Gefeliciteerd! Net geen datumtweeling dus!quote:Op zondag 11 augustus 2013 07:44 schreef Suusz het volgende:
Eerder nog geen tijd gehad om te posten, maar onze zoon T.i.j.n. is geboren!
Gisterochtend om 00:28, 3800 gram, doet het supergoed en hij is echt zoooo leuk en lief!
Later meer info hoor, maar nu alvast even snelle update
Nou zeg, dat valt toch ook wel mee? 3800 gram voor een jongen die 10 dagen te laat is?quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Suusz gefeliciteerd met je zoon. Wat een gewicht zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:44 schreef Mabawa. het volgende:
Vraagje
Ik had het ook al vrij snel... nu de afgelopen weken écht veel... Maar dat grapje begon al vlug! Heb je het 'normaal' ook al veel? of alleen nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik weet niet meer wie het vroeg over de bewegingen bijhouden, maar ik heb dus geen idee hoe ik dat moet gaan doen. Er zaten echte flinke uitschieters bij maar ik voelde ze niet... Nu is het op een gebutst gevoel na ook heel rustig binnen voor mijn gevoel...
Nee normaal niet zo veel. Maar goed, het is niet heel vreemd dus?quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:49 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik had het ook al vrij snel... nu de afgelopen weken écht veel... Maar dat grapje begon al vlug! Heb je het 'normaal' ook al veel? of alleen nu?
En ik weet niet meer wie het vroeg over de bewegingen bijhouden, maar ik heb dus geen idee hoe ik dat moet gaan doen. Er zaten echte flinke uitschieters bij maar ik voelde ze niet... Nu is het op een gebutst gevoel na ook heel rustig binnen voor mijn gevoel...
Nee, ik mijn geval niet. Ik heb het normaal al veel (Geen sloten gelukkig en alleen vlak voor menstruatie) Dus was mij niet vreemd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:52 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Nee normaal niet zo veel. Maar goed, het is niet heel vreemd dus?
Lijkt me lastig dat Olli nu een stiekeme beweger lijkt te zijn!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk ook dat er een woordje is weggevallen? Sjaak was met een week overtijd 3500 Gr. 3800 lijkt mij idd supernetjes!quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou zeg, dat valt toch ook wel mee? 3800 gram voor een jongen die 10 dagen te laat is?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:03 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Nee, ik mijn geval niet. Ik heb het normaal al veel (Geen sloten gelukkig en alleen vlak voor menstruatie) Dus was mij niet vreemd.Oh dan valt t van mij nog wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |