haha wat een gekkie ben ik toch ;pquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:35 schreef Chloroform het volgende:
Je bent zelf nog niet eens oud genoeg om te stemmen man, gekke A_F.
Dit is echt next level stupidity.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:33 schreef durrrr het volgende:
[..]
Pilletjes? Eens per 3 maanden doe ik dat wel eens ja. Dan vult de serotorine weer aan he anders werkt het niet meer zo goed als je het elke weet doet. Heb je ervaring mee dan ofzo? Dat je het wekelijks deed? Nu snap ik je frustraties wel een beetje. Kankerhoer.
Vind je haar bum lelijk? Panz zei gister dat ik op haar lijk qua figuurquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:34 schreef Chai het volgende:
Panzer zeg tegen die meid in de OP dat ze moet gaan squatten.
Nee kan ik niet goed zien en jouw bum is wel goed.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vind je haar bum lelijk? Panz zei gister dat ik op haar lijk qua figuur
Als je zo doorgaat met wijn drinken, krijg je die over 5 jaar vanzelf wel.quote:
Wowquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij hebt een mooie bum, dat compenseert
Ik weet niet hoe je moet quoten uit een vorig topic.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:40 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je moet quoten uit een vorig topic.
Maar je beledigde iemand die helemaal onschuldig is, en dat kan gewoon niet in mijn ogen, en dat maakt jou een vuile kanker hypocriet.
En ik ben niet zoals de meeste hier alleen omdat jij een kut hebt (die vast al helemaal is uitgewoond en vol met soa's zit) dat ik dan aardig tegen je doe.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:40 schreef durrrr het volgende:
[..]
Maar je beledigde iemand die helemaal onschuldig is, en dat kan gewoon niet in mijn ogen, en dat maakt jou een vuile kanker hypocriet.
En ik ben niet zoals de meeste hier alleen omdat jij een kut hebt (die vast al helemaal is uitgewoond en vol met soa's zit) dat ik dan aardig tegen je doe.
Wie beschuldigt ze dan? Waar heb je het over?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:40 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Toestand inderdaad. Die haat snapte ik ook al niet, wat was er aan de hand?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat ik zei dat durrr zelf de grootste mongool nog was (na zijn shitload aan haat jegens jou en CY) was ik ineens de pineut en was ik kankerlelijk en een de grootste kankerhoer van fok
Come at me brah
My thoughts exactly. Emily Ratatouille ofzo, een van mijn favorieten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Gewoon goede bum hoor, die in de OP.
gvdquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat met wijn drinken, krijg je die over 5 jaar vanzelf wel.
Ehm, ik heb echt werkelijk waar geen flauw idee waar je het over hebt? Waar beledigde ik wie? Kom eens met een quote ofzo, want ik denk dat je in de war bent. En je moet ff dimmen met je kanker.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:40 schreef durrrr het volgende:
[..]
1.85quote:
Veer, ik dacht dat je al 5.5 jaar een vriend had.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:40 schreef durrrr het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |