quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik oordeel niet, ik constateer. Wat iedereen doet moet hij lekker zelf weten, maar om dan vervolgens wel te zeggen dat het prachtig was om te zien hoe trouw iedereen achter het team bleef staan dat vond ik een beetje vreemd.
Ook dat.quote:
Ja, prima, en ik zag het anders. Wat de ArenA er mee te maken heeft snap ik verder niet zo. Zit ook niet zo op een Ajax-Feyenoord discussie te wachten verder. Daar ging het me helemaal niet om.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:16 schreef ace_eleven het volgende:
[..]![]()
Lekker geconstateerd. Het stadion zat gewoon vrijwel vol bij het eindsignaal, iets wat in de ArenA zelden voorkomt.
Wellicht volgende week een keertje wel, want als er niet iets drastisch verandert bij Feyenoord wordt dat een zeer pijnlijke nederlaag, en dan zullen ze in de ArenA misschien wel het eindsignaal meemaken.
Wat sfeer betreft zou je een punt hebben, het ging me om de mensen die (al dan niet masaal) naar huis gingen.quote:
Jij begint er steeds weer over. Als je dan dingen suggereert die totaal onjuist zijn wijs ik je daar graag op. Ik snap dat je dingen niet helemaal helder hebt als je voetbal moet kijken op je TVtje en fokken tegelijkertijd. Ik help je daar graag bij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat sfeer betreft zou je een punt hebben, het ging me om de mensen die (al dan net masaal) naar huis gingen.
Maar wil je hier echt nog langer over door gaan?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:19 schreef Euribob het volgende:
Negeer die clown nou gewoon.
Iemand die zijn eigen club ziet verliezen en vervolgens in een ander topic gaat lopen trollen heeft gewoon een heel klein pikkie en is het reageren niet waard.
En nu Feyenoord graag.
Oke, prima.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij begint er steeds weer over. Als je dan dingen suggereert die totaal onjuist zijn wijs ik je daar graag op. Ik snap dat je dingen niet helemaal helder hebt als je voetbal moet kijken op je TVtje en fokken tegelijkertijd. Ik help je daar graag bij.
Wat attent van je Caland.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij begint er steeds weer over. Als je dan dingen suggereert die totaal onjuist zijn wijs ik je daar graag op. Ik snap dat je dingen niet helemaal helder hebt als je voetbal moet kijken op je TVtje en fokken tegelijkertijd. Ik help je daar graag bij.
Mathijsen is niet geschorst.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:27 schreef Toekito het volgende:
Volgende week achterin Van Beek, Kongolo - Indi - Nelom ? 3 linkspoten. Ben erg benieuwd.
Ik wou al zeggen, laten we aannemen dat die sowieso wel speelt (al is dat ook een linkspoot)quote:
Hoe staat het met Boëtius? Zou wel goed uitkomen als die weer een milkshakeje kon uitvoeren volgende week. Dan wordt de verdediging misschien nog een klein beetje ontlast...quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:30 schreef Grifte het volgende:
Sisse was ook weer briljant vandaag![]()
Al gaat er meer dreiging en diepgang vanuit dan Goossens...
Op de eerste de beste boot naar Ivoorkust. Wat een blinde vink is dat toch zeg. In de tweede helft, voor de rode kaart dat hij gewoon vergat om te gaan jagenquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:30 schreef Grifte het volgende:
Sisse was ook weer briljant vandaag![]()
Al gaat er meer dreiging en diepgang vanuit dan Goossens...
Op de keeper buiten de 16? Dat was echt heel treurig jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Op de eerste de beste boot naar Ivoorkust. Wat een blinde vink is dat toch zeg. In de tweede helft, voor de rode kaart dat hij gewoon vergat om te gaan jagen
Gaat tie niet redden. Ze mikken geloof ik op begin september voor z'n eerste speelminuten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:31 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hoe staat het met Boëtius? Zou wel goed uitkomen als die weer een milkshakeje kon uitvoeren volgende week. Dan wordt de verdediging misschien nog een klein beetje ontlast...
Ja dat hebben we gemerkt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:32 schreef zoekeenleven het volgende:
Kan verbeek feyenoord niet coachen? Die laat zijn ploeg tenminste goed voetballen.
Tja als je eigen spelers geen zin hebben om te voetballen dan lukt het natuurlijk niemand...quote:
Kongolo is geblesseerd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:41 schreef PIETR het volgende:
Van Beek moet je niet opstellen als back, daar is hij niet wendbaar genoeg voor.
Nelom - Kongolo - Mathijsen - Indi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |