quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:42 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Twee meiskes
Maar ik durf er nog niet heeeel veel waarde aan te hangen omdat het best vroeg was. Eind vd maand hebben we nog zo'n uitgebreide echo dus dan kan zenog een keer extra kijken.
Ze lagen zo lief met zn tweetjes^^
Ja die. Kan mobiel niet linken vanaf fb...komt nogquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:50 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ooooh ♡♡
Ja van die foto's op je fb? Die waren echt heel erg mooi ♡♡
Er is een 100ml fles badolie doorheen gegaan tussen 21:00 gisteravond en vanmorgen 10:00quote:
Ik vind het een mooi gewicht. Niks naars mee bedoeld hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou zeg, dat valt toch ook wel mee? 3800 gram voor een jongen die 10 dagen te laat is?
ieks woon je aan het water??quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:25 schreef DJMomo het volgende:
Klinkt iig wel prettig, cwen!
Zo, best gebruik van t bad gemaakt gotc, nu even verder relaxen hoor!
Nikki en bubs jullie ook zo bekaf.
Oh ja, ik kwam vanmorgen beneden in de woonkamer, om te ontbijten, zat er gewoon een ENORME pad midden in mijn woonkamer!
Wat gaaf!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:25 schreef DJMomo het volgende:
Oh ja, ik kwam vanmorgen beneden in de woonkamer, om te ontbijten, zat er gewoon een ENORME pad midden in mijn woonkamer!
Heb jij een vooruitziende blik?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:37 schreef ferrari_rood het volgende:
@nikke 2 meisjes wat leuk en succes met de vermoeidheid
Ik heb echt nu pas door dat ik de verkeerde naam getypt heb. ow mijn arme hersensquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:58 schreef _NIKKI_ het volgende:
Oh tof! Ik doe het ervoor hoor twee meisjes, lekker praktisch, hoeven we niets te kopen.
I beg to differquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:58 schreef _NIKKI_ het volgende:
Oh tof! Ik doe het ervoor hoor twee meisjes, lekker praktisch, hoeven we niets te kopen.
Iig niet met 14.6quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:02 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
I beg to differmet twee
Ik word met de dag moeierder. Ongehoord. Wordt dat beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |