Dat sowieso.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelul in de ruimte. Met 9 tegen 11 is het gewoon altijd afgelopen. Dan moet je er alleen nog maar voor zorgen dat het geen 1-7 wordt ofzo. Gelukkig speelde Twente dat echt schandalig slecht uit.
Hoezo, Feyenoord was matig maar Twente nog veel matiger hoor. Feyenoord domineerde gewoon.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1-4 misschien niet, maar wel verlies voor Feyenoord.
Als je met 1-4 hebt verloren dan heb je met 1-4 verloren. Feitelijk telt alleen de uitslagquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo, Feyenoord was matig maar Twente nog veel matiger hoor. Feyenoord domineerde gewoon.
Echt zo debiel hoe mensen terug redeneren, het is 1-4 dus Twente zal wel veel beter zijn geweest ook al voor de rode kaarten. Nee, is niet waar.
Domineerdequote:Op maandag 12 augustus 2013 12:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo, Feyenoord was matig maar Twente nog veel matiger hoor. Feyenoord domineerde gewoon.
Echt zo debiel hoe mensen terug redeneren, het is 1-4 dus Twente zal wel veel beter zijn geweest ook al voor de rode kaarten. Nee, is niet waar.
Uiteraard.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als je met 1-4 hebt verloren dan heb je met 1-4 verloren. Feitelijk telt alleen de uitslag
Nee hoor dat ook weer niet, Twente hield de bal beter in de ploeg maar waren wat angstig, daarom rekende ik nog op winst van Feyenoord, na dat rood en penalty was het gewoon over maar daarvoor was het ook al niet veel.quote:
eerste niet gezien, maar gaat om die tweede waar de rode kaart uit valt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Zuiver op de bal. Die eerste geel van De Vrij. Liesveld gaf hem ook pas nadat de Twente bank protesteerde.Je zag hem twijfelen.
ja, dat weten we nou wel wijsneusquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een andere wedstrijd gezien.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord en dominerenquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
De basis is achteruit gegaan terwijl de bank hetzelfde is gebleven. Daardoor zitten ze nu dichter bij elkaar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik snap ook niet waarom Koeman gezegd heeft dat de basis en de reserves dit seizoen dichter bij elkaar zitten. De selectie is een stuk minder breed zonder Leerdam, Fernandez en Mokotjo. Leerdam was sowieso multifunctioneel inzetbaar en beter dan Vormer.
Nee, hij wist het ook te beargumenteren met zijn constatering dat spelers als Vormer, Te Vrede, Achahbar en Manu volgens hem zijn 'gegroeid' en stappen hebben gemaakt en nu dichter bij een basisplaats aanzitten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:32 schreef Sejt het volgende:
[..]
De basis is achteruit gegaan terwijl de bank hetzelfde is gebleven. Daardoor zitten ze nu dichter bij elkaar.
Achahbar zat gisteren weer op de tribune toch?Toch wel heel erg benieuwd wat daar aan de hand is, de gemiddelde hoofdklassespits is namelijk nog beter dan Te Vrede.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, hij wist het ook te beargumenteren met zijn constatering dat spelers als Vormer, Te Vrede, Achahbar en Manu volgens hem zijn 'gegroeid' en stappen hebben gemaakt en nu dichter bij een basisplaats aanzitten.
Klopt, wat ik dus wel verbazend vind. Koeman heeft zich in de voorbereiding nadrukkelijk lovend uitgelaten over de ontwikkeling van oa Vormer Manu, Te Vrede en Achahbar. Dan verbaasd het mij dat Achahbar niet eens bij de selectie zit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Achahbar zat gisteren weer op de tribune toch?Toch wel heel erg benieuwd wat daar aan de hand is, de gemiddelde hoofdklassespits is namelijk nog beter dan Te Vrede.
Castelen was lekker bezig inderdaad!quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:01 schreef DonRaja het volgende:
Wijnaldum
Ebecilio
Castelen
Castaignos
Mokotjo
Fernandez
Leerdam
en dat in 1 weekendje...
Misschien dat hij hem even laat bijkomen van de Ramadan...quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, wat ik dus wel verbazend vind. Koeman heeft zich in de voorbereiding nadrukkelijk lovend uitgelaten over de ontwikkeling van oa Vormer Manu, Te Vrede en Achahbar. Dan verbaasd het mij dat Achahbar niet eens bij de selectie zit.
Kan wel dat Koeman dat constateert, maar ik in ieder geval niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, hij wist het ook te beargumenteren met zijn constatering dat spelers als Vormer, Te Vrede, Achahbar en Manu volgens hem zijn 'gegroeid' en stappen hebben gemaakt en nu dichter bij een basisplaats aanzitten.
Die eerste penalty kon de scheids geven, rood was het zeker niet. De eerste kaart voor De Vrij was een lachertje (niet eens een overtreding), bij de 2e raakt hij de speler omdat hij uitglijdt, maar die kon de scheids wel geven.... 2e penalty was volgens mij een schwalbe, maar dat kan ik niet goed zien in de herhaling.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:01 schreef Adames het volgende:
[..]
ook niet zo interessant, de kaarten en penalty's waren gewoon terecht. een debiele tackle op het middenveld van De Vrij en je been een meter in de lucht bij Mathijsen. Van Deelen was zo'n ding volgens de regeltjes, al heb ik herhaling niet goed kunnen zien
2e penalty was overduidelijk terecht, gewoon dom van Mathijsen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die eerste penalty kon de scheids geven, rood was het zeker niet. De eerste kaart voor De Vrij was een lachertje (niet eens een overtreding), bij de 2e raakt hij de speler omdat hij uitglijdt, maar die kon de scheids wel geven.... 2e penalty was volgens mij een schwalbe, maar dat kan ik niet goed zien in de herhaling.
Het meest pijnlijke vind ik nog wel dat ze tot dusverre (let wel, we zijn pas 2 wedstrijdjes onderwegquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:01 schreef DonRaja het volgende:
Wijnaldum
Ebecilio
Castelen
Castaignos
Mokotjo
Fernandez
Leerdam
en dat in 1 weekendje...
Het eerste half uur was Feyenoord (veel) beter (nog wel wat foutjes). Daarna Twente.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een andere wedstrijd gezien.
Rekik is gehuurd van ManCity. Bruma is wel gekocht.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het meest pijnlijke vind ik nog wel dat ze tot dusverre (let wel, we zijn pas 2 wedstrijdjes onderweg) bij al hun clubs lijken uit te blinken. Met name van Rekik en Bruma ben ik onder de indruk.
Waarom spelen ze niet bij Feyenoord vraag ik me dan af? Ebicilio was transfervrij bijvoorbeeld, en ik denk niet dat Bruma en Rekik zoveel gekost hebben.
Waar het op neerkomt is dat onze beste jeugd nu bij concurrenten speelt en wij zelf zitten opgescheept met talenten van een categorie net daaronder (want toppers als Rekik zijn namelijk in de jeugd weggekocht door Engelse clubs omdat ze boven leeftijdsgenoten uitstaken, de jongens die op Varkenoord bleven zijn eveneens goed genoeg voor Feyenoord en zijn de afgelopen seizoenen doorgebroken, de vertrokken spelers blijken nog niet goed genoeg voor de internationale top en komen nu weer terug in Nederland via al onze concurrenten. Conclusie: we hebben opgeleid voor onze concurrenten aangezien daar nu de toppers uit de jeugd rondlopen).
In het stadion leek het een schwalbe, in de samenvatting kan ik niet zien of hij hem raakt, het lijkt van niet.. Maar er zit nog een paar benen voor, waardoor ik het niet goed kan zien.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:08 schreef Differ het volgende:
[..]
2e penalty was overduidelijk terecht, gewoon dom van Mathijsen.
Wat hadden wij met Rekik of Bruma gemoeten?En PSV leidt Rekik op voor City. Die is volgend jaar daar weer gewoon pleite, kunnen ze op zoek naar een nieuwe CV. Dan heb ik toch liever een Kongolo op contract.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het meest pijnlijke vind ik nog wel dat ze tot dusverre (let wel, we zijn pas 2 wedstrijdjes onderweg) bij al hun clubs lijken uit te blinken. Met name van Rekik en Bruma ben ik onder de indruk.
Waarom spelen ze niet bij Feyenoord vraag ik me dan af? Ebicilio was transfervrij bijvoorbeeld, en ik denk niet dat Bruma en Rekik zoveel gekost hebben.
Een juiste conclusiequote:Op maandag 12 augustus 2013 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waar het op neerkomt is dat onze beste jeugd nu bij concurrenten speelt en wij zelf zitten opgescheept met talenten van een categorie net daaronder (want toppers als Rekik zijn namelijk in de jeugd weggekocht door Engelse clubs omdat ze boven leeftijdsgenoten uitstaken, de jongens die op Varkenoord bleven zijn eveneens goed genoeg voor Feyenoord en zijn de afgelopen seizoenen doorgebroken, de vertrokken spelers blijken nog niet goed genoeg voor de internationale top en komen nu weer terug in Nederland via al onze concurrenten. Conclusie: we hebben opgeleid voor onze concurrenten aangezien daar nu de toppers uit de jeugd rondlopen).
Ik zeg liever ook dat het een schwalbe was, maar je kon wel zien dat Mathijsen ze been omhoog tilt en Koppers raakt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
In het stadion leek het een schwalbe, in de samenvatting kan ik niet zien of hij hem raakt, het lijkt van niet.. Maar er zit nog een paar benen voor, waardoor ik het niet goed kan zien.
Ah, dat wist ik niet. Zo goed volg ik PSV nou.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:11 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Rekik is gehuurd van ManCity. Bruma is wel gekocht.
Ik zie hem inderdaad zijn been optillen, in dat opzicht heeft hij de schijn tegen. Maar Koppers die valt dusdanig overdreven en kunstmatig ogend, dat ik toch het idee van een schwalbe krijg.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:13 schreef Differ het volgende:
[..]
Ik zeg liever ook dat het een schwalbe was, maar je kon wel zien dat Mathijsen ze been omhoog tilt en Koppers raakt.
Wat een jodenstreekquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zie hem inderdaad zijn been optillen, in dat opzicht heeft hij de schijn tegen. Maar Koppers die valt dusdanig overdreven en kunstmatig ogend, dat ik toch het idee van een schwalbe krijg.
Chelsea mag hem in 2015 weer terug kopen voor 5 miljoen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:11 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Rekik is gehuurd van ManCity. Bruma is wel gekocht.
Dat sowieso.quote:
Zal pas komen als BMI is verkocht.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Zo goed volg ik PSV nou.
Rekik is wel duidelijk de beste verdediger van die 2.
Kongolo moeten we inderdaad koesteren, dan hebben we een speler als Bruma niet nodig.
Wordt wel tijd dat we Kongolo aan z'n speelminuten laten komen, anders is hij straks ook pleitte.
Ik niet, op basis van wat ik in het stadion kon waarnemen en de samenvatting. Maar de gezichtspunten waren hierbij niet optimaal. Misschien was het best een penalty, maar voor zover ik kon zien, was het twijfelachtig. Misschien heb jij duidelijkere beelden voor me?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:28 schreef Caland het volgende:
Ik vond het eerder een schoolvoorbeeld van een penalty.
Als je daarop let, moet je ook de reactie van Mathijsen meenemen. Die bleef toch ook relatief rustig? (Ik kon het door mijn slechte stream niet heel goed zien)quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar, zonder gekheid, ik weet niet of het een penalty was, maar ik vond dat de Twente speler de schijn tegen had, gezien de manier van vallen. En gezien de manier waarop de scheids floot () zou het me niets verbazen als hij hier de fout in ging.
Ik sta op X. En zelfs vanaf daar was het duidelijk te zien dat Mathijsen heel dom zijn been omhoog trok. Om me heen protesteerde ook vrijwel niemand.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik niet, op basis van wat ik in het stadion kon waarnemen en de samenvatting. Maar de gezichtspunten waren hierbij niet optimaal. Misschien was het best een penalty, maar voor zover ik kon zien, was het twijfelachtig. Misschien heb jij duidelijkere beelden voor me?
Eens. Zit op Z en gebeurde precies voor me ogen dus had niet eens een herhaling nodig, en ook niemand om ons heen die protesteerde.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik sta op X. En zelfs vanaf daar was het duidelijk te zien dat Mathijsen heel dom zijn been omhoog trok. Om me heen protesteerde ook vrijwel niemand.
Aha, ik zit in VV, vanaf ons leek het erop dat Mathijsen hem niet kon bijhouden, maar dat die kerel toch maar besloot te vallen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik sta op X. En zelfs vanaf daar was het duidelijk te zien dat Mathijsen heel dom zijn been omhoog trok. Om me heen protesteerde ook vrijwel niemand.
Volgens mij rest mij dan niks anders dan jullie te geloven.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:39 schreef Differ het volgende:
[..]
Eens. Zit op Z en gebeurde precies voor me ogen dus had niet eens een herhaling nodig, en ook niemand om ons heen die protesteerde.
We spelen eerst uit toch? Zal wel ergens volgende week zijn dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:40 schreef PizzaGeit het volgende:
Weet iemand wanneer de kaartverkoop van Feyenoord - Kuban start?
Dan graag wel een iets beter plan dan het vorige. Daar zaten nog wel wat haken en ogen aan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:40 schreef Caland het volgende:
Die verdome zichtlijnen ook. Tijd voor een nieuw stadion.
Inderdaad zat nog ff de samenvatting te kijken maar viel best mee. Genialiteit van Tadic en die onterechte rode kaarten maakten het 1 -4.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ook niet voor Twente. Het is niet alsof Twente Feyenoord van de mat speelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |