Ik bedoel maar. Dit is snel, aggresief, keihard. Prima niveau. Dit ontbrak IMO op de AO, Indian Wells, Miami..quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:55 schreef Norrage het volgende:
Wat een ontzettend tempo zeg. Leg daar potten van Murray eens naast
Zeg dat wel. Slaapverwekkend.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:55 schreef Norrage het volgende:
Wat een ontzettend tempo zeg. Leg daar potten van Murray eens naast
Ach de RG finale was natuurlijk de halve. Net als hierquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:59 schreef Rosario het volgende:
We hebben eigenlijk drie kutfinales op GSen gehad dit jaar.![]()
Als murray speelt als in Shanghai, of Tokio.quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wie is er dan ook fan van Murray.
Dat is wel weer waar. Die halve was prima.quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ach de RG finale was natuurlijk de halve. Net als hier
Klopt ja. Vond de Wimbledonfinale trouwens nog erger dan de RG-finale.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:59 schreef Rosario het volgende:
We hebben eigenlijk drie kutfinales op GSen gehad dit jaar.![]()
Van Rafa wel. Nole was waardeloos eerste set met 2 Rooowbins. Nu schitterendquote:Op zondag 11 augustus 2013 04:00 schreef BobW het volgende:
Hoi, ik ga pas vanaf nu kijken. Leuke pot, beetje hoog niveau?
Met Djokovic die het net in liep.quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:01 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar. Die halve was prima.
Dat was vooral omdat de verwachtingen te hoog waren, denk ik.quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt ja. Vond de Wimbledonfinale trouwens nog erger dan de RG-finale.
AO finale was het ergstquote:Op zondag 11 augustus 2013 04:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt ja. Vond de Wimbledonfinale trouwens nog erger dan de RG-finale.
Ik vond het enorm saai, doordat ik het gevoel had dat Djokovic nooit echt in de partij zat.quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:03 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dat was vooral omdat de verwachtingen te hoog waren, denk ik.
Ja, maar Djokovic was ook niet geamuseerd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:05 schreef Rosario het volgende:
Fluiten? Prima gespeeld, lijkt me. Gulbis had gelijk over Canadezen.
Dat was ook zo. Hij kwam er pas in bij 40-0 achter, drie MPs tegen. Dat was te laat natuurlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vond het enorm saai, doordat ik het gevoel had dat Djokovic nooit echt in de partij zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |