Op een een of andere manier heeft immers een onbeperkt vertrouwen van de technische stafquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:31 schreef mrstylo het volgende:
Maar heeft Van Geel ooit geprobeerd om Overtoom te halen? Die was half jaar geleden toch ook haalbaar? Had toen maar half jaar contract. Die zou echt perfect bij jullie passen.
Omdat de trainer van het eerste een megalomane gek is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:40 schreef PIETR het volgende:
Hoe komt het dat Armenteros nooit speelt bij Anderlecht, en zelfs naar het tweede is verbannen?
Ik vind het altijd zo intens treurig dat het Feyenoorders zelf zijn die dit soort dingen maken en rondslingeren. Het constant op de eigen borst kloppen wat betreft de Kuip, het Legioen. Ik krijg daar altijd een wat plaatsvervangend gevoel van schaamte van. Het is zo nep en theatraal.quote:
Het zou pas vreemd worden als Ajacieden dergelijke filmpjes uploaden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo intens treurig dat het Feyenoorders zelf zijn die dit soort dingen maken en rondslingeren. Het constant op de eigen borst kloppen wat betreft de Kuip, het Legioen. Ik krijg daar altijd een wat plaatsvervangend gevoel van schaamte van. Het is zo nep en theatraal.
Vooruit dan maar, een buitenstaander:quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo intens treurig dat het Feyenoorders zelf zijn die dit soort dingen maken en rondslingeren. Het constant op de eigen borst kloppen wat betreft de Kuip, het Legioen. Ik krijg daar altijd een wat plaatsvervangend gevoel van schaamte van. Het is zo nep en theatraal.
quote:'Feyenoord staat 4-1 achter en iedereen blijft ze toezingen, mooi'
Luc Castaignos speelde 37 competitiewedstrijden voor Feyenoord, voordat hij een droomtransfer naar Internazionale maakte. Het Italiaanse avontuur werd geen succes en vorig jaar werd de spits alweer verkocht aan FC Twente, waarmee hij zondag met 1-4 won van zijn oude werkgever. Castaignos scoorde nog, maar besloot om zijn doelpunt niet uitbundig te vieren.
De spits werd vrijwel de gehele wedstrijd uitgefloten door het thuispubliek van Feyenoord, maar vond het niet nodig om zijn gram te halen. "Ik heb veel te danken aan de mensen hier. Waar ik nu sta komt ook door die mensen, dit was een stukje respect naar hen toe", zei Castaignos tegen NUsport. Dat hij werd uitgefloten, vond hij niet erg.
"Die mensen hebben ook emoties", wist Castaignos. "Je ziet op het eind hoeveel liefde die mensen voor de club hebben. Feyenoord staat 4-1 achter en iedereen blijft ze toezingen. Dat is alleen maar mooi." Feyenoord speelt volgende week in Amsterdam de klassieker tegen Ajax, terwijl voor Twente een thuiswedstrijd tegen FC Utrecht op het programma staat.
Ja, eens. Vandaag ook weer iedereen vol lof over zichzelf terwijl het merendeel gewoon vroegtijdig naar huis ging. Apart dat soort randzaken waar dan opeens zo overdreven positief over gedaan wordt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het merendeel nog wel. Je wordt steeds grappiger.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Vandaag ook weer iedereen vol lof over zichzelf terwijl het merendeel gewoon vroegtijdig naar huis ging. Apart dat soort randzaken waar dan opeens zo overdreven positief over gedaan wordt.
Ja, ik zeg het verkeerd. Ik bedoel eigenlijk meer op de momenten wanneer ze opduiken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou pas vreemd worden als Ajacieden dergelijke filmpjes uploaden.
Ja, of een groot gedeelte. Gaat er om dat er alsnog zo overdreven tegen eigen borst geklopt wordt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het merendeel nog wel. Je wordt steeds grappiger.
Zag je GGMM niet weggaan in de 70e minuut dan, vakkie KK? Het 'Joden lopen altijd weg' was dan ook welgeplaatstquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het merendeel nog wel. Je wordt steeds grappiger.
Een miniem gedeelte eerder.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, of een groot gedeelte. Gaat er om dat er alsnog zo overdreven tegen eigen borst geklopt wordt.
Het is nog treuriger om over andere supporters te oordelen die geld en tijd steken in het bezoeken en supporten van hun team als je eigen 'support' bestaat uit het modereren van randdebielen op een internetforum tijdens de wedstrijd van je favoriete club.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Vandaag ook weer iedereen vol lof over zichzelf terwijl het merendeel gewoon vroegtijdig naar huis ging. Apart dat soort randzaken waar dan opeens zo overdreven positief over gedaan wordt.
Of nog erger. Posten over de sfeer in de Kuip in het Feijenoordtopic terwijl je cluppie bezig is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is nog treuriger om over andere supporters te oordelen die geld en tijd steken in het bezoeken en supporten van hun team als je eigen 'support' bestaat uit het modereren van randdebielen op een internetforum tijdens de wedstrijd van je favoriete club.
Ik oordeel niet, ik constateer. Wat iedereen doet moet hij lekker zelf weten, maar om dan vervolgens wel te zeggen dat het prachtig was om te zien hoe trouw iedereen achter het team bleef staan dat vond ik een beetje vreemd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is nog treuriger om over andere supporters te oordelen die geld en tijd steken in het bezoeken en supporten van hun team als je eigen 'support' bestaat uit het modereren van randdebielen op een internetforum tijdens de wedstrijd van je favoriete club.
Jij bent zelf vreemdquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik oordeel niet, ik constateer. Wat iedereen doet moet hij lekker zelf weten, maar om dan vervolgens wel te zeggen dat het prachtig was om te zien hoe trouw iedereen achter het team bleef staan dat vond ik een beetje vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |