Gefeliciteerd! Net geen datumtweeling dus!quote:Op zondag 11 augustus 2013 07:44 schreef Suusz het volgende:
Eerder nog geen tijd gehad om te posten, maar onze zoon T.i.j.n. is geboren!
Gisterochtend om 00:28, 3800 gram, doet het supergoed en hij is echt zoooo leuk en lief!
Later meer info hoor, maar nu alvast even snelle update
Nou zeg, dat valt toch ook wel mee? 3800 gram voor een jongen die 10 dagen te laat is?quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Suusz gefeliciteerd met je zoon. Wat een gewicht zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:44 schreef Mabawa. het volgende:
Vraagje
Ik had het ook al vrij snel... nu de afgelopen weken écht veel... Maar dat grapje begon al vlug! Heb je het 'normaal' ook al veel? of alleen nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik weet niet meer wie het vroeg over de bewegingen bijhouden, maar ik heb dus geen idee hoe ik dat moet gaan doen. Er zaten echte flinke uitschieters bij maar ik voelde ze niet... Nu is het op een gebutst gevoel na ook heel rustig binnen voor mijn gevoel...
Nee normaal niet zo veel. Maar goed, het is niet heel vreemd dus?quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:49 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik had het ook al vrij snel... nu de afgelopen weken écht veel... Maar dat grapje begon al vlug! Heb je het 'normaal' ook al veel? of alleen nu?
En ik weet niet meer wie het vroeg over de bewegingen bijhouden, maar ik heb dus geen idee hoe ik dat moet gaan doen. Er zaten echte flinke uitschieters bij maar ik voelde ze niet... Nu is het op een gebutst gevoel na ook heel rustig binnen voor mijn gevoel...
Nee, ik mijn geval niet. Ik heb het normaal al veel (Geen sloten gelukkig en alleen vlak voor menstruatie) Dus was mij niet vreemd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:52 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Nee normaal niet zo veel. Maar goed, het is niet heel vreemd dus?
Lijkt me lastig dat Olli nu een stiekeme beweger lijkt te zijn!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk ook dat er een woordje is weggevallen? Sjaak was met een week overtijd 3500 Gr. 3800 lijkt mij idd supernetjes!quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou zeg, dat valt toch ook wel mee? 3800 gram voor een jongen die 10 dagen te laat is?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:03 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Nee, ik mijn geval niet. Ik heb het normaal al veel (Geen sloten gelukkig en alleen vlak voor menstruatie) Dus was mij niet vreemd.Oh dan valt t van mij nog wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:50 schreef Spewey het volgende:
Van harte gefeliciteerd met je zoon, Suusz!![]()
Prachtige datum trouwens, 10 augustus, dat vond ik ugh jaar geleden ook om op de wereld te komen![]()
Wat vervelend dat Olli een stiekeme beweger is, Hillz, fijn dat alles gewoon in orde is met hem!
Dank!quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:51 schreef Limone het volgende:
[..]
En gefeliciteerd met je verjaardag, natuurlijk!
Ik had dat ook Hil, toen was ik 41 weken. Voelde ineens zo anders en zo rustig, ik vond het niks. Een dag later was ze erquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:26 schreef Hilzillah het volgende:
Nee ook niet Cwen, stom hè... Soms is er 'gewoon' ineens een bult. Maar ook weer veel minder dan eerst. Ik heb nu gezien dat hij het perfect doet, en het is nog maar even. Dus ik ga er vanuit dat het goed zit. Ondanks dat ik om onverklaarbare reden heel weinig voel.
Ik heb een ninja Olli
Yay zand!!! 1/3e!!
Dus morgen een baby voor Hilz?quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:31 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik had dat ook Hil, toen was ik 41 weken. Voelde ineens zo anders en zo rustig, ik vond het niks. Een dag later was ze er
Wie weetquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:33 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Dus morgen een baby voor Hilz?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:35 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Wie weet. Stilte voor de storm he
Fijn gevoel lijkt me, als het zo kloptquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:58 schreef Mabawa. het volgende:
Spewey nog gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad?
Gisteren een hele dag met mijn moeder op pad en ik merk dat ik af en toe toch moeite heb om de naam voor me te houden. Alsin bijna spreken over *naam* ipv baby. Hoe ga ik dat nog 16 weken volhouden?!?! Ik vind het trouwens wel positief... Baby = *naam*en het klopt nu gewoon echt.
Ja stiekem was ik bang dat dat niet zou gebeuren maar het is nu 'eindelijk' zo ver.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:26 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Fijn gevoel lijkt me, als het zo klopt.
2 wekenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:31 schreef DJMomo het volgende:
Spew nog van harte met je verjaardag! Combi test krijg je toch al vergoed als je 20w of meerzwanger bent op je 3xe verjaardag? Bij mij ging vk helemaal rekenen wanneer of wat, het scheelde hier 2 weken(ik heb dezelfde verjaardag als kleurdoos overigens)
Zand, wisseldag en tweede trimester!
De 21e laten wij een echo makenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:41 schreef DJMomo het volgende:
Het ergste aan zwanger zijn vind ik die enorme besluiteloosheid trouwens. Ik word gek van het gewik en weeg. Welke maat kleertjes ik voor Sjaak zal kopen in de uitverkoop. Of ik nu wel of niet al dat leuke box kleed zal kopen. Of ik nu wel of niet een geslachtsbepaling wil / ga laten doen. Pfff make up your mind already!
Ik kwam er gisteren achter dat (bijna?) alle boxkleden rechthoekig zijn, en we hebben een vierkante box op het oogquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:33 schreef __Isis__ het volgende:
Mooi boxkleed kopen!![]()
Daar zit je een jaar lang tegenaan te kijken
Mijn Waterloo was het enorme schap vruchtjes-in-blik bij de AH. Sindsdien ben ik strenger voor mezelf en laat ik me niet zo meer gaan. Ik heb uiteindelijk een kwartier voor dat schap gestaan, kom op zegquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:41 schreef DJMomo het volgende:
Het ergste aan zwanger zijn vind ik die enorme besluiteloosheid trouwens. Ik word gek van het gewik en weeg. Welke maat kleertjes ik voor Sjaak zal kopen in de uitverkoop. Of ik nu wel of niet al dat leuke box kleed zal kopen. Of ik nu wel of niet een geslachtsbepaling wil / ga laten doen. Pfff make up your mind already!
Dit is serieus iets wat ik tot op heden niet begrijp!quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren achter dat (bijna?) alle boxkleden rechthoekig zijn, en we hebben een vierkante box op het oog
Ja en nee, vind 12 uur slapen ergens zonde van de tijd. Helemaal als mijn dochter wakker is. Bang om iets te missen misschien.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:48 schreef Sull het volgende:
Theeleuter, lekker is dat he als je weer bijgeslapen bent!
Stom he! De box die wij willen is van Bopita, ze willen vast dat we geen enkel ander merk boxkleed kopenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:47 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Dit is serieus iets wat ik tot op heden niet begrijp!
Wij hebben dus ook een vierkante box en geen enkel kleed past netjes...
Neeeeee. *Kop in t zand steekt*quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:48 schreef Sull het volgende:
Mabawa, het klinkt mij een beetje als urineverlies. Je noemt precies de drukverhogende momenten voor je bekkenbodem waarbij je "afscheiding" verliest. Het kan een beetje "stress-incontinentie" zijn. Niet fijn, maar wel veelvoorkomend tijdens een zwangerschap.
Heb jij nu al vissticks op dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:21 schreef Hilzillah het volgende:
Eet vissticks en Olli gaat AAN! Niet zo wild als anders maar aan.![]()
Siii ik vond nog een pakje in de vriezer... Late lunch En olli lust ze blijkbaar ook. Of juist nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:28 schreef Sull het volgende:
[..]
Heb jij nu al vissticks op dan?
Mabawa, als het maar een druppel of wat is, zal het wel niet erg ruiken. En urine hoeft ook geen sterke geur te hebben als je veel drinkt bijvoorbeeld. Maar wie weet valt het mee hoor. Het is in elk geval verstandig om je bekkenbodemoefeningen nog eens op te frissen en te oefenen.
Nog lekker kunnen walvissen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:49 schreef GotC het volgende:
Vissticks!![]()
Zand 2e trimesterBlijft een mooie mijlpaal
![]()
Hier 32 weken vandaagEn bijna thuis. Lekker.
Denk (nuquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef WupWup het volgende:
[..]
De 21e laten wij een echo makendaarna los met shoppen
Wij weten het ook al en toch durf ik nog nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef WupWup het volgende:
[..]
De 21e laten wij een echo makendaarna los met shoppen
Ik twijfel.ook wel eens of ik nou in mn broek sta te piesen of gewoon leegloop. Afscheiding kan tijdens je zw.schap ook heel waterig zijn geloof ik... hoop voor je dat dat het wasquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:08 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Neeeeee. *Kop in t zand steekt*
Nee maar even serieus, ik neem aan dat het dan ook naar urine moet ruiken toch? Of niet?Want het rook echt alles behalve urine, het was een 'lege geur' dus meer als afscheiding.
Mja wat het welk van de 2 het ook is, ik moet maar gewoon aan de inleggers
Je weet al wat je krijgt?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:32 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Wij weten het ook al en toch durf ik nog niet
Onze box was rechthoekig trouwens. Met een lade eronder! Kan ik aanraden. Handig voor spuugdoekjes en kleine speelgoedjes
Suuz van harte met je zoontje!
Twee meiskesquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
Je weet al wat je krijgt?vertel vertel!
Ooooh ♡♡quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:42 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Twee meiskes
Maar ik durf er nog niet heeeel veel waarde aan te hangen omdat het best vroeg was. Eind vd maand hebben we nog zo'n uitgebreide echo dus dan kan zenog een keer extra kijken.
Ze lagen zo lief met zn tweetjes^^
quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:42 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Twee meiskes
Maar ik durf er nog niet heeeel veel waarde aan te hangen omdat het best vroeg was. Eind vd maand hebben we nog zo'n uitgebreide echo dus dan kan zenog een keer extra kijken.
Ze lagen zo lief met zn tweetjes^^
Ja die. Kan mobiel niet linken vanaf fb...komt nogquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:50 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ooooh ♡♡
Ja van die foto's op je fb? Die waren echt heel erg mooi ♡♡
Er is een 100ml fles badolie doorheen gegaan tussen 21:00 gisteravond en vanmorgen 10:00quote:
Ik vind het een mooi gewicht. Niks naars mee bedoeld hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou zeg, dat valt toch ook wel mee? 3800 gram voor een jongen die 10 dagen te laat is?
ieks woon je aan het water??quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:25 schreef DJMomo het volgende:
Klinkt iig wel prettig, cwen!
Zo, best gebruik van t bad gemaakt gotc, nu even verder relaxen hoor!
Nikki en bubs jullie ook zo bekaf.
Oh ja, ik kwam vanmorgen beneden in de woonkamer, om te ontbijten, zat er gewoon een ENORME pad midden in mijn woonkamer!
Wat gaaf!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:25 schreef DJMomo het volgende:
Oh ja, ik kwam vanmorgen beneden in de woonkamer, om te ontbijten, zat er gewoon een ENORME pad midden in mijn woonkamer!
Heb jij een vooruitziende blik?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:37 schreef ferrari_rood het volgende:
@nikke 2 meisjes wat leuk en succes met de vermoeidheid
Ik heb echt nu pas door dat ik de verkeerde naam getypt heb. ow mijn arme hersensquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:58 schreef _NIKKI_ het volgende:
Oh tof! Ik doe het ervoor hoor twee meisjes, lekker praktisch, hoeven we niets te kopen.
I beg to differquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:58 schreef _NIKKI_ het volgende:
Oh tof! Ik doe het ervoor hoor twee meisjes, lekker praktisch, hoeven we niets te kopen.
Iig niet met 14.6quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:02 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
I beg to differmet twee
Ik word met de dag moeierder. Ongehoord. Wordt dat beter?
Ja hoor, in het tweede trimester wordt dat weer minder..!quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:02 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
I beg to differmet twee
Ik word met de dag moeierder. Ongehoord. Wordt dat beter?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb echt nu pas door dat ik de verkeerde naam getypt heb. ow mijn arme hersens![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door ikke_84 op 11-08-2013 20:53:34 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |