Vond hem er niet goed uitzien bij die gelijkmaker.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:26 schreef heiden6 het volgende:
Mulder heeft trouwens een paar hele goede ballen gepakt.
Vind je het gek dat we niet goed voetballen met zoveel non voetballers in het team.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waar ik trouwens pas echt schijtziek van word, is dat ik RKC nu beter zie combineren dan Feyenoord.Het is toch godsgeklaagd dat technisch begaafdere spelers niet hetzelfde kunnen brengen?
Ok.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
0 uit 3. Netjes.
Wedstrijd 4 de degradatiekraker tegen NAC. Hup Feyenoord !
Er zitten juist bijzonder weinig van zulk soort type spelers in onze selectie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:41 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Vind je het gek dat we niet goed voetballen met zoveel non voetballers in het team.
Als je maar de mouwen op stroopt en hard werkt ben je een held bij ons. Bij andere clubs lachen ze om zulke spelers.
Zelfs bij Pec Zwolle zit meer voetbal in het team.
Wil Feyenoord ooit serieus mee gaan doen dan moet er een drastische cultuur omslag komen. Niet meer applaudisseren voor de harde werkers, maar juist voor de spelers die technisch begaafd zijn. Want goed voetbal zal uiteindelijk altijd boven komen drijven.
Die harde werkers waren er anders vandaag ook niet, godver wat een ruimte hadden die Twente spelers steeds om combinatiespel te spelen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:41 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Vind je het gek dat we niet goed voetballen met zoveel non voetballers in het team.
Als je maar de mouwen op stroopt en hard werkt ben je een held bij ons. Bij andere clubs lachen ze om zulke spelers.
Zelfs bij Pec Zwolle zit meer voetbal in het team.
Wil Feyenoord ooit serieus mee gaan doen dan moet er een drastische cultuur omslag komen. Niet meer applaudisseren voor de harde werkers, maar juist voor de spelers die technisch begaafd zijn. Want goed voetbal zal uiteindelijk altijd boven komen drijven.
Inderdaad. Een zelfde speelwijze als vandaag en vorige week, met een geblesseerde Janmaat, een geschorste De Vrij, en geen fatsoenlijk alternatief voor de rechtsback positie, is bijna een garantie op tenminste een 4-0 nederlaag. Dan komen we er nog genadig vanaf waarschijnlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:57 schreef PIETR het volgende:
Echt helemaal geen zin in die wedstrijd van volgende week. Na de laatste twee wedstrijden zou ik bijna gaan tekenen voor een 2-0 nederlaag.
Door een pot met goud te vinden?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:03 schreef PIETR het volgende:
Hopenlijk verrast van Geel ons nog deze week.
Ik neem aan huur?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:20 schreef Caland het volgende:
Volgens Zanger Rinus gaat Armenteros deze week tekenen.
Dat zou wel lekker zijn, prima speler die redelijk wat scoort en volgens mij zowel op de vleugels als in de spits kan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
En een optie tot koop las ik eerder.
Klopt. Ik noem hem hier ook al een seizoen of 2 als goede aankoop. Kan eindelijk Schaken optyfen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat zou wel lekker zijn, prima speler die redelijk wat scoort en volgens mij zowel op de vleugels als in de spits kan.
vraag me af waar hij komt te spelen, misschien is het ook wel wat voor de plek van Immers.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Ik noem hem hier ook al een seizoen of 2 als goede aankoop. Kan eindelijk Schaken optyfen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |