En de spelers die de club moesten verlaten blinken plotseling uitquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:35 schreef Elan het volgende:
Wat is dit voor gezeik leek wel of niemand opeens meer kon voetballen.
Ben erg benieuwd hoe op een eventuele derde nederlaag gereageerd gaat worden. Dan begint er toch wel druk te ontstaan lijkt me.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:39 schreef Elan het volgende:
Nu al de slechtste competitiestart in 50 jaar gelukkig volgende week een makkelijke wedstrijd.
yup, een van de weinige zekerheden dit seizoen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Geen idee wanneer we tegen Vitesse moeten, maar kan ik alvast inzetten op een winnende goal van kindsoldaat?
Had je anders verwacht? Wel kut dit gebrek aan creativiteit hopen dat Boetius weer snel fit is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:39 schreef eight het volgende:
[..]
En de spelers die de club moesten verlaten blinken plotseling uit
En het zijn ook echt van die kleine kutventjes die het zingen. Het gaat serieus een keer fout als dit blijft doorgaan. Achter X scheelde het ook niet veel of er vlogen er een paar op.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Kansloos vind ik dat altijd ja. Ik blijf ook altijd wel staan maar ieder moet dat maar lekker voor zichzelf bepalen. Zag bij W zelfs een beker bier richting V vliegen
Derde nederlaag is denk ik door alles en iedereen ingecalcueerd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd hoe op een eventuele derde nederlaag gereageerd gaat worden. Dan begint er toch wel druk te ontstaan lijkt me.
Dat maakt het niet acceptabel. Kans dat je wordt uitgeschakeld door die Russen is ook aanzienlijk als ze zo blijven spelen. Dan gaan er echt problemen komen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Derde nederlaag is denk ik door alles en iedereen ingecalcueerd.
Gudde is toch uit die commissie voor het nieuwe stadion gezet?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat maakt het niet acceptabel. Kans dat je wordt uitgeschakeld door die Russen is ook aanzienlijk als ze zo blijven spelen. Dan gaan er echt problemen komen.
Is nog even wachten op Gudde en Co die weer gaan beginnen met nieuwe stadionplannen om het vuurtje nog verder op te stoken.
Met nac/roda thuis en nec-uit heb je anderzijds ook wel een programma om flink wat punten te pakken, als JP/Manu/Janmaat dan terugkomen kan het wel weer positiever omslaan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat maakt het niet acceptabel. Kans dat je wordt uitgeschakeld door die Russen is ook aanzienlijk als ze zo blijven spelen. Dan gaan er echt problemen komen.
Is nog even wachten op Gudde en Co die weer gaan beginnen met nieuwe stadionplannen om het vuurtje nog verder op te stoken.
Die kans zie ik inderdaad heel groot in.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef Happel het volgende:
Kans dat je wordt uitgeschakeld door die Russen is ook aanzienlijk als ze zo blijven spelen. Dan gaan er echt problemen komen.
Hoop dat het rustig blijft zou niet weten wie je dit moet aanrekenen het is een collectief falen van iedereen. Spelers en Koeman.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. Gaan er dan weer bestormingen op het Maasgebouw komen ofzo?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze hebben groot gelijk. Alleen moet je de sportieve realiteit er niet constant bijhalen dat heef geen zin.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. Gaan er dan weer bestormingen op het Maasgebouw komen ofzo?
Overigens ironisch dat de grootste tegenstanders van een nieuw stadion ook het hardste roepen dat het bestuur zou moeten optyfen bij wanprestaties. Maar als die wanprestaties iets aantonen is het dat Feyenoord met deze begroting gewoon niet structureel om de top mee kan doen. Dat is met een eventueel nieuw stadion ook niet meteen een garantie dat dat dan wel gebeurd, maar maakt de kans op het verhogen van de begroting wel aannemelijker.
Maar goed, wil deze discussie vandaag niet weer overdoen. Heb al genoeg de pest in de resultaten tot dusverre.
Nee, dat hebben ze niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hebben groot gelijk. Alleen moet je de sportieve realiteit er niet constant bijhalen dat heef geen zin.
Ze hebben gefaald bij de aanbesteding en planning rond het nieuwe stadion en weigeren daarna verantwoording te nemen dus kun je acties verwachten.quote:
Zeg ik dat? Het is, zeker bij Feyenoord, vrij normaal dat supporters beginnen te mokken zodra de selectie het laat afweten. Dat kan ik je gewoon op een presenteerblaadje geven.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. Gaan er dan weer bestormingen op het Maasgebouw komen ofzo?
Ze hebben inderdaad gefaald bij het presenteren van de stadionplannen. Of ze nog de juiste personen zijn om dan de nieuwe stadionplannen te ontwikkelen is inderdaad de vraag, maar tot dusverre vind ik wel dat ze over het algemeen goed werk hebben verricht. Al heb ik het dan met name over het "schuldenvrij" maken van Feyenoord.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hebben gefaald bij de aanbesteding en planning rond het nieuwe stadion en weigeren daarna verantwoording te nemen dus kun je acties verwachten.
Klopt dat het bij Feyenoord vrij "normaal" is inderdaad. Dat is inherent aan zo'n fanatieke supportersschare. Maar dat praat het nog niet goed. Je lijkt het overigens wel te suggereren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Het is, zeker bij Feyenoord, vrij normaal dat supporters beginnen te mokken zodra de selectie het laat afweten. Dat kan ik je gewoon op een presenteerblaadje geven.
Goed argument voor een nieuw stadion. Het probleem zit hem ook echt alleen in de begroting, ja.
Schet moet nog even scoren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Alle ex-Feyenoorders hebben inmiddels gescoord, niet?![]()
Castelen, Fernandez, Wijnaldum, Castaignos en vergeet ik er nog een paar?
leerdamquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Alle ex-Feyenoorders hebben inmiddels gescoord, niet?![]()
Castelen, Fernandez, Wijnaldum, Castaignos en vergeet ik er nog een paar?
Genoeg ervaring om te weten dat er een moment komt dat het fout gaat. Zeker als we volgende week en in de week daarop tegen de Russen gaan verliezen en het gebeurd op de manier zoals we de laatste twee weken bezig zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt dat het bij Feyenoord vrij "normaal" is inderdaad. Dat is inherent aan zo'n fanatieke supportersschare. Maar dat praat het nog niet goed. Je lijkt het overigens wel te suggereren.
Dit, ja. Hier irriteer ik me echt al jaren aan. Elke ploeg lijkt beter te combineren dan onze spelers. Zwaar frustrerend. Snap ook echt niet wat het probleem is. Alsof ze te moeilijk proberen te doen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waar ik trouwens pas echt schijtziek van word, is dat ik RKC nu beter zie combineren dan Feyenoord.Het is toch godsgeklaagd dat technisch begaafdere spelers niet hetzelfde kunnen brengen?
Liesveld is Ajacied in hart en nieren. Uberhaupt raar dat je dan mag fluiten, maar ik vond hem vandaag niet bijzonder veel verkeerd doen. Al moet ik die eerste geel van De Vrij nog wel even terugzien. Kreeg het idee dat hij meer geel gaf door de reactie van de Twente bank.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:18 schreef Haringkop het volgende:
Wat bagger...
Liesveld heeft ook een statement gemaakt na het gehuil dat we alleen maar thuisvoordeel hebben.
Ik reken komende weken ff nergens meer op.
Eerste geel De Vrij onterecht, tweede terecht. Rood voor van Deelen kun je geven. Zeker als bij AZ - Ajax voor een zelfde situatie ook rood getrokken wordt. Tweede penalty was gewoon terecht en komt omdat die Mathijsen op krukken niet zo snel kan draaien en dan z'n houten poot laat hangen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Liesveld is Ajacied in hart en nieren. Uberhaupt raar dat je dan mag fluiten, maar ik vond hem vandaag niet bijzonder veel verkeerd doen. Al moet ik die eerste geel van De Vrij nog wel even terugzien. Kreeg het idee dat hij meer geel gaf door de reactie van de Twente bank.
Je kan het geven. Als hij het niet gegeven had, dan zou er geen discussie zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Was die eerste pingel terecht? Ik had het idee dat het gewoon een botsing was, maar ik stond er heel erg ver er van af.
Hij kon toen ook niks anders dan rood geven dus?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kan het geven. Als hij het niet gegeven had, dan zou er geen discussie zijn.
Als je fluit dan moest je ook rood geven ja.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij kon toen ook niks anders dan rood geven dus?
Had het idee dat de spelers allemaal ontzettend dom de duels ingingen eerder.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Die jood floot echt alles af tegen feyenoord
die knakker die mulder aanviel kreeg niksquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Had het idee dat de spelers allemaal ontzettend dom de duels ingingen eerder.
In de eerste helft met Castaignos? Was meer omdat Mulder niet bewoog en de Thijs hem direct vastpakte had ik het idee.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die knakker die mulder aanviel kreeg niks
Komt doordat er bij Feyenoord teveel word geselecteerd op een "vechtersmentaliteit" en als dat er dan ook nog eens niet uit komt krijg je taferelen als vandaag. De laatste echt technisch begaafde speler bij Feyenoord was El Ahmadi en we weten allemaal hoe zijn carrière verlopen is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit, ja. Hier irriteer ik me echt al jaren aan. Elke ploeg lijkt beter te combineren dan onze spelers. Zwaar frustrerend. Snap ook echt niet wat het probleem is. Alsof ze te moeilijk proberen te doen.
Vechtersmentaliteit? Bij Feyenoord?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Komt doordat er bij Feyenoord teveel word geselecteerd op een "vechtersmentaliteit" en als dat er dan ook nog eens niet uit komt krijg je taferelen als vandaag. De laatste echt technisch begaafde speler bij Feyenoord was El Ahmadi en we weten allemaal hoe zijn carrière verlopen is.
Ja dat zeg ik, neem nou bijvoorbeeld een Immers. Die is gehaald omdat die een uitstekende mentaliteit zou hebben, tenminste dat gok ik want voetballen kan die niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Vechtersmentaliteit? Bij Feyenoord?
Boeien, lekker makkelijk doelwit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:36 schreef Caland het volgende:
Snap dat gejank op Castaignos ook nooit zo. Wat nemen ze hem kwalijk, dat 'ie toen naar Inter ging?
Een zo een speler halen is geen probleem toch? Heb je juist nodig in je selectie. Verder loopt er genoeg rond dat een bal kan rondspelen toch? Waarom komt dat er nooit uit?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:36 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, neem nou bijvoorbeeld een Immers. Die is gehaald omdat die een uitstekende mentaliteit zou hebben, tenminste dat gok ik want voetballen kan die niet.
Hij wilde het publiek opfokken denk ik.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In de eerste helft met Castaignos? Was meer omdat Mulder niet bewoog en de Thijs hem direct vastpakte had ik het idee.
Nou blijkbaar is het materiaal wat er om heen staat niet zo goed als we denken, in het eerste seizoen was Clasie dan wel een goede speler, maar na dat seizoen heb ik er niks meer van gezien. En misschien zijn al die andere "talenten" dan blijkbaar ook niet zo bijzonder.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Een zo een speler halen is geen probleem toch? Heb je juist nodig in je selectie. Verder loopt er genoeg rond dat een bal kan rondspelen toch? Waarom komt dat er nooit uit?
Hahaha, hoe is het daar pikkebaas?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:42 schreef Dekatria het volgende:
Ben ik eens op vakantie en zie wat er gebeurt.
De Balkan is de shit, veel lekkere wijvenquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hahaha, hoe is het daar pikkebaas?
achterlijk makkelijk ookquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De Balkan is de shit, veel lekkere wijven
Snap ik ook niet echt, helemaal niet eigenlijk. Ik snap ook niet dat men nog steeds met aanstekers en zo loopt te gooien, zo onvoorstelbaar nutteloos. Ik snap ook niet dat het halve stadion gaat lopen schreeuwen dat je eigen medesupporters joden zijn als ze genoeg hebben gezien of naar de vrouw willen of een file willen voorkomen. Laat toch gaan..quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:36 schreef Caland het volgende:
Snap dat gejank op Castaignos ook nooit zo. Wat nemen ze hem kwalijk, dat 'ie toen naar Inter ging?
Zo zitten er bij mij ook mensen in het vak die Lex Immers echt een held vinden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap ik ook niet echt, helemaal niet eigenlijk. Ik snap ook niet dat men nog steeds met aanstekers en zo loopt te gooien, zo onvoorstelbaar nutteloos. Ik snap ook niet dat het halve stadion gaat lopen schreeuwen dat je eigen medesupporters joden zijn als ze genoeg hebben gezien of naar de vrouw willen of een file willen voorkomen. Laat toch gaan..
Zonde van je aansteker ook sowieso. Neem dan een groot pak lucifer mee en gooi er af en toe een, dan kun je nog gewoon je peuk aansteken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap ik ook niet echt, helemaal niet eigenlijk. Ik snap ook niet dat men nog steeds met aanstekers en zo loopt te gooien, zo onvoorstelbaar nutteloos. Ik snap ook niet dat het halve stadion gaat lopen schreeuwen dat je eigen medesupporters joden zijn als ze genoeg hebben gezien of naar de vrouw willen of een file willen voorkomen. Laat toch gaan..
Gebrek aan voetbalkennis. Zo stond er iemand achter mij te schreeuwen waarom ze er niet gewoon op klapten en waarom Twente zo vrij kon combineren. Let wel, Feyenoord speelde al met 9 man.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:58 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Zo zitten er bij mij ook mensen in het vak die Lex Immers echt een held vinden.
Een jongen die achter ons stond, van een jaar of 15, zei dat hij HMF zou gaan slaan als hij nog een keer iets zou roepen of zou fluitenquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Gebrek aan voetbalkennis. Zo stond er iemand achter mij te schreeuwen waarom ze er niet gewoon op klapten en waarom Twente zo vrij kon combineren. Let wel, Feyenoord speelde al met 9 man.
Dat was ikquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Een jongen die achter ons stond, van een jaar of 15, zei dat hij HMF zou gaan slaan als hij nog een keer iets zou roepen of zou fluiten
Van Beek vrees ik.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie wordt de rechtsback volgende wiekerdewiek?
Van Beek waarschijnlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie wordt de rechtsback volgende wiekerdewiek?
Dat is vrij achterlijk, maar ik snapte niet waarom er totaal geen druk werd gezet bij 11 tegen 11, de weinige keren hadden we direct balbezit en qua kansen pakte het ook niet goed uit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Gebrek aan voetbalkennis. Zo stond er iemand achter mij te schreeuwen waarom ze er niet gewoon op klapten en waarom Twente zo vrij kon combineren. Let wel, Feyenoord speelde al met 9 man.
4 Stewards voor die bolle.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Werden trouwens ook rake klappen uitgedeeld aan de overkant zeg. Duurde lang voordat ze die gast tot bedaren hadden gebracht. Mag hopen dat ie een SV aan zijn broek krijgt.
Denk het niet, die doet alleen stoer op internet.quote:
Volgens mij viel het allemaal wel mee. Hebben echt 10 minuten staan ouwehoeren daar. Meer stoerdoenerij dan wat anders.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Werden trouwens ook rake klappen uitgedeeld aan de overkant zeg. Duurde lang voordat ze die gast tot bedaren hadden gebracht. Mag hopen dat ie een SV aan zijn broek krijgt.
Heeft niks met stoer doen te maken. Beetje op eigen supporters in gaan meppen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Denk het niet, die doet alleen stoer op internet.
Ook daar kan je ruzie mee krijgen toch.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Heeft niks met stoer doen te maken. Beetje op eigen supporters in gaan meppen.
Ja, daar heb je gelijk in. Zal ook wel wat frustratie in hebben gezeten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook daar kan je ruzie mee krijgen toch.
Ligt er echt geheel aan waar het over ging.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Zal ook wel wat frustratie in hebben gezeten.
Echt slim is het niet, om dat uit te vechten in een stadion vol met camera's.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook daar kan je ruzie mee krijgen toch.
Mensen die zichzelf in dat soort situaties brengen zijn dat dan ook meestal niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Echt slim is het niet, om dat uit te vechten in een stadion vol met camera's.
Vreemd is dat toch.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf in dat soort situaties brengen zijn dat dan ook meestal niet.
Als ik ruzie krijg ga ik mooi achter Onlogisch staan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:37 schreef Happel het volgende:
Dat is vechten sowieso niet. Altijd proberen om het te de-escaleren. En lukt dat niet, sla hem dan maar de tering in.
Dat zou ik in jouw geval sowieso doen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als ik ruzie krijg ga ik mooi achter Onlogisch staan.
Ik had 2-1 winst voor Feyenoord verwacht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:47 schreef Multiply het volgende:
Ik ben het vergeten te voorspellen. Dat was deze keer niet zo'n ramp gelukkig.
Met onze Kuip-reeks was dat ook niet gek. Tot de 1-2 en rode kaart was het spel absoluut niet best, maar dat soort duels wonnen wij vaak vorig seizoen wel in De Kuip. Nog een aantal beste kansen daarbij, terwijl Twente veel gevaarlijker was maar weinig creëerde. Maargoedquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik had 2-1 winst voor Feyenoord verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |