik uiteten gaan? Heb ik verdiend, hele dag aan mijn eindwerk geschreven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |