En de spelers die de club moesten verlaten blinken plotseling uitquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:35 schreef Elan het volgende:
Wat is dit voor gezeik leek wel of niemand opeens meer kon voetballen.
Ben erg benieuwd hoe op een eventuele derde nederlaag gereageerd gaat worden. Dan begint er toch wel druk te ontstaan lijkt me.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:39 schreef Elan het volgende:
Nu al de slechtste competitiestart in 50 jaar gelukkig volgende week een makkelijke wedstrijd.
yup, een van de weinige zekerheden dit seizoen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Geen idee wanneer we tegen Vitesse moeten, maar kan ik alvast inzetten op een winnende goal van kindsoldaat?
Had je anders verwacht? Wel kut dit gebrek aan creativiteit hopen dat Boetius weer snel fit is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:39 schreef eight het volgende:
[..]
En de spelers die de club moesten verlaten blinken plotseling uit
En het zijn ook echt van die kleine kutventjes die het zingen. Het gaat serieus een keer fout als dit blijft doorgaan. Achter X scheelde het ook niet veel of er vlogen er een paar op.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Kansloos vind ik dat altijd ja. Ik blijf ook altijd wel staan maar ieder moet dat maar lekker voor zichzelf bepalen. Zag bij W zelfs een beker bier richting V vliegen
Derde nederlaag is denk ik door alles en iedereen ingecalcueerd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd hoe op een eventuele derde nederlaag gereageerd gaat worden. Dan begint er toch wel druk te ontstaan lijkt me.
Dat maakt het niet acceptabel. Kans dat je wordt uitgeschakeld door die Russen is ook aanzienlijk als ze zo blijven spelen. Dan gaan er echt problemen komen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Derde nederlaag is denk ik door alles en iedereen ingecalcueerd.
Gudde is toch uit die commissie voor het nieuwe stadion gezet?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat maakt het niet acceptabel. Kans dat je wordt uitgeschakeld door die Russen is ook aanzienlijk als ze zo blijven spelen. Dan gaan er echt problemen komen.
Is nog even wachten op Gudde en Co die weer gaan beginnen met nieuwe stadionplannen om het vuurtje nog verder op te stoken.
Met nac/roda thuis en nec-uit heb je anderzijds ook wel een programma om flink wat punten te pakken, als JP/Manu/Janmaat dan terugkomen kan het wel weer positiever omslaan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat maakt het niet acceptabel. Kans dat je wordt uitgeschakeld door die Russen is ook aanzienlijk als ze zo blijven spelen. Dan gaan er echt problemen komen.
Is nog even wachten op Gudde en Co die weer gaan beginnen met nieuwe stadionplannen om het vuurtje nog verder op te stoken.
Die kans zie ik inderdaad heel groot in.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef Happel het volgende:
Kans dat je wordt uitgeschakeld door die Russen is ook aanzienlijk als ze zo blijven spelen. Dan gaan er echt problemen komen.
Hoop dat het rustig blijft zou niet weten wie je dit moet aanrekenen het is een collectief falen van iedereen. Spelers en Koeman.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. Gaan er dan weer bestormingen op het Maasgebouw komen ofzo?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze hebben groot gelijk. Alleen moet je de sportieve realiteit er niet constant bijhalen dat heef geen zin.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. Gaan er dan weer bestormingen op het Maasgebouw komen ofzo?
Overigens ironisch dat de grootste tegenstanders van een nieuw stadion ook het hardste roepen dat het bestuur zou moeten optyfen bij wanprestaties. Maar als die wanprestaties iets aantonen is het dat Feyenoord met deze begroting gewoon niet structureel om de top mee kan doen. Dat is met een eventueel nieuw stadion ook niet meteen een garantie dat dat dan wel gebeurd, maar maakt de kans op het verhogen van de begroting wel aannemelijker.
Maar goed, wil deze discussie vandaag niet weer overdoen. Heb al genoeg de pest in de resultaten tot dusverre.
Nee, dat hebben ze niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hebben groot gelijk. Alleen moet je de sportieve realiteit er niet constant bijhalen dat heef geen zin.
Ze hebben gefaald bij de aanbesteding en planning rond het nieuwe stadion en weigeren daarna verantwoording te nemen dus kun je acties verwachten.quote:
Zeg ik dat? Het is, zeker bij Feyenoord, vrij normaal dat supporters beginnen te mokken zodra de selectie het laat afweten. Dat kan ik je gewoon op een presenteerblaadje geven.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. Gaan er dan weer bestormingen op het Maasgebouw komen ofzo?
Ze hebben inderdaad gefaald bij het presenteren van de stadionplannen. Of ze nog de juiste personen zijn om dan de nieuwe stadionplannen te ontwikkelen is inderdaad de vraag, maar tot dusverre vind ik wel dat ze over het algemeen goed werk hebben verricht. Al heb ik het dan met name over het "schuldenvrij" maken van Feyenoord.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hebben gefaald bij de aanbesteding en planning rond het nieuwe stadion en weigeren daarna verantwoording te nemen dus kun je acties verwachten.
Klopt dat het bij Feyenoord vrij "normaal" is inderdaad. Dat is inherent aan zo'n fanatieke supportersschare. Maar dat praat het nog niet goed. Je lijkt het overigens wel te suggereren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Het is, zeker bij Feyenoord, vrij normaal dat supporters beginnen te mokken zodra de selectie het laat afweten. Dat kan ik je gewoon op een presenteerblaadje geven.
Goed argument voor een nieuw stadion. Het probleem zit hem ook echt alleen in de begroting, ja.
Schet moet nog even scoren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Alle ex-Feyenoorders hebben inmiddels gescoord, niet?![]()
Castelen, Fernandez, Wijnaldum, Castaignos en vergeet ik er nog een paar?
leerdamquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Alle ex-Feyenoorders hebben inmiddels gescoord, niet?![]()
Castelen, Fernandez, Wijnaldum, Castaignos en vergeet ik er nog een paar?
Genoeg ervaring om te weten dat er een moment komt dat het fout gaat. Zeker als we volgende week en in de week daarop tegen de Russen gaan verliezen en het gebeurd op de manier zoals we de laatste twee weken bezig zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt dat het bij Feyenoord vrij "normaal" is inderdaad. Dat is inherent aan zo'n fanatieke supportersschare. Maar dat praat het nog niet goed. Je lijkt het overigens wel te suggereren.
Dit, ja. Hier irriteer ik me echt al jaren aan. Elke ploeg lijkt beter te combineren dan onze spelers. Zwaar frustrerend. Snap ook echt niet wat het probleem is. Alsof ze te moeilijk proberen te doen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waar ik trouwens pas echt schijtziek van word, is dat ik RKC nu beter zie combineren dan Feyenoord.Het is toch godsgeklaagd dat technisch begaafdere spelers niet hetzelfde kunnen brengen?
Liesveld is Ajacied in hart en nieren. Uberhaupt raar dat je dan mag fluiten, maar ik vond hem vandaag niet bijzonder veel verkeerd doen. Al moet ik die eerste geel van De Vrij nog wel even terugzien. Kreeg het idee dat hij meer geel gaf door de reactie van de Twente bank.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:18 schreef Haringkop het volgende:
Wat bagger...
Liesveld heeft ook een statement gemaakt na het gehuil dat we alleen maar thuisvoordeel hebben.
Ik reken komende weken ff nergens meer op.
Eerste geel De Vrij onterecht, tweede terecht. Rood voor van Deelen kun je geven. Zeker als bij AZ - Ajax voor een zelfde situatie ook rood getrokken wordt. Tweede penalty was gewoon terecht en komt omdat die Mathijsen op krukken niet zo snel kan draaien en dan z'n houten poot laat hangen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Liesveld is Ajacied in hart en nieren. Uberhaupt raar dat je dan mag fluiten, maar ik vond hem vandaag niet bijzonder veel verkeerd doen. Al moet ik die eerste geel van De Vrij nog wel even terugzien. Kreeg het idee dat hij meer geel gaf door de reactie van de Twente bank.
Je kan het geven. Als hij het niet gegeven had, dan zou er geen discussie zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Was die eerste pingel terecht? Ik had het idee dat het gewoon een botsing was, maar ik stond er heel erg ver er van af.
Hij kon toen ook niks anders dan rood geven dus?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kan het geven. Als hij het niet gegeven had, dan zou er geen discussie zijn.
Als je fluit dan moest je ook rood geven ja.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij kon toen ook niks anders dan rood geven dus?
Had het idee dat de spelers allemaal ontzettend dom de duels ingingen eerder.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Die jood floot echt alles af tegen feyenoord
die knakker die mulder aanviel kreeg niksquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Had het idee dat de spelers allemaal ontzettend dom de duels ingingen eerder.
In de eerste helft met Castaignos? Was meer omdat Mulder niet bewoog en de Thijs hem direct vastpakte had ik het idee.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die knakker die mulder aanviel kreeg niks
Komt doordat er bij Feyenoord teveel word geselecteerd op een "vechtersmentaliteit" en als dat er dan ook nog eens niet uit komt krijg je taferelen als vandaag. De laatste echt technisch begaafde speler bij Feyenoord was El Ahmadi en we weten allemaal hoe zijn carrière verlopen is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit, ja. Hier irriteer ik me echt al jaren aan. Elke ploeg lijkt beter te combineren dan onze spelers. Zwaar frustrerend. Snap ook echt niet wat het probleem is. Alsof ze te moeilijk proberen te doen.
Vechtersmentaliteit? Bij Feyenoord?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Komt doordat er bij Feyenoord teveel word geselecteerd op een "vechtersmentaliteit" en als dat er dan ook nog eens niet uit komt krijg je taferelen als vandaag. De laatste echt technisch begaafde speler bij Feyenoord was El Ahmadi en we weten allemaal hoe zijn carrière verlopen is.
Ja dat zeg ik, neem nou bijvoorbeeld een Immers. Die is gehaald omdat die een uitstekende mentaliteit zou hebben, tenminste dat gok ik want voetballen kan die niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Vechtersmentaliteit? Bij Feyenoord?
Boeien, lekker makkelijk doelwit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:36 schreef Caland het volgende:
Snap dat gejank op Castaignos ook nooit zo. Wat nemen ze hem kwalijk, dat 'ie toen naar Inter ging?
Een zo een speler halen is geen probleem toch? Heb je juist nodig in je selectie. Verder loopt er genoeg rond dat een bal kan rondspelen toch? Waarom komt dat er nooit uit?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:36 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, neem nou bijvoorbeeld een Immers. Die is gehaald omdat die een uitstekende mentaliteit zou hebben, tenminste dat gok ik want voetballen kan die niet.
Hij wilde het publiek opfokken denk ik.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In de eerste helft met Castaignos? Was meer omdat Mulder niet bewoog en de Thijs hem direct vastpakte had ik het idee.
Nou blijkbaar is het materiaal wat er om heen staat niet zo goed als we denken, in het eerste seizoen was Clasie dan wel een goede speler, maar na dat seizoen heb ik er niks meer van gezien. En misschien zijn al die andere "talenten" dan blijkbaar ook niet zo bijzonder.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Een zo een speler halen is geen probleem toch? Heb je juist nodig in je selectie. Verder loopt er genoeg rond dat een bal kan rondspelen toch? Waarom komt dat er nooit uit?
Hahaha, hoe is het daar pikkebaas?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:42 schreef Dekatria het volgende:
Ben ik eens op vakantie en zie wat er gebeurt.
De Balkan is de shit, veel lekkere wijvenquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hahaha, hoe is het daar pikkebaas?
achterlijk makkelijk ookquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De Balkan is de shit, veel lekkere wijven
Snap ik ook niet echt, helemaal niet eigenlijk. Ik snap ook niet dat men nog steeds met aanstekers en zo loopt te gooien, zo onvoorstelbaar nutteloos. Ik snap ook niet dat het halve stadion gaat lopen schreeuwen dat je eigen medesupporters joden zijn als ze genoeg hebben gezien of naar de vrouw willen of een file willen voorkomen. Laat toch gaan..quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:36 schreef Caland het volgende:
Snap dat gejank op Castaignos ook nooit zo. Wat nemen ze hem kwalijk, dat 'ie toen naar Inter ging?
Zo zitten er bij mij ook mensen in het vak die Lex Immers echt een held vinden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap ik ook niet echt, helemaal niet eigenlijk. Ik snap ook niet dat men nog steeds met aanstekers en zo loopt te gooien, zo onvoorstelbaar nutteloos. Ik snap ook niet dat het halve stadion gaat lopen schreeuwen dat je eigen medesupporters joden zijn als ze genoeg hebben gezien of naar de vrouw willen of een file willen voorkomen. Laat toch gaan..
Zonde van je aansteker ook sowieso. Neem dan een groot pak lucifer mee en gooi er af en toe een, dan kun je nog gewoon je peuk aansteken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap ik ook niet echt, helemaal niet eigenlijk. Ik snap ook niet dat men nog steeds met aanstekers en zo loopt te gooien, zo onvoorstelbaar nutteloos. Ik snap ook niet dat het halve stadion gaat lopen schreeuwen dat je eigen medesupporters joden zijn als ze genoeg hebben gezien of naar de vrouw willen of een file willen voorkomen. Laat toch gaan..
Gebrek aan voetbalkennis. Zo stond er iemand achter mij te schreeuwen waarom ze er niet gewoon op klapten en waarom Twente zo vrij kon combineren. Let wel, Feyenoord speelde al met 9 man.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:58 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Zo zitten er bij mij ook mensen in het vak die Lex Immers echt een held vinden.
Een jongen die achter ons stond, van een jaar of 15, zei dat hij HMF zou gaan slaan als hij nog een keer iets zou roepen of zou fluitenquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Gebrek aan voetbalkennis. Zo stond er iemand achter mij te schreeuwen waarom ze er niet gewoon op klapten en waarom Twente zo vrij kon combineren. Let wel, Feyenoord speelde al met 9 man.
Dat was ikquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Een jongen die achter ons stond, van een jaar of 15, zei dat hij HMF zou gaan slaan als hij nog een keer iets zou roepen of zou fluiten
Van Beek vrees ik.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie wordt de rechtsback volgende wiekerdewiek?
Van Beek waarschijnlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie wordt de rechtsback volgende wiekerdewiek?
Dat is vrij achterlijk, maar ik snapte niet waarom er totaal geen druk werd gezet bij 11 tegen 11, de weinige keren hadden we direct balbezit en qua kansen pakte het ook niet goed uit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Gebrek aan voetbalkennis. Zo stond er iemand achter mij te schreeuwen waarom ze er niet gewoon op klapten en waarom Twente zo vrij kon combineren. Let wel, Feyenoord speelde al met 9 man.
4 Stewards voor die bolle.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Werden trouwens ook rake klappen uitgedeeld aan de overkant zeg. Duurde lang voordat ze die gast tot bedaren hadden gebracht. Mag hopen dat ie een SV aan zijn broek krijgt.
Denk het niet, die doet alleen stoer op internet.quote:
Volgens mij viel het allemaal wel mee. Hebben echt 10 minuten staan ouwehoeren daar. Meer stoerdoenerij dan wat anders.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Werden trouwens ook rake klappen uitgedeeld aan de overkant zeg. Duurde lang voordat ze die gast tot bedaren hadden gebracht. Mag hopen dat ie een SV aan zijn broek krijgt.
Heeft niks met stoer doen te maken. Beetje op eigen supporters in gaan meppen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Denk het niet, die doet alleen stoer op internet.
Ook daar kan je ruzie mee krijgen toch.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Heeft niks met stoer doen te maken. Beetje op eigen supporters in gaan meppen.
Ja, daar heb je gelijk in. Zal ook wel wat frustratie in hebben gezeten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook daar kan je ruzie mee krijgen toch.
Ligt er echt geheel aan waar het over ging.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Zal ook wel wat frustratie in hebben gezeten.
Echt slim is het niet, om dat uit te vechten in een stadion vol met camera's.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook daar kan je ruzie mee krijgen toch.
Mensen die zichzelf in dat soort situaties brengen zijn dat dan ook meestal niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Echt slim is het niet, om dat uit te vechten in een stadion vol met camera's.
Vreemd is dat toch.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf in dat soort situaties brengen zijn dat dan ook meestal niet.
Als ik ruzie krijg ga ik mooi achter Onlogisch staan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:37 schreef Happel het volgende:
Dat is vechten sowieso niet. Altijd proberen om het te de-escaleren. En lukt dat niet, sla hem dan maar de tering in.
Dat zou ik in jouw geval sowieso doen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als ik ruzie krijg ga ik mooi achter Onlogisch staan.
Ik had 2-1 winst voor Feyenoord verwacht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:47 schreef Multiply het volgende:
Ik ben het vergeten te voorspellen. Dat was deze keer niet zo'n ramp gelukkig.
Met onze Kuip-reeks was dat ook niet gek. Tot de 1-2 en rode kaart was het spel absoluut niet best, maar dat soort duels wonnen wij vaak vorig seizoen wel in De Kuip. Nog een aantal beste kansen daarbij, terwijl Twente veel gevaarlijker was maar weinig creëerde. Maargoedquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik had 2-1 winst voor Feyenoord verwacht.
Vond hem er niet goed uitzien bij die gelijkmaker.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:26 schreef heiden6 het volgende:
Mulder heeft trouwens een paar hele goede ballen gepakt.
Vind je het gek dat we niet goed voetballen met zoveel non voetballers in het team.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waar ik trouwens pas echt schijtziek van word, is dat ik RKC nu beter zie combineren dan Feyenoord.Het is toch godsgeklaagd dat technisch begaafdere spelers niet hetzelfde kunnen brengen?
Ok.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
0 uit 3. Netjes.
Wedstrijd 4 de degradatiekraker tegen NAC. Hup Feyenoord !
Er zitten juist bijzonder weinig van zulk soort type spelers in onze selectie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:41 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Vind je het gek dat we niet goed voetballen met zoveel non voetballers in het team.
Als je maar de mouwen op stroopt en hard werkt ben je een held bij ons. Bij andere clubs lachen ze om zulke spelers.
Zelfs bij Pec Zwolle zit meer voetbal in het team.
Wil Feyenoord ooit serieus mee gaan doen dan moet er een drastische cultuur omslag komen. Niet meer applaudisseren voor de harde werkers, maar juist voor de spelers die technisch begaafd zijn. Want goed voetbal zal uiteindelijk altijd boven komen drijven.
Die harde werkers waren er anders vandaag ook niet, godver wat een ruimte hadden die Twente spelers steeds om combinatiespel te spelen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:41 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Vind je het gek dat we niet goed voetballen met zoveel non voetballers in het team.
Als je maar de mouwen op stroopt en hard werkt ben je een held bij ons. Bij andere clubs lachen ze om zulke spelers.
Zelfs bij Pec Zwolle zit meer voetbal in het team.
Wil Feyenoord ooit serieus mee gaan doen dan moet er een drastische cultuur omslag komen. Niet meer applaudisseren voor de harde werkers, maar juist voor de spelers die technisch begaafd zijn. Want goed voetbal zal uiteindelijk altijd boven komen drijven.
Inderdaad. Een zelfde speelwijze als vandaag en vorige week, met een geblesseerde Janmaat, een geschorste De Vrij, en geen fatsoenlijk alternatief voor de rechtsback positie, is bijna een garantie op tenminste een 4-0 nederlaag. Dan komen we er nog genadig vanaf waarschijnlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:57 schreef PIETR het volgende:
Echt helemaal geen zin in die wedstrijd van volgende week. Na de laatste twee wedstrijden zou ik bijna gaan tekenen voor een 2-0 nederlaag.
Door een pot met goud te vinden?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:03 schreef PIETR het volgende:
Hopenlijk verrast van Geel ons nog deze week.
Ik neem aan huur?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:20 schreef Caland het volgende:
Volgens Zanger Rinus gaat Armenteros deze week tekenen.
Dat zou wel lekker zijn, prima speler die redelijk wat scoort en volgens mij zowel op de vleugels als in de spits kan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
En een optie tot koop las ik eerder.
Klopt. Ik noem hem hier ook al een seizoen of 2 als goede aankoop. Kan eindelijk Schaken optyfen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat zou wel lekker zijn, prima speler die redelijk wat scoort en volgens mij zowel op de vleugels als in de spits kan.
vraag me af waar hij komt te spelen, misschien is het ook wel wat voor de plek van Immers.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Ik noem hem hier ook al een seizoen of 2 als goede aankoop. Kan eindelijk Schaken optyfen.
Op een een of andere manier heeft immers een onbeperkt vertrouwen van de technische stafquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:31 schreef mrstylo het volgende:
Maar heeft Van Geel ooit geprobeerd om Overtoom te halen? Die was half jaar geleden toch ook haalbaar? Had toen maar half jaar contract. Die zou echt perfect bij jullie passen.
Omdat de trainer van het eerste een megalomane gek is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:40 schreef PIETR het volgende:
Hoe komt het dat Armenteros nooit speelt bij Anderlecht, en zelfs naar het tweede is verbannen?
Ik vind het altijd zo intens treurig dat het Feyenoorders zelf zijn die dit soort dingen maken en rondslingeren. Het constant op de eigen borst kloppen wat betreft de Kuip, het Legioen. Ik krijg daar altijd een wat plaatsvervangend gevoel van schaamte van. Het is zo nep en theatraal.quote:
Het zou pas vreemd worden als Ajacieden dergelijke filmpjes uploaden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo intens treurig dat het Feyenoorders zelf zijn die dit soort dingen maken en rondslingeren. Het constant op de eigen borst kloppen wat betreft de Kuip, het Legioen. Ik krijg daar altijd een wat plaatsvervangend gevoel van schaamte van. Het is zo nep en theatraal.
Vooruit dan maar, een buitenstaander:quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo intens treurig dat het Feyenoorders zelf zijn die dit soort dingen maken en rondslingeren. Het constant op de eigen borst kloppen wat betreft de Kuip, het Legioen. Ik krijg daar altijd een wat plaatsvervangend gevoel van schaamte van. Het is zo nep en theatraal.
quote:'Feyenoord staat 4-1 achter en iedereen blijft ze toezingen, mooi'
Luc Castaignos speelde 37 competitiewedstrijden voor Feyenoord, voordat hij een droomtransfer naar Internazionale maakte. Het Italiaanse avontuur werd geen succes en vorig jaar werd de spits alweer verkocht aan FC Twente, waarmee hij zondag met 1-4 won van zijn oude werkgever. Castaignos scoorde nog, maar besloot om zijn doelpunt niet uitbundig te vieren.
De spits werd vrijwel de gehele wedstrijd uitgefloten door het thuispubliek van Feyenoord, maar vond het niet nodig om zijn gram te halen. "Ik heb veel te danken aan de mensen hier. Waar ik nu sta komt ook door die mensen, dit was een stukje respect naar hen toe", zei Castaignos tegen NUsport. Dat hij werd uitgefloten, vond hij niet erg.
"Die mensen hebben ook emoties", wist Castaignos. "Je ziet op het eind hoeveel liefde die mensen voor de club hebben. Feyenoord staat 4-1 achter en iedereen blijft ze toezingen. Dat is alleen maar mooi." Feyenoord speelt volgende week in Amsterdam de klassieker tegen Ajax, terwijl voor Twente een thuiswedstrijd tegen FC Utrecht op het programma staat.
Ja, eens. Vandaag ook weer iedereen vol lof over zichzelf terwijl het merendeel gewoon vroegtijdig naar huis ging. Apart dat soort randzaken waar dan opeens zo overdreven positief over gedaan wordt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het merendeel nog wel. Je wordt steeds grappiger.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Vandaag ook weer iedereen vol lof over zichzelf terwijl het merendeel gewoon vroegtijdig naar huis ging. Apart dat soort randzaken waar dan opeens zo overdreven positief over gedaan wordt.
Ja, ik zeg het verkeerd. Ik bedoel eigenlijk meer op de momenten wanneer ze opduiken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou pas vreemd worden als Ajacieden dergelijke filmpjes uploaden.
Ja, of een groot gedeelte. Gaat er om dat er alsnog zo overdreven tegen eigen borst geklopt wordt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het merendeel nog wel. Je wordt steeds grappiger.
Zag je GGMM niet weggaan in de 70e minuut dan, vakkie KK? Het 'Joden lopen altijd weg' was dan ook welgeplaatstquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het merendeel nog wel. Je wordt steeds grappiger.
Een miniem gedeelte eerder.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, of een groot gedeelte. Gaat er om dat er alsnog zo overdreven tegen eigen borst geklopt wordt.
Het is nog treuriger om over andere supporters te oordelen die geld en tijd steken in het bezoeken en supporten van hun team als je eigen 'support' bestaat uit het modereren van randdebielen op een internetforum tijdens de wedstrijd van je favoriete club.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Vandaag ook weer iedereen vol lof over zichzelf terwijl het merendeel gewoon vroegtijdig naar huis ging. Apart dat soort randzaken waar dan opeens zo overdreven positief over gedaan wordt.
Of nog erger. Posten over de sfeer in de Kuip in het Feijenoordtopic terwijl je cluppie bezig is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is nog treuriger om over andere supporters te oordelen die geld en tijd steken in het bezoeken en supporten van hun team als je eigen 'support' bestaat uit het modereren van randdebielen op een internetforum tijdens de wedstrijd van je favoriete club.
Ik oordeel niet, ik constateer. Wat iedereen doet moet hij lekker zelf weten, maar om dan vervolgens wel te zeggen dat het prachtig was om te zien hoe trouw iedereen achter het team bleef staan dat vond ik een beetje vreemd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is nog treuriger om over andere supporters te oordelen die geld en tijd steken in het bezoeken en supporten van hun team als je eigen 'support' bestaat uit het modereren van randdebielen op een internetforum tijdens de wedstrijd van je favoriete club.
Jij bent zelf vreemdquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik oordeel niet, ik constateer. Wat iedereen doet moet hij lekker zelf weten, maar om dan vervolgens wel te zeggen dat het prachtig was om te zien hoe trouw iedereen achter het team bleef staan dat vond ik een beetje vreemd.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik oordeel niet, ik constateer. Wat iedereen doet moet hij lekker zelf weten, maar om dan vervolgens wel te zeggen dat het prachtig was om te zien hoe trouw iedereen achter het team bleef staan dat vond ik een beetje vreemd.
Ook dat.quote:
Ja, prima, en ik zag het anders. Wat de ArenA er mee te maken heeft snap ik verder niet zo. Zit ook niet zo op een Ajax-Feyenoord discussie te wachten verder. Daar ging het me helemaal niet om.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:16 schreef ace_eleven het volgende:
[..]![]()
Lekker geconstateerd. Het stadion zat gewoon vrijwel vol bij het eindsignaal, iets wat in de ArenA zelden voorkomt.
Wellicht volgende week een keertje wel, want als er niet iets drastisch verandert bij Feyenoord wordt dat een zeer pijnlijke nederlaag, en dan zullen ze in de ArenA misschien wel het eindsignaal meemaken.
Wat sfeer betreft zou je een punt hebben, het ging me om de mensen die (al dan niet masaal) naar huis gingen.quote:
Jij begint er steeds weer over. Als je dan dingen suggereert die totaal onjuist zijn wijs ik je daar graag op. Ik snap dat je dingen niet helemaal helder hebt als je voetbal moet kijken op je TVtje en fokken tegelijkertijd. Ik help je daar graag bij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat sfeer betreft zou je een punt hebben, het ging me om de mensen die (al dan net masaal) naar huis gingen.
Maar wil je hier echt nog langer over door gaan?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:19 schreef Euribob het volgende:
Negeer die clown nou gewoon.
Iemand die zijn eigen club ziet verliezen en vervolgens in een ander topic gaat lopen trollen heeft gewoon een heel klein pikkie en is het reageren niet waard.
En nu Feyenoord graag.
Oke, prima.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij begint er steeds weer over. Als je dan dingen suggereert die totaal onjuist zijn wijs ik je daar graag op. Ik snap dat je dingen niet helemaal helder hebt als je voetbal moet kijken op je TVtje en fokken tegelijkertijd. Ik help je daar graag bij.
Wat attent van je Caland.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij begint er steeds weer over. Als je dan dingen suggereert die totaal onjuist zijn wijs ik je daar graag op. Ik snap dat je dingen niet helemaal helder hebt als je voetbal moet kijken op je TVtje en fokken tegelijkertijd. Ik help je daar graag bij.
Mathijsen is niet geschorst.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:27 schreef Toekito het volgende:
Volgende week achterin Van Beek, Kongolo - Indi - Nelom ? 3 linkspoten. Ben erg benieuwd.
Ik wou al zeggen, laten we aannemen dat die sowieso wel speelt (al is dat ook een linkspoot)quote:
Hoe staat het met Boëtius? Zou wel goed uitkomen als die weer een milkshakeje kon uitvoeren volgende week. Dan wordt de verdediging misschien nog een klein beetje ontlast...quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:30 schreef Grifte het volgende:
Sisse was ook weer briljant vandaag![]()
Al gaat er meer dreiging en diepgang vanuit dan Goossens...
Op de eerste de beste boot naar Ivoorkust. Wat een blinde vink is dat toch zeg. In de tweede helft, voor de rode kaart dat hij gewoon vergat om te gaan jagenquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:30 schreef Grifte het volgende:
Sisse was ook weer briljant vandaag![]()
Al gaat er meer dreiging en diepgang vanuit dan Goossens...
Op de keeper buiten de 16? Dat was echt heel treurig jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Op de eerste de beste boot naar Ivoorkust. Wat een blinde vink is dat toch zeg. In de tweede helft, voor de rode kaart dat hij gewoon vergat om te gaan jagen
Gaat tie niet redden. Ze mikken geloof ik op begin september voor z'n eerste speelminuten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:31 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hoe staat het met Boëtius? Zou wel goed uitkomen als die weer een milkshakeje kon uitvoeren volgende week. Dan wordt de verdediging misschien nog een klein beetje ontlast...
Ja dat hebben we gemerkt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:32 schreef zoekeenleven het volgende:
Kan verbeek feyenoord niet coachen? Die laat zijn ploeg tenminste goed voetballen.
Tja als je eigen spelers geen zin hebben om te voetballen dan lukt het natuurlijk niemand...quote:
Kongolo is geblesseerd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:41 schreef PIETR het volgende:
Van Beek moet je niet opstellen als back, daar is hij niet wendbaar genoeg voor.
Nelom - Kongolo - Mathijsen - Indi
Daar was die koekebakker toch zelf ook debet aan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:41 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Tja als je eigen spelers geen zin hebben om te voetballen dan lukt het natuurlijk niemand...
Dat Pelle concept heeft inderdaad zijn beste tijd gehad. Vanaf de opbouw achteruit kraakt er nogal het een en ander. De Vrij speelt wel heel vaak terug op de keeper en Mathijsen kiest bijna altijd voor de lange bal. Kopduels werden vaak verloren vandaag ook. Komt gewoon omdat er op het middenveld totaal geen aanspeelmogelijkheden zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:36 schreef Elan het volgende:
Koeman met zijn lege portemonnee valt ook niet te benijden.
Het is op Leerdam na toch gewoon exact het materiaal dat hij vorig jaar tot zijn beschikking had?
Zou wel puik zijn als hij een andere spelvariant zou ontwikkelen met bijvoorbeeld Ananas want dat alle ballen op Pelle concept lijkt ook zijn beste tijd gehad te hebben.
Of is dat niet te doen in 2 verschillende opstellingen spelen?
Een constatering die gebaseerd is op een snapshot waarin een groepje mensen naar de uitgang lopen. Ik heb nergens legen vakken gezien dus waarom jij beweert dat het merendeel van de supporters al voor het laatste fluitsignaal weg waren ontgaat mij volledig.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar wat maakt het nog uit verder? Wij weten toch beter, dan is het toch goed zo. Waarom zouden wij daar een 020 supporter daarvan moeten overtuigen? Had er zelf enorm de pee in, even getwijfeld om eerder weg te gaan, maar toch gebleven, omdat Feyenoord.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:17 schreef eight het volgende:
[..]
Een constatering die gebaseerd is op een snapshot waarin een groepje mensen naar de uitgang lopen. Ik heb nergens legen vakken gezien dus waarom jij beweert dat het merendeel van de supporters al voor het laatste fluitsignaal weg waren ontgaat mij volledig.
Ik heb medelijden met je.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schaken is onze belangrijkste aanvaller na Pelle, hoe vervelend je dat ook moge vinden. Ik zie in Armenteros eerder iemand die Immers uit de basis kan spelen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Ik noem hem hier ook al een seizoen of 2 als goede aankoop. Kan eindelijk Schaken optyfen.
Ik denk niet dat Feyenoord beter was maar een eventuele winst zat er voor die kaart en penalty nog wel inquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:28 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het hele negatieve gedoe eerlijk gezegd zeer geflatteerd. Feyenoord speelde niet best, maar tot aan de rode kaart speelde Twente ook absoluut niet best en was Feyenoord gewoon duidelijk beter.
Dit soort wedstrijden hebben we vorig jaar minstens 10x gespeeld alleen toen kwamen er geen twee rode kaarten waardoor het een flinke nederlaag werkt. De ophef die er nu is, is dus enigszins geflatteerd.
Desalniettemin was het gewoon een wanprestatie natuurlijk.
Niet echt hoor. Uitgespeelde kansen waren er niet voor Feyenoord bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:28 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het hele negatieve gedoe eerlijk gezegd zeer geflatteerd. Feyenoord speelde niet best, maar tot aan de rode kaart speelde Twente ook absoluut niet best en was Feyenoord gewoon duidelijk beter.
Alsof Immers ooit scoortquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:13 schreef Multiply het volgende:
In de eerste 35 minuten: schot van immers wat net naast gaat, halve omhaal Pelle en de goal van Pelle.
Twente schoot 1 keer op doel van 35 meter die Mulder niet bijster goed keept. Ik vond Feyenoord niet slechter aan het begin. Zeker niet goed, maar niet slecht.
Dan krijg je al snel die onterechte rode kaart + penalty tegen en dat was wel de absolute nekslag.
Overigens word Schaken altijd geroemd om zijn snelheid, maar Cisse in de omschakeling vind ik een stuk sneller. Jammer dat hij het IQ van een aardappel heeft want voor de rest snapt hij er echt niks van.
feijenoord eerste helft beduidend beter.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:13 schreef Multiply het volgende:
In de eerste 35 minuten: schot van immers wat net naast gaat, halve omhaal Pelle en de goal van Pelle.
Twente schoot 1 keer op doel van 35 meter die Mulder niet bijster goed keept. Ik vond Feyenoord niet slechter aan het begin. Zeker niet goed, maar niet slecht.
Dan krijg je al snel die onterechte rode kaart + penalty tegen en dat was wel de absolute nekslag.
Overigens word Schaken altijd geroemd om zijn snelheid, maar Cisse in de omschakeling vind ik een stuk sneller. Jammer dat hij het IQ van een aardappel heeft want voor de rest snapt hij er echt niks van.
Wat loop jij wijs te doen de hele tijd? Welk punt probeer je te maken? Snavels zijn niet in de positie om kritiek op het Feyenoord legioen te hebben. Als jullie met 0-0 de rust ingaan wordt de eigen ploeg uitgefloten. Als Ajax ooit door zo'n diep dal moet als Feyenoord blijft er niets van die "club" over omdat de dagjesmensen, toeristen en successupporters het dan af laten weten. Kom je zelf überhaupt weleens in die multifunctionele evenementenhal of blijft je betrokkenheid bij Ajax beperkt tot de wijsneus uithangen op internet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook dat.
[..]
Ja, prima, en ik zag het anders. Wat de ArenA er mee te maken heeft snap ik verder niet zo. Zit ook niet zo op een Ajax-Feyenoord discussie te wachten verder. Daar ging het me helemaal niet om.
Waarom maak je je zo druk? 1-4 achter, baggerslecht spel, 2 man weggestuurd en toch 100% steun voor het team vanaf de tribunes. Dát is het Legioen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat loop jij wijs te doen de hele tijd? Welk punt probeer je te maken? Snavels zijn niet in de positie om kritiek op het Feyenoord legioen te hebben. Als jullie met 0-0 de rust ingaan wordt de eigen ploeg uitgefloten. Als Ajax ooit door zo'n diep dal moet als Feyenoord blijft er niets van die "club" over omdat de dagjesmensen, toeristen en successupporters het dan af laten weten. Kom je zelf überhaupt weleens in die multifunctionele evenementenhal of blijft je betrokkenheid bij Ajax beperkt tot de wijsneus uithangen op internet.
Dat was afgelopen weekend toch ook zo in Rotterdamquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:28 schreef DonRaja het volgende:
Heerlijk, zo'n weekend waarin niet gevoetbald wordt.
In Alkmaar en Waalwijk waren ze ook vrij.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:39 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat was afgelopen weekend toch ook zo in Rotterdam
Ook niet voor Twente. Het is niet alsof Twente Feyenoord van de mat speelde.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet echt hoor. Uitgespeelde kansen waren er niet voor Feyenoord bijvoorbeeld.
Hij loopt al vanaf direct na de wedstrijd, terwijl Ajax aan spelen was, bijdehand te doen in het Feyenoord topic en af te geven op het legioen. Als je ziet hoe weinig Feyenoord het afgelopen decennium gepresteerd heeft dan is het echt ongekend hoeveel support de club heeft. Het gebral van zo'n wijsneus die nooit achter zijn PC vandaan komt daar zit ik even helemaal niet op te wachten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom maak je je zo druk? 1-4 achter, baggerslecht spel, 2 man weggestuurd en toch 100% steun voor het team vanaf de tribunes. Dát is het Legioen.
Negeren.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hij loopt al vanaf direct na de wedstrijd, terwijl Ajax aan spelen was, bijdehand te doen in het Feyenoord topic en af te geven op het legioen. Als je ziet hoe weinig Feyenoord het afgelopen decennium gepresteerd heeft dan is het echt ongekend hoeveel support de club heeft. Het gebral van zo'n wijsneus die nooit achter zijn PC vandaan komt daar zit ik even helemaal niet op te wachten.
Je kan je er maar druk om maken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:58 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Op Twitter al die 'Man of the match' verkiezingen van gisteren over wie de beste Feyenoord speler was.Wat een onzin, mijns insziens was het gewoon een collectief falen en stak er niemand bovenuit.
Wat lul jij nu? Die goal van Pellè zat er al een minuut of 10 aan te komen. Daarna zijn ze ingekakt en maakt Mulder die blunder waardoor het 1-1 wordt. Daarna niet meer terug in de wedstrijd gekomen en weinig gecreërd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet echt hoor. Uitgespeelde kansen waren er niet voor Feyenoord bijvoorbeeld.
True, pas na de 2e rode kaart ging het hard.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ook niet voor Twente. Het is niet alsof Twente Feyenoord van de mat speelde.
Voor die goal was het toch al niet om aan te gluren, zonder enige vorm van creativiteit bij zowel Twente als Feyenoord?quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat lul jij nu? Die goal van Pellè zat er al een minuut of 10 aan te komen. Daarna zijn ze ingekakt en maakt Mulder die blunder waardoor het 1-1 wordt. Daarna niet meer terug in de wedstrijd gekomen en weinig gecreërd.
Die goal van Pelle was uit een standaardsituatie ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat lul jij nu? Die goal van Pellè zat er al een minuut of 10 aan te komen. Daarna zijn ze ingekakt en maakt Mulder die blunder waardoor het 1-1 wordt. Daarna niet meer terug in de wedstrijd gekomen en weinig gecreërd.
Goed opgemerkt, daarvoor had hij met een halve omhaal al bijna gescoord, zijn er nog een paar voorzetten verprutst en redt de keeper op een schot van Immers.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die goal van Pelle was uit een standaardsituatie ja.
Mwoah, die omhaal zie ik niet als uitgespeelde kans, dat schot van Immers dan weer wel. Al met al was het niet zo dat Feyenoord of Twente heel veel sterker was dan de tegenstander.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Goed opgemerkt, daarvoor had hij met een halve omhaal al bijna gescoord, zijn er nog een paar voorzetten verprutst en redt de keeper op een schot van Immers.
Maar het was ook niet zo dat er geen uitgespeelde kansen waren zoals jij suggereert.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwoah, die omhaal zie ik niet als uitgespeelde kans, dat schot van Immers dan weer wel. Al met al was het niet zo dat Feyenoord of Twente heel veel sterker was dan de tegenstander.
1tje geteld, je hebt gelijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar het was ook niet zo dat er geen uitgespeelde kansen waren zoals jij suggereert.
Dat schot van Immers was op doel toch, die van Pelle ging naast? Tis maar net wat je criteria zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:25 schreef Caland het volgende:
Ik vind die halve omhaal dan nog meer een uitgespeelde kans dan dat schot van Immers trouwens.
Werd gered door de keeper.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat schot van Immers was op doel toch, die van Pelle ging naast? Tis maar net wat je criteria zijn.
Bij Immers kan je sowieso nooit van een kans spreken, dat impliceert namelijk dat er wel degelijk een doelpunt uit zou kunnen komen...quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:25 schreef Caland het volgende:
Ik vind die halve omhaal dan nog meer een uitgespeelde kans dan dat schot van Immers trouwens.
Ik vind het verder ook niet zo heel boeiend. Uiteindelijk was er op de winst van Twente weinig af te dingen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Alsof Twente uitgespeelde kansen had. Buiten die goal van Kastanje tegen 9 man kan ik er namelijk exact 0 herinneren.
Het is sowieso allemaal achteraf gelul idd. Feit blijft toch dat die penalty+kaart voor van Deelen een vrij cruciale fout is, want met 11 tegen 11 en 1-1 win je hem denk ik gewoon.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het verder ook niet zo heel boeiend. Uiteindelijk was er op de winst van Twente weinig af te dingen.
Een cruciale fout van Van Deelen bedoel je neem ik aan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is sowieso allemaal achteraf gelul idd. Feit blijft toch dat die penalty+kaart voor van Deelen een vrij cruciale fout is, want met 11 tegen 11 en 1-1 win je hem denk ik gewoon.
Nee maar jouw bijdrage voegt ook weinig toe. Nog even en je gaat je van Ronald Koeman smoesjes bedienen die meende dat de scheidsrechter niet nog 3 minuten moest laten doorspelen omdat gezien de uitslag wel verwacht mocht worden dat er enige vorm van compassie was.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hij loopt al vanaf direct na de wedstrijd, terwijl Ajax aan spelen was, bijdehand te doen in het Feyenoord topic en af te geven op het legioen. Als je ziet hoe weinig Feyenoord het afgelopen decennium gepresteerd heeft dan is het echt ongekend hoeveel support de club heeft. Het gebral van zo'n wijsneus die nooit achter zijn PC vandaan komt daar zit ik even helemaal niet op te wachten.
Geen idee, ik heb het alleen in het stadion vanaf de andere kant gezien en had geen behoefte om het terug te kijken thuisquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Een cruciale fout van Van Deelen bedoel je neem ik aan?
Daar heb je als supporter toch geen invloed op.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:39 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nee maar jouw bijdrage voegt ook weinig toe. Nog even en je gaat je van Ronald Koeman smoesjes bedienen die meende dat de scheidsrechter niet nog 3 minuten moest laten doorspelen omdat gezien de uitslag wel verwacht mocht worden dat er enige vorm van compassie was.![]()
Alsof scheidsrechters hun beleid van extra speeltijd moeten aanpassen aan de op dat moment geldende voetbalscore.
Ik zelf vind het helemaal geen prestatie om trots op te zijn om na afloop het Legioen te gaan bedanken want je bedankt je supporters met minimaal inzet,iets dat helemaal ontbrak.
Spelers die zichzelf niet in de hand wisten te houden en overdreven overtredingen maakten en een achterhoede die te angstig was om goed aan te sluiten met de voorhoede en vervolgens met belachelijke overtredingen poogt fouten te herstellen met alle gevolgen van dien.
Dat is waar het omgaat,niet wat een ajacied als terechte opmerking maakt over Feyenoord's eigen falen.
Fout lag voornamelijk bij Vilhena, die sowieso heel heel slecht speelde. En na de wedstrijd nog ging verkondigen dat ze best goed hadden gespeeld.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het alleen in het stadion vanaf de andere kant gezien en had geen behoefte om het terug te kijken thuis
Heb me laten vertellen dat het een onterechte penalty+kaart was en omdat dat nota bene door een jood verteld werd geloofde ik dat maar
Maar als je het daar over een fout hebt, volgens mij had Cisse die pass makkelijk kunnen voorkomen. Maar goed, ik kan het me ook niet al te helder meer voor de geest halen allemaal..
Ik vond dat Feyenoord vrij redelijk speelde tot die goal eerlijk gezegd, wel wat foutjes hier en daar, maar vrij behoorlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voor die goal was het toch al niet om aan te gluren, zonder enige vorm van creativiteit bij zowel Twente als Feyenoord?
De teams schonken voornamelijk elkaar de bal. Daar kwamen de spaarzame spannende momenten uit voort. Ik vond het niet om aan te gluren.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vond dat Feyenoord vrij redelijk speelde tot die goal eerlijk gezegd, wel wat foutjes hier en daar, maar vrij behoorlijk.
Wat ik heb gezien, was een gast van 2 meter hoog en 1 meter breed die ruzie had met een paar gasten, toen kwamen er security's aangelopen en leek het gesust toen ze weer begonnen te zingen..quote:Op maandag 12 augustus 2013 02:04 schreef mmPRTSR het volgende:
Luitjes, kan iemand mij vertellen wat er bij Z gebeurde? Weet niet meer hoeveelste minuut en alles maar werd er volgens mij 1 meegenomen
Niks bijzonders dusquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:06 schreef Differ het volgende:
[..]
Wat ik heb gezien, was een gast van 2 meter hoog en 1 meter breed die ruzie had met een paar gasten, toen kwamen er security's aangelopen en leek het gesust toen ze weer begonnen te zingen..
Maar kort daarna begon die opeens te vechten volgens mij met een supporter en security totdat er 2 of 3 agenten aankwamen.
Zoiets in die richting.
En wie overkwam het geluk met de scheidsrechter vorig seizoen zo vaak? Juist, Feyenoord. Maar de 'arbitrale dwalingen' nemen niet weg dat Feyenoord gewoon slecht heeft gespeeld.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hele wedstrijd is natuurlijk gewoon vermoord door de scheidsrechter.
Twee pingels en twee rode kaarten kop op zeg.
Slecht gespeeld kan best maar twee pingels en twee rooie kaarten maakt hij de wedstrijd dood.Met 11 tegen 11 was het anders uitgepakt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wie overkwam het geluk met de scheidsrechter vorig seizoen zo vaak? Juist, Feyenoord. Maar de 'arbitrale dwalingen' nemen niet weg dat Feyenoord gewoon slecht heeft gespeeld.
hadden ze niet die rode kaarten moeten pakkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Slecht gespeeld kan best maar twee pingels en twee rooie kaarten maakt de wedstrijd dood.Met 11 tegen 11 was het anders uitgepakt.
1-4 misschien niet, maar wel verlies voor Feyenoord.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Slecht gespeeld kan best maar twee pingels en twee rooie kaarten maakt de wedstrijd dood.Met 11 tegen 11 was het anders uitgepakt.
Neuh. Zo goed was Twente nou ook weer niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1-4 misschien niet, maar wel verlies voor Feyenoord.
Ik had het nog wel willen zien, 11 tegen 11.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee hoor. We hadden minimaal gelijk gespeeld.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze waren wel iets beter maar ook angstig om te verliezenquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh. Zo goed was Twente nou ook weer niet.
Vormer inbrengen snap ik nooit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee hoor. We hadden minimaal gelijk gespeeld.
Ik snapte alleen het inbrengen van Vormer niet. Dan kon hij net zo goed Pelle ook naar de kant halen en met 8 verder spelen...
Klopt, Sisse eruit voor Nelom was nog te begrijpen. Maar ook hem had hij eventueel kunnen laten staan voor de snelheid.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:00 schreef Differ het volgende:
[..]
Vormer inbrengen snap ik nooit.
Hij had Pelle eruit moeten halen i.p.v. schaken.. enige kans was nog geweest op een countertje en met Schaken op snelheid, maar denk dat Koeman Pelle erin liet voor eventuele corners of vrije trappen.
ook niet zo interessant, de kaarten en penalty's waren gewoon terecht. een debiele tackle op het middenveld van De Vrij en je been een meter in de lucht bij Mathijsen. Van Deelen was zo'n ding volgens de regeltjes, al heb ik herhaling niet goed kunnen zienquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelul in de ruimte. Met 9 tegen 11 is het gewoon altijd afgelopen. Dan moet je er alleen nog maar voor zorgen dat het geen 1-7 wordt ofzo. Gelukkig speelde Twente dat echt schandalig slecht uit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:00 schreef Differ het volgende:
[..]
Vormer inbrengen snap ik nooit.
Hij had Pelle eruit moeten halen i.p.v. schaken.. enige kans was nog geweest op een countertje en met Schaken op snelheid, maar denk dat Koeman Pelle erin liet voor eventuele corners of vrije trappen.
Ik heb door een klotestream zelfs de rode kaart van De Vrij gemist.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelul in de ruimte. Met 9 tegen 11 is het gewoon altijd afgelopen. Dan moet je er alleen nog maar voor zorgen dat het geen 1-7 wordt ofzo. Gelukkig speelde Twente dat echt schandalig slecht uit.
Preciesquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelul in de ruimte. Met 9 tegen 11 is het gewoon altijd afgelopen. Dan moet je er alleen nog maar voor zorgen dat het geen 1-7 wordt ofzo. Gelukkig speelde Twente dat echt schandalig slecht uit.
Zuiver op de bal. Die eerste geel van De Vrij. Liesveld gaf hem ook pas nadat de Twente bank protesteerde.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:01 schreef Adames het volgende:
[..]
ook niet zo interessant, de kaarten en penalty's waren gewoon terecht. een debiele tackle op het middenveld van De Vrij en je been een meter in de lucht bij Mathijsen. Van Deelen was zo'n ding volgens de regeltjes, al heb ik herhaling niet goed kunnen zien
Eens. Ook m.b.t. het twijfelachtige gedrag van Liesveld. De commentator op EL ook, dat het zo'n domme overtreding was, blabla, terwijl hij gewoon netjes met ingehouden been de bal speelde. Die tweede was misschien geel maar ook weinig bijzonders. Zwáár overdreven.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Zuiver op de bal. Die eerste geel van De Vrij. Liesveld gaf hem ook pas nadat de Twente bank protesteerde.Je zag hem twijfelen.
Dat sowieso.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, Feyenoord was matig maar Twente nog veel matiger hoor. Feyenoord domineerde gewoon.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je met 1-4 hebt verloren dan heb je met 1-4 verloren. Feitelijk telt alleen de uitslagquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo, Feyenoord was matig maar Twente nog veel matiger hoor. Feyenoord domineerde gewoon.
Echt zo debiel hoe mensen terug redeneren, het is 1-4 dus Twente zal wel veel beter zijn geweest ook al voor de rode kaarten. Nee, is niet waar.
Domineerdequote:Op maandag 12 augustus 2013 12:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo, Feyenoord was matig maar Twente nog veel matiger hoor. Feyenoord domineerde gewoon.
Echt zo debiel hoe mensen terug redeneren, het is 1-4 dus Twente zal wel veel beter zijn geweest ook al voor de rode kaarten. Nee, is niet waar.
Uiteraard.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als je met 1-4 hebt verloren dan heb je met 1-4 verloren. Feitelijk telt alleen de uitslag
Nee hoor dat ook weer niet, Twente hield de bal beter in de ploeg maar waren wat angstig, daarom rekende ik nog op winst van Feyenoord, na dat rood en penalty was het gewoon over maar daarvoor was het ook al niet veel.quote:
eerste niet gezien, maar gaat om die tweede waar de rode kaart uit valt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Zuiver op de bal. Die eerste geel van De Vrij. Liesveld gaf hem ook pas nadat de Twente bank protesteerde.Je zag hem twijfelen.
ja, dat weten we nou wel wijsneusquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een andere wedstrijd gezien.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord en dominerenquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
De basis is achteruit gegaan terwijl de bank hetzelfde is gebleven. Daardoor zitten ze nu dichter bij elkaar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik snap ook niet waarom Koeman gezegd heeft dat de basis en de reserves dit seizoen dichter bij elkaar zitten. De selectie is een stuk minder breed zonder Leerdam, Fernandez en Mokotjo. Leerdam was sowieso multifunctioneel inzetbaar en beter dan Vormer.
Nee, hij wist het ook te beargumenteren met zijn constatering dat spelers als Vormer, Te Vrede, Achahbar en Manu volgens hem zijn 'gegroeid' en stappen hebben gemaakt en nu dichter bij een basisplaats aanzitten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:32 schreef Sejt het volgende:
[..]
De basis is achteruit gegaan terwijl de bank hetzelfde is gebleven. Daardoor zitten ze nu dichter bij elkaar.
Achahbar zat gisteren weer op de tribune toch?Toch wel heel erg benieuwd wat daar aan de hand is, de gemiddelde hoofdklassespits is namelijk nog beter dan Te Vrede.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, hij wist het ook te beargumenteren met zijn constatering dat spelers als Vormer, Te Vrede, Achahbar en Manu volgens hem zijn 'gegroeid' en stappen hebben gemaakt en nu dichter bij een basisplaats aanzitten.
Klopt, wat ik dus wel verbazend vind. Koeman heeft zich in de voorbereiding nadrukkelijk lovend uitgelaten over de ontwikkeling van oa Vormer Manu, Te Vrede en Achahbar. Dan verbaasd het mij dat Achahbar niet eens bij de selectie zit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Achahbar zat gisteren weer op de tribune toch?Toch wel heel erg benieuwd wat daar aan de hand is, de gemiddelde hoofdklassespits is namelijk nog beter dan Te Vrede.
Castelen was lekker bezig inderdaad!quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:01 schreef DonRaja het volgende:
Wijnaldum
Ebecilio
Castelen
Castaignos
Mokotjo
Fernandez
Leerdam
en dat in 1 weekendje...
Misschien dat hij hem even laat bijkomen van de Ramadan...quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, wat ik dus wel verbazend vind. Koeman heeft zich in de voorbereiding nadrukkelijk lovend uitgelaten over de ontwikkeling van oa Vormer Manu, Te Vrede en Achahbar. Dan verbaasd het mij dat Achahbar niet eens bij de selectie zit.
Kan wel dat Koeman dat constateert, maar ik in ieder geval niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, hij wist het ook te beargumenteren met zijn constatering dat spelers als Vormer, Te Vrede, Achahbar en Manu volgens hem zijn 'gegroeid' en stappen hebben gemaakt en nu dichter bij een basisplaats aanzitten.
Die eerste penalty kon de scheids geven, rood was het zeker niet. De eerste kaart voor De Vrij was een lachertje (niet eens een overtreding), bij de 2e raakt hij de speler omdat hij uitglijdt, maar die kon de scheids wel geven.... 2e penalty was volgens mij een schwalbe, maar dat kan ik niet goed zien in de herhaling.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:01 schreef Adames het volgende:
[..]
ook niet zo interessant, de kaarten en penalty's waren gewoon terecht. een debiele tackle op het middenveld van De Vrij en je been een meter in de lucht bij Mathijsen. Van Deelen was zo'n ding volgens de regeltjes, al heb ik herhaling niet goed kunnen zien
2e penalty was overduidelijk terecht, gewoon dom van Mathijsen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die eerste penalty kon de scheids geven, rood was het zeker niet. De eerste kaart voor De Vrij was een lachertje (niet eens een overtreding), bij de 2e raakt hij de speler omdat hij uitglijdt, maar die kon de scheids wel geven.... 2e penalty was volgens mij een schwalbe, maar dat kan ik niet goed zien in de herhaling.
Het meest pijnlijke vind ik nog wel dat ze tot dusverre (let wel, we zijn pas 2 wedstrijdjes onderwegquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:01 schreef DonRaja het volgende:
Wijnaldum
Ebecilio
Castelen
Castaignos
Mokotjo
Fernandez
Leerdam
en dat in 1 weekendje...
Het eerste half uur was Feyenoord (veel) beter (nog wel wat foutjes). Daarna Twente.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een andere wedstrijd gezien.
Rekik is gehuurd van ManCity. Bruma is wel gekocht.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het meest pijnlijke vind ik nog wel dat ze tot dusverre (let wel, we zijn pas 2 wedstrijdjes onderweg) bij al hun clubs lijken uit te blinken. Met name van Rekik en Bruma ben ik onder de indruk.
Waarom spelen ze niet bij Feyenoord vraag ik me dan af? Ebicilio was transfervrij bijvoorbeeld, en ik denk niet dat Bruma en Rekik zoveel gekost hebben.
Waar het op neerkomt is dat onze beste jeugd nu bij concurrenten speelt en wij zelf zitten opgescheept met talenten van een categorie net daaronder (want toppers als Rekik zijn namelijk in de jeugd weggekocht door Engelse clubs omdat ze boven leeftijdsgenoten uitstaken, de jongens die op Varkenoord bleven zijn eveneens goed genoeg voor Feyenoord en zijn de afgelopen seizoenen doorgebroken, de vertrokken spelers blijken nog niet goed genoeg voor de internationale top en komen nu weer terug in Nederland via al onze concurrenten. Conclusie: we hebben opgeleid voor onze concurrenten aangezien daar nu de toppers uit de jeugd rondlopen).
In het stadion leek het een schwalbe, in de samenvatting kan ik niet zien of hij hem raakt, het lijkt van niet.. Maar er zit nog een paar benen voor, waardoor ik het niet goed kan zien.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:08 schreef Differ het volgende:
[..]
2e penalty was overduidelijk terecht, gewoon dom van Mathijsen.
Wat hadden wij met Rekik of Bruma gemoeten?En PSV leidt Rekik op voor City. Die is volgend jaar daar weer gewoon pleite, kunnen ze op zoek naar een nieuwe CV. Dan heb ik toch liever een Kongolo op contract.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het meest pijnlijke vind ik nog wel dat ze tot dusverre (let wel, we zijn pas 2 wedstrijdjes onderweg) bij al hun clubs lijken uit te blinken. Met name van Rekik en Bruma ben ik onder de indruk.
Waarom spelen ze niet bij Feyenoord vraag ik me dan af? Ebicilio was transfervrij bijvoorbeeld, en ik denk niet dat Bruma en Rekik zoveel gekost hebben.
Een juiste conclusiequote:Op maandag 12 augustus 2013 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waar het op neerkomt is dat onze beste jeugd nu bij concurrenten speelt en wij zelf zitten opgescheept met talenten van een categorie net daaronder (want toppers als Rekik zijn namelijk in de jeugd weggekocht door Engelse clubs omdat ze boven leeftijdsgenoten uitstaken, de jongens die op Varkenoord bleven zijn eveneens goed genoeg voor Feyenoord en zijn de afgelopen seizoenen doorgebroken, de vertrokken spelers blijken nog niet goed genoeg voor de internationale top en komen nu weer terug in Nederland via al onze concurrenten. Conclusie: we hebben opgeleid voor onze concurrenten aangezien daar nu de toppers uit de jeugd rondlopen).
Ik zeg liever ook dat het een schwalbe was, maar je kon wel zien dat Mathijsen ze been omhoog tilt en Koppers raakt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
In het stadion leek het een schwalbe, in de samenvatting kan ik niet zien of hij hem raakt, het lijkt van niet.. Maar er zit nog een paar benen voor, waardoor ik het niet goed kan zien.
Ah, dat wist ik niet. Zo goed volg ik PSV nou.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:11 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Rekik is gehuurd van ManCity. Bruma is wel gekocht.
Ik zie hem inderdaad zijn been optillen, in dat opzicht heeft hij de schijn tegen. Maar Koppers die valt dusdanig overdreven en kunstmatig ogend, dat ik toch het idee van een schwalbe krijg.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:13 schreef Differ het volgende:
[..]
Ik zeg liever ook dat het een schwalbe was, maar je kon wel zien dat Mathijsen ze been omhoog tilt en Koppers raakt.
Wat een jodenstreekquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zie hem inderdaad zijn been optillen, in dat opzicht heeft hij de schijn tegen. Maar Koppers die valt dusdanig overdreven en kunstmatig ogend, dat ik toch het idee van een schwalbe krijg.
Chelsea mag hem in 2015 weer terug kopen voor 5 miljoen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:11 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Rekik is gehuurd van ManCity. Bruma is wel gekocht.
Dat sowieso.quote:
Zal pas komen als BMI is verkocht.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Zo goed volg ik PSV nou.
Rekik is wel duidelijk de beste verdediger van die 2.
Kongolo moeten we inderdaad koesteren, dan hebben we een speler als Bruma niet nodig.
Wordt wel tijd dat we Kongolo aan z'n speelminuten laten komen, anders is hij straks ook pleitte.
Ik niet, op basis van wat ik in het stadion kon waarnemen en de samenvatting. Maar de gezichtspunten waren hierbij niet optimaal. Misschien was het best een penalty, maar voor zover ik kon zien, was het twijfelachtig. Misschien heb jij duidelijkere beelden voor me?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:28 schreef Caland het volgende:
Ik vond het eerder een schoolvoorbeeld van een penalty.
Als je daarop let, moet je ook de reactie van Mathijsen meenemen. Die bleef toch ook relatief rustig? (Ik kon het door mijn slechte stream niet heel goed zien)quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar, zonder gekheid, ik weet niet of het een penalty was, maar ik vond dat de Twente speler de schijn tegen had, gezien de manier van vallen. En gezien de manier waarop de scheids floot () zou het me niets verbazen als hij hier de fout in ging.
Ik sta op X. En zelfs vanaf daar was het duidelijk te zien dat Mathijsen heel dom zijn been omhoog trok. Om me heen protesteerde ook vrijwel niemand.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik niet, op basis van wat ik in het stadion kon waarnemen en de samenvatting. Maar de gezichtspunten waren hierbij niet optimaal. Misschien was het best een penalty, maar voor zover ik kon zien, was het twijfelachtig. Misschien heb jij duidelijkere beelden voor me?
Eens. Zit op Z en gebeurde precies voor me ogen dus had niet eens een herhaling nodig, en ook niemand om ons heen die protesteerde.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik sta op X. En zelfs vanaf daar was het duidelijk te zien dat Mathijsen heel dom zijn been omhoog trok. Om me heen protesteerde ook vrijwel niemand.
Aha, ik zit in VV, vanaf ons leek het erop dat Mathijsen hem niet kon bijhouden, maar dat die kerel toch maar besloot te vallen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik sta op X. En zelfs vanaf daar was het duidelijk te zien dat Mathijsen heel dom zijn been omhoog trok. Om me heen protesteerde ook vrijwel niemand.
Volgens mij rest mij dan niks anders dan jullie te geloven.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:39 schreef Differ het volgende:
[..]
Eens. Zit op Z en gebeurde precies voor me ogen dus had niet eens een herhaling nodig, en ook niemand om ons heen die protesteerde.
We spelen eerst uit toch? Zal wel ergens volgende week zijn dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:40 schreef PizzaGeit het volgende:
Weet iemand wanneer de kaartverkoop van Feyenoord - Kuban start?
Dan graag wel een iets beter plan dan het vorige. Daar zaten nog wel wat haken en ogen aan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:40 schreef Caland het volgende:
Die verdome zichtlijnen ook. Tijd voor een nieuw stadion.
Inderdaad zat nog ff de samenvatting te kijken maar viel best mee. Genialiteit van Tadic en die onterechte rode kaarten maakten het 1 -4.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ook niet voor Twente. Het is niet alsof Twente Feyenoord van de mat speelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |