Fout lag voornamelijk bij Vilhena, die sowieso heel heel slecht speelde. En na de wedstrijd nog ging verkondigen dat ze best goed hadden gespeeld.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het alleen in het stadion vanaf de andere kant gezien en had geen behoefte om het terug te kijken thuis
Heb me laten vertellen dat het een onterechte penalty+kaart was en omdat dat nota bene door een jood verteld werd geloofde ik dat maar
Maar als je het daar over een fout hebt, volgens mij had Cisse die pass makkelijk kunnen voorkomen. Maar goed, ik kan het me ook niet al te helder meer voor de geest halen allemaal..
Ik vond dat Feyenoord vrij redelijk speelde tot die goal eerlijk gezegd, wel wat foutjes hier en daar, maar vrij behoorlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voor die goal was het toch al niet om aan te gluren, zonder enige vorm van creativiteit bij zowel Twente als Feyenoord?
De teams schonken voornamelijk elkaar de bal. Daar kwamen de spaarzame spannende momenten uit voort. Ik vond het niet om aan te gluren.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vond dat Feyenoord vrij redelijk speelde tot die goal eerlijk gezegd, wel wat foutjes hier en daar, maar vrij behoorlijk.
Wat ik heb gezien, was een gast van 2 meter hoog en 1 meter breed die ruzie had met een paar gasten, toen kwamen er security's aangelopen en leek het gesust toen ze weer begonnen te zingen..quote:Op maandag 12 augustus 2013 02:04 schreef mmPRTSR het volgende:
Luitjes, kan iemand mij vertellen wat er bij Z gebeurde? Weet niet meer hoeveelste minuut en alles maar werd er volgens mij 1 meegenomen
Niks bijzonders dusquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:06 schreef Differ het volgende:
[..]
Wat ik heb gezien, was een gast van 2 meter hoog en 1 meter breed die ruzie had met een paar gasten, toen kwamen er security's aangelopen en leek het gesust toen ze weer begonnen te zingen..
Maar kort daarna begon die opeens te vechten volgens mij met een supporter en security totdat er 2 of 3 agenten aankwamen.
Zoiets in die richting.
En wie overkwam het geluk met de scheidsrechter vorig seizoen zo vaak? Juist, Feyenoord. Maar de 'arbitrale dwalingen' nemen niet weg dat Feyenoord gewoon slecht heeft gespeeld.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hele wedstrijd is natuurlijk gewoon vermoord door de scheidsrechter.
Twee pingels en twee rode kaarten kop op zeg.
Slecht gespeeld kan best maar twee pingels en twee rooie kaarten maakt hij de wedstrijd dood.Met 11 tegen 11 was het anders uitgepakt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wie overkwam het geluk met de scheidsrechter vorig seizoen zo vaak? Juist, Feyenoord. Maar de 'arbitrale dwalingen' nemen niet weg dat Feyenoord gewoon slecht heeft gespeeld.
hadden ze niet die rode kaarten moeten pakkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Slecht gespeeld kan best maar twee pingels en twee rooie kaarten maakt de wedstrijd dood.Met 11 tegen 11 was het anders uitgepakt.
1-4 misschien niet, maar wel verlies voor Feyenoord.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Slecht gespeeld kan best maar twee pingels en twee rooie kaarten maakt de wedstrijd dood.Met 11 tegen 11 was het anders uitgepakt.
Neuh. Zo goed was Twente nou ook weer niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1-4 misschien niet, maar wel verlies voor Feyenoord.
Ik had het nog wel willen zien, 11 tegen 11.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee hoor. We hadden minimaal gelijk gespeeld.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze waren wel iets beter maar ook angstig om te verliezenquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh. Zo goed was Twente nou ook weer niet.
Vormer inbrengen snap ik nooit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee hoor. We hadden minimaal gelijk gespeeld.
Ik snapte alleen het inbrengen van Vormer niet. Dan kon hij net zo goed Pelle ook naar de kant halen en met 8 verder spelen...
Klopt, Sisse eruit voor Nelom was nog te begrijpen. Maar ook hem had hij eventueel kunnen laten staan voor de snelheid.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:00 schreef Differ het volgende:
[..]
Vormer inbrengen snap ik nooit.
Hij had Pelle eruit moeten halen i.p.v. schaken.. enige kans was nog geweest op een countertje en met Schaken op snelheid, maar denk dat Koeman Pelle erin liet voor eventuele corners of vrije trappen.
ook niet zo interessant, de kaarten en penalty's waren gewoon terecht. een debiele tackle op het middenveld van De Vrij en je been een meter in de lucht bij Mathijsen. Van Deelen was zo'n ding volgens de regeltjes, al heb ik herhaling niet goed kunnen zienquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelul in de ruimte. Met 9 tegen 11 is het gewoon altijd afgelopen. Dan moet je er alleen nog maar voor zorgen dat het geen 1-7 wordt ofzo. Gelukkig speelde Twente dat echt schandalig slecht uit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:00 schreef Differ het volgende:
[..]
Vormer inbrengen snap ik nooit.
Hij had Pelle eruit moeten halen i.p.v. schaken.. enige kans was nog geweest op een countertje en met Schaken op snelheid, maar denk dat Koeman Pelle erin liet voor eventuele corners of vrije trappen.
Ik heb door een klotestream zelfs de rode kaart van De Vrij gemist.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelul in de ruimte. Met 9 tegen 11 is het gewoon altijd afgelopen. Dan moet je er alleen nog maar voor zorgen dat het geen 1-7 wordt ofzo. Gelukkig speelde Twente dat echt schandalig slecht uit.
Preciesquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelul in de ruimte. Met 9 tegen 11 is het gewoon altijd afgelopen. Dan moet je er alleen nog maar voor zorgen dat het geen 1-7 wordt ofzo. Gelukkig speelde Twente dat echt schandalig slecht uit.
Zuiver op de bal. Die eerste geel van De Vrij. Liesveld gaf hem ook pas nadat de Twente bank protesteerde.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:01 schreef Adames het volgende:
[..]
ook niet zo interessant, de kaarten en penalty's waren gewoon terecht. een debiele tackle op het middenveld van De Vrij en je been een meter in de lucht bij Mathijsen. Van Deelen was zo'n ding volgens de regeltjes, al heb ik herhaling niet goed kunnen zien
Eens. Ook m.b.t. het twijfelachtige gedrag van Liesveld. De commentator op EL ook, dat het zo'n domme overtreding was, blabla, terwijl hij gewoon netjes met ingehouden been de bal speelde. Die tweede was misschien geel maar ook weinig bijzonders. Zwáár overdreven.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Zuiver op de bal. Die eerste geel van De Vrij. Liesveld gaf hem ook pas nadat de Twente bank protesteerde.Je zag hem twijfelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |