Dat is vrij achterlijk, maar ik snapte niet waarom er totaal geen druk werd gezet bij 11 tegen 11, de weinige keren hadden we direct balbezit en qua kansen pakte het ook niet goed uit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Gebrek aan voetbalkennis. Zo stond er iemand achter mij te schreeuwen waarom ze er niet gewoon op klapten en waarom Twente zo vrij kon combineren. Let wel, Feyenoord speelde al met 9 man.
4 Stewards voor die bolle.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Werden trouwens ook rake klappen uitgedeeld aan de overkant zeg. Duurde lang voordat ze die gast tot bedaren hadden gebracht. Mag hopen dat ie een SV aan zijn broek krijgt.
Denk het niet, die doet alleen stoer op internet.quote:
Volgens mij viel het allemaal wel mee. Hebben echt 10 minuten staan ouwehoeren daar. Meer stoerdoenerij dan wat anders.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Werden trouwens ook rake klappen uitgedeeld aan de overkant zeg. Duurde lang voordat ze die gast tot bedaren hadden gebracht. Mag hopen dat ie een SV aan zijn broek krijgt.
Heeft niks met stoer doen te maken. Beetje op eigen supporters in gaan meppen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Denk het niet, die doet alleen stoer op internet.
Ook daar kan je ruzie mee krijgen toch.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Heeft niks met stoer doen te maken. Beetje op eigen supporters in gaan meppen.
Ja, daar heb je gelijk in. Zal ook wel wat frustratie in hebben gezeten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook daar kan je ruzie mee krijgen toch.
Ligt er echt geheel aan waar het over ging.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Zal ook wel wat frustratie in hebben gezeten.
Echt slim is het niet, om dat uit te vechten in een stadion vol met camera's.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook daar kan je ruzie mee krijgen toch.
Mensen die zichzelf in dat soort situaties brengen zijn dat dan ook meestal niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Echt slim is het niet, om dat uit te vechten in een stadion vol met camera's.
Vreemd is dat toch.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf in dat soort situaties brengen zijn dat dan ook meestal niet.
Als ik ruzie krijg ga ik mooi achter Onlogisch staan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:37 schreef Happel het volgende:
Dat is vechten sowieso niet. Altijd proberen om het te de-escaleren. En lukt dat niet, sla hem dan maar de tering in.
Dat zou ik in jouw geval sowieso doen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als ik ruzie krijg ga ik mooi achter Onlogisch staan.
Ik had 2-1 winst voor Feyenoord verwacht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:47 schreef Multiply het volgende:
Ik ben het vergeten te voorspellen. Dat was deze keer niet zo'n ramp gelukkig.
Met onze Kuip-reeks was dat ook niet gek. Tot de 1-2 en rode kaart was het spel absoluut niet best, maar dat soort duels wonnen wij vaak vorig seizoen wel in De Kuip. Nog een aantal beste kansen daarbij, terwijl Twente veel gevaarlijker was maar weinig creëerde. Maargoedquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik had 2-1 winst voor Feyenoord verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |