Boeien, lekker makkelijk doelwit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:36 schreef Caland het volgende:
Snap dat gejank op Castaignos ook nooit zo. Wat nemen ze hem kwalijk, dat 'ie toen naar Inter ging?
Een zo een speler halen is geen probleem toch? Heb je juist nodig in je selectie. Verder loopt er genoeg rond dat een bal kan rondspelen toch? Waarom komt dat er nooit uit?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:36 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, neem nou bijvoorbeeld een Immers. Die is gehaald omdat die een uitstekende mentaliteit zou hebben, tenminste dat gok ik want voetballen kan die niet.
Hij wilde het publiek opfokken denk ik.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In de eerste helft met Castaignos? Was meer omdat Mulder niet bewoog en de Thijs hem direct vastpakte had ik het idee.
Nou blijkbaar is het materiaal wat er om heen staat niet zo goed als we denken, in het eerste seizoen was Clasie dan wel een goede speler, maar na dat seizoen heb ik er niks meer van gezien. En misschien zijn al die andere "talenten" dan blijkbaar ook niet zo bijzonder.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Een zo een speler halen is geen probleem toch? Heb je juist nodig in je selectie. Verder loopt er genoeg rond dat een bal kan rondspelen toch? Waarom komt dat er nooit uit?
Hahaha, hoe is het daar pikkebaas?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:42 schreef Dekatria het volgende:
Ben ik eens op vakantie en zie wat er gebeurt.
De Balkan is de shit, veel lekkere wijvenquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hahaha, hoe is het daar pikkebaas?
achterlijk makkelijk ookquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De Balkan is de shit, veel lekkere wijven
Snap ik ook niet echt, helemaal niet eigenlijk. Ik snap ook niet dat men nog steeds met aanstekers en zo loopt te gooien, zo onvoorstelbaar nutteloos. Ik snap ook niet dat het halve stadion gaat lopen schreeuwen dat je eigen medesupporters joden zijn als ze genoeg hebben gezien of naar de vrouw willen of een file willen voorkomen. Laat toch gaan..quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:36 schreef Caland het volgende:
Snap dat gejank op Castaignos ook nooit zo. Wat nemen ze hem kwalijk, dat 'ie toen naar Inter ging?
Zo zitten er bij mij ook mensen in het vak die Lex Immers echt een held vinden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap ik ook niet echt, helemaal niet eigenlijk. Ik snap ook niet dat men nog steeds met aanstekers en zo loopt te gooien, zo onvoorstelbaar nutteloos. Ik snap ook niet dat het halve stadion gaat lopen schreeuwen dat je eigen medesupporters joden zijn als ze genoeg hebben gezien of naar de vrouw willen of een file willen voorkomen. Laat toch gaan..
Zonde van je aansteker ook sowieso. Neem dan een groot pak lucifer mee en gooi er af en toe een, dan kun je nog gewoon je peuk aansteken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap ik ook niet echt, helemaal niet eigenlijk. Ik snap ook niet dat men nog steeds met aanstekers en zo loopt te gooien, zo onvoorstelbaar nutteloos. Ik snap ook niet dat het halve stadion gaat lopen schreeuwen dat je eigen medesupporters joden zijn als ze genoeg hebben gezien of naar de vrouw willen of een file willen voorkomen. Laat toch gaan..
Gebrek aan voetbalkennis. Zo stond er iemand achter mij te schreeuwen waarom ze er niet gewoon op klapten en waarom Twente zo vrij kon combineren. Let wel, Feyenoord speelde al met 9 man.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:58 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Zo zitten er bij mij ook mensen in het vak die Lex Immers echt een held vinden.
Een jongen die achter ons stond, van een jaar of 15, zei dat hij HMF zou gaan slaan als hij nog een keer iets zou roepen of zou fluitenquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Gebrek aan voetbalkennis. Zo stond er iemand achter mij te schreeuwen waarom ze er niet gewoon op klapten en waarom Twente zo vrij kon combineren. Let wel, Feyenoord speelde al met 9 man.
Dat was ikquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Een jongen die achter ons stond, van een jaar of 15, zei dat hij HMF zou gaan slaan als hij nog een keer iets zou roepen of zou fluiten
Van Beek vrees ik.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie wordt de rechtsback volgende wiekerdewiek?
Van Beek waarschijnlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie wordt de rechtsback volgende wiekerdewiek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |