De 21e laten wij een echo makenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:41 schreef DJMomo het volgende:
Het ergste aan zwanger zijn vind ik die enorme besluiteloosheid trouwens. Ik word gek van het gewik en weeg. Welke maat kleertjes ik voor Sjaak zal kopen in de uitverkoop. Of ik nu wel of niet al dat leuke box kleed zal kopen. Of ik nu wel of niet een geslachtsbepaling wil / ga laten doen. Pfff make up your mind already!
Ik kwam er gisteren achter dat (bijna?) alle boxkleden rechthoekig zijn, en we hebben een vierkante box op het oogquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:33 schreef __Isis__ het volgende:
Mooi boxkleed kopen!![]()
Daar zit je een jaar lang tegenaan te kijken
Mijn Waterloo was het enorme schap vruchtjes-in-blik bij de AH. Sindsdien ben ik strenger voor mezelf en laat ik me niet zo meer gaan. Ik heb uiteindelijk een kwartier voor dat schap gestaan, kom op zegquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:41 schreef DJMomo het volgende:
Het ergste aan zwanger zijn vind ik die enorme besluiteloosheid trouwens. Ik word gek van het gewik en weeg. Welke maat kleertjes ik voor Sjaak zal kopen in de uitverkoop. Of ik nu wel of niet al dat leuke box kleed zal kopen. Of ik nu wel of niet een geslachtsbepaling wil / ga laten doen. Pfff make up your mind already!
Dit is serieus iets wat ik tot op heden niet begrijp!quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren achter dat (bijna?) alle boxkleden rechthoekig zijn, en we hebben een vierkante box op het oog
Ja en nee, vind 12 uur slapen ergens zonde van de tijd. Helemaal als mijn dochter wakker is. Bang om iets te missen misschien.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:48 schreef Sull het volgende:
Theeleuter, lekker is dat he als je weer bijgeslapen bent!
Stom he! De box die wij willen is van Bopita, ze willen vast dat we geen enkel ander merk boxkleed kopenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:47 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Dit is serieus iets wat ik tot op heden niet begrijp!
Wij hebben dus ook een vierkante box en geen enkel kleed past netjes...
Neeeeee. *Kop in t zand steekt*quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:48 schreef Sull het volgende:
Mabawa, het klinkt mij een beetje als urineverlies. Je noemt precies de drukverhogende momenten voor je bekkenbodem waarbij je "afscheiding" verliest. Het kan een beetje "stress-incontinentie" zijn. Niet fijn, maar wel veelvoorkomend tijdens een zwangerschap.
Heb jij nu al vissticks op dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:21 schreef Hilzillah het volgende:
Eet vissticks en Olli gaat AAN! Niet zo wild als anders maar aan.![]()
Siii ik vond nog een pakje in de vriezer... Late lunch En olli lust ze blijkbaar ook. Of juist nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:28 schreef Sull het volgende:
[..]
Heb jij nu al vissticks op dan?
Mabawa, als het maar een druppel of wat is, zal het wel niet erg ruiken. En urine hoeft ook geen sterke geur te hebben als je veel drinkt bijvoorbeeld. Maar wie weet valt het mee hoor. Het is in elk geval verstandig om je bekkenbodemoefeningen nog eens op te frissen en te oefenen.
Nog lekker kunnen walvissen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:49 schreef GotC het volgende:
Vissticks!![]()
Zand 2e trimesterBlijft een mooie mijlpaal
![]()
Hier 32 weken vandaagEn bijna thuis. Lekker.
Denk (nuquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef WupWup het volgende:
[..]
De 21e laten wij een echo makendaarna los met shoppen
Wij weten het ook al en toch durf ik nog nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef WupWup het volgende:
[..]
De 21e laten wij een echo makendaarna los met shoppen
Ik twijfel.ook wel eens of ik nou in mn broek sta te piesen of gewoon leegloop. Afscheiding kan tijdens je zw.schap ook heel waterig zijn geloof ik... hoop voor je dat dat het wasquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:08 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Neeeeee. *Kop in t zand steekt*
Nee maar even serieus, ik neem aan dat het dan ook naar urine moet ruiken toch? Of niet?Want het rook echt alles behalve urine, het was een 'lege geur' dus meer als afscheiding.
Mja wat het welk van de 2 het ook is, ik moet maar gewoon aan de inleggers
Je weet al wat je krijgt?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:32 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Wij weten het ook al en toch durf ik nog niet
Onze box was rechthoekig trouwens. Met een lade eronder! Kan ik aanraden. Handig voor spuugdoekjes en kleine speelgoedjes
Suuz van harte met je zoontje!
Twee meiskesquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
Je weet al wat je krijgt?vertel vertel!
Ooooh ♡♡quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:42 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Twee meiskes
Maar ik durf er nog niet heeeel veel waarde aan te hangen omdat het best vroeg was. Eind vd maand hebben we nog zo'n uitgebreide echo dus dan kan zenog een keer extra kijken.
Ze lagen zo lief met zn tweetjes^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |