abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129972900
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Gelul in de ruimte. Met 9 tegen 11 is het gewoon altijd afgelopen. Dan moet je er alleen nog maar voor zorgen dat het geen 1-7 wordt ofzo. Gelukkig speelde Twente dat echt schandalig slecht uit.
Dat sowieso.
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:05:46 #252
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_129972907
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

1-4 misschien niet, maar wel verlies voor Feyenoord.
Hoezo, Feyenoord was matig maar Twente nog veel matiger hoor. Feyenoord domineerde gewoon.

Echt zo debiel hoe mensen terug redeneren, het is 1-4 dus Twente zal wel veel beter zijn geweest ook al voor de rode kaarten. Nee, is niet waar.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:16:37 #253
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129973224
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:05 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hoezo, Feyenoord was matig maar Twente nog veel matiger hoor. Feyenoord domineerde gewoon.

Echt zo debiel hoe mensen terug redeneren, het is 1-4 dus Twente zal wel veel beter zijn geweest ook al voor de rode kaarten. Nee, is niet waar.
Als je met 1-4 hebt verloren dan heb je met 1-4 verloren. Feitelijk telt alleen de uitslag
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:17:09 #254
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129973238
quote:

[..]

Domineerde :?
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:17:23 #255
53267 TC03
pi_129973247
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

Domineerde :?
Ja? :o
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:17:36 #256
53267 TC03
pi_129973253
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:16 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Als je met 1-4 hebt verloren dan heb je met 1-4 verloren. Feitelijk telt alleen de uitslag
Uiteraard.
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:19:29 #257
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129973309
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:17 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nee hoor dat ook weer niet, Twente hield de bal beter in de ploeg maar waren wat angstig, daarom rekende ik nog op winst van Feyenoord, na dat rood en penalty was het gewoon over maar daarvoor was het ook al niet veel.
pi_129973448
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Zuiver op de bal. Die eerste geel van De Vrij. Liesveld gaf hem ook pas nadat de Twente bank protesteerde. :') Je zag hem twijfelen.
eerste niet gezien, maar gaat om die tweede waar de rode kaart uit valt.
pi_129973467
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:17 schreef TC03 het volgende:

[..]

Feyenoord presteerde ook niks
pi_129973531
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:24 schreef Adames het volgende:

[..]

Feyenoord presteerde ook niks
ja, dat weten we nou wel wijsneus
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Forum Admin maandag 12 augustus 2013 @ 13:03:34 #261
35723 crew  GGMM
pi_129974663
quote:

[..]

_O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Redactie Sport maandag 12 augustus 2013 @ 13:09:01 #262
274204 crew  Mexicanobakker
pi_129974844
quote:

[..]

Volgens mij heb ik een andere wedstrijd gezien.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 12 augustus 2013 @ 13:09:15 #263
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_129974855
quote:

[..]

Feyenoord en domineren :') Dat heb ik het afgelopen jaar misschien maar 3 of 4 keer gezien. Vitesse thuis en Heracles thuis vorig seizoen kan ik herrinneren.

Als je Schaken en Cisse als buitenspelers hebt, en Immers als nummer 10... Is het bijna onmogelijk om te domineren. Jeeezus wat zijn die slecht.

Ook weer pijnlijk om te zien dat die Ebecillio presteert bij Twente. Transfervrij opgehaald. En dan komen wij met die houten klaas aanzetten.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_129974922
Ik begin er steeds meer van te balen dat Feyenoord Mokotjo (en Leerdam toch ook) gewoon heeft laten lopen. Als je ze naast Vormer en Singh zet kies ik sowieso voor de eerste twee.
pi_129975023
Ik snap ook niet waarom Koeman gezegd heeft dat de basis en de reserves dit seizoen dichter bij elkaar zitten. De selectie is een stuk minder breed zonder Leerdam, Fernandez en Mokotjo. Leerdam was sowieso multifunctioneel inzetbaar en beter dan Vormer.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 12 augustus 2013 @ 13:32:30 #266
277865 Sejt
Ondertitel
pi_129975707
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik snap ook niet waarom Koeman gezegd heeft dat de basis en de reserves dit seizoen dichter bij elkaar zitten. De selectie is een stuk minder breed zonder Leerdam, Fernandez en Mokotjo. Leerdam was sowieso multifunctioneel inzetbaar en beter dan Vormer.
De basis is achteruit gegaan terwijl de bank hetzelfde is gebleven. Daardoor zitten ze nu dichter bij elkaar.
I love my mispoken words.
pi_129976610
quote:
9s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:32 schreef Sejt het volgende:

[..]

De basis is achteruit gegaan terwijl de bank hetzelfde is gebleven. Daardoor zitten ze nu dichter bij elkaar.
Nee, hij wist het ook te beargumenteren met zijn constatering dat spelers als Vormer, Te Vrede, Achahbar en Manu volgens hem zijn 'gegroeid' en stappen hebben gemaakt en nu dichter bij een basisplaats aanzitten.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 12 augustus 2013 @ 13:59:06 #268
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129976686
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:57 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, hij wist het ook te beargumenteren met zijn constatering dat spelers als Vormer, Te Vrede, Achahbar en Manu volgens hem zijn 'gegroeid' en stappen hebben gemaakt en nu dichter bij een basisplaats aanzitten.
Achahbar zat gisteren weer op de tribune toch?Toch wel heel erg benieuwd wat daar aan de hand is, de gemiddelde hoofdklassespits is namelijk nog beter dan Te Vrede.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129976780
Wijnaldum
Ebecilio
Castelen
Castaignos
Mokotjo
Fernandez
Leerdam

en dat in 1 weekendje... ;(
BFF met GGMM
pi_129976816
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Achahbar zat gisteren weer op de tribune toch?Toch wel heel erg benieuwd wat daar aan de hand is, de gemiddelde hoofdklassespits is namelijk nog beter dan Te Vrede.
Klopt, wat ik dus wel verbazend vind. Koeman heeft zich in de voorbereiding nadrukkelijk lovend uitgelaten over de ontwikkeling van oa Vormer Manu, Te Vrede en Achahbar. Dan verbaasd het mij dat Achahbar niet eens bij de selectie zit.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_129976847
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:01 schreef DonRaja het volgende:
Wijnaldum
Ebecilio
Castelen
Castaignos
Mokotjo
Fernandez
Leerdam

Castelen was lekker bezig inderdaad! :Y
Abracadabra, tapate guarra!
pi_129976878
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:02 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Klopt, wat ik dus wel verbazend vind. Koeman heeft zich in de voorbereiding nadrukkelijk lovend uitgelaten over de ontwikkeling van oa Vormer Manu, Te Vrede en Achahbar. Dan verbaasd het mij dat Achahbar niet eens bij de selectie zit.
Misschien dat hij hem even laat bijkomen van de Ramadan...
BFF met GGMM
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:05:28 #273
277865 Sejt
Ondertitel
pi_129976929
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:57 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Kan wel dat Koeman dat constateert, maar ik in ieder geval niet. ;( Jij?
I love my mispoken words.
pi_129977025
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:01 schreef Adames het volgende:

[..]

ook niet zo interessant, de kaarten en penalty's waren gewoon terecht. een debiele tackle op het middenveld van De Vrij en je been een meter in de lucht bij Mathijsen. Van Deelen was zo'n ding volgens de regeltjes, al heb ik herhaling niet goed kunnen zien
Die eerste penalty kon de scheids geven, rood was het zeker niet. De eerste kaart voor De Vrij was een lachertje (niet eens een overtreding), bij de 2e raakt hij de speler omdat hij uitglijdt, maar die kon de scheids wel geven.... 2e penalty was volgens mij een schwalbe, maar dat kan ik niet goed zien in de herhaling.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_129977064
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:07 schreef H.FR het volgende:

[..]

Die eerste penalty kon de scheids geven, rood was het zeker niet. De eerste kaart voor De Vrij was een lachertje (niet eens een overtreding), bij de 2e raakt hij de speler omdat hij uitglijdt, maar die kon de scheids wel geven.... 2e penalty was volgens mij een schwalbe, maar dat kan ik niet goed zien in de herhaling.
2e penalty was overduidelijk terecht, gewoon dom van Mathijsen.
Beste fipo van 2013.
pi_129977095
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:01 schreef DonRaja het volgende:
Wijnaldum
Ebecilio
Castelen
Castaignos
Mokotjo
Fernandez
Leerdam

Het meest pijnlijke vind ik nog wel dat ze tot dusverre (let wel, we zijn pas 2 wedstrijdjes onderweg :) ) bij al hun clubs lijken uit te blinken. Met name van Rekik en Bruma ben ik onder de indruk.

Waarom spelen ze niet bij Feyenoord vraag ik me dan af? Ebicilio was transfervrij bijvoorbeeld, en ik denk niet dat Bruma en Rekik zoveel gekost hebben.

Waar het op neerkomt is dat onze beste jeugd nu bij concurrenten speelt en wij zelf zitten opgescheept met talenten van een categorie net daaronder (want toppers als Rekik zijn namelijk in de jeugd weggekocht door Engelse clubs omdat ze boven leeftijdsgenoten uitstaken, de jongens die op Varkenoord bleven zijn eveneens goed genoeg voor Feyenoord en zijn de afgelopen seizoenen doorgebroken, de vertrokken spelers blijken nog niet goed genoeg voor de internationale top en komen nu weer terug in Nederland via al onze concurrenten. Conclusie: we hebben opgeleid voor onze concurrenten aangezien daar nu de toppers uit de jeugd rondlopen). :')
pi_129977152
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik een andere wedstrijd gezien.
Het eerste half uur was Feyenoord (veel) beter (nog wel wat foutjes). Daarna Twente.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_129977187
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het meest pijnlijke vind ik nog wel dat ze tot dusverre (let wel, we zijn pas 2 wedstrijdjes onderweg :) ) bij al hun clubs lijken uit te blinken. Met name van Rekik en Bruma ben ik onder de indruk.

Waarom spelen ze niet bij Feyenoord vraag ik me dan af? Ebicilio was transfervrij bijvoorbeeld, en ik denk niet dat Bruma en Rekik zoveel gekost hebben.

Waar het op neerkomt is dat onze beste jeugd nu bij concurrenten speelt en wij zelf zitten opgescheept met talenten van een categorie net daaronder (want toppers als Rekik zijn namelijk in de jeugd weggekocht door Engelse clubs omdat ze boven leeftijdsgenoten uitstaken, de jongens die op Varkenoord bleven zijn eveneens goed genoeg voor Feyenoord en zijn de afgelopen seizoenen doorgebroken, de vertrokken spelers blijken nog niet goed genoeg voor de internationale top en komen nu weer terug in Nederland via al onze concurrenten. Conclusie: we hebben opgeleid voor onze concurrenten aangezien daar nu de toppers uit de jeugd rondlopen). :')
Rekik is gehuurd van ManCity. Bruma is wel gekocht.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_129977191
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:08 schreef Differ het volgende:

[..]

2e penalty was overduidelijk terecht, gewoon dom van Mathijsen.
In het stadion leek het een schwalbe, in de samenvatting kan ik niet zien of hij hem raakt, het lijkt van niet.. Maar er zit nog een paar benen voor, waardoor ik het niet goed kan zien.
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:12:21 #280
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129977202
quote:

[..]

Wat hadden wij met Rekik of Bruma gemoeten?En PSV leidt Rekik op voor City. Die is volgend jaar daar weer gewoon pleite, kunnen ze op zoek naar een nieuwe CV. Dan heb ik toch liever een Kongolo op contract.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129977229
quote:

[..]

Een juiste conclusie ;( ellendige FIFA die hier niks aan doet :(
pi_129977232
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:11 schreef H.FR het volgende:

[..]

In het stadion leek het een schwalbe, in de samenvatting kan ik niet zien of hij hem raakt, het lijkt van niet.. Maar er zit nog een paar benen voor, waardoor ik het niet goed kan zien.
Ik zeg liever ook dat het een schwalbe was, maar je kon wel zien dat Mathijsen ze been omhoog tilt en Koppers raakt.
Beste fipo van 2013.
pi_129977272
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:11 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Ah, dat wist ik niet. Zo goed volg ik PSV nou. :')

Rekik is wel duidelijk de beste verdediger van die 2.

Kongolo moeten we inderdaad koesteren, dan hebben we een speler als Bruma niet nodig.

Wordt wel tijd dat we Kongolo aan z'n speelminuten laten komen, anders is hij straks ook pleitte.
pi_129977290
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:13 schreef Differ het volgende:

[..]

Ik zeg liever ook dat het een schwalbe was, maar je kon wel zien dat Mathijsen ze been omhoog tilt en Koppers raakt.
Ik zie hem inderdaad zijn been optillen, in dat opzicht heeft hij de schijn tegen. Maar Koppers die valt dusdanig overdreven en kunstmatig ogend, dat ik toch het idee van een schwalbe krijg.
pi_129977327
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:14 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik zie hem inderdaad zijn been optillen, in dat opzicht heeft hij de schijn tegen. Maar Koppers die valt dusdanig overdreven en kunstmatig ogend, dat ik toch het idee van een schwalbe krijg.
Wat een jodenstreek
pi_129977622
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:11 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Chelsea mag hem in 2015 weer terug kopen voor 5 miljoen.
pi_129977756
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:16 schreef Adames het volgende:

[..]

Wat een jodenstreek
Dat sowieso.
Maar, zonder gekheid, ik weet niet of het een penalty was, maar ik vond dat de Twente speler de schijn tegen had, gezien de manier van vallen. En gezien de manier waarop de scheids floot ( :') ) zou het me niets verbazen als hij hier de fout in ging.
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:28:38 #288
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129977783
Ik vond het eerder een schoolvoorbeeld van een penalty.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129977928
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:14 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ah, dat wist ik niet. Zo goed volg ik PSV nou. :')

Rekik is wel duidelijk de beste verdediger van die 2.

Kongolo moeten we inderdaad koesteren, dan hebben we een speler als Bruma niet nodig.

Wordt wel tijd dat we Kongolo aan z'n speelminuten laten komen, anders is hij straks ook pleitte.
Zal pas komen als BMI is verkocht.
BFF met GGMM
pi_129977946
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:28 schreef Caland het volgende:
Ik vond het eerder een schoolvoorbeeld van een penalty.
Ik niet, op basis van wat ik in het stadion kon waarnemen en de samenvatting. Maar de gezichtspunten waren hierbij niet optimaal. Misschien was het best een penalty, maar voor zover ik kon zien, was het twijfelachtig. Misschien heb jij duidelijkere beelden voor me?
pi_129977993
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:27 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat sowieso.
Maar, zonder gekheid, ik weet niet of het een penalty was, maar ik vond dat de Twente speler de schijn tegen had, gezien de manier van vallen. En gezien de manier waarop de scheids floot ( :') ) zou het me niets verbazen als hij hier de fout in ging.
Als je daarop let, moet je ook de reactie van Mathijsen meenemen. Die bleef toch ook relatief rustig? (Ik kon het door mijn slechte stream niet heel goed zien)
BFF met GGMM
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:35:40 #292
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129978036
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:33 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik niet, op basis van wat ik in het stadion kon waarnemen en de samenvatting. Maar de gezichtspunten waren hierbij niet optimaal. Misschien was het best een penalty, maar voor zover ik kon zien, was het twijfelachtig. Misschien heb jij duidelijkere beelden voor me?
Ik sta op X. En zelfs vanaf daar was het duidelijk te zien dat Mathijsen heel dom zijn been omhoog trok. Om me heen protesteerde ook vrijwel niemand.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129978142
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik sta op X. En zelfs vanaf daar was het duidelijk te zien dat Mathijsen heel dom zijn been omhoog trok. Om me heen protesteerde ook vrijwel niemand.
Eens. Zit op Z en gebeurde precies voor me ogen dus had niet eens een herhaling nodig, en ook niemand om ons heen die protesteerde.
Beste fipo van 2013.
pi_129978155
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Aha, ik zit in VV, vanaf ons leek het erop dat Mathijsen hem niet kon bijhouden, maar dat die kerel toch maar besloot te vallen.
pi_129978179
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:39 schreef Differ het volgende:

[..]

Eens. Zit op Z en gebeurde precies voor me ogen dus had niet eens een herhaling nodig, en ook niemand om ons heen die protesteerde.
Volgens mij rest mij dan niks anders dan jullie te geloven.
pi_129978182
Weet iemand wanneer de kaartverkoop van Feyenoord - Kuban start?
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:40:35 #297
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129978189
Die verdome zichtlijnen ook. Tijd voor een nieuw stadion.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129978224
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:40 schreef PizzaGeit het volgende:
Weet iemand wanneer de kaartverkoop van Feyenoord - Kuban start?
We spelen eerst uit toch? Zal wel ergens volgende week zijn dan?
BFF met GGMM
pi_129978240
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:40 schreef Caland het volgende:
Die verdome zichtlijnen ook. Tijd voor een nieuw stadion.
Dan graag wel een iets beter plan dan het vorige. Daar zaten nog wel wat haken en ogen aan.
pi_129978578
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:45 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ook niet voor Twente. Het is niet alsof Twente Feyenoord van de mat speelde.
Inderdaad zat nog ff de samenvatting te kijken maar viel best mee. Genialiteit van Tadic en die onterechte rode kaarten maakten het 1 -4.

Schaken en Cisse moeten gewoon veel meer de achterlijn zoeken en die bal dom voorgeven op Pelle ipv dat eindeloze gepruts in het centrum.

Op zo'n zinloze statistieken site las ik dat Schaken in heel de wedstrijd maar 4 voorzetten vanaf de achterlijn heeft gegeven Cisse 6.

Beerens van AZ gaf er in zijn eentje al 14 gisteren. Nog buiten of ze succesvol zijn met de kopkracht van Pelle en fysiek sterke Immers moet je dat altijd proberen.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')