abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 augustus 2013 @ 16:38:07 #1
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_129942326
Nu al de slechtste competitiestart in 50 jaar gelukkig volgende week een makkelijke wedstrijd.
blablablabla
pi_129942342
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:35 schreef Elan het volgende:
Wat is dit voor gezeik leek wel of niemand opeens meer kon voetballen.

En de spelers die de club moesten verlaten blinken plotseling uit :{
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_129942367
Geen idee wanneer we tegen Vitesse moeten, maar kan ik alvast inzetten op een winnende goal van kindsoldaat?
pi_129942424
Wat een jankerds hier zeg. Totaal niet boeiend of Leerdam wel of niet scoort. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129942431
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:39 schreef Elan het volgende:
Nu al de slechtste competitiestart in 50 jaar gelukkig volgende week een makkelijke wedstrijd.
Ben erg benieuwd hoe op een eventuele derde nederlaag gereageerd gaat worden. Dan begint er toch wel druk te ontstaan lijkt me.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_129942438
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Geen idee wanneer we tegen Vitesse moeten, maar kan ik alvast inzetten op een winnende goal van kindsoldaat?
yup, een van de weinige zekerheden dit seizoen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_129942462
Waarom mocht Tadic nou niet juichen van BMI en de Jodenjager na zijn pingel?
Dit, dus.
pi_129942522
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:39 schreef eight het volgende:

[..]

En de spelers die de club moesten verlaten blinken plotseling uit :{
Had je anders verwacht? Wel kut dit gebrek aan creativiteit hopen dat Boetius weer snel fit is.

Op zich niet erg zo'n dip moet alleen niet te lang duren. :(
blablablabla
  zondag 11 augustus 2013 @ 16:43:29 #10
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_129942539
Wanneer mag Manutelli weer spelen?
pi_129942588
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Omdat kankerjood, ofzo :{
Ah, oke. Dan snap ik het. :')
Dit, dus.
  zondag 11 augustus 2013 @ 16:44:53 #12
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_129942615
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Kansloos vind ik dat altijd ja. Ik blijf ook altijd wel staan maar ieder moet dat maar lekker voor zichzelf bepalen. Zag bij W zelfs een beker bier richting V vliegen :')
En het zijn ook echt van die kleine kutventjes die het zingen. Het gaat serieus een keer fout als dit blijft doorgaan. Achter X scheelde het ook niet veel of er vlogen er een paar op.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_129942629
Ik kan me er ook wel aan ergeren als mensen eerder weggaan, helemaal sommigen vandaag al in de 65e minuut na de 1-2 + rode kaart.

Maar om ze dan als joden te bestempelen :')
pi_129942632
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ben erg benieuwd hoe op een eventuele derde nederlaag gereageerd gaat worden. Dan begint er toch wel druk te ontstaan lijkt me.
Derde nederlaag is denk ik door alles en iedereen ingecalcueerd.

Maar je hebt best kans dat ze er volgende week ineens weer staan.
blablablabla
  zondag 11 augustus 2013 @ 16:46:24 #15
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_129942693
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Derde nederlaag is denk ik door alles en iedereen ingecalcueerd.
Dat maakt het niet acceptabel. Kans dat je wordt uitgeschakeld door die Russen is ook aanzienlijk als ze zo blijven spelen. Dan gaan er echt problemen komen.

Is nog even wachten op Gudde en Co die weer gaan beginnen met nieuwe stadionplannen om het vuurtje nog verder op te stoken.
Elite
Tegen TTIP
pi_129942816
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat maakt het niet acceptabel. Kans dat je wordt uitgeschakeld door die Russen is ook aanzienlijk als ze zo blijven spelen. Dan gaan er echt problemen komen.

Is nog even wachten op Gudde en Co die weer gaan beginnen met nieuwe stadionplannen om het vuurtje nog verder op te stoken.
Gudde is toch uit die commissie voor het nieuwe stadion gezet?
* Verwijderd *
pi_129942825
quote:

[..]

Met nac/roda thuis en nec-uit heb je anderzijds ook wel een programma om flink wat punten te pakken, als JP/Manu/Janmaat dan terugkomen kan het wel weer positiever omslaan.

Al zie ik Feijenoord ook niet winnen van de Russen.
pi_129942857
quote:
Kans dat je wordt uitgeschakeld door die Russen is ook aanzienlijk als ze zo blijven spelen. Dan gaan er echt problemen komen.
Die kans zie ik inderdaad heel groot in.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_129942965
quote:

[..]

Hoop dat het rustig blijft zou niet weten wie je dit moet aanrekenen het is een collectief falen van iedereen. Spelers en Koeman.

Gudde moet sowieso opk.... dat staat buiten de sportieve prestatie die man heeft toch ook helemaal geen functie meer nu die plannen van tafel zijn.
blablablabla
pi_129943014
quote:

[..]

Krijgen we dat weer. Gaan er dan weer bestormingen op het Maasgebouw komen ofzo? :')

Overigens ironisch dat de grootste tegenstanders van een nieuw stadion ook het hardste roepen dat het bestuur zou moeten optyfen bij wanprestaties. Maar als die wanprestaties iets aantonen is het dat Feyenoord met deze begroting gewoon niet structureel om de top mee kan doen. Dat is met een eventueel nieuw stadion ook niet meteen een garantie dat dat dan wel gebeurd, maar maakt de kans op het verhogen van de begroting wel aannemelijker.

Maar goed, wil deze discussie vandaag niet weer overdoen. Heb al genoeg de pest in de resultaten tot dusverre.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_129943110
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:52 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Krijgen we dat weer. Gaan er dan weer bestormingen op het Maasgebouw komen ofzo? :')

Overigens ironisch dat de grootste tegenstanders van een nieuw stadion ook het hardste roepen dat het bestuur zou moeten optyfen bij wanprestaties. Maar als die wanprestaties iets aantonen is het dat Feyenoord met deze begroting gewoon niet structureel om de top mee kan doen. Dat is met een eventueel nieuw stadion ook niet meteen een garantie dat dat dan wel gebeurd, maar maakt de kans op het verhogen van de begroting wel aannemelijker.

Maar goed, wil deze discussie vandaag niet weer overdoen. Heb al genoeg de pest in de resultaten tot dusverre.
Ze hebben groot gelijk. Alleen moet je de sportieve realiteit er niet constant bijhalen dat heef geen zin.
blablablabla
pi_129943198
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Ze hebben groot gelijk. Alleen moet je de sportieve realiteit er niet constant bijhalen dat heef geen zin.
Nee, dat hebben ze niet.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_129943219
Overigens vrees ik ook dat we niet winnen van Ajax en die Russen. Dan kan de druk weleens immens groot zijn om wel de punten te pakken tegen Roda en NAC thuis. Met zoveel druk erop, en de onzekerheid en frustratie die dan in een ploeg kruipt, is het nog maar de vraag hoe eenvoudig wij van Roda en NAC zullen winnen.

Als er daar ook niet (eenvoudig) van gewonnen wordt is de interne crisis wel compleet inderdaad. Ik vraag me af wat Koeman dan gaat doen.
pi_129943279
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:57 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, dat hebben ze niet.
Ze hebben gefaald bij de aanbesteding en planning rond het nieuwe stadion en weigeren daarna verantwoording te nemen dus kun je acties verwachten.
blablablabla
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:01:04 #25
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_129943370
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:52 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zeg ik dat? Het is, zeker bij Feyenoord, vrij normaal dat supporters beginnen te mokken zodra de selectie het laat afweten. Dat kan ik je gewoon op een presenteerblaadje geven.

Goed argument voor een nieuw stadion. Het probleem zit hem ook echt alleen in de begroting, ja. ^O^
Elite
Tegen TTIP
pi_129943395
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:59 schreef Elan het volgende:

[..]

Ze hebben gefaald bij de aanbesteding en planning rond het nieuwe stadion en weigeren daarna verantwoording te nemen dus kun je acties verwachten.
Ze hebben inderdaad gefaald bij het presenteren van de stadionplannen. Of ze nog de juiste personen zijn om dan de nieuwe stadionplannen te ontwikkelen is inderdaad de vraag, maar tot dusverre vind ik wel dat ze over het algemeen goed werk hebben verricht. Al heb ik het dan met name over het "schuldenvrij" maken van Feyenoord.

Maar dan nog is het niet aan de supporters om het vertrek van het bestuur af te dwingen.
pi_129943485
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Zeg ik dat? Het is, zeker bij Feyenoord, vrij normaal dat supporters beginnen te mokken zodra de selectie het laat afweten. Dat kan ik je gewoon op een presenteerblaadje geven.

Goed argument voor een nieuw stadion. Het probleem zit hem ook echt alleen in de begroting, ja. ^O^
Klopt dat het bij Feyenoord vrij "normaal" is inderdaad. Dat is inherent aan zo'n fanatieke supportersschare. Maar dat praat het nog niet goed. Je lijkt het overigens wel te suggereren.

Het probleem zit uiteraard niet alleen in de begroting, maar is wel - zeker in het hedendaagse voetbal - één van de belangrijkste voorwaarden voor groeipotentie.

Maar met een hogere omzet alleen ben je er uiteraard nog niet, maar dat is evenmin wat ik beweer.
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:09:37 #28
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129943709
Castelen is het nog niet verleerd. :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129943763
Alle ex-Feyenoorders hebben inmiddels gescoord, niet? _O- :') Castelen, Fernandez, Wijnaldum, Castaignos en vergeet ik er nog een paar?

Edit: Leerdam ook nog. :')
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:12:55 #30
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129943825
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Alle ex-Feyenoorders hebben inmiddels gescoord, niet? _O- :') Castelen, Fernandez, Wijnaldum, Castaignos en vergeet ik er nog een paar?
Schet moet nog even scoren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129943826
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
leerdam
pi_129943835
Dit wordt geen leuk seizoen...
pi_129943935
Waar ik trouwens pas echt schijtziek van word, is dat ik RKC nu beter zie combineren dan Feyenoord. :r Het is toch godsgeklaagd dat technisch begaafdere spelers niet hetzelfde kunnen brengen?
pi_129943946
Weer thuis. Godverdomme.
pi_129944045
Wat bagger...

Liesveld heeft ook een statement gemaakt na het gehuil dat we alleen maar thuisvoordeel hebben.
Ik reken komende weken ff nergens meer op.
#12 is not for sale!
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:19:42 #36
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_129944079
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Klopt dat het bij Feyenoord vrij "normaal" is inderdaad. Dat is inherent aan zo'n fanatieke supportersschare. Maar dat praat het nog niet goed. Je lijkt het overigens wel te suggereren.
Genoeg ervaring om te weten dat er een moment komt dat het fout gaat. Zeker als we volgende week en in de week daarop tegen de Russen gaan verliezen en het gebeurd op de manier zoals we de laatste twee weken bezig zijn.

Zag al genoeg irritatie om me heen vandaag. Het eerste waar naar gekeken gaat worden is spelers die het laten afweten, maar de aandacht zal vanzelf verschuiven naar de directie. Dezelfde directie die in het verleden al onder vuur heeft gelegen.

Al zou het me niet eens verbazen als Koeman de boeman ( :') ) wordt. Puur vanwege de manier waarop hij zich presenteert op het moment.

Maar zelfs als er wat veranderd dan zie ik het allemaal niet zo snel beter worden. Ben nog wel benieuwd of er spelers zullen vertrekken voor 1 september.

quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waar ik trouwens pas echt schijtziek van word, is dat ik RKC nu beter zie combineren dan Feyenoord. :r Het is toch godsgeklaagd dat technisch begaafdere spelers niet hetzelfde kunnen brengen?
Dit, ja. Hier irriteer ik me echt al jaren aan. Elke ploeg lijkt beter te combineren dan onze spelers. Zwaar frustrerend. Snap ook echt niet wat het probleem is. Alsof ze te moeilijk proberen te doen.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:20:38 #37
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129944112
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:18 schreef Haringkop het volgende:
Wat bagger...

Liesveld heeft ook een statement gemaakt na het gehuil dat we alleen maar thuisvoordeel hebben.
Ik reken komende weken ff nergens meer op.
Liesveld is Ajacied in hart en nieren. Uberhaupt raar dat je dan mag fluiten, maar ik vond hem vandaag niet bijzonder veel verkeerd doen. Al moet ik die eerste geel van De Vrij nog wel even terugzien. Kreeg het idee dat hij meer geel gaf door de reactie van de Twente bank.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129944208
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Liesveld is Ajacied in hart en nieren. Uberhaupt raar dat je dan mag fluiten, maar ik vond hem vandaag niet bijzonder veel verkeerd doen. Al moet ik die eerste geel van De Vrij nog wel even terugzien. Kreeg het idee dat hij meer geel gaf door de reactie van de Twente bank.
Eerste geel De Vrij onterecht, tweede terecht. Rood voor van Deelen kun je geven. Zeker als bij AZ - Ajax voor een zelfde situatie ook rood getrokken wordt. Tweede penalty was gewoon terecht en komt omdat die Mathijsen op krukken niet zo snel kan draaien en dan z'n houten poot laat hangen.
pi_129944252
Volgens mij heb ik het telefoonnummer van Liesveld nog. Vanavond maar eens vragen opbellen om te vragen hoe het zit.
pi_129944339
Was die eerste pingel terecht? Ik had het idee dat het gewoon een botsing was, maar ik stond er heel erg ver er van af.
pi_129944364
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Was die eerste pingel terecht? Ik had het idee dat het gewoon een botsing was, maar ik stond er heel erg ver er van af.
Je kan het geven. Als hij het niet gegeven had, dan zou er geen discussie zijn.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_129944380
Die jood floot echt alles af tegen feyenoord :')
pi_129944394
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:27 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Je kan het geven. Als hij het niet gegeven had, dan zou er geen discussie zijn.
Hij kon toen ook niks anders dan rood geven dus?
pi_129944412
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:28 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Hij kon toen ook niks anders dan rood geven dus?
Als je fluit dan moest je ook rood geven ja.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_129944416
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Die jood floot echt alles af tegen feyenoord :')
Had het idee dat de spelers allemaal ontzettend dom de duels ingingen eerder.
pi_129944432
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:28 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Had het idee dat de spelers allemaal ontzettend dom de duels ingingen eerder.
die knakker die mulder aanviel kreeg niks :')
pi_129944451
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

die knakker die mulder aanviel kreeg niks :')
In de eerste helft met Castaignos? Was meer omdat Mulder niet bewoog en de Thijs hem direct vastpakte had ik het idee.
pi_129944596
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:19 schreef Happel het volgende:

[..]

Dit, ja. Hier irriteer ik me echt al jaren aan. Elke ploeg lijkt beter te combineren dan onze spelers. Zwaar frustrerend. Snap ook echt niet wat het probleem is. Alsof ze te moeilijk proberen te doen.
Komt doordat er bij Feyenoord teveel word geselecteerd op een "vechtersmentaliteit" en als dat er dan ook nog eens niet uit komt krijg je taferelen als vandaag. De laatste echt technisch begaafde speler bij Feyenoord was El Ahmadi en we weten allemaal hoe zijn carrière verlopen is.
* Verwijderd *
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:34:45 #49
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_129944646
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:33 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Komt doordat er bij Feyenoord teveel word geselecteerd op een "vechtersmentaliteit" en als dat er dan ook nog eens niet uit komt krijg je taferelen als vandaag. De laatste echt technisch begaafde speler bij Feyenoord was El Ahmadi en we weten allemaal hoe zijn carrière verlopen is.
Vechtersmentaliteit? Bij Feyenoord?
Elite
Tegen TTIP
pi_129944705
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:34 schreef Happel het volgende:

[..]

Vechtersmentaliteit? Bij Feyenoord?
Ja dat zeg ik, neem nou bijvoorbeeld een Immers. Die is gehaald omdat die een uitstekende mentaliteit zou hebben, tenminste dat gok ik want voetballen kan die niet.
* Verwijderd *
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:36:43 #51
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129944712
Snap dat gejank op Castaignos ook nooit zo. Wat nemen ze hem kwalijk, dat 'ie toen naar Inter ging? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129944784
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:36 schreef Caland het volgende:
Snap dat gejank op Castaignos ook nooit zo. Wat nemen ze hem kwalijk, dat 'ie toen naar Inter ging? :')
Boeien, lekker makkelijk doelwit.
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:39:07 #53
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_129944798
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:36 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik, neem nou bijvoorbeeld een Immers. Die is gehaald omdat die een uitstekende mentaliteit zou hebben, tenminste dat gok ik want voetballen kan die niet.
Een zo een speler halen is geen probleem toch? Heb je juist nodig in je selectie. Verder loopt er genoeg rond dat een bal kan rondspelen toch? Waarom komt dat er nooit uit?
Elite
Tegen TTIP
pi_129944851
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:29 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

In de eerste helft met Castaignos? Was meer omdat Mulder niet bewoog en de Thijs hem direct vastpakte had ik het idee.
Hij wilde het publiek opfokken denk ik. _O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_129944873
Martins Indi stond ook weer lekker te verdedigen bij die gelijkmaker :') Zo'n bal mag natuurlijk nooit voor komen.
pi_129944923
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:39 schreef Happel het volgende:

[..]

Een zo een speler halen is geen probleem toch? Heb je juist nodig in je selectie. Verder loopt er genoeg rond dat een bal kan rondspelen toch? Waarom komt dat er nooit uit?
Nou blijkbaar is het materiaal wat er om heen staat niet zo goed als we denken, in het eerste seizoen was Clasie dan wel een goede speler, maar na dat seizoen heb ik er niks meer van gezien. En misschien zijn al die andere "talenten" dan blijkbaar ook niet zo bijzonder.
* Verwijderd *
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:42:06 #57
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_129944925
Ben ik eens op vakantie en zie wat er gebeurt.
pi_129944935
quote:
13s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:42 schreef Dekatria het volgende:
Ben ik eens op vakantie en zie wat er gebeurt.
Hahaha, hoe is het daar pikkebaas?
* Verwijderd *
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:51:50 #59
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_129945277
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:42 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Hahaha, hoe is het daar pikkebaas?
De Balkan is de shit, veel lekkere wijven :9
pi_129945372
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:51 schreef Dekatria het volgende:

[..]

De Balkan is de shit, veel lekkere wijven :9
achterlijk makkelijk ook
pi_129945377
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:36 schreef Caland het volgende:
Snap ik ook niet echt, helemaal niet eigenlijk. Ik snap ook niet dat men nog steeds met aanstekers en zo loopt te gooien, zo onvoorstelbaar nutteloos. Ik snap ook niet dat het halve stadion gaat lopen schreeuwen dat je eigen medesupporters joden zijn als ze genoeg hebben gezien of naar de vrouw willen of een file willen voorkomen. Laat toch gaan..
pi_129945467
Je kunt beter naar Aruba op vakantie gaan, daar heb je ESPN op de kabel en die zenden gewoon eredisiewedstrijden uit. Vanmiddag (daar vanochtend) kun je dus gewoon zonder extra kosten live op tv naar Feyenoord - Twente kijken op 10.000 km afstand. Ik woon naast de Kuip en moet 17,50 per maand betalen om het op tv te kunnen zien. :D (Heb t nu een jaar gratis gelukkig maar goed, betaalde er al jaren voor en straks weer. :P)
pi_129945493
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Snap ik ook niet echt, helemaal niet eigenlijk. Ik snap ook niet dat men nog steeds met aanstekers en zo loopt te gooien, zo onvoorstelbaar nutteloos. Ik snap ook niet dat het halve stadion gaat lopen schreeuwen dat je eigen medesupporters joden zijn als ze genoeg hebben gezien of naar de vrouw willen of een file willen voorkomen. Laat toch gaan..
Zo zitten er bij mij ook mensen in het vak die Lex Immers echt een held vinden.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_129945504
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zonde van je aansteker ook sowieso. Neem dan een groot pak lucifer mee en gooi er af en toe een, dan kun je nog gewoon je peuk aansteken.
pi_129945674
Leuk flyertje trouwens van Drukwerk MAX
  zondag 11 augustus 2013 @ 18:09:59 #66
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129945904
quote:
13s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:58 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Zo zitten er bij mij ook mensen in het vak die Lex Immers echt een held vinden.
Gebrek aan voetbalkennis. Zo stond er iemand achter mij te schreeuwen waarom ze er niet gewoon op klapten en waarom Twente zo vrij kon combineren. Let wel, Feyenoord speelde al met 9 man.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129945996
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Gebrek aan voetbalkennis. Zo stond er iemand achter mij te schreeuwen waarom ze er niet gewoon op klapten en waarom Twente zo vrij kon combineren. Let wel, Feyenoord speelde al met 9 man.
Een jongen die achter ons stond, van een jaar of 15, zei dat hij HMF zou gaan slaan als hij nog een keer iets zou roepen of zou fluiten :')
pi_129946008
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:12 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Een jongen die achter ons stond, van een jaar of 15, zei dat hij HMF zou gaan slaan als hij nog een keer iets zou roepen of zou fluiten :')
Dat was ik
pi_129946035
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat was ik
Met je mooie Stone Island jas.
pi_129946043
Wie wordt de rechtsback volgende wiekerdewiek?
pi_129946051
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Beek vrees ik.
pi_129946060
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:13 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Met je mooie Stone Island jas.
Nee joh, ik zat veilig op mijn zolderkamer. Niets kan me gebeuren.,
pi_129946065
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Beek waarschijnlijk.
Feyenoord Rotterdam
pi_129946068
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:14 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Van Beek vrees ik.
Fischer was ook vrij weinig vandaag, misschien heeft ie geluk
pi_129946076
Werden trouwens ook rake klappen uitgedeeld aan de overkant zeg. Duurde lang voordat ze die gast tot bedaren hadden gebracht. Mag hopen dat ie een SV aan zijn broek krijgt.
pi_129946083
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is vrij achterlijk, maar ik snapte niet waarom er totaal geen druk werd gezet bij 11 tegen 11, de weinige keren hadden we direct balbezit en qua kansen pakte het ook niet goed uit.
pi_129946097
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Werden trouwens ook rake klappen uitgedeeld aan de overkant zeg. Duurde lang voordat ze die gast tot bedaren hadden gebracht. Mag hopen dat ie een SV aan zijn broek krijgt.
4 Stewards voor die bolle.
pi_129946105
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:15 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

4 Stewards voor die bolle.
Was het Happel?
pi_129946144
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Was het Happel?
Denk het niet, die doet alleen stoer op internet.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 11 augustus 2013 @ 18:17:07 #80
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129946154
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Volgens mij viel het allemaal wel mee. Hebben echt 10 minuten staan ouwehoeren daar. Meer stoerdoenerij dan wat anders.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129946173
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:16 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Denk het niet, die doet alleen stoer op internet.
Heeft niks met stoer doen te maken. Beetje op eigen supporters in gaan meppen.
pi_129946221
Was het trouwens bijna vergeten, maar die Tifo was echt O+
  zondag 11 augustus 2013 @ 18:19:31 #83
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129946236
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Heeft niks met stoer doen te maken. Beetje op eigen supporters in gaan meppen.
Ook daar kan je ruzie mee krijgen toch.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129946268
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, daar heb je gelijk in. Zal ook wel wat frustratie in hebben gezeten.
  zondag 11 augustus 2013 @ 18:26:24 #85
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_129946452
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Ja, daar heb je gelijk in. Zal ook wel wat frustratie in hebben gezeten.
Ligt er echt geheel aan waar het over ging.

Kan het nog wel accepteren als het was vanwege dat joden lopen altijd weg.
Elite
Tegen TTIP
pi_129946628
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Echt slim is het niet, om dat uit te vechten in een stadion vol met camera's. :')
  zondag 11 augustus 2013 @ 18:34:05 #88
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129946682
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:32 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Echt slim is het niet, om dat uit te vechten in een stadion vol met camera's. :')
Mensen die zichzelf in dat soort situaties brengen zijn dat dan ook meestal niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 11 augustus 2013 @ 18:37:45 #89
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_129946786
Dat is vechten sowieso niet. Altijd proberen om het te de-escaleren. En lukt dat niet, sla hem dan maar de tering in.
Elite
Tegen TTIP
pi_129946787
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Mensen die zichzelf in dat soort situaties brengen zijn dat dan ook meestal niet.
Vreemd is dat toch.
pi_129946807
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:37 schreef Happel het volgende:
Dat is vechten sowieso niet. Altijd proberen om het te de-escaleren. En lukt dat niet, sla hem dan maar de tering in.
Als ik ruzie krijg ga ik mooi achter Onlogisch staan.
  zondag 11 augustus 2013 @ 18:40:48 #92
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_129946878
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:38 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Als ik ruzie krijg ga ik mooi achter Onlogisch staan.
Dat zou ik in jouw geval sowieso doen.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 11 augustus 2013 @ 18:40:53 #93
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_129946881
Degradatieduel tegen Ajax _O_
pi_129946998
Zal weer lekker gescoord zijn in de voorspelcompetitie. :P
pi_129947068
Ik ben het vergeten te voorspellen. Dat was deze keer niet zo'n ramp gelukkig. ;)
pi_129947169
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:47 schreef Multiply het volgende:
Ik ben het vergeten te voorspellen. Dat was deze keer niet zo'n ramp gelukkig. ;)
Ik had 2-1 winst voor Feyenoord verwacht. :')
pi_129947641
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:50 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik had 2-1 winst voor Feyenoord verwacht. :')
Met onze Kuip-reeks was dat ook niet gek. Tot de 1-2 en rode kaart was het spel absoluut niet best, maar dat soort duels wonnen wij vaak vorig seizoen wel in De Kuip. Nog een aantal beste kansen daarbij, terwijl Twente veel gevaarlijker was maar weinig creëerde. Maargoed ;(
pi_129948119
Ik snacht echt terug naar het eerste seizoen onder koeman. Hoewel we het toen vooral van reactievoetbal moesten hebben, was er met el ahmadi, clasie, bakkal een middenveld dat uitstekend kon combineren. we speelden toen zelfs ajax uit van de mat. Echter het voetbal van nu doet echt pijn aan de ogen en dat vond ik vorig seizoen al.
  zondag 11 augustus 2013 @ 19:20:25 #99
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129948290
Zuiver op de bal ja van De Vrij. Zo'n vermoeden had ik al.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129948369
rode kaart was bullshit, geel was genoeg

schijtsrechter heeft inderdaad deze hele wedstrijd verneukt

eerste gele kaart voor de Vrij was ook bullshit
Ajax is mijn leven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')