Magnesium, calcium, fosfor, het zou allemaal kunnen. Een banaan eten voor het slapen gaan dan zou je je magnesium al covered moeten hebben. Laag ijzer schijnt soms ook voor te komen, maar bij zwangeren is het ook vaak gewoon 'niets'. Helaas.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:46 schreef Cwen het volgende:
[..]
Of was dat nou magnesium? Dat spul in banaan? Oh nee, dat was ook tegen kramp. Of iets van ijzer in je bed leggen, tip van mijn oma.
Heul heul even hoop ikquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:26 schreef ferrari_rood het volgende:
hilz dat is leuk. Nog heel even samen zwanger.
Hahahaha het gaapje smiley was niet de bedoeling hoorquote:
Jep... Dus we overleven het wel. Wil ook niet zeurenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:35 schreef ferrari_rood het volgende:
nog heel even voor je. max 3wk toch???
Hier spreken ze over 1 op de 3 zwangerschappen!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:50 schreef mignonne het volgende:
geen idee of het iets met een eiig te maken heeft of niet. Het komt wel relatief vaak voor en ook relatief vaak dat een vrouw het niet merkt. Maar dan heb je het over een vruchtje wat verloren wordt bij 4/5/6 weken en een eerste echo bij 7/8/9 weken, de moeder is dan op dat moment gewoon zwanger van een eenling.
Ik vind die vanishing twins een bijzonder fenomeen, maar k weet er weinig vanaf, leuke vraag voor een gynaecoloog
Wow... Dat is wel heel erg veel!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:12 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Hier spreken ze over 1 op de 3 zwangerschappen!geen idee waar ze dat op baseren hoor.
Ik zou hier zo onwijs op kunnen hormonsteren. Zo van, weet je wat niks is? Je hoofd! Dat is niks!quote:zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:52 • 250
ferrari_rood
Musique spannend hoor maar je waardes klinken heel erg oke
Skips bijna jullie kamertje.
Ik stond net bij de kinderkledingwinkel hier in het dorp. En ze vroeg is dit ook voor jezelf? Ja zei ik. Hoelang moet je nog dan? nou zo'n 10wk.
Zij: waar is je buik dan?
ik: nou hier onder mijn jas.
Zij: nou dat is ook niks.
Echt zoveel verschillende reacties van wat ben je mega tot waar is je buik?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:37 schreef WupWup het volgende:
Ik zou hier zo onwijs op kunnen hormonsteren. Zo van, weet je wat niks is? Je hoofd! Dat is niks!![]()
Ken het gevoelquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:32 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Hahahaha het gaapje smiley was niet de bedoeling hoor![]()
Nee, niks going on eigenlijk... Maar ik kan vandaag voor het eerst zeggen dat ik het een beetje zat ben..
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:40 schreef Cwen het volgende:
Ken het gevoel. Ben gewoon klaar voor de volgende stap!
Jaaaa, voor! Zeker omdat ze nu wéér aan twee kanten m'n ribben beurs heeft geduwd... Auwquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:12 schreef Sull het volgende:
Gotc, heerlijk! Geniet ervan!
Cwen en Hilz En Wizzy, zullen we anders gewoon synchroon bevallen morgen. Ik ben er ook wel klaar mee (en ik moet nog een week langer) Tis fijn dat ze je voorbereiden op een vroeggeboorte, maar als je dan wel a terme loopt, dan duurt het wel lang allemaal...
Ik ging hiervan niet over de flos. Ik ben het van Ean wel gewend en ik vind mezelf wel mega. Dus ik meer zoiets van ah oke iemand die 2 kinderen heeft gehad vind mij niet mega.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:37 schreef WupWup het volgende:
Ik kan niet quoten uit het vorige deel, dus even omslachtig.
[..]
Ik zou hier zo onwijs op kunnen hormonsteren. Zo van, weet je wat niks is? Je hoofd! Dat is niks!![]()
Vanmiddag tijdens administreren steeds een gezellige schopperd gehad, zo leuk!
Tip om te walvissen (voor de niet-zwangere man):quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:21 schreef NoBoNo het volgende:
Nog geen meld van SuusZ?
Mmmmmm...wil ook walvissen...
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:31 schreef Cwen het volgende:
[..]
Tip om te walvissen (voor de niet-zwangere man):
1. Koop een watermeloen, liefst niet te klein
2. Bind de watermeloen met 1 of 2 doeken aan je buik
3. Ga even rustig op je rug liggen, een uurtje of 2. Vergeet niet soms te draaien en de meloen extra goed vast te houden: dit is de gestrande walvis.
4. Laat een bad vollopen - mag ook in de tuin, natuurlijk. Of ga naar het plaatselijke strand/meer/riviertje
5. Laat je zo voorzichtig mogelijk in het water zakken en zie! Het gewicht van de walvis wordt gehalveerd! Draai, tuimel en geniet: nu kun je genieten van het walvissen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps... nu ging ik toch een beetje zeuren...
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:49 schreef Hilzillah het volgende:
WhHahahahaha Cwen!! Ik ga straks vriendje te water laten met een meloen hè! Die moet hij dan voor straf tot de bevalling aanhouden!!
En Jur tijdens de marathon morgen![]()
Dus ik ben gelukkig niet de enige die vind dat het wel mag gebeurenDaar ben ik ergens wel een beetje blij mee
![]()
Ik vind mezelf een aansteller omdat ik technisch gezien nergens last van heb... Maar ik wil gewoon mijn Olli! En ik wil hem NU!!
Ik vind je helemaal geen zeur hoor! Ik zou de schopjes gewoon eens tellen, wie weet valt het mee. Ik had dat vrijdag, gewoon 2 uur geen actie gevoeld, zelfs de angelsound er nog even bij gepakt en daarna natuurlijk heel veel actie alsof ik me alles verbeeld had...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps... nu ging ik toch een beetje zeuren...
Ik heb trouwens een app waar je de baby kicks kunt bijhouden, even kijken welke dat was... ja "happy pregnancy" app en die heeft ook een weeentimer.
Kut is dat afwachten hè! Het is besteld dus je wil het NU!!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze bestelde commode komt over ongeveer 3wk. Dan zijn de kozijnen vervangen en hopelijk ook het kamertje behangen. Eindelijk eindelijk mijn hormonen komen in werking hoor. Ik wil het NU NU NU afhebben maar dat gaat dus niet.
Ik wil ook het kamertje klaar hebben maar nu behangen heeft geen zin als ze daarna de kozijn gaan vervangen. Ik wil er ook wat stopcontacten bij dus mijn vader moet ook nog even langs komen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:07 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Kut is dat afwachten hè! Het is besteld dus je wil het NU!!
Ik heb hem als Android app, ik heb geen ticker...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:06 schreef Hilzillah het volgende:
Alleen de happy pregnancy ticker... Is dat hem?
Ohw nog niet helemaal klaar dus. Ben benieuwd, post je hem ook, zelfgemaaktquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik wil ook het kamertje klaar hebben maar nu behangen heeft geen zin als ze daarna de kozijn gaan vervangen. Ik wil er ook wat stopcontacten bij dus mijn vader moet ook nog even langs komen.
En ik hoop dat de commode mooi is/aan onze eisen voldoet. Hij wordt nl handgemaakt.
Ik wil hem best posten als hij er is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:16 schreef Sull het volgende:
[..]
Ohw nog niet helemaal klaar dus. Ben benieuwd, post je hem ook, zelfgemaakt
Ben erg benieuwd hoe het wordt! Wij gaan ook zelf aan de knutsel, ik heb mijn commode van vroeger hier staanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Het voorbeeld zag er een stuk degelijker uit dan de gemiddelde babyzaak commode. En ik vind enkel een commode in de winkel best wel duur.
Even plaatje gezocht
[ afbeelding ]
Hier gaat hij op lijken
Ja gewoon in het wit de rest van de meubeltjes is ook wit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:53 schreef Hilzillah het volgende:
Ik vind hem mooi FR! Ook in die kleur?
mijn vk zegt 5 tot 10 keer per dag. maar 'wat' moet je dan voelen... Echt schopjes of is een wiebeltje voldoende? Ik voel bv wel ineens een bal in mn zij (billen) maar niet de beweging zelf.
En het weinig (minder) voelen is wel iets van de afgelopen 2 dagen. Het is niet helemaal weg ofzo, maar geleidelijk minder aan het worden. Wil ook niet onnodig bezorgd zijn.
Oh wat tof dat wordt zeker mooi.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:47 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd hoe het wordt! Wij gaan ook zelf aan de knutsel, ik heb mijn commode van vroeger hier staan. Die is door de jaren heen voor allerlei dingen gebruikt, hebben vieze stickers op gezeten, in mijn studententijd had ik hem 'leuk' bruin geverfd, maar nu mag hij weer terug naar een nette, witte commode. Moet vanalles nog aan gebeuren, verven, nieuwe scharnieren, nieuwe knopjes, nieuwe (hogere) poten eronder, de lades opnieuw beplakplasticken, maar het gaat vast heel mooi worden
.
Het hangt er vanaf of je verloskundige er mee samen werkt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:44 schreef zandsculptuur het volgende:
Haha Wizzy, herkenbaar, ik zat ook net aan een lekker bad te denken![]()
Heb trouwens nog een vraag... weet iemand of je ook in een kraamhotel kunt bevallen als je er niet dichtbij woont? Ik ga het tzt wel allemaal met de VK bespreken enzo, maar ben alvast een beetje aan het nadenken over wat wel en wat niet en als dit bij voorbaat al geen optie is, hoef ik daar ook niet over na te denken.
Als alles ok blijkt, zoals bij Hilz, blijft het bij een consult en ga je gewoon weer terug naar de verloskundigequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:26 schreef Cwen het volgende:
Moet je nu meteen Hilz? Zet 'm op, d'r is vast niks aan de hand!
Hey Wup, stel nou dat ik dat ook heb ergens de komende weken, mag ik daarna nog wel thuis bevallen? Of moet je dan naar de gyn enzo?
gefeliciteerd!!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 07:44 schreef Suusz het volgende:
Eerder nog geen tijd gehad om te posten, maar onze zoon T.i.j.n. is geboren!
Gisterochtend om 00:28, 3800 gram, doet het supergoed en hij is echt zoooo leuk en lief!
Later meer info hoor, maar nu alvast even snelle update
Jaaaaaa daar is Suusz! Gefeliciteerd met jullie jommetje!quote:Op zondag 11 augustus 2013 07:44 schreef Suusz het volgende:
Gisterochtend om 00:28, 3800 gram, doet het supergoed en hij is echt zoooo leuk en lief!
Oh, had ik hier overheen gelezen. Gefeliciteerd! :-)quote:Op zondag 11 augustus 2013 07:44 schreef Suusz het volgende:
Gefeliciteerd! Net geen datumtweeling dus!quote:Op zondag 11 augustus 2013 07:44 schreef Suusz het volgende:
Nou zeg, dat valt toch ook wel mee? 3800 gram voor een jongen die 10 dagen te laat is?quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Suusz gefeliciteerd met je zoon. Wat een gewicht zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:44 schreef Mabawa. het volgende:
Vraagje
Ik had het ook al vrij snel... nu de afgelopen weken écht veel... Maar dat grapje begon al vlug! Heb je het 'normaal' ook al veel? of alleen nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik weet niet meer wie het vroeg over de bewegingen bijhouden, maar ik heb dus geen idee hoe ik dat moet gaan doen. Er zaten echte flinke uitschieters bij maar ik voelde ze niet... Nu is het op een gebutst gevoel na ook heel rustig binnen voor mijn gevoel...
Nee normaal niet zo veel. Maar goed, het is niet heel vreemd dus?quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:49 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik had het ook al vrij snel... nu de afgelopen weken écht veel... Maar dat grapje begon al vlug! Heb je het 'normaal' ook al veel? of alleen nu?
En ik weet niet meer wie het vroeg over de bewegingen bijhouden, maar ik heb dus geen idee hoe ik dat moet gaan doen. Er zaten echte flinke uitschieters bij maar ik voelde ze niet... Nu is het op een gebutst gevoel na ook heel rustig binnen voor mijn gevoel...
Nee, ik mijn geval niet. Ik heb het normaal al veel (Geen sloten gelukkig en alleen vlak voor menstruatie) Dus was mij niet vreemd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:52 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Nee normaal niet zo veel. Maar goed, het is niet heel vreemd dus?
Lijkt me lastig dat Olli nu een stiekeme beweger lijkt te zijn!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk ook dat er een woordje is weggevallen? Sjaak was met een week overtijd 3500 Gr. 3800 lijkt mij idd supernetjes!quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou zeg, dat valt toch ook wel mee? 3800 gram voor een jongen die 10 dagen te laat is?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:03 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Nee, ik mijn geval niet. Ik heb het normaal al veel (Geen sloten gelukkig en alleen vlak voor menstruatie) Dus was mij niet vreemd.Oh dan valt t van mij nog wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:50 schreef Spewey het volgende:
Van harte gefeliciteerd met je zoon, Suusz!![]()
Prachtige datum trouwens, 10 augustus, dat vond ik ugh jaar geleden ook om op de wereld te komen![]()
Wat vervelend dat Olli een stiekeme beweger is, Hillz, fijn dat alles gewoon in orde is met hem!
Dank!quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:51 schreef Limone het volgende:
[..]
En gefeliciteerd met je verjaardag, natuurlijk!
Ik had dat ook Hil, toen was ik 41 weken. Voelde ineens zo anders en zo rustig, ik vond het niks. Een dag later was ze erquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:26 schreef Hilzillah het volgende:
Nee ook niet Cwen, stom hè... Soms is er 'gewoon' ineens een bult. Maar ook weer veel minder dan eerst. Ik heb nu gezien dat hij het perfect doet, en het is nog maar even. Dus ik ga er vanuit dat het goed zit. Ondanks dat ik om onverklaarbare reden heel weinig voel.
Ik heb een ninja Olli
Yay zand!!! 1/3e!!
Dus morgen een baby voor Hilz?quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:31 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik had dat ook Hil, toen was ik 41 weken. Voelde ineens zo anders en zo rustig, ik vond het niks. Een dag later was ze er
Wie weetquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:33 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Dus morgen een baby voor Hilz?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:35 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Wie weet. Stilte voor de storm he
Fijn gevoel lijkt me, als het zo kloptquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:58 schreef Mabawa. het volgende:
Spewey nog gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad?
Gisteren een hele dag met mijn moeder op pad en ik merk dat ik af en toe toch moeite heb om de naam voor me te houden. Alsin bijna spreken over *naam* ipv baby. Hoe ga ik dat nog 16 weken volhouden?!?! Ik vind het trouwens wel positief... Baby = *naam*en het klopt nu gewoon echt.
Ja stiekem was ik bang dat dat niet zou gebeuren maar het is nu 'eindelijk' zo ver.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:26 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Fijn gevoel lijkt me, als het zo klopt.
2 wekenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:31 schreef DJMomo het volgende:
Spew nog van harte met je verjaardag! Combi test krijg je toch al vergoed als je 20w of meerzwanger bent op je 3xe verjaardag? Bij mij ging vk helemaal rekenen wanneer of wat, het scheelde hier 2 weken(ik heb dezelfde verjaardag als kleurdoos overigens)
Zand, wisseldag en tweede trimester!
De 21e laten wij een echo makenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:41 schreef DJMomo het volgende:
Het ergste aan zwanger zijn vind ik die enorme besluiteloosheid trouwens. Ik word gek van het gewik en weeg. Welke maat kleertjes ik voor Sjaak zal kopen in de uitverkoop. Of ik nu wel of niet al dat leuke box kleed zal kopen. Of ik nu wel of niet een geslachtsbepaling wil / ga laten doen. Pfff make up your mind already!
Ik kwam er gisteren achter dat (bijna?) alle boxkleden rechthoekig zijn, en we hebben een vierkante box op het oogquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:33 schreef __Isis__ het volgende:
Mooi boxkleed kopen!![]()
Daar zit je een jaar lang tegenaan te kijken
Mijn Waterloo was het enorme schap vruchtjes-in-blik bij de AH. Sindsdien ben ik strenger voor mezelf en laat ik me niet zo meer gaan. Ik heb uiteindelijk een kwartier voor dat schap gestaan, kom op zegquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:41 schreef DJMomo het volgende:
Het ergste aan zwanger zijn vind ik die enorme besluiteloosheid trouwens. Ik word gek van het gewik en weeg. Welke maat kleertjes ik voor Sjaak zal kopen in de uitverkoop. Of ik nu wel of niet al dat leuke box kleed zal kopen. Of ik nu wel of niet een geslachtsbepaling wil / ga laten doen. Pfff make up your mind already!
Dit is serieus iets wat ik tot op heden niet begrijp!quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren achter dat (bijna?) alle boxkleden rechthoekig zijn, en we hebben een vierkante box op het oog
Ja en nee, vind 12 uur slapen ergens zonde van de tijd. Helemaal als mijn dochter wakker is. Bang om iets te missen misschien.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:48 schreef Sull het volgende:
Theeleuter, lekker is dat he als je weer bijgeslapen bent!
Stom he! De box die wij willen is van Bopita, ze willen vast dat we geen enkel ander merk boxkleed kopenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:47 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Dit is serieus iets wat ik tot op heden niet begrijp!
Wij hebben dus ook een vierkante box en geen enkel kleed past netjes...
Neeeeee. *Kop in t zand steekt*quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:48 schreef Sull het volgende:
Mabawa, het klinkt mij een beetje als urineverlies. Je noemt precies de drukverhogende momenten voor je bekkenbodem waarbij je "afscheiding" verliest. Het kan een beetje "stress-incontinentie" zijn. Niet fijn, maar wel veelvoorkomend tijdens een zwangerschap.
Heb jij nu al vissticks op dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:21 schreef Hilzillah het volgende:
Eet vissticks en Olli gaat AAN! Niet zo wild als anders maar aan.![]()
Siii ik vond nog een pakje in de vriezer... Late lunch En olli lust ze blijkbaar ook. Of juist nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:28 schreef Sull het volgende:
[..]
Heb jij nu al vissticks op dan?
Mabawa, als het maar een druppel of wat is, zal het wel niet erg ruiken. En urine hoeft ook geen sterke geur te hebben als je veel drinkt bijvoorbeeld. Maar wie weet valt het mee hoor. Het is in elk geval verstandig om je bekkenbodemoefeningen nog eens op te frissen en te oefenen.
Nog lekker kunnen walvissen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:49 schreef GotC het volgende:
Vissticks!![]()
Zand 2e trimesterBlijft een mooie mijlpaal
![]()
Hier 32 weken vandaagEn bijna thuis. Lekker.
Denk (nuquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef WupWup het volgende:
[..]
De 21e laten wij een echo makendaarna los met shoppen
Wij weten het ook al en toch durf ik nog nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef WupWup het volgende:
[..]
De 21e laten wij een echo makendaarna los met shoppen
Ik twijfel.ook wel eens of ik nou in mn broek sta te piesen of gewoon leegloop. Afscheiding kan tijdens je zw.schap ook heel waterig zijn geloof ik... hoop voor je dat dat het wasquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:08 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Neeeeee. *Kop in t zand steekt*
Nee maar even serieus, ik neem aan dat het dan ook naar urine moet ruiken toch? Of niet?Want het rook echt alles behalve urine, het was een 'lege geur' dus meer als afscheiding.
Mja wat het welk van de 2 het ook is, ik moet maar gewoon aan de inleggers
Je weet al wat je krijgt?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:32 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Wij weten het ook al en toch durf ik nog niet
Onze box was rechthoekig trouwens. Met een lade eronder! Kan ik aanraden. Handig voor spuugdoekjes en kleine speelgoedjes
Suuz van harte met je zoontje!
Twee meiskesquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
Je weet al wat je krijgt?vertel vertel!
Ooooh ♡♡quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:42 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Twee meiskes
Maar ik durf er nog niet heeeel veel waarde aan te hangen omdat het best vroeg was. Eind vd maand hebben we nog zo'n uitgebreide echo dus dan kan zenog een keer extra kijken.
Ze lagen zo lief met zn tweetjes^^
quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:42 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Twee meiskes
Maar ik durf er nog niet heeeel veel waarde aan te hangen omdat het best vroeg was. Eind vd maand hebben we nog zo'n uitgebreide echo dus dan kan zenog een keer extra kijken.
Ze lagen zo lief met zn tweetjes^^
Ja die. Kan mobiel niet linken vanaf fb...komt nogquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:50 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ooooh ♡♡
Ja van die foto's op je fb? Die waren echt heel erg mooi ♡♡
Er is een 100ml fles badolie doorheen gegaan tussen 21:00 gisteravond en vanmorgen 10:00quote:
Ik vind het een mooi gewicht. Niks naars mee bedoeld hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou zeg, dat valt toch ook wel mee? 3800 gram voor een jongen die 10 dagen te laat is?
ieks woon je aan het water??quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:25 schreef DJMomo het volgende:
Klinkt iig wel prettig, cwen!
Zo, best gebruik van t bad gemaakt gotc, nu even verder relaxen hoor!
Nikki en bubs jullie ook zo bekaf.
Oh ja, ik kwam vanmorgen beneden in de woonkamer, om te ontbijten, zat er gewoon een ENORME pad midden in mijn woonkamer!
Wat gaaf!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:25 schreef DJMomo het volgende:
Oh ja, ik kwam vanmorgen beneden in de woonkamer, om te ontbijten, zat er gewoon een ENORME pad midden in mijn woonkamer!
Heb jij een vooruitziende blik?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:37 schreef ferrari_rood het volgende:
@nikke 2 meisjes wat leuk en succes met de vermoeidheid
Ik heb echt nu pas door dat ik de verkeerde naam getypt heb. ow mijn arme hersensquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:58 schreef _NIKKI_ het volgende:
Oh tof! Ik doe het ervoor hoor twee meisjes, lekker praktisch, hoeven we niets te kopen.
I beg to differquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:58 schreef _NIKKI_ het volgende:
Oh tof! Ik doe het ervoor hoor twee meisjes, lekker praktisch, hoeven we niets te kopen.
Iig niet met 14.6quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:02 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
I beg to differmet twee
Ik word met de dag moeierder. Ongehoord. Wordt dat beter?
Ja hoor, in het tweede trimester wordt dat weer minder..!quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:02 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
I beg to differmet twee
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb echt nu pas door dat ik de verkeerde naam getypt heb. ow mijn arme hersens![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door ikke_84 op 11-08-2013 20:53:34 ]
Bij de een wel bij de ander niet. Ben er nooit helemaal vanaf gekomen maar het wordt wel wat beter.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:02 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
I beg to differmet twee
Roomijs tegen misselijkheid? Dat werkt bij mij averechts volgens mijquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:57 schreef zandsculptuur het volgende:
As we speak haalt mijn lief voor mij een ijsje bij de Mac, tegen de misselijkheid.
Volgens mij baseerde ze het vooral op het feit dat er geen aanhangende lichaamsdelen voorbij kwamenquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:10 schreef DJMomo het volgende:
Ach.idd wel vroeg... Kan dat al zo vroeg dan?
Ik had bij Noah altijd een natte warme handdoek over mn buik en daar schurkte hij dan lekker tegenaan. Succes. Neem een lekker boek meequote:Op zondag 11 augustus 2013 21:24 schreef Spewey het volgende:
Oh bad kan ik wel proberen ja, want dit is echt niet leuk meer, dank Linda!
Heel het kind dan toch? waarbij van te voren al het geslacht vast staat hoe het eruit gaan zien enz enzquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:31 schreef Limone het volgende:
Interessante echo Linda. Eerlijk gezegd vind ik het maar engig zo klein en dan 3d. Worden alle echo's in Duitsland in 3d gedaan? Ik zal er maar aan moeten wennen, de echo's van mijn kleinkinderen (inshallah) komen vast uit een 3dprinter
Nee, dit was een hele uitgebreide echo in het ziekenhuis op een speciale afdeling. Normaal bij de gyn (waar je hier standaard loopt, gewoon in een praktijk, dus niet in het zkh) hebben ze een gewoon 2d apparaat. Nu was ook het grootste gedeelte 2d (ze heeft een uur gekeken) maar de plaatjes die ze meegaf liet ze even in 3d zien.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:31 schreef Limone het volgende:
Interessante echo Linda. Eerlijk gezegd vind ik het maar engig zo klein en dan 3d. Worden alle echo's in Duitsland in 3d gedaan? Ik zal er maar aan moeten wennen, de echo's van mijn kleinkinderen (inshallah) komen vast uit een 3dprinter
Ja precies, dat je 'm op de schoorsteenmantel kan zetten! En dat je dan manisch met een liniaal de nub kan opmeten, mocht dat inderdaad nog niet duidelijk zijnquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:34 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Heel het kind dan toch? waarbij van te voren al het geslacht vast staat hoe het eruit gaan zien enz enz
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:37 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja precies, dat je 'm op de schoorsteenmantel kan zetten! En dat je dan manisch met een liniaal de nub kan opmeten, mocht dat inderdaad nog niet duidelijk zijn
Huh?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:38 schreef DJMomo het volgende:
Vent heeft zojuist een nieuwe afspraak in zijn agenda gezet: stomme echo
Hij kijkt er naar uit dus...quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:38 schreef DJMomo het volgende:
Vent heeft zojuist een nieuwe afspraak in zijn agenda gezet: stomme echo
Ah! Vandaar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:36 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nee, dit was een hele uitgebreide echo in het ziekenhuis op een speciale afdeling. Normaal bij de gyn (waar je hier standaard loopt, gewoon in een praktijk, dus niet in het zkh) hebben ze een gewoon 2d apparaat. Nu was ook het grootste gedeelte 2d (ze heeft een uur gekeken) maar de plaatjes die ze meegaf liet ze even in 3d zien.
Pfew. Hihihi.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:48 schreef Spewey het volgende:
![]()
Omg, zo ging het hier ook met de geslachtsbepaling
Het is gewoon een fase. Straks gaat hij bij alles vragen "waarom?" en daarna wil hij alles "selluf doen". Wees blij dat hij met de SEO niet in die laatste fase zitquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:49 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Dat stelde ik voor, maar nee, dat was ook stom.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:51 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Het is gewoon een fase. Straks gaat hij bij alles vragen "waarom?" en daarna wil hij alles "selluf doen". Wees blij dat hij met de SEO niet in die laatste fase zit.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Heeft hij last van zijn hormonen Mo?
Oh kom niet meer bij met jullie hahahahaquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:51 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Het is gewoon een fase. Straks gaat hij bij alles vragen "waarom?" en daarna wil hij alles "selluf doen". Wees blij dat hij met de SEO niet in die laatste fase zit.
Twee weken eerder dan, toch? Ik krijg 'm eind septemberquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:53 schreef DJMomo het volgende:
[..]![]()
Valt mee, paar dagen eerder zand. Omdat ik met precies 20w op vakantie ben tot in de 21e week.
Aubergine jouw craving?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:52 schreef Mabawa. het volgende:
Hahaha heb je moppersmurf thuis zitten Mo?!
Hier heb ik vanavond heerlijk gekookt. Aubergine, want daar had ik oh zo'n trek in. 'Ding' is dat ik 9 vd 10 keer na het eten van aubergine 's nachts wakker word met krampen. Vannacht zal ik het vast vervloeken maar tot nu toe vond ik het de moeite waard!
Die vergelijkingen met fruit/groenten heb ik ook in m'n app, en ik vind ze heel leuk en alles, maar ik denk wel bij elk nieuw fruitje: help, hoe moet dat er ooit uit?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:58 schreef Limone het volgende:
[..]
Aubergine jouw craving?Ik krijg er nu ook wel zin in
![]()
en Nellie is nu zo groot als een aubergine..![]()
Je hebt het al eens geprobeerd?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:01 schreef Limone het volgende:
Nou, voor die aubergine ben ik sinds Seks voor de Buch niet meer zo bang. Dat ging hartstikke makkelijk!
Ja he? Ik word er altijd zo vrolijk van en voor andere mensen (man, zus, vriendinnen), is het zo direct een stuk duidelijkerquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind jouw ticker zo leuk limone.
Hier mid sept.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:58 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Twee weken eerder dan, toch? Ik krijg 'm eind september.
Op z'n turks met knoflookyoghurtquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:58 schreef Limone het volgende:
[..]
Aubergine jouw craving?Ik krijg er nu ook wel zin in
![]()
en Nellie is nu zo groot als een aubergine..![]()
Huuu, die scene krijg ik van mijn leven niet meer van mijn netvlies gebrand. Ik geloofde het welquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:02 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Je hebt het al eens geprobeerd?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:01 schreef Limone het volgende:
Nou, voor die aubergine ben ik sinds Seks voor de Buch niet meer zo bang. Dat ging hartstikke makkelijk!
Hehehehequote:Op zondag 11 augustus 2013 22:01 schreef Limone het volgende:
Oh heerlijk! Ik krijg 'dat' van courgette, trouwens...quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:04 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Op z'n turks met knoflookyoghurtBeebje hier is zo groot als een courgette volgens de app en dat zat er ook bij
Maar 't blijft bij vandaag, het begint nu al te leven in mijn buik en dan heb ik het niet over baby!![]()
Jammer want dat is ook zo lekker!quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:06 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Ik krijg 'dat' van courgette, trouwens...
Ach met eerst dat kroontje, oh haha!quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:06 schreef Sleehakschoen het volgende:
mijn man stopte met door de vruchten scrollen toen ie bij "ananas" kwam.
Zijn woorden: Eerst dacht ik, och, een ananas is toch niet zo groot? En toen bedacht ik me hoe het zou voelen om die ananas uit te poepen
Ja psies. Dan maar een zware nacht. Sterkte!quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:09 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Jammer want dat is ook zo lekker!
Ik ga maar naar bed. Dit wordt vast een laaaaange nacht. Als ik maar niet over seks met groenten ga dromen![]()
Ik heb die app ook en denk met alles...dat ligt er toch maar net aan hoe groot je ze koopt. Ik ben nu bij de ui ofzo. Maar die zijn er in 100 matenquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:59 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Die vergelijkingen met fruit/groenten heb ik ook in m'n app, en ik vind ze heel leuk en alles, maar ik denk wel bij elk nieuw fruitje: help, hoe moet dat er ooit uit?
Het is een amerikaanse app. Dus groot.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:10 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik heb die app ook en denk met alles...dat ligt er toch maar net aan hoe groot je ze koopt. Ik ben nu bij de ui ofzo. Maar die zijn er in 100 matenWeet ik nog niks
"I'm Expecting" heet de mijnequote:Op zondag 11 augustus 2013 22:10 schreef DJMomo het volgende:
Welke app is dat!
En idd, die aubergine kan ik me ook nog herinneren!
De mijne is nu een 'pea pod'. Whatever that may be.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:10 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik heb die app ook en denk met alles...dat ligt er toch maar net aan hoe groot je ze koopt. Ik ben nu bij de ui ofzo. Maar die zijn er in 100 matenWeet ik nog niks
Zoekt op!quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:11 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
"I'm Expecting" heet de mijne
De app van BabyCenter.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:10 schreef DJMomo het volgende:
Welke app is dat!
En idd, die aubergine kan ik me ook nog herinneren!
Gelukkig wel een "small watermelon"quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja he een watermeloen formaat amerikaansmodel auwa
Zo"n erwtje in zn huisje toch?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:13 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
De mijne is nu een 'pea pod'. Whatever that may be.
Overigens heb ik een aantal verschillende apps (en ik kijk elke week even op babybytes) maar elke site zegt weer wat anders over hoe groot en zwaar 't kind nu is.
Da's een peultjequote:Op zondag 11 augustus 2013 22:13 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
De mijne is nu een 'pea pod'. Whatever that may be.
Overigens heb ik een aantal verschillende apps (en ik kijk elke week even op babybytes) maar elke site zegt weer wat anders over hoe groot en zwaar 't kind nu is.
De mijne moet nu ongeveer 1500 gram zijn. Nah dat gok ik niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:14 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Gelukkig wel een "small watermelon"
Amerikaans peultje?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:15 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar het plaatje erbij lijkt op een soort zoetwatergarnaal
Leuk, die gaat bij mijn rijtje. Heb er nu dan 5quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:11 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
"I'm Expecting" heet de mijne
Nouja, bij de termijnecho leek het echt op de milimeter aan te komen qua CRL, dus ik denk, daar zullen standaards voor zijn. De ene app zegt nu dat mijn kind 6,5cm is, de andere weer 10cm, dus ergens klopt iets niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:14 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Zo"n erwtje in zn huisje toch?
En ieder kind is ook anders, dus dat komt mooi overeen met die sites. De mijnese waren nu 8cm oid?
Dat zou ik ook doen als ik niet zwanger wasquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:16 schreef Dot. het volgende:
[..]
Leuk, die gaat bij mijn rijtje. Heb er nu dan 5![]()
Mijn geniaalste dagnieuwtje uit de apps was dat als je zin krijgt in dingen als klei, krijt en stof je contact op moet nemen met de dokter
Of TLC bellenquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:20 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen als ik niet zwanger was
My strange obsessionquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:23 schreef Dot. het volgende:
[..]
Of TLC bellen![]()
Die zender staat hier echt niet al heel de avond hoor op
Nee joh!quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:24 schreef Dot. het volgende:
Ik een framboos, en morgen een kers. Is een kers niet kleiner dan een framboos?
Ja, morgen of overmorgen. Geen exact idee. Ik heb twee optiesquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:24 schreef DJMomo het volgende:
Oh jij ook morgen wisseldag Shs!
Hier ook TLC, MTDIPASAI FTW!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |