Hele domme vraag dit, maar hij is toch niet degene die in 1959 als eerste man op de maan stapte?quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:42 schreef Norrage het volgende:
Die laatste game sloeg echt nergens op, armstrong al vaker in de fout vandaag
Toch wel!quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hele domme vraag dit, maar hij is toch niet degene die in 1959 als eerste man op de maan stapte?
Nee maar wel die jazz zanger die doping gebruikte, bleek achteraf. Zijn grammys zijn hem afgenomenquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hele domme vraag dit, maar hij is toch niet degene die in 1959 als eerste man op de maan stapte?
Nee, want die was zwart.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee maar wel die jazz zanger die doping gebruikte, bleek achteraf. Zijn grammys zijn hem afgenomenen nu is ie umpire
Ow.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:47 schreef Rosario het volgende:
De maanlanding was overigens in 1969, Fed-fan.
Michael Jackson ookquote:
Da's waar.quote:
Ja, idd. Ben benieuwd hoeveel ontmoetingen tussen die twee we daardoor hebben gemist...quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:51 schreef Rosario het volgende:
Dit soort rallies hebben we dus anderhalf jaar gemist.
Ik bedoel maar. Dit is snel, aggresief, keihard. Prima niveau. Dit ontbrak IMO op de AO, Indian Wells, Miami..quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:55 schreef Norrage het volgende:
Wat een ontzettend tempo zeg. Leg daar potten van Murray eens naast
Zeg dat wel. Slaapverwekkend.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:55 schreef Norrage het volgende:
Wat een ontzettend tempo zeg. Leg daar potten van Murray eens naast
Ach de RG finale was natuurlijk de halve. Net als hierquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:59 schreef Rosario het volgende:
We hebben eigenlijk drie kutfinales op GSen gehad dit jaar.![]()
Als murray speelt als in Shanghai, of Tokio.quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wie is er dan ook fan van Murray.
Dat is wel weer waar. Die halve was prima.quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ach de RG finale was natuurlijk de halve. Net als hier
Klopt ja. Vond de Wimbledonfinale trouwens nog erger dan de RG-finale.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:59 schreef Rosario het volgende:
We hebben eigenlijk drie kutfinales op GSen gehad dit jaar.![]()
Van Rafa wel. Nole was waardeloos eerste set met 2 Rooowbins. Nu schitterendquote:Op zondag 11 augustus 2013 04:00 schreef BobW het volgende:
Hoi, ik ga pas vanaf nu kijken. Leuke pot, beetje hoog niveau?
Met Djokovic die het net in liep.quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:01 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar. Die halve was prima.
Dat was vooral omdat de verwachtingen te hoog waren, denk ik.quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt ja. Vond de Wimbledonfinale trouwens nog erger dan de RG-finale.
AO finale was het ergstquote:Op zondag 11 augustus 2013 04:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt ja. Vond de Wimbledonfinale trouwens nog erger dan de RG-finale.
Ik vond het enorm saai, doordat ik het gevoel had dat Djokovic nooit echt in de partij zat.quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:03 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dat was vooral omdat de verwachtingen te hoog waren, denk ik.
Ja, maar Djokovic was ook niet geamuseerd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:05 schreef Rosario het volgende:
Fluiten? Prima gespeeld, lijkt me. Gulbis had gelijk over Canadezen.
Dat was ook zo. Hij kwam er pas in bij 40-0 achter, drie MPs tegen. Dat was te laat natuurlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vond het enorm saai, doordat ik het gevoel had dat Djokovic nooit echt in de partij zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |