quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:50 schreef Spewey het volgende:
Van harte gefeliciteerd met je zoon, Suusz!![]()
Prachtige datum trouwens, 10 augustus, dat vond ik ugh jaar geleden ook om op de wereld te komen![]()
Wat vervelend dat Olli een stiekeme beweger is, Hillz, fijn dat alles gewoon in orde is met hem!
Dank!quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:51 schreef Limone het volgende:
[..]
En gefeliciteerd met je verjaardag, natuurlijk!
Ik had dat ook Hil, toen was ik 41 weken. Voelde ineens zo anders en zo rustig, ik vond het niks. Een dag later was ze erquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:26 schreef Hilzillah het volgende:
Nee ook niet Cwen, stom hè... Soms is er 'gewoon' ineens een bult. Maar ook weer veel minder dan eerst. Ik heb nu gezien dat hij het perfect doet, en het is nog maar even. Dus ik ga er vanuit dat het goed zit. Ondanks dat ik om onverklaarbare reden heel weinig voel.
Ik heb een ninja Olli
Yay zand!!! 1/3e!!
Dus morgen een baby voor Hilz?quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:31 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik had dat ook Hil, toen was ik 41 weken. Voelde ineens zo anders en zo rustig, ik vond het niks. Een dag later was ze er
Wie weetquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:33 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Dus morgen een baby voor Hilz?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:35 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Wie weet. Stilte voor de storm he
Fijn gevoel lijkt me, als het zo kloptquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:58 schreef Mabawa. het volgende:
Spewey nog gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad?
Gisteren een hele dag met mijn moeder op pad en ik merk dat ik af en toe toch moeite heb om de naam voor me te houden. Alsin bijna spreken over *naam* ipv baby. Hoe ga ik dat nog 16 weken volhouden?!?! Ik vind het trouwens wel positief... Baby = *naam*en het klopt nu gewoon echt.
Ja stiekem was ik bang dat dat niet zou gebeuren maar het is nu 'eindelijk' zo ver.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:26 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Fijn gevoel lijkt me, als het zo klopt.
2 wekenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:31 schreef DJMomo het volgende:
Spew nog van harte met je verjaardag! Combi test krijg je toch al vergoed als je 20w of meerzwanger bent op je 3xe verjaardag? Bij mij ging vk helemaal rekenen wanneer of wat, het scheelde hier 2 weken(ik heb dezelfde verjaardag als kleurdoos overigens)
Zand, wisseldag en tweede trimester!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |