Wat was je aan het kijken dan? Tekenfilmpjes toch?? Spongebob squarepants.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:23 schreef Dqod het volgende:
Hier een beetje herrie om jullie te vermaken.. Of doof te maken, 't is of 't een of 't ander.. Keuzes moeten er gemaakt worden
Nu ga ik weer kijken wat ik aan het kijken was
Dit kan je bij dqod beter niet vragenquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:26 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Wat was je aan het kijken dan? Tekenfilmpjes toch?? Spongebob squarepants.
Haha, daar heb je eigenlijk wel een punt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit kan je bij dqod beter niet vragen
Veel kijk plezier...quote:
quote:
Alleen maar mensen die ik aardig vind hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank je.. Jij bent een jongen die anderen nog hun plezier gunt.. Zo worden ze tegenwoordig niet meer gemaakt
Zo is het maar net.. TRAP IN HUN BALLEN KENNE ZE KRIJGE GODNONDEJU!!!quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:35 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Alleen maar mensen die ik aardig vind hoor.![]()
Anders kunnen ze oprotten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... Moet jij nog niet naar bed :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo is het maar net.. TRAP IN HUN BALLEN KENNE ZE KRIJGE GODNONDEJU!!!Bed? Wat is dat? Gewoon de hele nacht opblijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... Moet jij nog niet naar bed :$![]()
Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn...het beste is eruit.
There are only 10 types of people in this world: those who understand binary, and those who don't.
Ik ga trouwen met mijn bed.. Ouwe, trouwe rakker houdt het nog steeds vol na al die jarenquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:38 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Bed? Wat is dat? Gewoon de hele nacht opblijven.![]()
Tel kwijt :$quote:
Komt helemaal goed, oh waarde Gridjepitje :$ :$quote:
Ging jij niet slapen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, oh waarde Gridjepitje :$ :$
Nee, beetje opletten eh.. K ging tekenfilmpjes kijkenquote:
Ohquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, beetje opletten eh.. K ging tekenfilmpjes kijken
Niet zo kortaf en onverschillig tegen me doen hoorquote:
Intressantquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet zo kortaf en onverschillig tegen me doen hoorJe maakt me helemaal para
Doet ze bij iedere vrouw, de clit-tease dat het is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet zo kortaf en onverschillig tegen me doen hoorJe maakt me helemaal para
#yolo#bestclip2k13quote:
Nou zeg, hoe komt dat danquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ik ben met tegenzin nog wakker.. Weer eens zo'n benauwde hoestaanval enz. Fokking irritant want ben echt moe en wil slapen.
Ja, laatst mij helemaal opgeilen enzo en sexy praatjes en nu dit ehquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doet ze bij iedere vrouw, de clit-tease dat het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Heb je allemaal niks aan die vrouwen, je zou gewoon een man moeten pakken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:48 schreef Dqod het volgende:
Ja, laatst mij helemaal opgeilen enzo en sexy praatjes en nu dit eh
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou zeg, hoe komt dat dan
Beetje thee geen idee? (Wow ik rijm hey) of iets anders zachts voor den keel?
[..]
Ja, laatst mij helemaal opgeilen enzo en sexy praatjes en nu dit ehJa heb ik laatste tijd vet vaak, dokter zegt dat het door gevoelige slijmvliezen ofzo komt maar ik betwijfel dat, want heb het altijd 's nachts. Thee helpt niet en andere shit ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja ik wil alsnog weten wie dat nou was, man![]()
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |