HAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
VISA AANVRAGEN 3 TOT 4 MAANDEN ????????????????????????????????????????????
Nee niks je geeft geen fuckquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee niks je geeft geen fuck.
Wow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]Als het safe word maar niet 'chai' is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Slap geworden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als het safe word maar niet 'chai' is.
Oh, misschien wel goed dan.quote:
doeiiiquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:21 schreef Dqod het volgende:
Maar nu ga ik echt.. Lobi, peepz en kusjekroel voor m'n zonnestraaltje :$
Trustequote:Op maandag 12 augustus 2013 00:21 schreef Dqod het volgende:
Maar nu ga ik echt.. Lobi, peepz en kusjekroel voor m'n zonnestraaltje :$
Was t maar wat, dan had je watquote:
quote:
Het is inderdaad wel stil hier, ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|