Vriendelijk my fat ass.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow, een vriendelijke glimlach is ook al niet meer goed.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:02 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Wat noem je mijn ass fat?!quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal eens onvriendelijk doen tegen je fat ass.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:03 schreef Dqod het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:07 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Don't be scared to show a little of that thang thangquote:
Ik herken jou nog wel, schatje :$quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:09 schreef Dqod het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Gvd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Don't be scared to show a little of that thang thang
No matter how you weigh it girl, it's feminine
Kinda body everybody wanna know (Yea yea)
Be the private dancer in my Luke show (C'mon girl)
Skip the salad girl, bring us both a menu
Eat the whole box of chocolates I send you (Heh)
See girl, ya more than just an apple in my
Eye/I, confess I wanna get up in ya
Thighs, the rest'll tell you all the things..
Vinger ze.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga nog even wat kijken :$
Doe niet zo vies, ik bloedquote:
Nepschipper.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe niet zo vies, ik bloed
Vanavond kijk ik tekenfilmpjes om opwinding zoveel mogelijk te voorkomen
Nou en, je hebt toch een douche?!quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe niet zo vies, ik bloed
Vanavond kijk ik tekenfilmpjes om opwinding zoveel mogelijk te voorkomen
Doe niet zo teleurgesteld in mequote:
Die moeten we delen met t dorpquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou en, je hebt toch een douche?!
Die vier inwoners..quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe niet zo teleurgesteld in me
[..]
Die moeten we delen met t dorp
Kusjekroel terug.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:21 schreef Dqod het volgende:
Maar nu ga ik echt.. Lobi, peepz en kusjekroel voor m'n zonnestraaltje :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |