abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 augustus 2013 @ 16:38:07 #1
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_129942326
Nu al de slechtste competitiestart in 50 jaar gelukkig volgende week een makkelijke wedstrijd.
blablablabla
pi_129942342
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:35 schreef Elan het volgende:
Wat is dit voor gezeik leek wel of niemand opeens meer kon voetballen.

En de spelers die de club moesten verlaten blinken plotseling uit :{
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_129942367
Geen idee wanneer we tegen Vitesse moeten, maar kan ik alvast inzetten op een winnende goal van kindsoldaat?
pi_129942424
Wat een jankerds hier zeg. Totaal niet boeiend of Leerdam wel of niet scoort. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129942431
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:39 schreef Elan het volgende:
Nu al de slechtste competitiestart in 50 jaar gelukkig volgende week een makkelijke wedstrijd.
Ben erg benieuwd hoe op een eventuele derde nederlaag gereageerd gaat worden. Dan begint er toch wel druk te ontstaan lijkt me.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_129942438
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Geen idee wanneer we tegen Vitesse moeten, maar kan ik alvast inzetten op een winnende goal van kindsoldaat?
yup, een van de weinige zekerheden dit seizoen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_129942462
Waarom mocht Tadic nou niet juichen van BMI en de Jodenjager na zijn pingel?
Dit, dus.
pi_129942522
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:39 schreef eight het volgende:

[..]

En de spelers die de club moesten verlaten blinken plotseling uit :{
Had je anders verwacht? Wel kut dit gebrek aan creativiteit hopen dat Boetius weer snel fit is.

Op zich niet erg zo'n dip moet alleen niet te lang duren. :(
blablablabla
  zondag 11 augustus 2013 @ 16:43:29 #10
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_129942539
Wanneer mag Manutelli weer spelen?
pi_129942588
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Omdat kankerjood, ofzo :{
Ah, oke. Dan snap ik het. :')
Dit, dus.
  zondag 11 augustus 2013 @ 16:44:53 #12
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_129942615
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Kansloos vind ik dat altijd ja. Ik blijf ook altijd wel staan maar ieder moet dat maar lekker voor zichzelf bepalen. Zag bij W zelfs een beker bier richting V vliegen :')
En het zijn ook echt van die kleine kutventjes die het zingen. Het gaat serieus een keer fout als dit blijft doorgaan. Achter X scheelde het ook niet veel of er vlogen er een paar op.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_129942629
Ik kan me er ook wel aan ergeren als mensen eerder weggaan, helemaal sommigen vandaag al in de 65e minuut na de 1-2 + rode kaart.

Maar om ze dan als joden te bestempelen :')
pi_129942632
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ben erg benieuwd hoe op een eventuele derde nederlaag gereageerd gaat worden. Dan begint er toch wel druk te ontstaan lijkt me.
Derde nederlaag is denk ik door alles en iedereen ingecalcueerd.

Maar je hebt best kans dat ze er volgende week ineens weer staan.
blablablabla
  zondag 11 augustus 2013 @ 16:46:24 #15
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_129942693
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Derde nederlaag is denk ik door alles en iedereen ingecalcueerd.
Dat maakt het niet acceptabel. Kans dat je wordt uitgeschakeld door die Russen is ook aanzienlijk als ze zo blijven spelen. Dan gaan er echt problemen komen.

Is nog even wachten op Gudde en Co die weer gaan beginnen met nieuwe stadionplannen om het vuurtje nog verder op te stoken.
Elite
Tegen TTIP
pi_129942816
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat maakt het niet acceptabel. Kans dat je wordt uitgeschakeld door die Russen is ook aanzienlijk als ze zo blijven spelen. Dan gaan er echt problemen komen.

Is nog even wachten op Gudde en Co die weer gaan beginnen met nieuwe stadionplannen om het vuurtje nog verder op te stoken.
Gudde is toch uit die commissie voor het nieuwe stadion gezet?
* Verwijderd *
pi_129942825
quote:

[..]

Met nac/roda thuis en nec-uit heb je anderzijds ook wel een programma om flink wat punten te pakken, als JP/Manu/Janmaat dan terugkomen kan het wel weer positiever omslaan.

Al zie ik Feijenoord ook niet winnen van de Russen.
pi_129942857
quote:
Kans dat je wordt uitgeschakeld door die Russen is ook aanzienlijk als ze zo blijven spelen. Dan gaan er echt problemen komen.
Die kans zie ik inderdaad heel groot in.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_129942965
quote:

[..]

Hoop dat het rustig blijft zou niet weten wie je dit moet aanrekenen het is een collectief falen van iedereen. Spelers en Koeman.

Gudde moet sowieso opk.... dat staat buiten de sportieve prestatie die man heeft toch ook helemaal geen functie meer nu die plannen van tafel zijn.
blablablabla
pi_129943014
quote:

[..]

Krijgen we dat weer. Gaan er dan weer bestormingen op het Maasgebouw komen ofzo? :')

Overigens ironisch dat de grootste tegenstanders van een nieuw stadion ook het hardste roepen dat het bestuur zou moeten optyfen bij wanprestaties. Maar als die wanprestaties iets aantonen is het dat Feyenoord met deze begroting gewoon niet structureel om de top mee kan doen. Dat is met een eventueel nieuw stadion ook niet meteen een garantie dat dat dan wel gebeurd, maar maakt de kans op het verhogen van de begroting wel aannemelijker.

Maar goed, wil deze discussie vandaag niet weer overdoen. Heb al genoeg de pest in de resultaten tot dusverre.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_129943110
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:52 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Krijgen we dat weer. Gaan er dan weer bestormingen op het Maasgebouw komen ofzo? :')

Overigens ironisch dat de grootste tegenstanders van een nieuw stadion ook het hardste roepen dat het bestuur zou moeten optyfen bij wanprestaties. Maar als die wanprestaties iets aantonen is het dat Feyenoord met deze begroting gewoon niet structureel om de top mee kan doen. Dat is met een eventueel nieuw stadion ook niet meteen een garantie dat dat dan wel gebeurd, maar maakt de kans op het verhogen van de begroting wel aannemelijker.

Maar goed, wil deze discussie vandaag niet weer overdoen. Heb al genoeg de pest in de resultaten tot dusverre.
Ze hebben groot gelijk. Alleen moet je de sportieve realiteit er niet constant bijhalen dat heef geen zin.
blablablabla
pi_129943198
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Ze hebben groot gelijk. Alleen moet je de sportieve realiteit er niet constant bijhalen dat heef geen zin.
Nee, dat hebben ze niet.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_129943219
Overigens vrees ik ook dat we niet winnen van Ajax en die Russen. Dan kan de druk weleens immens groot zijn om wel de punten te pakken tegen Roda en NAC thuis. Met zoveel druk erop, en de onzekerheid en frustratie die dan in een ploeg kruipt, is het nog maar de vraag hoe eenvoudig wij van Roda en NAC zullen winnen.

Als er daar ook niet (eenvoudig) van gewonnen wordt is de interne crisis wel compleet inderdaad. Ik vraag me af wat Koeman dan gaat doen.
pi_129943279
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:57 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, dat hebben ze niet.
Ze hebben gefaald bij de aanbesteding en planning rond het nieuwe stadion en weigeren daarna verantwoording te nemen dus kun je acties verwachten.
blablablabla
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:01:04 #25
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_129943370
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:52 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zeg ik dat? Het is, zeker bij Feyenoord, vrij normaal dat supporters beginnen te mokken zodra de selectie het laat afweten. Dat kan ik je gewoon op een presenteerblaadje geven.

Goed argument voor een nieuw stadion. Het probleem zit hem ook echt alleen in de begroting, ja. ^O^
Elite
Tegen TTIP
pi_129943395
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:59 schreef Elan het volgende:

[..]

Ze hebben gefaald bij de aanbesteding en planning rond het nieuwe stadion en weigeren daarna verantwoording te nemen dus kun je acties verwachten.
Ze hebben inderdaad gefaald bij het presenteren van de stadionplannen. Of ze nog de juiste personen zijn om dan de nieuwe stadionplannen te ontwikkelen is inderdaad de vraag, maar tot dusverre vind ik wel dat ze over het algemeen goed werk hebben verricht. Al heb ik het dan met name over het "schuldenvrij" maken van Feyenoord.

Maar dan nog is het niet aan de supporters om het vertrek van het bestuur af te dwingen.
pi_129943485
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Zeg ik dat? Het is, zeker bij Feyenoord, vrij normaal dat supporters beginnen te mokken zodra de selectie het laat afweten. Dat kan ik je gewoon op een presenteerblaadje geven.

Goed argument voor een nieuw stadion. Het probleem zit hem ook echt alleen in de begroting, ja. ^O^
Klopt dat het bij Feyenoord vrij "normaal" is inderdaad. Dat is inherent aan zo'n fanatieke supportersschare. Maar dat praat het nog niet goed. Je lijkt het overigens wel te suggereren.

Het probleem zit uiteraard niet alleen in de begroting, maar is wel - zeker in het hedendaagse voetbal - één van de belangrijkste voorwaarden voor groeipotentie.

Maar met een hogere omzet alleen ben je er uiteraard nog niet, maar dat is evenmin wat ik beweer.
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:09:37 #28
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129943709
Castelen is het nog niet verleerd. :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129943763
Alle ex-Feyenoorders hebben inmiddels gescoord, niet? _O- :') Castelen, Fernandez, Wijnaldum, Castaignos en vergeet ik er nog een paar?

Edit: Leerdam ook nog. :')
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:12:55 #30
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129943825
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Alle ex-Feyenoorders hebben inmiddels gescoord, niet? _O- :') Castelen, Fernandez, Wijnaldum, Castaignos en vergeet ik er nog een paar?
Schet moet nog even scoren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129943826
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
leerdam
pi_129943835
Dit wordt geen leuk seizoen...
pi_129943935
Waar ik trouwens pas echt schijtziek van word, is dat ik RKC nu beter zie combineren dan Feyenoord. :r Het is toch godsgeklaagd dat technisch begaafdere spelers niet hetzelfde kunnen brengen?
pi_129943946
Weer thuis. Godverdomme.
pi_129944045
Wat bagger...

Liesveld heeft ook een statement gemaakt na het gehuil dat we alleen maar thuisvoordeel hebben.
Ik reken komende weken ff nergens meer op.
#12 is not for sale!
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:19:42 #36
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_129944079
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Klopt dat het bij Feyenoord vrij "normaal" is inderdaad. Dat is inherent aan zo'n fanatieke supportersschare. Maar dat praat het nog niet goed. Je lijkt het overigens wel te suggereren.
Genoeg ervaring om te weten dat er een moment komt dat het fout gaat. Zeker als we volgende week en in de week daarop tegen de Russen gaan verliezen en het gebeurd op de manier zoals we de laatste twee weken bezig zijn.

Zag al genoeg irritatie om me heen vandaag. Het eerste waar naar gekeken gaat worden is spelers die het laten afweten, maar de aandacht zal vanzelf verschuiven naar de directie. Dezelfde directie die in het verleden al onder vuur heeft gelegen.

Al zou het me niet eens verbazen als Koeman de boeman ( :') ) wordt. Puur vanwege de manier waarop hij zich presenteert op het moment.

Maar zelfs als er wat veranderd dan zie ik het allemaal niet zo snel beter worden. Ben nog wel benieuwd of er spelers zullen vertrekken voor 1 september.

quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waar ik trouwens pas echt schijtziek van word, is dat ik RKC nu beter zie combineren dan Feyenoord. :r Het is toch godsgeklaagd dat technisch begaafdere spelers niet hetzelfde kunnen brengen?
Dit, ja. Hier irriteer ik me echt al jaren aan. Elke ploeg lijkt beter te combineren dan onze spelers. Zwaar frustrerend. Snap ook echt niet wat het probleem is. Alsof ze te moeilijk proberen te doen.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:20:38 #37
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129944112
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:18 schreef Haringkop het volgende:
Wat bagger...

Liesveld heeft ook een statement gemaakt na het gehuil dat we alleen maar thuisvoordeel hebben.
Ik reken komende weken ff nergens meer op.
Liesveld is Ajacied in hart en nieren. Uberhaupt raar dat je dan mag fluiten, maar ik vond hem vandaag niet bijzonder veel verkeerd doen. Al moet ik die eerste geel van De Vrij nog wel even terugzien. Kreeg het idee dat hij meer geel gaf door de reactie van de Twente bank.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129944208
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Liesveld is Ajacied in hart en nieren. Uberhaupt raar dat je dan mag fluiten, maar ik vond hem vandaag niet bijzonder veel verkeerd doen. Al moet ik die eerste geel van De Vrij nog wel even terugzien. Kreeg het idee dat hij meer geel gaf door de reactie van de Twente bank.
Eerste geel De Vrij onterecht, tweede terecht. Rood voor van Deelen kun je geven. Zeker als bij AZ - Ajax voor een zelfde situatie ook rood getrokken wordt. Tweede penalty was gewoon terecht en komt omdat die Mathijsen op krukken niet zo snel kan draaien en dan z'n houten poot laat hangen.
pi_129944252
Volgens mij heb ik het telefoonnummer van Liesveld nog. Vanavond maar eens vragen opbellen om te vragen hoe het zit.
pi_129944339
Was die eerste pingel terecht? Ik had het idee dat het gewoon een botsing was, maar ik stond er heel erg ver er van af.
pi_129944364
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Was die eerste pingel terecht? Ik had het idee dat het gewoon een botsing was, maar ik stond er heel erg ver er van af.
Je kan het geven. Als hij het niet gegeven had, dan zou er geen discussie zijn.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_129944380
Die jood floot echt alles af tegen feyenoord :')
pi_129944394
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:27 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Je kan het geven. Als hij het niet gegeven had, dan zou er geen discussie zijn.
Hij kon toen ook niks anders dan rood geven dus?
pi_129944412
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:28 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Hij kon toen ook niks anders dan rood geven dus?
Als je fluit dan moest je ook rood geven ja.
pi_129944416
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Die jood floot echt alles af tegen feyenoord :')
Had het idee dat de spelers allemaal ontzettend dom de duels ingingen eerder.
pi_129944432
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:28 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Had het idee dat de spelers allemaal ontzettend dom de duels ingingen eerder.
die knakker die mulder aanviel kreeg niks :')
pi_129944451
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

die knakker die mulder aanviel kreeg niks :')
In de eerste helft met Castaignos? Was meer omdat Mulder niet bewoog en de Thijs hem direct vastpakte had ik het idee.
pi_129944596
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:19 schreef Happel het volgende:

[..]

Dit, ja. Hier irriteer ik me echt al jaren aan. Elke ploeg lijkt beter te combineren dan onze spelers. Zwaar frustrerend. Snap ook echt niet wat het probleem is. Alsof ze te moeilijk proberen te doen.
Komt doordat er bij Feyenoord teveel word geselecteerd op een "vechtersmentaliteit" en als dat er dan ook nog eens niet uit komt krijg je taferelen als vandaag. De laatste echt technisch begaafde speler bij Feyenoord was El Ahmadi en we weten allemaal hoe zijn carrière verlopen is.
* Verwijderd *
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:34:45 #49
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_129944646
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:33 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Komt doordat er bij Feyenoord teveel word geselecteerd op een "vechtersmentaliteit" en als dat er dan ook nog eens niet uit komt krijg je taferelen als vandaag. De laatste echt technisch begaafde speler bij Feyenoord was El Ahmadi en we weten allemaal hoe zijn carrière verlopen is.
Vechtersmentaliteit? Bij Feyenoord?
Elite
Tegen TTIP
pi_129944705
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:34 schreef Happel het volgende:

[..]

Vechtersmentaliteit? Bij Feyenoord?
Ja dat zeg ik, neem nou bijvoorbeeld een Immers. Die is gehaald omdat die een uitstekende mentaliteit zou hebben, tenminste dat gok ik want voetballen kan die niet.
* Verwijderd *
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:36:43 #51
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129944712
Snap dat gejank op Castaignos ook nooit zo. Wat nemen ze hem kwalijk, dat 'ie toen naar Inter ging? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129944784
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:36 schreef Caland het volgende:
Snap dat gejank op Castaignos ook nooit zo. Wat nemen ze hem kwalijk, dat 'ie toen naar Inter ging? :')
Boeien, lekker makkelijk doelwit.
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:39:07 #53
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_129944798
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:36 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik, neem nou bijvoorbeeld een Immers. Die is gehaald omdat die een uitstekende mentaliteit zou hebben, tenminste dat gok ik want voetballen kan die niet.
Een zo een speler halen is geen probleem toch? Heb je juist nodig in je selectie. Verder loopt er genoeg rond dat een bal kan rondspelen toch? Waarom komt dat er nooit uit?
Elite
Tegen TTIP
pi_129944851
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:29 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

In de eerste helft met Castaignos? Was meer omdat Mulder niet bewoog en de Thijs hem direct vastpakte had ik het idee.
Hij wilde het publiek opfokken denk ik. _O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_129944873
Martins Indi stond ook weer lekker te verdedigen bij die gelijkmaker :') Zo'n bal mag natuurlijk nooit voor komen.
pi_129944923
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:39 schreef Happel het volgende:

[..]

Een zo een speler halen is geen probleem toch? Heb je juist nodig in je selectie. Verder loopt er genoeg rond dat een bal kan rondspelen toch? Waarom komt dat er nooit uit?
Nou blijkbaar is het materiaal wat er om heen staat niet zo goed als we denken, in het eerste seizoen was Clasie dan wel een goede speler, maar na dat seizoen heb ik er niks meer van gezien. En misschien zijn al die andere "talenten" dan blijkbaar ook niet zo bijzonder.
* Verwijderd *
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:42:06 #57
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_129944925
Ben ik eens op vakantie en zie wat er gebeurt.
pi_129944935
quote:
13s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:42 schreef Dekatria het volgende:
Ben ik eens op vakantie en zie wat er gebeurt.
Hahaha, hoe is het daar pikkebaas?
* Verwijderd *
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:51:50 #59
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_129945277
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:42 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Hahaha, hoe is het daar pikkebaas?
De Balkan is de shit, veel lekkere wijven :9
pi_129945372
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:51 schreef Dekatria het volgende:

[..]

De Balkan is de shit, veel lekkere wijven :9
achterlijk makkelijk ook
pi_129945377
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:36 schreef Caland het volgende:
Snap ik ook niet echt, helemaal niet eigenlijk. Ik snap ook niet dat men nog steeds met aanstekers en zo loopt te gooien, zo onvoorstelbaar nutteloos. Ik snap ook niet dat het halve stadion gaat lopen schreeuwen dat je eigen medesupporters joden zijn als ze genoeg hebben gezien of naar de vrouw willen of een file willen voorkomen. Laat toch gaan..
pi_129945467
Je kunt beter naar Aruba op vakantie gaan, daar heb je ESPN op de kabel en die zenden gewoon eredisiewedstrijden uit. Vanmiddag (daar vanochtend) kun je dus gewoon zonder extra kosten live op tv naar Feyenoord - Twente kijken op 10.000 km afstand. Ik woon naast de Kuip en moet 17,50 per maand betalen om het op tv te kunnen zien. :D (Heb t nu een jaar gratis gelukkig maar goed, betaalde er al jaren voor en straks weer. :P)
pi_129945493
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Snap ik ook niet echt, helemaal niet eigenlijk. Ik snap ook niet dat men nog steeds met aanstekers en zo loopt te gooien, zo onvoorstelbaar nutteloos. Ik snap ook niet dat het halve stadion gaat lopen schreeuwen dat je eigen medesupporters joden zijn als ze genoeg hebben gezien of naar de vrouw willen of een file willen voorkomen. Laat toch gaan..
Zo zitten er bij mij ook mensen in het vak die Lex Immers echt een held vinden.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_129945504
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zonde van je aansteker ook sowieso. Neem dan een groot pak lucifer mee en gooi er af en toe een, dan kun je nog gewoon je peuk aansteken.
pi_129945674
Leuk flyertje trouwens van Drukwerk MAX
  zondag 11 augustus 2013 @ 18:09:59 #66
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129945904
quote:
13s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:58 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Zo zitten er bij mij ook mensen in het vak die Lex Immers echt een held vinden.
Gebrek aan voetbalkennis. Zo stond er iemand achter mij te schreeuwen waarom ze er niet gewoon op klapten en waarom Twente zo vrij kon combineren. Let wel, Feyenoord speelde al met 9 man.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129945996
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Gebrek aan voetbalkennis. Zo stond er iemand achter mij te schreeuwen waarom ze er niet gewoon op klapten en waarom Twente zo vrij kon combineren. Let wel, Feyenoord speelde al met 9 man.
Een jongen die achter ons stond, van een jaar of 15, zei dat hij HMF zou gaan slaan als hij nog een keer iets zou roepen of zou fluiten :')
pi_129946008
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:12 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Een jongen die achter ons stond, van een jaar of 15, zei dat hij HMF zou gaan slaan als hij nog een keer iets zou roepen of zou fluiten :')
Dat was ik
pi_129946035
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat was ik
Met je mooie Stone Island jas.
pi_129946043
Wie wordt de rechtsback volgende wiekerdewiek?
pi_129946051
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Beek vrees ik.
pi_129946060
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:13 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Met je mooie Stone Island jas.
Nee joh, ik zat veilig op mijn zolderkamer. Niets kan me gebeuren.,
pi_129946065
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Beek waarschijnlijk.
Feyenoord Rotterdam
pi_129946068
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:14 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Van Beek vrees ik.
Fischer was ook vrij weinig vandaag, misschien heeft ie geluk
pi_129946076
Werden trouwens ook rake klappen uitgedeeld aan de overkant zeg. Duurde lang voordat ze die gast tot bedaren hadden gebracht. Mag hopen dat ie een SV aan zijn broek krijgt.
pi_129946083
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is vrij achterlijk, maar ik snapte niet waarom er totaal geen druk werd gezet bij 11 tegen 11, de weinige keren hadden we direct balbezit en qua kansen pakte het ook niet goed uit.
pi_129946097
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Werden trouwens ook rake klappen uitgedeeld aan de overkant zeg. Duurde lang voordat ze die gast tot bedaren hadden gebracht. Mag hopen dat ie een SV aan zijn broek krijgt.
4 Stewards voor die bolle.
pi_129946105
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:15 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

4 Stewards voor die bolle.
Was het Happel?
pi_129946144
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Was het Happel?
Denk het niet, die doet alleen stoer op internet.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 11 augustus 2013 @ 18:17:07 #80
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129946154
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Volgens mij viel het allemaal wel mee. Hebben echt 10 minuten staan ouwehoeren daar. Meer stoerdoenerij dan wat anders.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129946173
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:16 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Denk het niet, die doet alleen stoer op internet.
Heeft niks met stoer doen te maken. Beetje op eigen supporters in gaan meppen.
pi_129946221
Was het trouwens bijna vergeten, maar die Tifo was echt O+
  zondag 11 augustus 2013 @ 18:19:31 #83
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129946236
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Heeft niks met stoer doen te maken. Beetje op eigen supporters in gaan meppen.
Ook daar kan je ruzie mee krijgen toch.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129946268
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, daar heb je gelijk in. Zal ook wel wat frustratie in hebben gezeten.
  zondag 11 augustus 2013 @ 18:26:24 #85
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_129946452
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Ja, daar heb je gelijk in. Zal ook wel wat frustratie in hebben gezeten.
Ligt er echt geheel aan waar het over ging.

Kan het nog wel accepteren als het was vanwege dat joden lopen altijd weg.
Elite
Tegen TTIP
pi_129946628
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Echt slim is het niet, om dat uit te vechten in een stadion vol met camera's. :')
  zondag 11 augustus 2013 @ 18:34:05 #88
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129946682
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:32 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Echt slim is het niet, om dat uit te vechten in een stadion vol met camera's. :')
Mensen die zichzelf in dat soort situaties brengen zijn dat dan ook meestal niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 11 augustus 2013 @ 18:37:45 #89
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_129946786
Dat is vechten sowieso niet. Altijd proberen om het te de-escaleren. En lukt dat niet, sla hem dan maar de tering in.
Elite
Tegen TTIP
pi_129946787
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Mensen die zichzelf in dat soort situaties brengen zijn dat dan ook meestal niet.
Vreemd is dat toch.
pi_129946807
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:37 schreef Happel het volgende:
Dat is vechten sowieso niet. Altijd proberen om het te de-escaleren. En lukt dat niet, sla hem dan maar de tering in.
Als ik ruzie krijg ga ik mooi achter Onlogisch staan.
  zondag 11 augustus 2013 @ 18:40:48 #92
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_129946878
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:38 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Als ik ruzie krijg ga ik mooi achter Onlogisch staan.
Dat zou ik in jouw geval sowieso doen.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 11 augustus 2013 @ 18:40:53 #93
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_129946881
Degradatieduel tegen Ajax _O_
pi_129946998
Zal weer lekker gescoord zijn in de voorspelcompetitie. :P
pi_129947068
Ik ben het vergeten te voorspellen. Dat was deze keer niet zo'n ramp gelukkig. ;)
pi_129947169
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:47 schreef Multiply het volgende:
Ik ben het vergeten te voorspellen. Dat was deze keer niet zo'n ramp gelukkig. ;)
Ik had 2-1 winst voor Feyenoord verwacht. :')
pi_129947641
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:50 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik had 2-1 winst voor Feyenoord verwacht. :')
Met onze Kuip-reeks was dat ook niet gek. Tot de 1-2 en rode kaart was het spel absoluut niet best, maar dat soort duels wonnen wij vaak vorig seizoen wel in De Kuip. Nog een aantal beste kansen daarbij, terwijl Twente veel gevaarlijker was maar weinig creëerde. Maargoed ;(
pi_129948119
Ik snacht echt terug naar het eerste seizoen onder koeman. Hoewel we het toen vooral van reactievoetbal moesten hebben, was er met el ahmadi, clasie, bakkal een middenveld dat uitstekend kon combineren. we speelden toen zelfs ajax uit van de mat. Echter het voetbal van nu doet echt pijn aan de ogen en dat vond ik vorig seizoen al.
  zondag 11 augustus 2013 @ 19:20:25 #99
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129948290
Zuiver op de bal ja van De Vrij. Zo'n vermoeden had ik al.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129948369
rode kaart was bullshit, geel was genoeg

schijtsrechter heeft inderdaad deze hele wedstrijd verneukt

eerste gele kaart voor de Vrij was ook bullshit
Ajax is mijn leven!
pi_129948471
Onterecht die rode kaarten alleen Tadic speelde ook _O_
AJ
pi_129948511
Mulder heeft trouwens een paar hele goede ballen gepakt.
  zondag 11 augustus 2013 @ 19:29:00 #103
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129948595
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 19:26 schreef heiden6 het volgende:
Mulder heeft trouwens een paar hele goede ballen gepakt.
Vond hem er niet goed uitzien bij die gelijkmaker.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129948662
Zo dan! Opnieuw een nederlaag en Koeman die voor de microfoon durft te zeggen dat in deze de scheids compassie had moeten tonen met Feyenoord door niet 3 minuten langer door te laten spelen.

Sodemieter op Koeman. Alsof een scheidsrechter per definitie omdat er een bepaalde club zwaar verliest dus maar geen extra tijd moet bijtellen... |:(

Koeman begint weer aardig in zijn aloude smoesjes te vluchten als hij het niet meer weet,iets dat hij ook bij Vitesse,AZ e.d. deed toen het daar niet meer liep. Vorige week begon hij al kritiek te hebben op randzaken en toen voelde ik al iets van....hij is zich aan het indekken...en Ja hoor. de smoesjes komen weer naar boven.

(en het begon zo goed thuis gezien)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2013 19:31:17 ]
pi_129949060
0 uit 3. Netjes.
Wedstrijd 4 de degradatiekraker tegen NAC. Hup Feyenoord !
U MAD?
pi_129949094
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vind je het gek dat we niet goed voetballen met zoveel non voetballers in het team.

Als je maar de mouwen op stroopt en hard werkt ben je een held bij ons. Bij andere clubs lachen ze om zulke spelers.

Zelfs bij Pec Zwolle zit meer voetbal in het team.

Wil Feyenoord ooit serieus mee gaan doen dan moet er een drastische cultuur omslag komen. Niet meer applaudisseren voor de harde werkers, maar juist voor de spelers die technisch begaafd zijn. Want goed voetbal zal uiteindelijk altijd boven komen drijven.
pi_129949464
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
0 uit 3. Netjes.
Wedstrijd 4 de degradatiekraker tegen NAC. Hup Feyenoord !
Ok.
  zondag 11 augustus 2013 @ 19:57:14 #108
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_129949764
Echt helemaal geen zin in die wedstrijd van volgende week. Na de laatste twee wedstrijden zou ik bijna gaan tekenen voor een 2-0 nederlaag.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_129949803
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 19:41 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

Vind je het gek dat we niet goed voetballen met zoveel non voetballers in het team.

Als je maar de mouwen op stroopt en hard werkt ben je een held bij ons. Bij andere clubs lachen ze om zulke spelers.

Wil Feyenoord ooit serieus mee gaan doen dan moet er een drastische cultuur omslag komen. Niet meer applaudisseren voor de harde werkers, maar juist voor de spelers die technisch begaafd zijn. Want goed voetbal zal uiteindelijk altijd boven komen drijven.
Er zitten juist bijzonder weinig van zulk soort type spelers in onze selectie. :')

De enige échte is Lex Immers, en daar wordt juist op gekankerd en kan bijna niets goed doen bij veel supporters.
  zondag 11 augustus 2013 @ 19:58:51 #110
357045 Grifte
Feijenoord
pi_129949835
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 19:41 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

Die harde werkers waren er anders vandaag ook niet, godver wat een ruimte hadden die Twente spelers steeds om combinatiespel te spelen. :')
pi_129949898
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 19:57 schreef PIETR het volgende:
Echt helemaal geen zin in die wedstrijd van volgende week. Na de laatste twee wedstrijden zou ik bijna gaan tekenen voor een 2-0 nederlaag.
Inderdaad. Een zelfde speelwijze als vandaag en vorige week, met een geblesseerde Janmaat, een geschorste De Vrij, en geen fatsoenlijk alternatief voor de rechtsback positie, is bijna een garantie op tenminste een 4-0 nederlaag. Dan komen we er nog genadig vanaf waarschijnlijk.
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:03:39 #112
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_129950020
Hopenlijk verrast van Geel ons nog deze week.
pi_129950063
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:03 schreef PIETR het volgende:
Hopenlijk verrast van Geel ons nog deze week.
Door een pot met goud te vinden?

Anders is er weinig mogelijk vrees ik.

Of hij moet een nieuwe speler uit de hoge hoed kunnen toveren. Dat zou ook wel verrassend zijn. :P
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:06:29 #114
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_129950123
Of Slabbekoorn en Rodney Kongolo in de basis volgende week.
pi_129950195
Kongolo mag van mij wel een kans krijgen inderdaad. ^O^

Maar daar gaat Van Geel niet over natuurlijk.

Tenzij Koeman van Van Geel instructies krijgt om bepaalde spelers te blijven opstellen om ze in de etalage te spelen of de transferwaarde op peil te houden.

Maar met deze speelwijze lijkt me dat ook geen argument.
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:11:52 #116
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_129950318
Sowieso moet Immers echt uit de basis. Dat die jongen zoveel krediet heeft is belachelijk. Met zon halve in je elftal verbaast het me niets dat we keer op keer weggespeeld worden.
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:20:46 #117
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129950632
Volgens Zanger Rinus gaat Armenteros deze week tekenen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129950659
Volgens FC Rijnmond is Feyenoord in vergevorderde onderhandelingen met Anderlecht voor de overname van Armenteros.
pi_129950676
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:20 schreef Caland het volgende:
Volgens Zanger Rinus gaat Armenteros deze week tekenen.
Ik neem aan huur?
* Verwijderd *
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:22:27 #120
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129950692
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:21 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ik neem aan huur?
En een optie tot koop las ik eerder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129950762
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:22 schreef Caland het volgende:

[..]

En een optie tot koop las ik eerder.
Dat zou wel lekker zijn, prima speler die redelijk wat scoort en volgens mij zowel op de vleugels als in de spits kan.
* Verwijderd *
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:24:51 #122
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129950809
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:23 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Dat zou wel lekker zijn, prima speler die redelijk wat scoort en volgens mij zowel op de vleugels als in de spits kan.
Klopt. Ik noem hem hier ook al een seizoen of 2 als goede aankoop. Kan eindelijk Schaken optyfen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129950935
Armenteros is wel een goede speler ja.
pi_129950953
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Klopt. Ik noem hem hier ook al een seizoen of 2 als goede aankoop. Kan eindelijk Schaken optyfen.
vraag me af waar hij komt te spelen, misschien is het ook wel wat voor de plek van Immers.
* Verwijderd *
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:28:28 #125
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129950974
Zou ook prima op de plek van Immers kunnen spelen denk ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin zondag 11 augustus 2013 @ 20:28:37 #126
35723 crew  GGMM
pi_129950979
Goede aankoop.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129950999
Jongens jongens jongens, maak je niet zo druk! Pelle zijn haar zat weer magnifiek, dat is toch iets waard?
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:30:14 #128
357045 Grifte
Feijenoord
pi_129951050
Inderdaad een goede aanwinst
  Forum Admin zondag 11 augustus 2013 @ 20:30:55 #129
35723 crew  GGMM
pi_129951082
Creatieve speler voor op de flanken, als je Boëtius ook nog terughebt dan heb je gelijk een veel beter elftal staan.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129951100
Maar heeft Van Geel ooit geprobeerd om Overtoom te halen? Die was half jaar geleden toch ook haalbaar? Had toen maar half jaar contract. Die zou echt perfect bij jullie passen.
pi_129951171
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:31 schreef mrstylo het volgende:
Maar heeft Van Geel ooit geprobeerd om Overtoom te halen? Die was half jaar geleden toch ook haalbaar? Had toen maar half jaar contract. Die zou echt perfect bij jullie passen.
Op een een of andere manier heeft immers een onbeperkt vertrouwen van de technische staf
* Verwijderd *
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:40:41 #132
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_129951464
Hoe komt het dat Armenteros nooit speelt bij Anderlecht, en zelfs naar het tweede is verbannen?
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:41:46 #133
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_129951511
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:40 schreef PIETR het volgende:
Hoe komt het dat Armenteros nooit speelt bij Anderlecht, en zelfs naar het tweede is verbannen?
Omdat de trainer van het eerste een megalomane gek is.
Dit, dus.
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:50:58 #134
357045 Grifte
Feijenoord
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:59:11 #135
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_129952439
quote:
Ik vind het altijd zo intens treurig dat het Feyenoorders zelf zijn die dit soort dingen maken en rondslingeren. Het constant op de eigen borst kloppen wat betreft de Kuip, het Legioen. Ik krijg daar altijd een wat plaatsvervangend gevoel van schaamte van. Het is zo nep en theatraal.
Dit, dus.
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:00:11 #136
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129952475
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:59 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zo intens treurig dat het Feyenoorders zelf zijn die dit soort dingen maken en rondslingeren. Het constant op de eigen borst kloppen wat betreft de Kuip, het Legioen. Ik krijg daar altijd een wat plaatsvervangend gevoel van schaamte van. Het is zo nep en theatraal.
Het zou pas vreemd worden als Ajacieden dergelijke filmpjes uploaden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:01:29 #137
357045 Grifte
Feijenoord
pi_129952520
quote:

[..]

Vooruit dan maar, een buitenstaander:

quote:
'Feyenoord staat 4-1 achter en iedereen blijft ze toezingen, mooi'

Luc Castaignos speelde 37 competitiewedstrijden voor Feyenoord, voordat hij een droomtransfer naar Internazionale maakte. Het Italiaanse avontuur werd geen succes en vorig jaar werd de spits alweer verkocht aan FC Twente, waarmee hij zondag met 1-4 won van zijn oude werkgever. Castaignos scoorde nog, maar besloot om zijn doelpunt niet uitbundig te vieren.

De spits werd vrijwel de gehele wedstrijd uitgefloten door het thuispubliek van Feyenoord, maar vond het niet nodig om zijn gram te halen. "Ik heb veel te danken aan de mensen hier. Waar ik nu sta komt ook door die mensen, dit was een stukje respect naar hen toe", zei Castaignos tegen NUsport. Dat hij werd uitgefloten, vond hij niet erg.

"Die mensen hebben ook emoties", wist Castaignos. "Je ziet op het eind hoeveel liefde die mensen voor de club hebben. Feyenoord staat 4-1 achter en iedereen blijft ze toezingen. Dat is alleen maar mooi." Feyenoord speelt volgende week in Amsterdam de klassieker tegen Ajax, terwijl voor Twente een thuiswedstrijd tegen FC Utrecht op het programma staat.
  Forum Admin zondag 11 augustus 2013 @ 21:04:11 #138
35723 crew  GGMM
pi_129952659
quote:

[..]

Ja, eens. Vandaag ook weer iedereen vol lof over zichzelf terwijl het merendeel gewoon vroegtijdig naar huis ging. Apart dat soort randzaken waar dan opeens zo overdreven positief over gedaan wordt.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:04:45 #139
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129952688
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, eens. Vandaag ook weer iedereen vol lof over zichzelf terwijl het merendeel gewoon vroegtijdig naar huis ging. Apart dat soort randzaken waar dan opeens zo overdreven positief over gedaan wordt.
Het merendeel nog wel. Je wordt steeds grappiger.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:05:22 #140
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_129952722
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Het zou pas vreemd worden als Ajacieden dergelijke filmpjes uploaden.
Ja, ik zeg het verkeerd. Ik bedoel eigenlijk meer op de momenten wanneer ze opduiken.
Je hebt net een enorme zepert gekregen. Slechtste competitiestart in 50 jaar, volgende week Ajax uit waardoor de kans op 0 uit 3 groot is en dan komt er weer 1 met een filmpje over hoe het Legioen achter het team blijft staan. Film dan de vakken die elkaar op de bakkes timmeren omdat ze eerder weggaan en elkaar Joden noemen.
Dit, dus.
  Forum Admin zondag 11 augustus 2013 @ 21:05:37 #141
35723 crew  GGMM
pi_129952735
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, of een groot gedeelte. Gaat er om dat er alsnog zo overdreven tegen eigen borst geklopt wordt.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:05:51 #142
357045 Grifte
Feijenoord
pi_129952751
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Zag je GGMM niet weggaan in de 70e minuut dan, vakkie KK? Het 'Joden lopen altijd weg' was dan ook welgeplaatst ;)
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:06:52 #143
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129952799
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, of een groot gedeelte. Gaat er om dat er alsnog zo overdreven tegen eigen borst geklopt wordt.
Een miniem gedeelte eerder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin zondag 11 augustus 2013 @ 21:07:28 #144
35723 crew  GGMM
pi_129952825
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Een miniem gedeelte eerder.
Ja, prima joh, ook goed.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:08:20 #145
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129952873
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, prima joh, ook goed.
Precies.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:08:42 #146
357045 Grifte
Feijenoord
pi_129952888
quote:

[..]

Het is nog treuriger om over andere supporters te oordelen die geld en tijd steken in het bezoeken en supporten van hun team als je eigen 'support' bestaat uit het modereren van randdebielen op een internetforum tijdens de wedstrijd van je favoriete club.
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:10:07 #147
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129952970
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:08 schreef Grifte het volgende:

[..]

Het is nog treuriger om over andere supporters te oordelen die geld en tijd steken in het bezoeken en supporten van hun team als je eigen 'support' bestaat uit het modereren van randdebielen op een internetforum tijdens de wedstrijd van je favoriete club.
Of nog erger. Posten over de sfeer in de Kuip in het Feijenoordtopic terwijl je cluppie bezig is. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin zondag 11 augustus 2013 @ 21:10:20 #148
35723 crew  GGMM
pi_129952979
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:08 schreef Grifte het volgende:

[..]

Ik oordeel niet, ik constateer. Wat iedereen doet moet hij lekker zelf weten, maar om dan vervolgens wel te zeggen dat het prachtig was om te zien hoe trouw iedereen achter het team bleef staan dat vond ik een beetje vreemd.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129953218
Is die sneuneus nou nog steeds bezig _O-
pi_129953255
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik oordeel niet, ik constateer. Wat iedereen doet moet hij lekker zelf weten, maar om dan vervolgens wel te zeggen dat het prachtig was om te zien hoe trouw iedereen achter het team bleef staan dat vond ik een beetje vreemd.
Jij bent zelf vreemd
* Verwijderd *
pi_129953280
quote:

[..]

:')
Lekker geconstateerd. Het stadion zat gewoon vrijwel vol bij het eindsignaal, iets wat in de ArenA zelden voorkomt.
Wellicht volgende week een keertje wel, want als er niet iets drastisch verandert bij Feyenoord wordt dat een zeer pijnlijke nederlaag, en dan zullen ze in de ArenA misschien wel het eindsignaal meemaken.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Forum Admin zondag 11 augustus 2013 @ 21:16:58 #152
35723 crew  GGMM
pi_129953286
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:16 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Jij bent zelf vreemd
Ook dat.
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:16 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Lekker geconstateerd. Het stadion zat gewoon vrijwel vol bij het eindsignaal, iets wat in de ArenA zelden voorkomt.
Wellicht volgende week een keertje wel, want als er niet iets drastisch verandert bij Feyenoord wordt dat een zeer pijnlijke nederlaag, en dan zullen ze in de ArenA misschien wel het eindsignaal meemaken.
Ja, prima, en ik zag het anders. Wat de ArenA er mee te maken heeft snap ik verder niet zo. Zit ook niet zo op een Ajax-Feyenoord discussie te wachten verder. Daar ging het me helemaal niet om.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:19:20 #153
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_129953392
Negeer die clown nou gewoon.

Iemand die zijn eigen club ziet verliezen en vervolgens in een ander topic gaat lopen trollen heeft gewoon een heel klein pikkie en is het reageren niet waard.

En nu Feyenoord graag.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:21:44 #154
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129953488
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
Ja, prima, en ik zag het anders.
Oh, je was erbij :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129953588
GGMM was jij vandaag ook in de kuip aanwezig?
  Forum Admin zondag 11 augustus 2013 @ 21:24:11 #156
35723 crew  GGMM
pi_129953621
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Oh, je was erbij :')
Wat sfeer betreft zou je een punt hebben, het ging me om de mensen die (al dan niet masaal) naar huis gingen.

Maar wil je hier echt nog langer over door gaan?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:26:26 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129953741
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:24 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wat sfeer betreft zou je een punt hebben, het ging me om de mensen die (al dan net masaal) naar huis gingen.

Maar wil je hier echt nog langer over door gaan?
Jij begint er steeds weer over. Als je dan dingen suggereert die totaal onjuist zijn wijs ik je daar graag op. Ik snap dat je dingen niet helemaal helder hebt als je voetbal moet kijken op je TVtje en fokken tegelijkertijd. Ik help je daar graag bij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129953769
quote:
2s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:19 schreef Euribob het volgende:
Negeer die clown nou gewoon.

Iemand die zijn eigen club ziet verliezen en vervolgens in een ander topic gaat lopen trollen heeft gewoon een heel klein pikkie en is het reageren niet waard.

En nu Feyenoord graag.
:9
Had ik nog niet eens gezien, ik had maar even afstand genomen van de media.

Maar goed, die kleine euforie is me momenteel ook niet zo veel waard, wat een drama was het }:|
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Forum Admin zondag 11 augustus 2013 @ 21:27:29 #159
35723 crew  GGMM
pi_129953791
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Jij begint er steeds weer over. Als je dan dingen suggereert die totaal onjuist zijn wijs ik je daar graag op. Ik snap dat je dingen niet helemaal helder hebt als je voetbal moet kijken op je TVtje en fokken tegelijkertijd. Ik help je daar graag bij.
Oke, prima.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129953801
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat attent van je Caland.
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:27:49 #161
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_129953809
Volgende week achterin Van Beek, Kongolo - Indi - Nelom ? 3 linkspoten. Ben erg benieuwd.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:28:19 #162
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129953834
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:27 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Wat attent van je Caland.
Zo ben ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129953848
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:27 schreef Toekito het volgende:
Volgende week achterin Van Beek, Kongolo - Indi - Nelom ? 3 linkspoten. Ben erg benieuwd.
Mathijsen is niet geschorst. ;)
pi_129953880
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:28 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik wou al zeggen, laten we aannemen dat die sowieso wel speelt (al is dat ook een linkspoot)
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:29:35 #165
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_129953901
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:28 schreef heiden6 het volgende:

[..]

ja en? die verdient het niet.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:30:08 #166
357045 Grifte
Feijenoord
pi_129953931
Sisse was ook weer briljant vandaag :')

Al gaat er meer dreiging en diepgang vanuit dan Goossens...
pi_129954002
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:30 schreef Grifte het volgende:

Hoe staat het met Boëtius? Zou wel goed uitkomen als die weer een milkshakeje kon uitvoeren volgende week. Dan wordt de verdediging misschien nog een klein beetje ontlast...
pi_129954028
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:30 schreef Grifte het volgende:

Op de eerste de beste boot naar Ivoorkust. Wat een blinde vink is dat toch zeg. In de tweede helft, voor de rode kaart dat hij gewoon vergat om te gaan jagen :')
pi_129954210
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:31 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Op de eerste de beste boot naar Ivoorkust. Wat een blinde vink is dat toch zeg. In de tweede helft, voor de rode kaart dat hij gewoon vergat om te gaan jagen :')
Op de keeper buiten de 16? Dat was echt heel treurig ja :')
pi_129954832
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:31 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Hoe staat het met Boëtius? Zou wel goed uitkomen als die weer een milkshakeje kon uitvoeren volgende week. Dan wordt de verdediging misschien nog een klein beetje ontlast...
Gaat tie niet redden. Ze mikken geloof ik op begin september voor z'n eerste speelminuten.
pi_129957527
Kan verbeek feyenoord niet coachen? Die laat zijn ploeg tenminste goed voetballen.
* Verwijderd *
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:34:39 #172
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129957627
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:32 schreef zoekeenleven het volgende:
Kan verbeek feyenoord niet coachen? Die laat zijn ploeg tenminste goed voetballen.
Ja dat hebben we gemerkt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:41:27 #173
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_129958077
Van Beek moet je niet opstellen als back, daar is hij niet wendbaar genoeg voor.

Nelom - Kongolo - Mathijsen - Indi
pi_129958093
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja dat hebben we gemerkt.
Tja als je eigen spelers geen zin hebben om te voetballen dan lukt het natuurlijk niemand...
* Verwijderd *
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:42:14 #175
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_129958128
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:41 schreef PIETR het volgende:
Van Beek moet je niet opstellen als back, daar is hij niet wendbaar genoeg voor.

Nelom - Kongolo - Mathijsen - Indi
Kongolo is geblesseerd.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:42:44 #176
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129958160
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:41 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Tja als je eigen spelers geen zin hebben om te voetballen dan lukt het natuurlijk niemand...
Daar was die koekebakker toch zelf ook debet aan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:43:01 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129958184
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Kongolo is geblesseerd.
Nee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129959438
Kongolo is niet geblesseerd nee, zelfs opgeroepen voor jong Oranje dacht ik.
pi_129960784
Koeman met zijn lege portemonnee valt ook niet te benijden.
Het is op Leerdam na toch gewoon exact het materiaal dat hij vorig jaar tot zijn beschikking had?

Zou wel puik zijn als hij een andere spelvariant zou ontwikkelen met bijvoorbeeld Ananas want dat alle ballen op Pelle concept lijkt ook zijn beste tijd gehad te hebben.

Of is dat niet te doen in 2 verschillende opstellingen spelen?
blablablabla
pi_129961092
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:36 schreef Elan het volgende:
Koeman met zijn lege portemonnee valt ook niet te benijden.
Het is op Leerdam na toch gewoon exact het materiaal dat hij vorig jaar tot zijn beschikking had?

Zou wel puik zijn als hij een andere spelvariant zou ontwikkelen met bijvoorbeeld Ananas want dat alle ballen op Pelle concept lijkt ook zijn beste tijd gehad te hebben.

Of is dat niet te doen in 2 verschillende opstellingen spelen?
Dat Pelle concept heeft inderdaad zijn beste tijd gehad. Vanaf de opbouw achteruit kraakt er nogal het een en ander. De Vrij speelt wel heel vaak terug op de keeper en Mathijsen kiest bijna altijd voor de lange bal. Kopduels werden vaak verloren vandaag ook. Komt gewoon omdat er op het middenveld totaal geen aanspeelmogelijkheden zijn.
pi_129962823
quote:

[..]

Een constatering die gebaseerd is op een snapshot waarin een groepje mensen naar de uitgang lopen. Ik heb nergens legen vakken gezien dus waarom jij beweert dat het merendeel van de supporters al voor het laatste fluitsignaal weg waren ontgaat mij volledig.
pi_129963169
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 00:17 schreef eight het volgende:

[..]

Een constatering die gebaseerd is op een snapshot waarin een groepje mensen naar de uitgang lopen. Ik heb nergens legen vakken gezien dus waarom jij beweert dat het merendeel van de supporters al voor het laatste fluitsignaal weg waren ontgaat mij volledig.
True, maar wat maakt het nog uit verder? Wij weten toch beter, dan is het toch goed zo. Waarom zouden wij daar een 020 supporter daarvan moeten overtuigen? Had er zelf enorm de pee in, even getwijfeld om eerder weg te gaan, maar toch gebleven, omdat Feyenoord. O+
pi_129966000
Luitjes, kan iemand mij vertellen wat er bij Z gebeurde? Weet niet meer hoeveelste minuut en alles maar werd er volgens mij 1 meegenomen :9
pi_129966119
quote:

[..]

Ik heb medelijden met je.
pi_129966132
word studio sport niet meer herhaald midden in de nacht ?
  maandag 12 augustus 2013 @ 04:36:12 #186
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_129966752
Overigens ben ik het eens met hoe belachelijk slecht het was tot nu toe, maar laten we niet vergeten dat we uit deze drie wedstrijden vorig seizoen ook maar één punt pakten en met een beetje pech toen ook van twente thuis hadden kunnen verliezen. Tel daarbij op dat we basisspelers JPB en Janmaat missen.

Wat ik wil zeggen is dat er niet zo gek veel anders is dan vorig seizoen, ook al lijkt het nu dramatisch met slechtste seizoenstart in zoveel jaar.
  maandag 12 augustus 2013 @ 07:47:57 #187
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_129967231
quote:

[..]

Elite
Tegen TTIP
  maandag 12 augustus 2013 @ 08:28:37 #188
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_129967667
Ik vind het hele negatieve gedoe eerlijk gezegd zeer geflatteerd. Feyenoord speelde niet best, maar tot aan de rode kaart speelde Twente ook absoluut niet best en was Feyenoord gewoon duidelijk beter.

Dit soort wedstrijden hebben we vorig jaar minstens 10x gespeeld alleen toen kwamen er geen twee rode kaarten waardoor het een flinke nederlaag werkt. De ophef die er nu is, is dus enigszins geflatteerd.

Desalniettemin was het gewoon een wanprestatie natuurlijk.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 12 augustus 2013 @ 08:31:56 #189
53267 TC03
pi_129967714
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Schaken is onze belangrijkste aanvaller na Pelle, hoe vervelend je dat ook moge vinden. Ik zie in Armenteros eerder iemand die Immers uit de basis kan spelen.

Met Immers én Vilhena is je middenveld gewoon VEEL te zwak. Vroegâh stonden daar El Ahmadi en Bakkal, twee spelers die duidelijk tot de top van de eredivisie behoorden. Immers is soms ok, maar gewoon niet goed genoeg. Vilhena is een talent dat het spel nog niet kan maken en nu alleen maar 'mee doet', maar als je Immers naast je hebt kom je dan eigenlijk vrij weinig in het spel voor. Dat is gewoon drie keer niks.
  maandag 12 augustus 2013 @ 08:32:27 #190
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129967719
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:28 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het hele negatieve gedoe eerlijk gezegd zeer geflatteerd. Feyenoord speelde niet best, maar tot aan de rode kaart speelde Twente ook absoluut niet best en was Feyenoord gewoon duidelijk beter.

Dit soort wedstrijden hebben we vorig jaar minstens 10x gespeeld alleen toen kwamen er geen twee rode kaarten waardoor het een flinke nederlaag werkt. De ophef die er nu is, is dus enigszins geflatteerd.

Desalniettemin was het gewoon een wanprestatie natuurlijk.
Ik denk niet dat Feyenoord beter was maar een eventuele winst zat er voor die kaart en penalty nog wel in
pi_129967792
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:28 schreef TC03 het volgende:
Niet echt hoor. Uitgespeelde kansen waren er niet voor Feyenoord bijvoorbeeld.
pi_129968329
In de eerste 35 minuten: schot van immers wat net naast gaat, halve omhaal Pelle en de goal van Pelle.

Twente schoot 1 keer op doel van 35 meter die Mulder niet bijster goed keept. Ik vond Feyenoord niet slechter aan het begin. Zeker niet goed, maar niet slecht.

Dan krijg je al snel die onterechte rode kaart + penalty tegen en dat was wel de absolute nekslag.

Overigens word Schaken altijd geroemd om zijn snelheid, maar Cisse in de omschakeling vind ik een stuk sneller. Jammer dat hij het IQ van een aardappel heeft want voor de rest snapt hij er echt niks van.
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:16:46 #193
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_129968407
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:13 schreef Multiply het volgende:
In de eerste 35 minuten: schot van immers wat net naast gaat, halve omhaal Pelle en de goal van Pelle.

Twente schoot 1 keer op doel van 35 meter die Mulder niet bijster goed keept. Ik vond Feyenoord niet slechter aan het begin. Zeker niet goed, maar niet slecht.

Dan krijg je al snel die onterechte rode kaart + penalty tegen en dat was wel de absolute nekslag.

Overigens word Schaken altijd geroemd om zijn snelheid, maar Cisse in de omschakeling vind ik een stuk sneller. Jammer dat hij het IQ van een aardappel heeft want voor de rest snapt hij er echt niks van.
Alsof Immers ooit scoort :')
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:20:45 #194
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129968469
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:13 schreef Multiply het volgende:

feijenoord eerste helft beduidend beter.
2e helft, tja stomme acties.
had erger kunnen zijn :{
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_129968622
Heerlijk, zo'n weekend waarin niet gevoetbald wordt. :Y
BFF met GGMM
pi_129968769
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ook dat.

[..]

Ja, prima, en ik zag het anders. Wat de ArenA er mee te maken heeft snap ik verder niet zo. Zit ook niet zo op een Ajax-Feyenoord discussie te wachten verder. Daar ging het me helemaal niet om.
Wat loop jij wijs te doen de hele tijd? Welk punt probeer je te maken? Snavels zijn niet in de positie om kritiek op het Feyenoord legioen te hebben. Als jullie met 0-0 de rust ingaan wordt de eigen ploeg uitgefloten. Als Ajax ooit door zo'n diep dal moet als Feyenoord blijft er niets van die "club" over omdat de dagjesmensen, toeristen en successupporters het dan af laten weten. Kom je zelf überhaupt weleens in die multifunctionele evenementenhal of blijft je betrokkenheid bij Ajax beperkt tot de wijsneus uithangen op internet.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_129968806
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Wat loop jij wijs te doen de hele tijd? Welk punt probeer je te maken? Snavels zijn niet in de positie om kritiek op het Feyenoord legioen te hebben. Als jullie met 0-0 de rust ingaan wordt de eigen ploeg uitgefloten. Als Ajax ooit door zo'n diep dal moet als Feyenoord blijft er niets van die "club" over omdat de dagjesmensen, toeristen en successupporters het dan af laten weten. Kom je zelf überhaupt weleens in die multifunctionele evenementenhal of blijft je betrokkenheid bij Ajax beperkt tot de wijsneus uithangen op internet.
Waarom maak je je zo druk? 1-4 achter, baggerslecht spel, 2 man weggestuurd en toch 100% steun voor het team vanaf de tribunes. Dát is het Legioen. O+
BFF met GGMM
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:39:35 #198
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_129968818
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:28 schreef DonRaja het volgende:
Heerlijk, zo'n weekend waarin niet gevoetbald wordt. :Y
Dat was afgelopen weekend toch ook zo in Rotterdam :')
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_129968878
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:39 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Dat was afgelopen weekend toch ook zo in Rotterdam :')
In Alkmaar en Waalwijk waren ze ook vrij.
BFF met GGMM
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:45:34 #200
53267 TC03
pi_129968951
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ook niet voor Twente. Het is niet alsof Twente Feyenoord van de mat speelde.
pi_129968970
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:39 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Waarom maak je je zo druk? 1-4 achter, baggerslecht spel, 2 man weggestuurd en toch 100% steun voor het team vanaf de tribunes. Dát is het Legioen. O+
Hij loopt al vanaf direct na de wedstrijd, terwijl Ajax aan spelen was, bijdehand te doen in het Feyenoord topic en af te geven op het legioen. Als je ziet hoe weinig Feyenoord het afgelopen decennium gepresteerd heeft dan is het echt ongekend hoeveel support de club heeft. Het gebral van zo'n wijsneus die nooit achter zijn PC vandaan komt daar zit ik even helemaal niet op te wachten.
pi_129968997
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Hij loopt al vanaf direct na de wedstrijd, terwijl Ajax aan spelen was, bijdehand te doen in het Feyenoord topic en af te geven op het legioen. Als je ziet hoe weinig Feyenoord het afgelopen decennium gepresteerd heeft dan is het echt ongekend hoeveel support de club heeft. Het gebral van zo'n wijsneus die nooit achter zijn PC vandaan komt daar zit ik even helemaal niet op te wachten.
Negeren. ^O^
BFF met GGMM
pi_129969220
Op Twitter al die 'Man of the match' verkiezingen van gisteren over wie de beste Feyenoord speler was. :') Wat een onzin, mijns insziens was het gewoon een collectief falen en stak er niemand bovenuit.
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:06:59 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129969403
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:58 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Op Twitter al die 'Man of the match' verkiezingen van gisteren over wie de beste Feyenoord speler was. :') Wat een onzin, mijns insziens was het gewoon een collectief falen en stak er niemand bovenuit.
Je kan je er maar druk om maken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129969441
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat lul jij nu? Die goal van Pellè zat er al een minuut of 10 aan te komen. Daarna zijn ze ingekakt en maakt Mulder die blunder waardoor het 1-1 wordt. Daarna niet meer terug in de wedstrijd gekomen en weinig gecreërd.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_129969595
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:45 schreef TC03 het volgende:

[..]

True, pas na de 2e rode kaart ging het hard.
pi_129969611
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:09 schreef H.FR het volgende:

[..]

Wat lul jij nu? Die goal van Pellè zat er al een minuut of 10 aan te komen. Daarna zijn ze ingekakt en maakt Mulder die blunder waardoor het 1-1 wordt. Daarna niet meer terug in de wedstrijd gekomen en weinig gecreërd.
Voor die goal was het toch al niet om aan te gluren, zonder enige vorm van creativiteit bij zowel Twente als Feyenoord?
Dit, dus.
pi_129969612
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:09 schreef H.FR het volgende:

[..]

Die goal van Pelle was uit een standaardsituatie ja.
pi_129969636
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Die goal van Pelle was uit een standaardsituatie ja.
Goed opgemerkt, daarvoor had hij met een halve omhaal al bijna gescoord, zijn er nog een paar voorzetten verprutst en redt de keeper op een schot van Immers.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_129969664
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:19 schreef H.FR het volgende:

[..]

Goed opgemerkt, daarvoor had hij met een halve omhaal al bijna gescoord, zijn er nog een paar voorzetten verprutst en redt de keeper op een schot van Immers.
Mwoah, die omhaal zie ik niet als uitgespeelde kans, dat schot van Immers dan weer wel. Al met al was het niet zo dat Feyenoord of Twente heel veel sterker was dan de tegenstander.
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:22:03 #211
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129969691
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mwoah, die omhaal zie ik niet als uitgespeelde kans, dat schot van Immers dan weer wel. Al met al was het niet zo dat Feyenoord of Twente heel veel sterker was dan de tegenstander.
Maar het was ook niet zo dat er geen uitgespeelde kansen waren zoals jij suggereert.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129969714
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Maar het was ook niet zo dat er geen uitgespeelde kansen waren zoals jij suggereert.
1tje geteld, je hebt gelijk.
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:25:17 #213
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129969769
Ik vind die halve omhaal dan nog meer een uitgespeelde kans dan dat schot van Immers trouwens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129969849
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:25 schreef Caland het volgende:
Ik vind die halve omhaal dan nog meer een uitgespeelde kans dan dat schot van Immers trouwens.
Dat schot van Immers was op doel toch, die van Pelle ging naast? Tis maar net wat je criteria zijn.
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:29:44 #215
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129969882
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat schot van Immers was op doel toch, die van Pelle ging naast? Tis maar net wat je criteria zijn.
Werd gered door de keeper.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129969907
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:25 schreef Caland het volgende:
Bij Immers kan je sowieso nooit van een kans spreken, dat impliceert namelijk dat er wel degelijk een doelpunt uit zou kunnen komen... :{
BFF met GGMM
pi_129969926
Alsof Twente uitgespeelde kansen had. Buiten die goal van Kastanje tegen 9 man kan ik er namelijk exact 0 herinneren.
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:33:06 #218
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129969955
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Alsof Twente uitgespeelde kansen had. Buiten die goal van Kastanje tegen 9 man kan ik er namelijk exact 0 herinneren.
Ik vind het verder ook niet zo heel boeiend. Uiteindelijk was er op de winst van Twente weinig af te dingen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129970039
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vind het verder ook niet zo heel boeiend. Uiteindelijk was er op de winst van Twente weinig af te dingen.
Het is sowieso allemaal achteraf gelul idd. Feit blijft toch dat die penalty+kaart voor van Deelen een vrij cruciale fout is, want met 11 tegen 11 en 1-1 win je hem denk ik gewoon.

Maar goed, nu maar bedenken wie er rechtsback moet tegen de joden, dat lijkt me interessanter. Van Beek vond ik namelijk toen tegen PSV niet echt overtuigend. Logisch ook, maar om 'm dan ook maar in een Klassieker in te zetten...
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:37:46 #220
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129970092
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:36 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Het is sowieso allemaal achteraf gelul idd. Feit blijft toch dat die penalty+kaart voor van Deelen een vrij cruciale fout is, want met 11 tegen 11 en 1-1 win je hem denk ik gewoon.
Een cruciale fout van Van Deelen bedoel je neem ik aan?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:38:30 #221
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_129970110
Ook met 11 man hadden we niet gewonnen gisteren. Te laf en afwachtend en wankelend bij enige druk.

Ik zie het Legioen-moment niet als iets bijzonders, gebeurt zo vaak bij de club dat je het als iets normaals gaat beschouwen. Wel uniek als topclub zijnde, dat dan weer wel.
pi_129970140
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:

Nee maar jouw bijdrage voegt ook weinig toe. Nog even en je gaat je van Ronald Koeman smoesjes bedienen die meende dat de scheidsrechter niet nog 3 minuten moest laten doorspelen omdat gezien de uitslag wel verwacht mocht worden dat er enige vorm van compassie was. :|W

Alsof scheidsrechters hun beleid van extra speeltijd moeten aanpassen aan de op dat moment geldende voetbalscore.

Ik zelf vind het helemaal geen prestatie om trots op te zijn om na afloop het Legioen te gaan bedanken want je bedankt je supporters met minimaal inzet,iets dat helemaal ontbrak.
Spelers die zichzelf niet in de hand wisten te houden en overdreven overtredingen maakten en een achterhoede die te angstig was om goed aan te sluiten met de voorhoede en vervolgens met belachelijke overtredingen poogt fouten te herstellen met alle gevolgen van dien.

Dat is waar het omgaat,niet wat een ajacied als terechte opmerking maakt over Feyenoord's eigen falen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2013 10:40:09 ]
pi_129970199
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Een cruciale fout van Van Deelen bedoel je neem ik aan?
Geen idee, ik heb het alleen in het stadion vanaf de andere kant gezien en had geen behoefte om het terug te kijken thuis :')
Heb me laten vertellen dat het een onterechte penalty+kaart was en omdat dat nota bene door een jood verteld werd geloofde ik dat maar :')

Maar als je het daar over een fout hebt, volgens mij had Cisse die pass makkelijk kunnen voorkomen. Maar goed, ik kan het me ook niet al te helder meer voor de geest halen allemaal..
pi_129970420
Let maar op. Straks gaat het lopen als een trein. Hopelijk volgende week anders daarna.
pi_129970453
quote:
15s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:39 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Nee maar jouw bijdrage voegt ook weinig toe. Nog even en je gaat je van Ronald Koeman smoesjes bedienen die meende dat de scheidsrechter niet nog 3 minuten moest laten doorspelen omdat gezien de uitslag wel verwacht mocht worden dat er enige vorm van compassie was. :|W

Alsof scheidsrechters hun beleid van extra speeltijd moeten aanpassen aan de op dat moment geldende voetbalscore.

Ik zelf vind het helemaal geen prestatie om trots op te zijn om na afloop het Legioen te gaan bedanken want je bedankt je supporters met minimaal inzet,iets dat helemaal ontbrak.
Spelers die zichzelf niet in de hand wisten te houden en overdreven overtredingen maakten en een achterhoede die te angstig was om goed aan te sluiten met de voorhoede en vervolgens met belachelijke overtredingen poogt fouten te herstellen met alle gevolgen van dien.

Dat is waar het omgaat,niet wat een ajacied als terechte opmerking maakt over Feyenoord's eigen falen.
Daar heb je als supporter toch geen invloed op.
Ik stoor me eraan als een snavel, terwijl zijn eigen ploeg speelt, hier een beetje bijdehand gaat lopen doen over het legioen wanneer we net thuis met 1-4 op onze kloten hebben gekregen. Wat probeer je dan te bereiken.
pi_129970518
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:41 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb het alleen in het stadion vanaf de andere kant gezien en had geen behoefte om het terug te kijken thuis :')
Heb me laten vertellen dat het een onterechte penalty+kaart was en omdat dat nota bene door een jood verteld werd geloofde ik dat maar :')

Maar als je het daar over een fout hebt, volgens mij had Cisse die pass makkelijk kunnen voorkomen. Maar goed, ik kan het me ook niet al te helder meer voor de geest halen allemaal..
Fout lag voornamelijk bij Vilhena, die sowieso heel heel slecht speelde. En na de wedstrijd nog ging verkondigen dat ze best goed hadden gespeeld.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=194048

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2013 10:53:50 ]
pi_129970648
quote:
5s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:18 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Voor die goal was het toch al niet om aan te gluren, zonder enige vorm van creativiteit bij zowel Twente als Feyenoord?
Ik vond dat Feyenoord vrij redelijk speelde tot die goal eerlijk gezegd, wel wat foutjes hier en daar, maar vrij behoorlijk.
pi_129970762
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:57 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik vond dat Feyenoord vrij redelijk speelde tot die goal eerlijk gezegd, wel wat foutjes hier en daar, maar vrij behoorlijk.
De teams schonken voornamelijk elkaar de bal. Daar kwamen de spaarzame spannende momenten uit voort. Ik vond het niet om aan te gluren.
Dit, dus.
pi_129970955
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 02:04 schreef mmPRTSR het volgende:
Luitjes, kan iemand mij vertellen wat er bij Z gebeurde? Weet niet meer hoeveelste minuut en alles maar werd er volgens mij 1 meegenomen :9
Wat ik heb gezien, was een gast van 2 meter hoog en 1 meter breed die ruzie had met een paar gasten, toen kwamen er security's aangelopen en leek het gesust toen ze weer begonnen te zingen..
Maar kort daarna begon die opeens te vechten volgens mij met een supporter en security totdat er 2 of 3 agenten aankwamen.

Zoiets in die richting. :')
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
pi_129971045
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:06 schreef Differ het volgende:

[..]

Wat ik heb gezien, was een gast van 2 meter hoog en 1 meter breed die ruzie had met een paar gasten, toen kwamen er security's aangelopen en leek het gesust toen ze weer begonnen te zingen..
Maar kort daarna begon die opeens te vechten volgens mij met een supporter en security totdat er 2 of 3 agenten aankwamen.

Zoiets in die richting. :')
Niks bijzonders dus ;)
pi_129971108
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:08 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Niks bijzonders dus ;)
Nee, niet bepaald
Beste fipo van 2013.
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:38:08 #232
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_129972015
Hele wedstrijd is natuurlijk gewoon vermoord door de scheidsrechter.
Twee pingels en twee rode kaarten kop op zeg.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_129972070
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hele wedstrijd is natuurlijk gewoon vermoord door de scheidsrechter.
Twee pingels en twee rode kaarten kop op zeg.
En wie overkwam het geluk met de scheidsrechter vorig seizoen zo vaak? Juist, Feyenoord. Maar de 'arbitrale dwalingen' nemen niet weg dat Feyenoord gewoon slecht heeft gespeeld.
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:53:21 #234
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_129972511
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En wie overkwam het geluk met de scheidsrechter vorig seizoen zo vaak? Juist, Feyenoord. Maar de 'arbitrale dwalingen' nemen niet weg dat Feyenoord gewoon slecht heeft gespeeld.
Slecht gespeeld kan best maar twee pingels en twee rooie kaarten maakt hij de wedstrijd dood.Met 11 tegen 11 was het anders uitgepakt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_129972522
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Slecht gespeeld kan best maar twee pingels en twee rooie kaarten maakt de wedstrijd dood.Met 11 tegen 11 was het anders uitgepakt.
hadden ze niet die rode kaarten moeten pakken
pi_129972528
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Slecht gespeeld kan best maar twee pingels en twee rooie kaarten maakt de wedstrijd dood.Met 11 tegen 11 was het anders uitgepakt.
1-4 misschien niet, maar wel verlies voor Feyenoord.
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:55:23 #237
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129972588
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Neuh. Zo goed was Twente nou ook weer niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129972593
quote:

[..]

Ik had het nog wel willen zien, 11 tegen 11.
Beste fipo van 2013.
pi_129972601
9 man twee pingels tegen daar valt niet tegenop te voetballen
dat leer je in de F-jes
pi_129972634
Laat Armenteros maar snel komen, we hebben creativiteit en nieuw bloed nodig. Komt er hopelijk weer eens wat verrassing in het spel.
pi_129972661
quote:

[..]

Nee hoor. We hadden minimaal gelijk gespeeld.

Ik snapte alleen het inbrengen van Vormer niet. Dan kon hij net zo goed Pelle ook naar de kant halen en met 8 verder spelen...
BFF met GGMM
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:58:45 #242
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129972701
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Neuh. Zo goed was Twente nou ook weer niet.
Ze waren wel iets beter maar ook angstig om te verliezen
pi_129972742
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:57 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nee hoor. We hadden minimaal gelijk gespeeld.

Ik snapte alleen het inbrengen van Vormer niet. Dan kon hij net zo goed Pelle ook naar de kant halen en met 8 verder spelen...
Vormer inbrengen snap ik nooit.

Hij had Pelle eruit moeten halen i.p.v. schaken.. enige kans was nog geweest op een countertje en met Schaken op snelheid, maar denk dat Koeman Pelle erin liet voor eventuele corners of vrije trappen.
Beste fipo van 2013.
pi_129972770
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:00 schreef Differ het volgende:

[..]

Hij had Pelle eruit moeten halen i.p.v. schaken.. enige kans was nog geweest op een countertje en met Schaken op snelheid, maar denk dat Koeman Pelle erin liet voor eventuele corners of vrije trappen.
Klopt, Sisse eruit voor Nelom was nog te begrijpen. Maar ook hem had hij eventueel kunnen laten staan voor de snelheid.
BFF met GGMM
pi_129972784
quote:

[..]

ook niet zo interessant, de kaarten en penalty's waren gewoon terecht. een debiele tackle op het middenveld van De Vrij en je been een meter in de lucht bij Mathijsen. Van Deelen was zo'n ding volgens de regeltjes, al heb ik herhaling niet goed kunnen zien
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:01:58 #246
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129972799
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:00 schreef Differ het volgende:

[..]

Gelul in de ruimte. Met 9 tegen 11 is het gewoon altijd afgelopen. Dan moet je er alleen nog maar voor zorgen dat het geen 1-7 wordt ofzo. Gelukkig speelde Twente dat echt schandalig slecht uit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129972828
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Gelul in de ruimte. Met 9 tegen 11 is het gewoon altijd afgelopen. Dan moet je er alleen nog maar voor zorgen dat het geen 1-7 wordt ofzo. Gelukkig speelde Twente dat echt schandalig slecht uit.
Ik heb door een klotestream zelfs de rode kaart van De Vrij gemist. :+
BFF met GGMM
pi_129972831
quote:

[..]

Precies
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:03:08 #249
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129972832
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:01 schreef Adames het volgende:

[..]

ook niet zo interessant, de kaarten en penalty's waren gewoon terecht. een debiele tackle op het middenveld van De Vrij en je been een meter in de lucht bij Mathijsen. Van Deelen was zo'n ding volgens de regeltjes, al heb ik herhaling niet goed kunnen zien
Zuiver op de bal. Die eerste geel van De Vrij. Liesveld gaf hem ook pas nadat de Twente bank protesteerde. :') Je zag hem twijfelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:05:17 #250
53267 TC03
pi_129972888
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Zuiver op de bal. Die eerste geel van De Vrij. Liesveld gaf hem ook pas nadat de Twente bank protesteerde. :') Je zag hem twijfelen.
Eens. Ook m.b.t. het twijfelachtige gedrag van Liesveld. De commentator op EL ook, dat het zo'n domme overtreding was, blabla, terwijl hij gewoon netjes met ingehouden been de bal speelde. Die tweede was misschien geel maar ook weinig bijzonders. Zwáár overdreven.
pi_129972900
quote:

[..]

Dat sowieso.
Beste fipo van 2013.
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:05:46 #252
53267 TC03
pi_129972907
quote:

[..]

Hoezo, Feyenoord was matig maar Twente nog veel matiger hoor. Feyenoord domineerde gewoon.

Echt zo debiel hoe mensen terug redeneren, het is 1-4 dus Twente zal wel veel beter zijn geweest ook al voor de rode kaarten. Nee, is niet waar.
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:16:37 #253
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129973224
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:05 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hoezo, Feyenoord was matig maar Twente nog veel matiger hoor. Feyenoord domineerde gewoon.

Echt zo debiel hoe mensen terug redeneren, het is 1-4 dus Twente zal wel veel beter zijn geweest ook al voor de rode kaarten. Nee, is niet waar.
Als je met 1-4 hebt verloren dan heb je met 1-4 verloren. Feitelijk telt alleen de uitslag
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:17:09 #254
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129973238
quote:

[..]

Domineerde :?
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:17:23 #255
53267 TC03
pi_129973247
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

Domineerde :?
Ja? :o
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:17:36 #256
53267 TC03
pi_129973253
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:16 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Als je met 1-4 hebt verloren dan heb je met 1-4 verloren. Feitelijk telt alleen de uitslag
Uiteraard.
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:19:29 #257
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129973309
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:17 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nee hoor dat ook weer niet, Twente hield de bal beter in de ploeg maar waren wat angstig, daarom rekende ik nog op winst van Feyenoord, na dat rood en penalty was het gewoon over maar daarvoor was het ook al niet veel.
pi_129973448
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:03 schreef Caland het volgende:

[..]

eerste niet gezien, maar gaat om die tweede waar de rode kaart uit valt.
pi_129973467
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:17 schreef TC03 het volgende:

[..]

Feyenoord presteerde ook niks
pi_129973531
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:24 schreef Adames het volgende:

[..]

Feyenoord presteerde ook niks
ja, dat weten we nou wel wijsneus
  Forum Admin maandag 12 augustus 2013 @ 13:03:34 #261
35723 crew  GGMM
pi_129974663
quote:

[..]

_O-
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Redactie Sport maandag 12 augustus 2013 @ 13:09:01 #262
274204 crew  Mexicanobakker
pi_129974844
quote:

[..]

Volgens mij heb ik een andere wedstrijd gezien.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 12 augustus 2013 @ 13:09:15 #263
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_129974855
quote:

[..]

Feyenoord en domineren :') Dat heb ik het afgelopen jaar misschien maar 3 of 4 keer gezien. Vitesse thuis en Heracles thuis vorig seizoen kan ik herrinneren.

Als je Schaken en Cisse als buitenspelers hebt, en Immers als nummer 10... Is het bijna onmogelijk om te domineren. Jeeezus wat zijn die slecht.

Ook weer pijnlijk om te zien dat die Ebecillio presteert bij Twente. Transfervrij opgehaald. En dan komen wij met die houten klaas aanzetten.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_129974922
Ik begin er steeds meer van te balen dat Feyenoord Mokotjo (en Leerdam toch ook) gewoon heeft laten lopen. Als je ze naast Vormer en Singh zet kies ik sowieso voor de eerste twee.
pi_129975023
Ik snap ook niet waarom Koeman gezegd heeft dat de basis en de reserves dit seizoen dichter bij elkaar zitten. De selectie is een stuk minder breed zonder Leerdam, Fernandez en Mokotjo. Leerdam was sowieso multifunctioneel inzetbaar en beter dan Vormer.
  maandag 12 augustus 2013 @ 13:32:30 #266
277865 Sejt
Ondertitel
pi_129975707
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik snap ook niet waarom Koeman gezegd heeft dat de basis en de reserves dit seizoen dichter bij elkaar zitten. De selectie is een stuk minder breed zonder Leerdam, Fernandez en Mokotjo. Leerdam was sowieso multifunctioneel inzetbaar en beter dan Vormer.
De basis is achteruit gegaan terwijl de bank hetzelfde is gebleven. Daardoor zitten ze nu dichter bij elkaar.
I love my mispoken words.
pi_129976610
quote:
9s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:32 schreef Sejt het volgende:

[..]

De basis is achteruit gegaan terwijl de bank hetzelfde is gebleven. Daardoor zitten ze nu dichter bij elkaar.
Nee, hij wist het ook te beargumenteren met zijn constatering dat spelers als Vormer, Te Vrede, Achahbar en Manu volgens hem zijn 'gegroeid' en stappen hebben gemaakt en nu dichter bij een basisplaats aanzitten.
  maandag 12 augustus 2013 @ 13:59:06 #268
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129976686
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:57 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, hij wist het ook te beargumenteren met zijn constatering dat spelers als Vormer, Te Vrede, Achahbar en Manu volgens hem zijn 'gegroeid' en stappen hebben gemaakt en nu dichter bij een basisplaats aanzitten.
Achahbar zat gisteren weer op de tribune toch?Toch wel heel erg benieuwd wat daar aan de hand is, de gemiddelde hoofdklassespits is namelijk nog beter dan Te Vrede.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129976780
Wijnaldum
Ebecilio
Castelen
Castaignos
Mokotjo
Fernandez
Leerdam

en dat in 1 weekendje... ;(
BFF met GGMM
pi_129976816
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Achahbar zat gisteren weer op de tribune toch?Toch wel heel erg benieuwd wat daar aan de hand is, de gemiddelde hoofdklassespits is namelijk nog beter dan Te Vrede.
Klopt, wat ik dus wel verbazend vind. Koeman heeft zich in de voorbereiding nadrukkelijk lovend uitgelaten over de ontwikkeling van oa Vormer Manu, Te Vrede en Achahbar. Dan verbaasd het mij dat Achahbar niet eens bij de selectie zit.
pi_129976847
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:01 schreef DonRaja het volgende:
Wijnaldum
Ebecilio
Castelen
Castaignos
Mokotjo
Fernandez
Leerdam

Castelen was lekker bezig inderdaad! :Y
pi_129976878
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:02 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Klopt, wat ik dus wel verbazend vind. Koeman heeft zich in de voorbereiding nadrukkelijk lovend uitgelaten over de ontwikkeling van oa Vormer Manu, Te Vrede en Achahbar. Dan verbaasd het mij dat Achahbar niet eens bij de selectie zit.
Misschien dat hij hem even laat bijkomen van de Ramadan...
BFF met GGMM
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:05:28 #273
277865 Sejt
Ondertitel
pi_129976929
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:57 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Kan wel dat Koeman dat constateert, maar ik in ieder geval niet. ;( Jij?
I love my mispoken words.
pi_129977025
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:01 schreef Adames het volgende:

[..]

Die eerste penalty kon de scheids geven, rood was het zeker niet. De eerste kaart voor De Vrij was een lachertje (niet eens een overtreding), bij de 2e raakt hij de speler omdat hij uitglijdt, maar die kon de scheids wel geven.... 2e penalty was volgens mij een schwalbe, maar dat kan ik niet goed zien in de herhaling.
pi_129977064
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:07 schreef H.FR het volgende:

[..]

Die eerste penalty kon de scheids geven, rood was het zeker niet. De eerste kaart voor De Vrij was een lachertje (niet eens een overtreding), bij de 2e raakt hij de speler omdat hij uitglijdt, maar die kon de scheids wel geven.... 2e penalty was volgens mij een schwalbe, maar dat kan ik niet goed zien in de herhaling.
2e penalty was overduidelijk terecht, gewoon dom van Mathijsen.
Beste fipo van 2013.
pi_129977095
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:01 schreef DonRaja het volgende:
Wijnaldum
Ebecilio
Castelen
Castaignos
Mokotjo
Fernandez
Leerdam

Het meest pijnlijke vind ik nog wel dat ze tot dusverre (let wel, we zijn pas 2 wedstrijdjes onderweg :) ) bij al hun clubs lijken uit te blinken. Met name van Rekik en Bruma ben ik onder de indruk.

Waarom spelen ze niet bij Feyenoord vraag ik me dan af? Ebicilio was transfervrij bijvoorbeeld, en ik denk niet dat Bruma en Rekik zoveel gekost hebben.

Waar het op neerkomt is dat onze beste jeugd nu bij concurrenten speelt en wij zelf zitten opgescheept met talenten van een categorie net daaronder (want toppers als Rekik zijn namelijk in de jeugd weggekocht door Engelse clubs omdat ze boven leeftijdsgenoten uitstaken, de jongens die op Varkenoord bleven zijn eveneens goed genoeg voor Feyenoord en zijn de afgelopen seizoenen doorgebroken, de vertrokken spelers blijken nog niet goed genoeg voor de internationale top en komen nu weer terug in Nederland via al onze concurrenten. Conclusie: we hebben opgeleid voor onze concurrenten aangezien daar nu de toppers uit de jeugd rondlopen). :')
pi_129977152
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik een andere wedstrijd gezien.
Het eerste half uur was Feyenoord (veel) beter (nog wel wat foutjes). Daarna Twente.
pi_129977187
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het meest pijnlijke vind ik nog wel dat ze tot dusverre (let wel, we zijn pas 2 wedstrijdjes onderweg :) ) bij al hun clubs lijken uit te blinken. Met name van Rekik en Bruma ben ik onder de indruk.

Waarom spelen ze niet bij Feyenoord vraag ik me dan af? Ebicilio was transfervrij bijvoorbeeld, en ik denk niet dat Bruma en Rekik zoveel gekost hebben.

Waar het op neerkomt is dat onze beste jeugd nu bij concurrenten speelt en wij zelf zitten opgescheept met talenten van een categorie net daaronder (want toppers als Rekik zijn namelijk in de jeugd weggekocht door Engelse clubs omdat ze boven leeftijdsgenoten uitstaken, de jongens die op Varkenoord bleven zijn eveneens goed genoeg voor Feyenoord en zijn de afgelopen seizoenen doorgebroken, de vertrokken spelers blijken nog niet goed genoeg voor de internationale top en komen nu weer terug in Nederland via al onze concurrenten. Conclusie: we hebben opgeleid voor onze concurrenten aangezien daar nu de toppers uit de jeugd rondlopen). :')
Rekik is gehuurd van ManCity. Bruma is wel gekocht.
pi_129977191
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:08 schreef Differ het volgende:

[..]

2e penalty was overduidelijk terecht, gewoon dom van Mathijsen.
In het stadion leek het een schwalbe, in de samenvatting kan ik niet zien of hij hem raakt, het lijkt van niet.. Maar er zit nog een paar benen voor, waardoor ik het niet goed kan zien.
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:12:21 #280
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129977202
quote:

[..]

Wat hadden wij met Rekik of Bruma gemoeten?En PSV leidt Rekik op voor City. Die is volgend jaar daar weer gewoon pleite, kunnen ze op zoek naar een nieuwe CV. Dan heb ik toch liever een Kongolo op contract.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129977229
quote:

[..]

Een juiste conclusie ;( ellendige FIFA die hier niks aan doet :(
pi_129977232
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:11 schreef H.FR het volgende:

[..]

In het stadion leek het een schwalbe, in de samenvatting kan ik niet zien of hij hem raakt, het lijkt van niet.. Maar er zit nog een paar benen voor, waardoor ik het niet goed kan zien.
Ik zeg liever ook dat het een schwalbe was, maar je kon wel zien dat Mathijsen ze been omhoog tilt en Koppers raakt.
Beste fipo van 2013.
pi_129977272
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:11 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Ah, dat wist ik niet. Zo goed volg ik PSV nou. :')

Rekik is wel duidelijk de beste verdediger van die 2.

Kongolo moeten we inderdaad koesteren, dan hebben we een speler als Bruma niet nodig.

Wordt wel tijd dat we Kongolo aan z'n speelminuten laten komen, anders is hij straks ook pleitte.
pi_129977290
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:13 schreef Differ het volgende:

[..]

Ik zeg liever ook dat het een schwalbe was, maar je kon wel zien dat Mathijsen ze been omhoog tilt en Koppers raakt.
Ik zie hem inderdaad zijn been optillen, in dat opzicht heeft hij de schijn tegen. Maar Koppers die valt dusdanig overdreven en kunstmatig ogend, dat ik toch het idee van een schwalbe krijg.
pi_129977327
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:14 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik zie hem inderdaad zijn been optillen, in dat opzicht heeft hij de schijn tegen. Maar Koppers die valt dusdanig overdreven en kunstmatig ogend, dat ik toch het idee van een schwalbe krijg.
Wat een jodenstreek
pi_129977622
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:11 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Chelsea mag hem in 2015 weer terug kopen voor 5 miljoen.
pi_129977756
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:16 schreef Adames het volgende:

[..]

Wat een jodenstreek
Dat sowieso.
Maar, zonder gekheid, ik weet niet of het een penalty was, maar ik vond dat de Twente speler de schijn tegen had, gezien de manier van vallen. En gezien de manier waarop de scheids floot ( :') ) zou het me niets verbazen als hij hier de fout in ging.
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:28:38 #288
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129977783
Ik vond het eerder een schoolvoorbeeld van een penalty.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129977928
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:14 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ah, dat wist ik niet. Zo goed volg ik PSV nou. :')

Rekik is wel duidelijk de beste verdediger van die 2.

Kongolo moeten we inderdaad koesteren, dan hebben we een speler als Bruma niet nodig.

Wordt wel tijd dat we Kongolo aan z'n speelminuten laten komen, anders is hij straks ook pleitte.
Zal pas komen als BMI is verkocht.
BFF met GGMM
pi_129977946
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:28 schreef Caland het volgende:
Ik vond het eerder een schoolvoorbeeld van een penalty.
Ik niet, op basis van wat ik in het stadion kon waarnemen en de samenvatting. Maar de gezichtspunten waren hierbij niet optimaal. Misschien was het best een penalty, maar voor zover ik kon zien, was het twijfelachtig. Misschien heb jij duidelijkere beelden voor me?
pi_129977993
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:27 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat sowieso.
Maar, zonder gekheid, ik weet niet of het een penalty was, maar ik vond dat de Twente speler de schijn tegen had, gezien de manier van vallen. En gezien de manier waarop de scheids floot ( :') ) zou het me niets verbazen als hij hier de fout in ging.
Als je daarop let, moet je ook de reactie van Mathijsen meenemen. Die bleef toch ook relatief rustig? (Ik kon het door mijn slechte stream niet heel goed zien)
BFF met GGMM
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:35:40 #292
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129978036
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:33 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik niet, op basis van wat ik in het stadion kon waarnemen en de samenvatting. Maar de gezichtspunten waren hierbij niet optimaal. Misschien was het best een penalty, maar voor zover ik kon zien, was het twijfelachtig. Misschien heb jij duidelijkere beelden voor me?
Ik sta op X. En zelfs vanaf daar was het duidelijk te zien dat Mathijsen heel dom zijn been omhoog trok. Om me heen protesteerde ook vrijwel niemand.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129978142
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik sta op X. En zelfs vanaf daar was het duidelijk te zien dat Mathijsen heel dom zijn been omhoog trok. Om me heen protesteerde ook vrijwel niemand.
Eens. Zit op Z en gebeurde precies voor me ogen dus had niet eens een herhaling nodig, en ook niemand om ons heen die protesteerde.
Beste fipo van 2013.
pi_129978155
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Aha, ik zit in VV, vanaf ons leek het erop dat Mathijsen hem niet kon bijhouden, maar dat die kerel toch maar besloot te vallen.
pi_129978179
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:39 schreef Differ het volgende:

[..]

Eens. Zit op Z en gebeurde precies voor me ogen dus had niet eens een herhaling nodig, en ook niemand om ons heen die protesteerde.
Volgens mij rest mij dan niks anders dan jullie te geloven.
pi_129978182
Weet iemand wanneer de kaartverkoop van Feyenoord - Kuban start?
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:40:35 #297
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129978189
Die verdome zichtlijnen ook. Tijd voor een nieuw stadion.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129978224
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:40 schreef PizzaGeit het volgende:
Weet iemand wanneer de kaartverkoop van Feyenoord - Kuban start?
We spelen eerst uit toch? Zal wel ergens volgende week zijn dan?
BFF met GGMM
pi_129978240
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:40 schreef Caland het volgende:
Die verdome zichtlijnen ook. Tijd voor een nieuw stadion.
Dan graag wel een iets beter plan dan het vorige. Daar zaten nog wel wat haken en ogen aan.
pi_129978578
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:45 schreef TC03 het volgende:

[..]

Inderdaad zat nog ff de samenvatting te kijken maar viel best mee. Genialiteit van Tadic en die onterechte rode kaarten maakten het 1 -4.

Schaken en Cisse moeten gewoon veel meer de achterlijn zoeken en die bal dom voorgeven op Pelle ipv dat eindeloze gepruts in het centrum.

Op zo'n zinloze statistieken site las ik dat Schaken in heel de wedstrijd maar 4 voorzetten vanaf de achterlijn heeft gegeven Cisse 6.

Beerens van AZ gaf er in zijn eentje al 14 gisteren. Nog buiten of ze succesvol zijn met de kopkracht van Pelle en fysiek sterke Immers moet je dat altijd proberen.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')