abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129930425
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 11:50 schreef Spewey het volgende:
Van harte gefeliciteerd met je zoon, Suusz! *O*
Prachtige datum trouwens, 10 augustus, dat vond ik ugh jaar geleden ook om op de wereld te komen :7

Wat vervelend dat Olli een stiekeme beweger is, Hillz, fijn dat alles gewoon in orde is met hem!
:D

En gefeliciteerd met je verjaardag, natuurlijk!
pi_129930458
*O* 13 weken vandaag, tweede trimester O+!
pi_129930540
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 11:51 schreef Limone het volgende:

[..]

:D

En gefeliciteerd met je verjaardag, natuurlijk!
Dank!
Ik zou nu wél de combinatietest vergoed krijgen :')

Yay Zand! *O*
pi_129930542
1/3 voor Zand! *O*
pi_129930651
Yay, Suusz, gefeliciteerd! *G* Mooie naam en mooi gewicht!

Zand, wat fijn! *O*

Hilz, tja... Merk je ook niet dat de druk ergens in je buik verschuift? Voeten is hier een gek gevoel in m'n zij, kont is een soort extra stretch gevoel bij m'n ribben. Hoofd is steken in den doosch en handjes is net als voeten, verplaatsende druk onderin. Weet je aan welke kant Olli ligt?

Spewey, alsnog gefeliciteerd!

Mabawa, nee, hier weinig last van - maar wel beduidend meer dan normaal, de laatste paar weken pas. Blijkbaar ben ik een droogkloot ;).

Wup, thanks! Ik had geen idee, maar dat kan dus gewoon. Het is nog niet voorgekomen, maar goed om te weten!
Home is where the O+ is...
  zondag 11 augustus 2013 @ 12:10:48 #131
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129930797
Suusz gefeliciteerd *O*

Zand op 1/3 *O*

Hillz wat naar gelukkig viel het mee :*
pi_129931151
Nee ook niet Cwen, stom hè... Soms is er 'gewoon' ineens een bult. Maar ook weer veel minder dan eerst. Ik heb nu gezien dat hij het perfect doet, en het is nog maar even. Dus ik ga er vanuit dat het goed zit. Ondanks dat ik om onverklaarbare reden heel weinig voel.

Ik heb een ninja Olli :D

Yay zand!!! 1/3e!! *O*
pi_129931281
Suusz gefeliciteerd met je eigenste babyjongetje!!

Spewey ook gefeliciteerd met je verjaardag!
  zondag 11 augustus 2013 @ 12:31:50 #134
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129931313
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:26 schreef Hilzillah het volgende:
Nee ook niet Cwen, stom hè... Soms is er 'gewoon' ineens een bult. Maar ook weer veel minder dan eerst. Ik heb nu gezien dat hij het perfect doet, en het is nog maar even. Dus ik ga er vanuit dat het goed zit. Ondanks dat ik om onverklaarbare reden heel weinig voel.

Ik heb een ninja Olli :D

Yay zand!!! 1/3e!! *O*
Ik had dat ook Hil, toen was ik 41 weken. Voelde ineens zo anders en zo rustig, ik vond het niks. Een dag later was ze er :+
pi_129931345
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:31 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ik had dat ook Hil, toen was ik 41 weken. Voelde ineens zo anders en zo rustig, ik vond het niks. Een dag later was ze er :+
Dus morgen een baby voor Hilz? ;)
  zondag 11 augustus 2013 @ 12:35:03 #136
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129931380
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:33 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Dus morgen een baby voor Hilz? ;)
Wie weet :o. Stilte voor de storm he ;)
pi_129931686
Hier geen last van afscheiding (wel wat maar niet meer of anders dan anders) helaas wel wat urineverlies :'( dus heb afgelopen week toch maar een doosje tena gehaald, das toch een prettiger gevoel.. (Gelukkig ook niet superveel, maar genoeg om vervelend te zijn)
pi_129931699
Suusz gefeliciteerd! Leuke naam ook, had mijn broertje niet al zo geheten dan had 'ie hier ook op het lijstje gestaan.

Hilz, wat een spanning, gelukkig is alles goed.

Een jompel voor Zand!

Euh, nog iets vergeten?

Vanmorgen hardgelopen maar begin het nu te voelen. Dus maar een tandje minder voortaan, en iets korter gaan lopen. :-(
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_129931773
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:35 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Wie weet :o. Stilte voor de storm he ;)
*O* *O* Ik hoop dat hij dan 'laat' begint. De 13e vind ik wel een mooie datum O+
pi_129931836
Suusz, gefeliciteerd met jullie kleine mannetje. Erg leuke naam ook! Hopelijk gaat alles goed met jullie *O*
pi_129932107
Spewey nog gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad?

Gisteren een hele dag met mijn moeder op pad en ik merk dat ik af en toe toch moeite heb om de naam voor me te houden. Alsin bijna spreken over *naam* ipv baby. Hoe ga ik dat nog 16 weken volhouden?!?! Ik vind het trouwens wel positief... Baby = *naam* O+ en het klopt nu gewoon echt.
pi_129932453
Spewey!! Nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Hoe is het met je? En je 'kleintje'? :D
pi_129933122
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:58 schreef Mabawa. het volgende:
Spewey nog gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad?

Gisteren een hele dag met mijn moeder op pad en ik merk dat ik af en toe toch moeite heb om de naam voor me te houden. Alsin bijna spreken over *naam* ipv baby. Hoe ga ik dat nog 16 weken volhouden?!?! Ik vind het trouwens wel positief... Baby = *naam* O+ en het klopt nu gewoon echt.
Fijn gevoel lijkt me, als het zo klopt O+.
pi_129933242
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:26 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Fijn gevoel lijkt me, als het zo klopt O+.
Ja stiekem was ik bang dat dat niet zou gebeuren maar het is nu 'eindelijk' zo ver. O+
pi_129933327
Spew nog van harte met je verjaardag! Combi test krijg je toch al vergoed als je 20w of meerzwanger bent op je 3xe verjaardag? Bij mij ging vk helemaal rekenen wanneer of wat, het scheelde hier 2 weken :') (ik heb dezelfde verjaardag als kleurdoos overigens)

Zand, wisseldag en tweede trimester!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129933473
Heb jij de combitest wel gedaan eigenlijk, Momo?
pi_129933642
Ja. Op eigen kosten. Of althans, stukje vegoed geloof ik. Uitslag was 1:2400. Prima dus.

Oh rfr, ga je die wedstrijd nog redden?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129933713
Het ergste aan zwanger zijn vind ik die enorme besluiteloosheid trouwens. Ik word gek van het gewik en weeg. Welke maat kleertjes ik voor Sjaak zal kopen in de uitverkoop. Of ik nu wel of niet al dat leuke box kleed zal kopen. Of ik nu wel of niet een geslachtsbepaling wil / ga laten doen. Pfff make up your mind already!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129934221
Haha ik ben normaal al erg Mo, maar nu is het helemaal dramatisch. Ik wordt gek van mezelf!
pi_129934470
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:31 schreef DJMomo het volgende:
Spew nog van harte met je verjaardag! Combi test krijg je toch al vergoed als je 20w of meerzwanger bent op je 3xe verjaardag? Bij mij ging vk helemaal rekenen wanneer of wat, het scheelde hier 2 weken :') (ik heb dezelfde verjaardag als kleurdoos overigens)

Zand, wisseldag en tweede trimester!
2 weken :D

Bij het screeningsbureau werd gezegd dat als ik de rekening in zou dienen ná m'n verjaardag dat ik dan grote kans had dat ze het gewoon zouden vergoeden, dus al die weken hangt de nota aan de zijkant van de magnetron :D

Verjaardag was leuk, lekker rustig aan gedaan en 's avonds lekker bij de griek gegeten (en 's nachts wakker geworden van een golf maagzuur, ondanks de omeprazol :D )
Met Piño gaat het goed denk ik, is in ieder geval druk aan het verbouwen in m'n buik en ik heb heel veel last van voorwerk, soms vraag ik me af of hij van plan is om eerder te komen maar bij zijn grote broer had ik ook veel last van voorwerk en die heeft netjes tot de uitgerekende datum gewacht. :D
Woensdag weer een groeiecho, hoop dat nu z'n buik of benen ook weer in de curve vallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')