Vond hem er niet goed uitzien bij die gelijkmaker.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:26 schreef heiden6 het volgende:
Mulder heeft trouwens een paar hele goede ballen gepakt.
Vind je het gek dat we niet goed voetballen met zoveel non voetballers in het team.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waar ik trouwens pas echt schijtziek van word, is dat ik RKC nu beter zie combineren dan Feyenoord.Het is toch godsgeklaagd dat technisch begaafdere spelers niet hetzelfde kunnen brengen?
Ok.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
0 uit 3. Netjes.
Wedstrijd 4 de degradatiekraker tegen NAC. Hup Feyenoord !
Er zitten juist bijzonder weinig van zulk soort type spelers in onze selectie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:41 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Vind je het gek dat we niet goed voetballen met zoveel non voetballers in het team.
Als je maar de mouwen op stroopt en hard werkt ben je een held bij ons. Bij andere clubs lachen ze om zulke spelers.
Zelfs bij Pec Zwolle zit meer voetbal in het team.
Wil Feyenoord ooit serieus mee gaan doen dan moet er een drastische cultuur omslag komen. Niet meer applaudisseren voor de harde werkers, maar juist voor de spelers die technisch begaafd zijn. Want goed voetbal zal uiteindelijk altijd boven komen drijven.
Die harde werkers waren er anders vandaag ook niet, godver wat een ruimte hadden die Twente spelers steeds om combinatiespel te spelen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:41 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Vind je het gek dat we niet goed voetballen met zoveel non voetballers in het team.
Als je maar de mouwen op stroopt en hard werkt ben je een held bij ons. Bij andere clubs lachen ze om zulke spelers.
Zelfs bij Pec Zwolle zit meer voetbal in het team.
Wil Feyenoord ooit serieus mee gaan doen dan moet er een drastische cultuur omslag komen. Niet meer applaudisseren voor de harde werkers, maar juist voor de spelers die technisch begaafd zijn. Want goed voetbal zal uiteindelijk altijd boven komen drijven.
Inderdaad. Een zelfde speelwijze als vandaag en vorige week, met een geblesseerde Janmaat, een geschorste De Vrij, en geen fatsoenlijk alternatief voor de rechtsback positie, is bijna een garantie op tenminste een 4-0 nederlaag. Dan komen we er nog genadig vanaf waarschijnlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:57 schreef PIETR het volgende:
Echt helemaal geen zin in die wedstrijd van volgende week. Na de laatste twee wedstrijden zou ik bijna gaan tekenen voor een 2-0 nederlaag.
Door een pot met goud te vinden?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:03 schreef PIETR het volgende:
Hopenlijk verrast van Geel ons nog deze week.
Ik neem aan huur?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:20 schreef Caland het volgende:
Volgens Zanger Rinus gaat Armenteros deze week tekenen.
Dat zou wel lekker zijn, prima speler die redelijk wat scoort en volgens mij zowel op de vleugels als in de spits kan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
En een optie tot koop las ik eerder.
Klopt. Ik noem hem hier ook al een seizoen of 2 als goede aankoop. Kan eindelijk Schaken optyfen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat zou wel lekker zijn, prima speler die redelijk wat scoort en volgens mij zowel op de vleugels als in de spits kan.
vraag me af waar hij komt te spelen, misschien is het ook wel wat voor de plek van Immers.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Ik noem hem hier ook al een seizoen of 2 als goede aankoop. Kan eindelijk Schaken optyfen.
Op een een of andere manier heeft immers een onbeperkt vertrouwen van de technische stafquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:31 schreef mrstylo het volgende:
Maar heeft Van Geel ooit geprobeerd om Overtoom te halen? Die was half jaar geleden toch ook haalbaar? Had toen maar half jaar contract. Die zou echt perfect bij jullie passen.
Omdat de trainer van het eerste een megalomane gek is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:40 schreef PIETR het volgende:
Hoe komt het dat Armenteros nooit speelt bij Anderlecht, en zelfs naar het tweede is verbannen?
Ik vind het altijd zo intens treurig dat het Feyenoorders zelf zijn die dit soort dingen maken en rondslingeren. Het constant op de eigen borst kloppen wat betreft de Kuip, het Legioen. Ik krijg daar altijd een wat plaatsvervangend gevoel van schaamte van. Het is zo nep en theatraal.quote:
Het zou pas vreemd worden als Ajacieden dergelijke filmpjes uploaden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo intens treurig dat het Feyenoorders zelf zijn die dit soort dingen maken en rondslingeren. Het constant op de eigen borst kloppen wat betreft de Kuip, het Legioen. Ik krijg daar altijd een wat plaatsvervangend gevoel van schaamte van. Het is zo nep en theatraal.
Vooruit dan maar, een buitenstaander:quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo intens treurig dat het Feyenoorders zelf zijn die dit soort dingen maken en rondslingeren. Het constant op de eigen borst kloppen wat betreft de Kuip, het Legioen. Ik krijg daar altijd een wat plaatsvervangend gevoel van schaamte van. Het is zo nep en theatraal.
quote:'Feyenoord staat 4-1 achter en iedereen blijft ze toezingen, mooi'
Luc Castaignos speelde 37 competitiewedstrijden voor Feyenoord, voordat hij een droomtransfer naar Internazionale maakte. Het Italiaanse avontuur werd geen succes en vorig jaar werd de spits alweer verkocht aan FC Twente, waarmee hij zondag met 1-4 won van zijn oude werkgever. Castaignos scoorde nog, maar besloot om zijn doelpunt niet uitbundig te vieren.
De spits werd vrijwel de gehele wedstrijd uitgefloten door het thuispubliek van Feyenoord, maar vond het niet nodig om zijn gram te halen. "Ik heb veel te danken aan de mensen hier. Waar ik nu sta komt ook door die mensen, dit was een stukje respect naar hen toe", zei Castaignos tegen NUsport. Dat hij werd uitgefloten, vond hij niet erg.
"Die mensen hebben ook emoties", wist Castaignos. "Je ziet op het eind hoeveel liefde die mensen voor de club hebben. Feyenoord staat 4-1 achter en iedereen blijft ze toezingen. Dat is alleen maar mooi." Feyenoord speelt volgende week in Amsterdam de klassieker tegen Ajax, terwijl voor Twente een thuiswedstrijd tegen FC Utrecht op het programma staat.
Ja, eens. Vandaag ook weer iedereen vol lof over zichzelf terwijl het merendeel gewoon vroegtijdig naar huis ging. Apart dat soort randzaken waar dan opeens zo overdreven positief over gedaan wordt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het merendeel nog wel. Je wordt steeds grappiger.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Vandaag ook weer iedereen vol lof over zichzelf terwijl het merendeel gewoon vroegtijdig naar huis ging. Apart dat soort randzaken waar dan opeens zo overdreven positief over gedaan wordt.
Ja, ik zeg het verkeerd. Ik bedoel eigenlijk meer op de momenten wanneer ze opduiken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou pas vreemd worden als Ajacieden dergelijke filmpjes uploaden.
Ja, of een groot gedeelte. Gaat er om dat er alsnog zo overdreven tegen eigen borst geklopt wordt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het merendeel nog wel. Je wordt steeds grappiger.
Zag je GGMM niet weggaan in de 70e minuut dan, vakkie KK? Het 'Joden lopen altijd weg' was dan ook welgeplaatstquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het merendeel nog wel. Je wordt steeds grappiger.
Een miniem gedeelte eerder.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, of een groot gedeelte. Gaat er om dat er alsnog zo overdreven tegen eigen borst geklopt wordt.
Het is nog treuriger om over andere supporters te oordelen die geld en tijd steken in het bezoeken en supporten van hun team als je eigen 'support' bestaat uit het modereren van randdebielen op een internetforum tijdens de wedstrijd van je favoriete club.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Vandaag ook weer iedereen vol lof over zichzelf terwijl het merendeel gewoon vroegtijdig naar huis ging. Apart dat soort randzaken waar dan opeens zo overdreven positief over gedaan wordt.
Of nog erger. Posten over de sfeer in de Kuip in het Feijenoordtopic terwijl je cluppie bezig is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is nog treuriger om over andere supporters te oordelen die geld en tijd steken in het bezoeken en supporten van hun team als je eigen 'support' bestaat uit het modereren van randdebielen op een internetforum tijdens de wedstrijd van je favoriete club.
Ik oordeel niet, ik constateer. Wat iedereen doet moet hij lekker zelf weten, maar om dan vervolgens wel te zeggen dat het prachtig was om te zien hoe trouw iedereen achter het team bleef staan dat vond ik een beetje vreemd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is nog treuriger om over andere supporters te oordelen die geld en tijd steken in het bezoeken en supporten van hun team als je eigen 'support' bestaat uit het modereren van randdebielen op een internetforum tijdens de wedstrijd van je favoriete club.
Jij bent zelf vreemdquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik oordeel niet, ik constateer. Wat iedereen doet moet hij lekker zelf weten, maar om dan vervolgens wel te zeggen dat het prachtig was om te zien hoe trouw iedereen achter het team bleef staan dat vond ik een beetje vreemd.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik oordeel niet, ik constateer. Wat iedereen doet moet hij lekker zelf weten, maar om dan vervolgens wel te zeggen dat het prachtig was om te zien hoe trouw iedereen achter het team bleef staan dat vond ik een beetje vreemd.
Ook dat.quote:
Ja, prima, en ik zag het anders. Wat de ArenA er mee te maken heeft snap ik verder niet zo. Zit ook niet zo op een Ajax-Feyenoord discussie te wachten verder. Daar ging het me helemaal niet om.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:16 schreef ace_eleven het volgende:
[..]![]()
Lekker geconstateerd. Het stadion zat gewoon vrijwel vol bij het eindsignaal, iets wat in de ArenA zelden voorkomt.
Wellicht volgende week een keertje wel, want als er niet iets drastisch verandert bij Feyenoord wordt dat een zeer pijnlijke nederlaag, en dan zullen ze in de ArenA misschien wel het eindsignaal meemaken.
Wat sfeer betreft zou je een punt hebben, het ging me om de mensen die (al dan niet masaal) naar huis gingen.quote:
Jij begint er steeds weer over. Als je dan dingen suggereert die totaal onjuist zijn wijs ik je daar graag op. Ik snap dat je dingen niet helemaal helder hebt als je voetbal moet kijken op je TVtje en fokken tegelijkertijd. Ik help je daar graag bij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat sfeer betreft zou je een punt hebben, het ging me om de mensen die (al dan net masaal) naar huis gingen.
Maar wil je hier echt nog langer over door gaan?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:19 schreef Euribob het volgende:
Negeer die clown nou gewoon.
Iemand die zijn eigen club ziet verliezen en vervolgens in een ander topic gaat lopen trollen heeft gewoon een heel klein pikkie en is het reageren niet waard.
En nu Feyenoord graag.
Oke, prima.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij begint er steeds weer over. Als je dan dingen suggereert die totaal onjuist zijn wijs ik je daar graag op. Ik snap dat je dingen niet helemaal helder hebt als je voetbal moet kijken op je TVtje en fokken tegelijkertijd. Ik help je daar graag bij.
Wat attent van je Caland.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij begint er steeds weer over. Als je dan dingen suggereert die totaal onjuist zijn wijs ik je daar graag op. Ik snap dat je dingen niet helemaal helder hebt als je voetbal moet kijken op je TVtje en fokken tegelijkertijd. Ik help je daar graag bij.
Mathijsen is niet geschorst.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:27 schreef Toekito het volgende:
Volgende week achterin Van Beek, Kongolo - Indi - Nelom ? 3 linkspoten. Ben erg benieuwd.
Ik wou al zeggen, laten we aannemen dat die sowieso wel speelt (al is dat ook een linkspoot)quote:
Hoe staat het met Boëtius? Zou wel goed uitkomen als die weer een milkshakeje kon uitvoeren volgende week. Dan wordt de verdediging misschien nog een klein beetje ontlast...quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:30 schreef Grifte het volgende:
Sisse was ook weer briljant vandaag![]()
Al gaat er meer dreiging en diepgang vanuit dan Goossens...
Op de eerste de beste boot naar Ivoorkust. Wat een blinde vink is dat toch zeg. In de tweede helft, voor de rode kaart dat hij gewoon vergat om te gaan jagenquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:30 schreef Grifte het volgende:
Sisse was ook weer briljant vandaag![]()
Al gaat er meer dreiging en diepgang vanuit dan Goossens...
Op de keeper buiten de 16? Dat was echt heel treurig jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Op de eerste de beste boot naar Ivoorkust. Wat een blinde vink is dat toch zeg. In de tweede helft, voor de rode kaart dat hij gewoon vergat om te gaan jagen
Gaat tie niet redden. Ze mikken geloof ik op begin september voor z'n eerste speelminuten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:31 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hoe staat het met Boëtius? Zou wel goed uitkomen als die weer een milkshakeje kon uitvoeren volgende week. Dan wordt de verdediging misschien nog een klein beetje ontlast...
Ja dat hebben we gemerkt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:32 schreef zoekeenleven het volgende:
Kan verbeek feyenoord niet coachen? Die laat zijn ploeg tenminste goed voetballen.
Tja als je eigen spelers geen zin hebben om te voetballen dan lukt het natuurlijk niemand...quote:
Kongolo is geblesseerd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:41 schreef PIETR het volgende:
Van Beek moet je niet opstellen als back, daar is hij niet wendbaar genoeg voor.
Nelom - Kongolo - Mathijsen - Indi
Daar was die koekebakker toch zelf ook debet aan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:41 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Tja als je eigen spelers geen zin hebben om te voetballen dan lukt het natuurlijk niemand...
Dat Pelle concept heeft inderdaad zijn beste tijd gehad. Vanaf de opbouw achteruit kraakt er nogal het een en ander. De Vrij speelt wel heel vaak terug op de keeper en Mathijsen kiest bijna altijd voor de lange bal. Kopduels werden vaak verloren vandaag ook. Komt gewoon omdat er op het middenveld totaal geen aanspeelmogelijkheden zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:36 schreef Elan het volgende:
Koeman met zijn lege portemonnee valt ook niet te benijden.
Het is op Leerdam na toch gewoon exact het materiaal dat hij vorig jaar tot zijn beschikking had?
Zou wel puik zijn als hij een andere spelvariant zou ontwikkelen met bijvoorbeeld Ananas want dat alle ballen op Pelle concept lijkt ook zijn beste tijd gehad te hebben.
Of is dat niet te doen in 2 verschillende opstellingen spelen?
Een constatering die gebaseerd is op een snapshot waarin een groepje mensen naar de uitgang lopen. Ik heb nergens legen vakken gezien dus waarom jij beweert dat het merendeel van de supporters al voor het laatste fluitsignaal weg waren ontgaat mij volledig.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar wat maakt het nog uit verder? Wij weten toch beter, dan is het toch goed zo. Waarom zouden wij daar een 020 supporter daarvan moeten overtuigen? Had er zelf enorm de pee in, even getwijfeld om eerder weg te gaan, maar toch gebleven, omdat Feyenoord.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:17 schreef eight het volgende:
[..]
Een constatering die gebaseerd is op een snapshot waarin een groepje mensen naar de uitgang lopen. Ik heb nergens legen vakken gezien dus waarom jij beweert dat het merendeel van de supporters al voor het laatste fluitsignaal weg waren ontgaat mij volledig.
Ik heb medelijden met je.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schaken is onze belangrijkste aanvaller na Pelle, hoe vervelend je dat ook moge vinden. Ik zie in Armenteros eerder iemand die Immers uit de basis kan spelen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Ik noem hem hier ook al een seizoen of 2 als goede aankoop. Kan eindelijk Schaken optyfen.
Ik denk niet dat Feyenoord beter was maar een eventuele winst zat er voor die kaart en penalty nog wel inquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:28 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het hele negatieve gedoe eerlijk gezegd zeer geflatteerd. Feyenoord speelde niet best, maar tot aan de rode kaart speelde Twente ook absoluut niet best en was Feyenoord gewoon duidelijk beter.
Dit soort wedstrijden hebben we vorig jaar minstens 10x gespeeld alleen toen kwamen er geen twee rode kaarten waardoor het een flinke nederlaag werkt. De ophef die er nu is, is dus enigszins geflatteerd.
Desalniettemin was het gewoon een wanprestatie natuurlijk.
Niet echt hoor. Uitgespeelde kansen waren er niet voor Feyenoord bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:28 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het hele negatieve gedoe eerlijk gezegd zeer geflatteerd. Feyenoord speelde niet best, maar tot aan de rode kaart speelde Twente ook absoluut niet best en was Feyenoord gewoon duidelijk beter.
Alsof Immers ooit scoortquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:13 schreef Multiply het volgende:
In de eerste 35 minuten: schot van immers wat net naast gaat, halve omhaal Pelle en de goal van Pelle.
Twente schoot 1 keer op doel van 35 meter die Mulder niet bijster goed keept. Ik vond Feyenoord niet slechter aan het begin. Zeker niet goed, maar niet slecht.
Dan krijg je al snel die onterechte rode kaart + penalty tegen en dat was wel de absolute nekslag.
Overigens word Schaken altijd geroemd om zijn snelheid, maar Cisse in de omschakeling vind ik een stuk sneller. Jammer dat hij het IQ van een aardappel heeft want voor de rest snapt hij er echt niks van.
feijenoord eerste helft beduidend beter.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:13 schreef Multiply het volgende:
In de eerste 35 minuten: schot van immers wat net naast gaat, halve omhaal Pelle en de goal van Pelle.
Twente schoot 1 keer op doel van 35 meter die Mulder niet bijster goed keept. Ik vond Feyenoord niet slechter aan het begin. Zeker niet goed, maar niet slecht.
Dan krijg je al snel die onterechte rode kaart + penalty tegen en dat was wel de absolute nekslag.
Overigens word Schaken altijd geroemd om zijn snelheid, maar Cisse in de omschakeling vind ik een stuk sneller. Jammer dat hij het IQ van een aardappel heeft want voor de rest snapt hij er echt niks van.
Wat loop jij wijs te doen de hele tijd? Welk punt probeer je te maken? Snavels zijn niet in de positie om kritiek op het Feyenoord legioen te hebben. Als jullie met 0-0 de rust ingaan wordt de eigen ploeg uitgefloten. Als Ajax ooit door zo'n diep dal moet als Feyenoord blijft er niets van die "club" over omdat de dagjesmensen, toeristen en successupporters het dan af laten weten. Kom je zelf überhaupt weleens in die multifunctionele evenementenhal of blijft je betrokkenheid bij Ajax beperkt tot de wijsneus uithangen op internet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook dat.
[..]
Ja, prima, en ik zag het anders. Wat de ArenA er mee te maken heeft snap ik verder niet zo. Zit ook niet zo op een Ajax-Feyenoord discussie te wachten verder. Daar ging het me helemaal niet om.
Waarom maak je je zo druk? 1-4 achter, baggerslecht spel, 2 man weggestuurd en toch 100% steun voor het team vanaf de tribunes. Dát is het Legioen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat loop jij wijs te doen de hele tijd? Welk punt probeer je te maken? Snavels zijn niet in de positie om kritiek op het Feyenoord legioen te hebben. Als jullie met 0-0 de rust ingaan wordt de eigen ploeg uitgefloten. Als Ajax ooit door zo'n diep dal moet als Feyenoord blijft er niets van die "club" over omdat de dagjesmensen, toeristen en successupporters het dan af laten weten. Kom je zelf überhaupt weleens in die multifunctionele evenementenhal of blijft je betrokkenheid bij Ajax beperkt tot de wijsneus uithangen op internet.
Dat was afgelopen weekend toch ook zo in Rotterdamquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:28 schreef DonRaja het volgende:
Heerlijk, zo'n weekend waarin niet gevoetbald wordt.
In Alkmaar en Waalwijk waren ze ook vrij.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:39 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat was afgelopen weekend toch ook zo in Rotterdam
Ook niet voor Twente. Het is niet alsof Twente Feyenoord van de mat speelde.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet echt hoor. Uitgespeelde kansen waren er niet voor Feyenoord bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |