abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129896221
Zwangerschap & geboorte

31 juli Suusz (jongetje)

16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen (meisje)
16 augustus: Hilzillah (jongetje)
18 augustus: Wizzy
21 augustus: Sull

06 september: sharpdressedman (papa)
13 september: Kleurdoos (meisje)
24 september: Spewey (jongetje)
27 september: Ymme (jongetje)
28 september: -Bubseltje- (meisje)

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)
12 oktober: Jipster
16 oktober: Ferrari_rood
17 oktober: Urla (meisje)
20 oktober: Rossdale (papa)

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984 (jongetje)
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)
***20 december: ProjSkippy & KixAss456***

2014

03 januari: ikke_84 (jongetje)
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox
14 januari: Oksel (papa)
21 januari: Lettersoep
24 januari: Lelie81
Eind januari: Linda2205 (tweeling)
Eind januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo
07 februari: WupWup
09 februari: RunForrestRun
16 februari: zandsculptuur
23 februari: nummer_zoveel

06 maart: klaprooss
15 maart: Kimpossible
18 maart: _NIKKI_ (tweeling)
18 maart: Theeleuter

01 april: Butterflower

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
:)
pi_129896271
Tralala, game on.
Het ging over vette vis, onzekerheden en meer van zulks.

quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 12:46 schreef Cwen het volgende:

[..]

Of was dat nou magnesium? Dat spul in banaan? Oh nee, dat was ook tegen kramp. Of iets van ijzer in je bed leggen, tip van mijn oma :D.
Magnesium, calcium, fosfor, het zou allemaal kunnen. Een banaan eten voor het slapen gaan dan zou je je magnesium al covered moeten hebben. Laag ijzer schijnt soms ook voor te komen, maar bij zwangeren is het ook vaak gewoon 'niets'. Helaas. -O-
pi_129897334
Alixia welkom

@mignonne nu je er toch bent en er weer een 2-ling zwangerschap bij is. Komt een 2-eiige 2-ling zwangerschap nu relatief vaak voor? maar weet een vrouw het vaak niet omdat er 1 van de 2 embryo's al vroeg wordt afgestoten???
pi_129897627
geen idee of het iets met een eiig te maken heeft of niet. Het komt wel relatief vaak voor en ook relatief vaak dat een vrouw het niet merkt. Maar dan heb je het over een vruchtje wat verloren wordt bij 4/5/6 weken en een eerste echo bij 7/8/9 weken, de moeder is dan op dat moment gewoon zwanger van een eenling.
Ik vind die vanishing twins een bijzonder fenomeen, maar k weet er weinig vanaf, leuke vraag voor een gynaecoloog ;)
pi_129897740
Bij mij dachten ze bij Ean ook dat het een 2-ling zou zijn omdat ik zo ziek was. Maar ik heb met de 1e echo 9wk ofzo niks meer gezien wat op een 2e kon duiden. Of ik maak gewoon uit mezelf veel hcg aan kan dat ook?
pi_129898157
m'n vriendinnetje is zwanger O+
pi_129898409
Tof, Hilz!

FR, geen idee. Ik dacht dat HCG ongeveer gelijk steeg voor iedereen?
Home is where the O+ is...
pi_129898618
hilz dat is leuk. Nog heel even samen zwanger.
pi_129898678
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:26 schreef ferrari_rood het volgende:
hilz dat is leuk. Nog heel even samen zwanger.
Heul heul even hoop ik :+
pi_129898690
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:28 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Heul heul even hoop ik :O
is er iets aan de gang?
pi_129898799
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:29 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

is er iets aan de gang?
Hahahaha het gaapje smiley was niet de bedoeling hoor :D

Nee, niks going on eigenlijk... Maar ik kan vandaag voor het eerst zeggen dat ik het een beetje zat ben..
pi_129898878
nog heel even voor je. max 3wk toch???
pi_129898927
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:35 schreef ferrari_rood het volgende:
nog heel even voor je. max 3wk toch???
Jep... Dus we overleven het wel. Wil ook niet zeuren :@
pi_129898961
Bedankt voor de uitleg mignonne! Ik moet zeggen dat ik nu veel gezonder eet dan 8 weken terug, maar ik heb ook geen trek in gefrituurd of zoet oid en mijn maag en darmen protesteren erg snel bij iets vets. Vis staat toch echt eigenlijk nooit op het menu hier, dus ik ga toch maar even kijken of ik capsules kan halen :) En misschien een bakje kibbeling :P
pi_129899855
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 13:50 schreef mignonne het volgende:
geen idee of het iets met een eiig te maken heeft of niet. Het komt wel relatief vaak voor en ook relatief vaak dat een vrouw het niet merkt. Maar dan heb je het over een vruchtje wat verloren wordt bij 4/5/6 weken en een eerste echo bij 7/8/9 weken, de moeder is dan op dat moment gewoon zwanger van een eenling.
Ik vind die vanishing twins een bijzonder fenomeen, maar k weet er weinig vanaf, leuke vraag voor een gynaecoloog ;)
Hier spreken ze over 1 op de 3 zwangerschappen! :o geen idee waar ze dat op baseren hoor.
pi_129900084
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 15:12 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Hier spreken ze over 1 op de 3 zwangerschappen! :o geen idee waar ze dat op baseren hoor.
Wow... Dat is wel heel erg veel!
pi_129900151
Ik heb met zes weken een harte zien kloppen, dus ik denk dat ik er écht maar eentje had. Wel interessant zeg!
pi_129902185
Ik kan niet quoten uit het vorige deel, dus even omslachtig.

quote:
zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:52 • 250
ferrari_rood
Musique spannend hoor maar je waardes klinken heel erg oke
Skips bijna jullie kamertje.

Ik stond net bij de kinderkledingwinkel hier in het dorp. En ze vroeg is dit ook voor jezelf? Ja zei ik. Hoelang moet je nog dan? nou zo'n 10wk.
Zij: waar is je buik dan?
ik: nou hier onder mijn jas.
Zij: nou dat is ook niks.
Echt zoveel verschillende reacties van wat ben je mega tot waar is je buik?
Ik zou hier zo onwijs op kunnen hormonsteren. Zo van, weet je wat niks is? Je hoofd! Dat is niks! :(

Vanmiddag tijdens administreren steeds een gezellige schopperd gehad, zo leuk!
pi_129902266
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 16:37 schreef WupWup het volgende:
Ik zou hier zo onwijs op kunnen hormonsteren. Zo van, weet je wat niks is? Je hoofd! Dat is niks! :(
:D O+
pi_129902294
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:32 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Hahahaha het gaapje smiley was niet de bedoeling hoor :D

Nee, niks going on eigenlijk... Maar ik kan vandaag voor het eerst zeggen dat ik het een beetje zat ben..
Ken het gevoel :*. Ben gewoon klaar voor de volgende stap!
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 17:02:24 #21
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129902935
Egopost:

Ik heb een bad in m'n hotelkamer! *O*
:+
pi_129903158
Dat wordt walvissen voor GotC :Y

quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 16:40 schreef Cwen het volgende:

Ken het gevoel :*. Ben gewoon klaar voor de volgende stap!
Hier hetzelfde :@
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_129903219
Gotc, heerlijk! Geniet ervan!

Cwen en Hilz En Wizzy, zullen we anders gewoon synchroon bevallen morgen. Ik ben er ook wel klaar mee (en ik moet nog een week langer :( ) Tis fijn dat ze je voorbereiden op een vroeggeboorte, maar als je dan wel a terme loopt, dan duurt het wel lang allemaal...

[ Bericht 1% gewijzigd door Sull op 10-08-2013 17:13:16 (Wizzy vergeten...) ]
pi_129903504
Gotc je kunt walvissen!!! Heerlijk! Geniet ervan! *O*
pi_129907076
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 17:12 schreef Sull het volgende:
Gotc, heerlijk! Geniet ervan!

Cwen en Hilz En Wizzy, zullen we anders gewoon synchroon bevallen morgen. Ik ben er ook wel klaar mee (en ik moet nog een week langer :( ) Tis fijn dat ze je voorbereiden op een vroeggeboorte, maar als je dan wel a terme loopt, dan duurt het wel lang allemaal...
Jaaaa, voor! Zeker omdat ze nu wéér aan twee kanten m'n ribben beurs heeft geduwd... Auw :(

GotC, geniet!
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 19:21:54 #26
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129907082
Nog geen meld van SuusZ?

Mmmmmm...wil ook walvissen...
pi_129907381
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 16:37 schreef WupWup het volgende:
Ik kan niet quoten uit het vorige deel, dus even omslachtig.

[..]

Vanmiddag tijdens administreren steeds een gezellige schopperd gehad, zo leuk!
Ik ging hiervan niet over de flos. Ik ben het van Ean wel gewend en ik vind mezelf wel mega. Dus ik meer zoiets van ah oke iemand die 2 kinderen heeft gehad vind mij niet mega.

Gotc walvis ze in je bad. Je kunt er morgen heel lang inliggen als Yur met de marathon?? bezig is.

Sull dat lijkt mij ook wel vreemd ja. Je stelt je in op een termijn en dan moet/mag (gelukkig) je langer maar dan duurt het wel lang ja.
pi_129907384
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 19:21 schreef NoBoNo het volgende:
Nog geen meld van SuusZ?

Mmmmmm...wil ook walvissen...
Tip om te walvissen (voor de niet-zwangere man):

1. Koop een watermeloen, liefst niet te klein
2. Bind de watermeloen met 1 of 2 doeken aan je buik
3. Ga even rustig op je rug liggen, een uurtje of 2. Vergeet niet soms te draaien en de meloen extra goed vast te houden: dit is de gestrande walvis.
4. Laat een bad vollopen - mag ook in de tuin, natuurlijk. Of ga naar het plaatselijke strand/meer/riviertje
5. Laat je zo voorzichtig mogelijk in het water zakken en zie! Het gewicht van de walvis wordt gehalveerd! Draai, tuimel en geniet: nu kun je genieten van het walvissen!

;)
pi_129907480
:D _O-
pi_129907538
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 19:31 schreef Cwen het volgende:

[..]

Tip om te walvissen (voor de niet-zwangere man):

1. Koop een watermeloen, liefst niet te klein
2. Bind de watermeloen met 1 of 2 doeken aan je buik
3. Ga even rustig op je rug liggen, een uurtje of 2. Vergeet niet soms te draaien en de meloen extra goed vast te houden: dit is de gestrande walvis.
4. Laat een bad vollopen - mag ook in de tuin, natuurlijk. Of ga naar het plaatselijke strand/meer/riviertje
5. Laat je zo voorzichtig mogelijk in het water zakken en zie! Het gewicht van de walvis wordt gehalveerd! Draai, tuimel en geniet: nu kun je genieten van het walvissen!

;)
:D O+
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 19:39:46 #31
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129907657
Mmmmm....bedankt voor de tip, maar de watermeloen heb ik niet nodig om te walvissen. :@
pi_129908009
WhHahahahaha Cwen!! Ik ga straks vriendje te water laten met een meloen hè! Die moet hij dan voor straf tot de bevalling aanhouden!!

En Jur tijdens de marathon morgen :D

Dus ik ben gelukkig niet de enige die vind dat het wel mag gebeuren :@ Daar ben ik ergens wel een beetje blij mee O+
Ik vind mezelf een aansteller omdat ik technisch gezien nergens last van heb... Maar ik wil gewoon mijn Olli! En ik wil hem NU!! :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeps... nu ging ik toch een beetje zeuren...
pi_129908074
Hopelijk kan de vk je maandag gerust stellen. En bedenk ook er is minder ruimte om te bewegen in je buik. Op het laatst bewegen ze gewoon minder. Kan ik nu makkelijk typen maar ik snap je ongerustheid wel hoor. :*
pi_129908281
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 19:49 schreef Hilzillah het volgende:
WhHahahahaha Cwen!! Ik ga straks vriendje te water laten met een meloen hè! Die moet hij dan voor straf tot de bevalling aanhouden!!

En Jur tijdens de marathon morgen :D

Dus ik ben gelukkig niet de enige die vind dat het wel mag gebeuren :@ Daar ben ik ergens wel een beetje blij mee O+
Ik vind mezelf een aansteller omdat ik technisch gezien nergens last van heb... Maar ik wil gewoon mijn Olli! En ik wil hem NU!! :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeps... nu ging ik toch een beetje zeuren...
Ik vind je helemaal geen zeur hoor! Ik zou de schopjes gewoon eens tellen, wie weet valt het mee. Ik had dat vrijdag, gewoon 2 uur geen actie gevoeld, zelfs de angelsound er nog even bij gepakt en daarna natuurlijk heel veel actie alsof ik me alles verbeeld had...

Ik heb trouwens een app waar je de baby kicks kunt bijhouden, even kijken welke dat was... ja "happy pregnancy" app en die heeft ook een weeentimer.
pi_129908574
Het zijn ook niet echt schopjes, meer ongecontroleerde wiebels..

Ik zal morgen eens een briefje erbij houden en turven. Net wel een minuutje hikjes dus hij doet het nog wel...

Happy Pregnancy, even kijken of ik hem kan vinden in de app store.
pi_129908641
Onze bestelde commode komt over ongeveer 3wk. Dan zijn de kozijnen vervangen en hopelijk ook het kamertje behangen. Eindelijk eindelijk mijn hormonen komen in werking hoor. Ik wil het NU NU NU afhebben maar dat gaat dus niet.
pi_129908701
Alleen de happy pregnancy ticker... Is dat hem?
pi_129908748
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze bestelde commode komt over ongeveer 3wk. Dan zijn de kozijnen vervangen en hopelijk ook het kamertje behangen. Eindelijk eindelijk mijn hormonen komen in werking hoor. Ik wil het NU NU NU afhebben maar dat gaat dus niet.
Kut is dat afwachten hè! Het is besteld dus je wil het NU!!
pi_129908808
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:07 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Kut is dat afwachten hè! Het is besteld dus je wil het NU!!
Ik wil ook het kamertje klaar hebben maar nu behangen heeft geen zin als ze daarna de kozijn gaan vervangen. Ik wil er ook wat stopcontacten bij dus mijn vader moet ook nog even langs komen.

En ik hoop dat de commode mooi is/aan onze eisen voldoet. Hij wordt nl handgemaakt.
pi_129909130
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:06 schreef Hilzillah het volgende:
Alleen de happy pregnancy ticker... Is dat hem?
Ik heb hem als Android app, ik heb geen ticker...

FR, 3 weken duurt lang dan ja! Heb je verder alles al klaar?
pi_129909208
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik wil ook het kamertje klaar hebben maar nu behangen heeft geen zin als ze daarna de kozijn gaan vervangen. Ik wil er ook wat stopcontacten bij dus mijn vader moet ook nog even langs komen.

En ik hoop dat de commode mooi is/aan onze eisen voldoet. Hij wordt nl handgemaakt.
Ohw nog niet helemaal klaar dus. Ben benieuwd, post je hem ook, zelfgemaakt O+
pi_129909386
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:16 schreef Sull het volgende:

[..]

Ohw nog niet helemaal klaar dus. Ben benieuwd, post je hem ook, zelfgemaakt O+
Ik wil hem best posten als hij er is.
In principe zijn alle spullen in huis maar het staat nog overal en nergen. Bij Ean was alles met 20wk al klaar. Nu nog alles wassen en strijken. Mijn schoonmoeder wil heel graag wassen en strijken maar ik wil toch een deel zelf doen. Ik wil niet dat ze alle kleertjes al gezien heeft :@
pi_129909431
Zelfgemaakt is zeker O+ Ik ben benieuwd!!

Ik heb ook Android maar in de shop staat alleen 'Happy Pregnancy Ticker'
pi_129909517
Het voorbeeld zag er een stuk degelijker uit dan de gemiddelde babyzaak commode. En ik vind enkel een commode in de winkel best wel duur.

Even plaatje gezocht

Hier gaat hij op lijken
pi_129909842
Hilz, ik ken je gevoel heel goed. Hier heeft de kleine ook echt zijn beweeg momenten. Maar die zijn niet als t mij uitkomt. Wordt je wakker en dan lig je gewoon een half uur tot een uur te wachten of je de kleine wel voelt. :@ Daarna vindt er weer een verbouwing plaatst.

Hoe vaak moet je schopjes of beweging voelen?

Hier loopt t bad vol, ik kreeg wel zin in walvissen.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_129910306
Nice, FR!

Hier ook op sommige dagen wat minder beweging, of beter gezegd, wat minder duidelijk. Ik kan altijd goed onderscheiden of ik haar kont, benen, hoofd of armen voel, dus ik mis niet veel. Maar je kan er idd zo onzeker van worden!
Toch denk ik ook altijd dat ik ook geen dag hetzelfde ben, en dat ze geen robotje is, dus ze kan best een drukkere/rustiger dag hebben natuurlijk...
Maar met dat vage verhaal van je data, ja, zou ik ook een beetje twijfelen. Ik moet maandag ook weer naar de vk, kunnen ze daar controleren of je kindje het nog wel ok heeft?

Hoeveelheid is volgens mij per vk verschillend:

- De een zegt minstens 10 bewegingen per dag
- De ander zegt dat het in lijn moet blijven met wat normaal is voor jouw kindje

Mignonne, Wup, wat zeggen jullie?

Wiz, ja, als ik wakker word doe ik ook altijd even contact maken :D
En badder ze!
pi_129910449
Haha Wizzy, herkenbaar, ik zat ook net aan een lekker bad te denken :9 O+

Heb trouwens nog een vraag... weet iemand of je ook in een kraamhotel kunt bevallen als je er niet dichtbij woont? Ik ga het tzt wel allemaal met de VK bespreken enzo, maar ben alvast een beetje aan het nadenken over wat wel en wat niet en als dit bij voorbaat al geen optie is, hoef ik daar ook niet over na te denken ;).
pi_129910509
Hilz voel je hem altijd al weinig of is dat iets nieuws? Want in het laatste geval moet je nu bellen en niet wachten tot maandag.
pi_129910586
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Het voorbeeld zag er een stuk degelijker uit dan de gemiddelde babyzaak commode. En ik vind enkel een commode in de winkel best wel duur.

Even plaatje gezocht
[ afbeelding ]
Hier gaat hij op lijken
Ben erg benieuwd hoe het wordt! Wij gaan ook zelf aan de knutsel, ik heb mijn commode van vroeger hier staan O+. Die is door de jaren heen voor allerlei dingen gebruikt, hebben vieze stickers op gezeten, in mijn studententijd had ik hem 'leuk' bruin geverfd, maar nu mag hij weer terug naar een nette, witte commode. Moet vanalles nog aan gebeuren, verven, nieuwe scharnieren, nieuwe knopjes, nieuwe (hogere) poten eronder, de lades opnieuw beplakplasticken, maar het gaat vast heel mooi worden O+.

[ Bericht 0% gewijzigd door zandsculptuur op 10-08-2013 20:56:21 ]
pi_129910724
Dat laatste inderdaad Cwen. Elke zwangerschap is anders, elk kind is anders, elke moeder is anders. Je moet echt bedenken of wat je voelt normaal is voor jouw kind. Dat kun je niet afzetten tegen anderen, zelfs niet tegen je vorige zwangerschap(pen). Als je je kind in het derde trimester een dagdeel beduidend minder voelt dan voorheen, is er reden voor overleg. Als je hem een paar uur niet voelt en ook geen contact kan krijgen (rust, handen op je buik, wat zoets eten of drinken) moet je bellen.
En zorgen überhaupt zijn altijd een reden om te bellen.
pi_129910878
Ik vind hem mooi FR! Ook in die kleur?

mijn vk zegt 5 tot 10 keer per dag. maar 'wat' moet je dan voelen... Echt schopjes of is een wiebeltje voldoende? Ik voel bv wel ineens een bal in mn zij (billen) maar niet de beweging zelf.

En het weinig (minder) voelen is wel iets van de afgelopen 2 dagen. Het is niet helemaal weg ofzo, maar geleidelijk minder aan het worden. Wil ook niet onnodig bezorgd zijn. :@
pi_129910990
Hil, ik zou toch even bellen. Terecht of niet, je zit er nu mee en anders morgen ook nog de hele dag.
pi_129910995
Nee, maar je wil nog minder graag onnodig onbezorgd zijn (volgt u me nog oO< ) Bel even voor overleg. Het is een net tijdstip.
pi_129911061
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:53 schreef Hilzillah het volgende:
Ik vind hem mooi FR! Ook in die kleur?

mijn vk zegt 5 tot 10 keer per dag. maar 'wat' moet je dan voelen... Echt schopjes of is een wiebeltje voldoende? Ik voel bv wel ineens een bal in mn zij (billen) maar niet de beweging zelf.

En het weinig (minder) voelen is wel iets van de afgelopen 2 dagen. Het is niet helemaal weg ofzo, maar geleidelijk minder aan het worden. Wil ook niet onnodig bezorgd zijn. :@
Ja gewoon in het wit de rest van de meubeltjes is ook wit.
En wup helpt je al goed lees ik
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:47 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Ben erg benieuwd hoe het wordt! Wij gaan ook zelf aan de knutsel, ik heb mijn commode van vroeger hier staan O+. Die is door de jaren heen voor allerlei dingen gebruikt, hebben vieze stickers op gezeten, in mijn studententijd had ik hem 'leuk' bruin geverfd, maar nu mag hij weer terug naar een nette, witte commode. Moet vanalles nog aan gebeuren, verven, nieuwe scharnieren, nieuwe knopjes, nieuwe (hogere) poten eronder, de lades opnieuw beplakplasticken, maar het gaat vast heel mooi worden O+.
Oh wat tof dat wordt zeker mooi.
pi_129911363
gebeld... Ze heeft geen tijd om langs te komen maar ws even tripje ziekenhuis... brrrr... Dat vind ik wel een beetje eng...
pi_129911402
hilz succes. hopelijk kunnen ze je snel geruststellen
pi_129911423
Hilzz succes! :*
pi_129911486
Dan krijg je een hartfilmpje van de baby en een echo. In 99% van de gevallen is er helemaal niks aan de hand, maar die ene moet er tussenuit worden gepikt. Goed van je dat je hebt gebeld en spreek Olli maar even streng toe ;)
pi_129911598
Komt vast goed Hilz, succes :*
pi_129911704
komt goed hillz..goed dat je hebt gebeld, niet fijn om ongerust te zijn!
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 21:17:47 #61
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129911851
Succes hillz!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_129912007
Komt goed hillz. Ze doen waarschijnlijk gewoon even een ctg en dan weet je dat alles prima is met olli. :*

Hier eentje die vind dat ik mn wrm niet op mijn buik mag laten rusten, hij trapt er driftig tegen aan.
pi_129912358
Moet je nu meteen Hilz? Zet 'm op, d'r is vast niks aan de hand!

Hey Wup, stel nou dat ik dat ook heb ergens de komende weken, mag ik daarna nog wel thuis bevallen? Of moet je dan naar de gyn enzo?
pi_129912783
Ik weet in ieder geval hoe snel vriendje kan autorijden :')
pi_129912830
Ik moest trouwens ook mijn tas enzo meenemen :o
pi_129912906
Wow, ok... En nu? Lig je aan de CTG?
pi_129913677
Oh hilz toch! Is vast normaal omdat baby nu eenmaal minder ruimte krijgt om wild te bewegen en bla bla. ,aar toch goed dat ze even nakijken.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:41:35 #68
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129916015
Oh Hillz, goed dat je hebt gebeld! Liever 1x 'teveel' bellen meis. Komt goed, schatje :*

En ik heb denk ik iets verkeerds gegeten, darmen zijn compleet van slag sinds een paar uur, incl harde buik :X Lekker romantisch :')
pi_129916232
Nou, jeetje Hilz! Ik vind het maar spannend! :% Hopelijk is het een stilte voor de storm! :*

Och erm GotC :') Sterkte vannacht.. er heerst wel 'iets' :X
pi_129917270
Hillz :* hopelijk ben je inmiddels van het ctg af en heb je geruststellende berichten gehad :*

GotC als je nou ff wacht tot maandag, kom je daarna bij me langs voor een CTG/echo ofzo :Y) :+
pi_129918525
Inmiddels weer thuis, natuurlijk mijn telefoon leeg daar en geen oplader bij :')

Kortweg gezegd, ik ben gevoelloos... Olli maakte hopjes en sprongetjes hartslag van 102 tot 163 en veel beweging.... Maar ik voel niks. Ik ben dus écht gerust gesteld omdat ik het met eigen ogen gezien heb dat hij nog goed wiebelt, maar ze gaf zelf aan dat dat voor de aankomende periode lastig wordt om te bepalen of Olli te rustig is of niet...

Raar ventje O+ (of eigenlijk rare mamma, dat ik ineens niks meer zelf voel)
pi_129918560
Hilz hoe gaat het nu?
Ah ik zie net je update, fijn dat olli goed beweegt en dat de hartslag goed is. Wel apart idd dat je hem nu zoveel minder voelt terwijl hij wel beweegt.. Maar fijn dat je gerust gesteld bent ! :*

Gotc wat vervelend dat je darmen zo van streek zijn op een romantisch weekend weg. Beterschap!
Had je wel lekker gebadderd?
ik heb thuis wel een bad maar kan niet meer zelf op staan als ik er in gelegen heb ;( dus kan alleen gaan als m'n man thuis is en dan heb ik er niet altijd zin in :P laatste keer dat ik in bad geweest ben toen m'n man er niet was was het met heel veel puffen kreunen steunen en ik denk ook wel vloeken dat ik uiteindelijk op heb kunnen staan :o kan mezelf niet goed ergens aan afzetten..

Oh ja en voor iedereen die er klaar mee is (en die de 37 weken voorbij is natuurlijk) hoop voor jullie allemaal dat jullie snel mogen bevallen!
(Hier is het nog goed uit te houden en verwacht haar ook nog niet binnenkort eigenlijk)
pi_129919108
Lief zijn jullie allemaal!! O+ :*

Zonde van je weekeind GotC! :o Heb je wat anders gegeten dan Jur?

Hillie, je kan van die tijdelijke beugels die vacuüm aan de muur zitten kopen hè... Zijn niet zo heel duur en misschien kan je dan ook zelf uit bad komen.
pi_129919500
Gelukkig Hilz en goed dat je wel aan de bel hebt getrokken. Kon Olli je geruststellen op beeld. :*

16 augustus valt me nu trouwens pas op. 8)7 *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_129919750
Hilz, fijn dat er niets was! Beetje gevoelloos is ook niet erg, ik ben echt bont en blauw van binnen ;). Maar je zorgen maken is ook niet tof :*.
pi_129920214
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:44 schreef zandsculptuur het volgende:
Haha Wizzy, herkenbaar, ik zat ook net aan een lekker bad te denken :9 O+

Heb trouwens nog een vraag... weet iemand of je ook in een kraamhotel kunt bevallen als je er niet dichtbij woont? Ik ga het tzt wel allemaal met de VK bespreken enzo, maar ben alvast een beetje aan het nadenken over wat wel en wat niet en als dit bij voorbaat al geen optie is, hoef ik daar ook niet over na te denken ;).
Het hangt er vanaf of je verloskundige er mee samen werkt.
Hier is er voor alle dorpen 1 praktijk en ze werken toevallig samen met kraamhotel. Is voor ons rond de 20 minuten rijden.. of we kunnen naar een ander ziekenhuis. Allemaal een goed eind rijden.
pi_129927016
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 21:26 schreef Cwen het volgende:
Moet je nu meteen Hilz? Zet 'm op, d'r is vast niks aan de hand!

Hey Wup, stel nou dat ik dat ook heb ergens de komende weken, mag ik daarna nog wel thuis bevallen? Of moet je dan naar de gyn enzo?
Als alles ok blijkt, zoals bij Hilz, blijft het bij een consult en ga je gewoon weer terug naar de verloskundige :)

dochter besloot dat half zeven een mooie wakkerwordttijd is op zondagochtend ;(
pi_129927234
Eerder nog geen tijd gehad om te posten, maar onze zoon T.i.j.n. is geboren!
Gisterochtend om 00:28, 3800 gram, doet het supergoed en hij is echt zoooo leuk en lief O+ !
Later meer info hoor, maar nu alvast even snelle update *O*
pi_129927235
Wat fijn hilzillah dat je Olli hebt zien bewegen! Vervelend dat je het zelf niet goed voelt.

Hier een betere nacht gehad. Geen overgeven meer en lekker geslapen. Straks snel even alles inpakken, want we gaan vandaag naar Slagharen met onze meisjes!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_129927240
Wow... Denk dat het van de spannende avond komt, maar de nacht was droomtechnisch nog veel spannender! Ik woonde met alle fok! mods in een groot huis, kantoor iets, veel ruzie onderling en uiteindelijk lichamelijk geweld enzo. En ik liet mijn katten buiten zonder bandje over de daken lopen. Iemand had de lok snoepjes verstopt zodat die zwarte niet meer terug wilde komen.

En dat in slechts 4 uur slaap!!

Dus dat. Goedemorgen bollies O+
pi_129927243
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 07:44 schreef Suusz het volgende:
Gisterochtend om 00:28, 3800 gram, doet het supergoed en hij is echt zoooo leuk en lief O+ !
gefeliciteerd!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_129927249
Suusz, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! *G* *G* *G*
pi_129927250
quote:
Jaaaaaa daar is Suusz! Gefeliciteerd met jullie jommetje! O+ O+
pi_129927255
quote:
Oh, had ik hier overheen gelezen. Gefeliciteerd! :-)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_129927256
Fijne dag vandaag Flower! :) Het beloofd aardig weet te worden :)
pi_129927290
Suusz gefeliciteerd met jullie jongetje! *O*
pi_129927294
Gefeliciteerd Suusz!! Geniet van elkaar en ik ben benieuwd naar je verhaal, later! *O*
pi_129927338
Suusz van harte gefeliciteerd!! Geniet maar lekker van jullie manneke!

Hier is vanmorgen m'n man wakker geworden met wat voelt als een verrekte spier in z'n nek. Kan zich amper bewegen (souveniertje van een auto ongeluk een jaar of 7 geleden..) dus die kan zich met een beetje pech een paar dagen niet/amper bewegen :{
Hoop niet dat ik in die tijd ga bevallen dus..
Misschien dat ik um straks mee sleur naar de huisarts, dat die iets voor kan schrijven (aangezien ie al niet tegen ibuprofen kan en paracetamol niet veel doet) maar we gaan het zien waar het schip strand :P

Bij mij is alles nog rustig iig dus dat komt in deze goed uit :D
pi_129927359
Fijn Hilz, dat Olli gewoon beweegt :D, de kleine stiekemerd! O+

Ohnee Hillie! Zul je net zien.. :{ Hopelijk schiet het snel weer terug.

Veel plezier Flowerbox!
  zondag 11 augustus 2013 @ 08:12:59 #90
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_129927368
Suusz van harte gefeliciteerd! *O* Mooie naam en mooi gewicht ook! O+

Fijne kraamtijd!
A grand adventure has begun.
  zondag 11 augustus 2013 @ 08:17:41 #91
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129927395
Sinds! Gefeliciteerd met je verse ventje *G* Mooie naam en ga maar lekker verliefd zijn :*

Hillz, gelukkig dat er niks was! Ik werd vannacht nog paar keer wakker en moest gelijk aan je denken. Maarre, hoe moet je beweging nu bijhouden?

FR, wat een mooie commode! Toffe kleur ook O+

hillie, wat naar voor jullie! Misschien een spierverslapper halen bij de ha?

Hier gaat het wel. Hebben beide iets anders gegeten gelukkig, al werden we wel allebei om 3 uur wakker door maagzuur. Echte liefde is kwaaltjes delen? :D
Verder voelt m'n baarmoeder gekneusd/zeer door de harde buiken. Dus wie weet mignonne :+
Uiteraard heb ik gisteren nog in bad gelegen en volgens mijn strakke ochtendplanning mag ik zo nog 2 uur walvis spotten :D
  zondag 11 augustus 2013 @ 08:19:32 #92
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_129927406
Suusz, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_129927423
Suus! Gefeliciteerd met jullie zoon! *O*
♥ J & S
pi_129927443
Gefeliciteerd met T, leuke naam zeg! Geniet ervan O+ Tot snel in het babytopic :W
pi_129927472
Suusz gefeliciteerd met jullie mannetje! nu kun je lekker genieten.

Hillz fijn dat alles goed gaat met ollie.

Hillie wat vervelend voor je man. Hopelijk valt het mee en is het snel weer over.
pi_129927480
Ja goede morgen! Fijn nieuws hier!
Hilz goedgekeurd. En suusz jommetje geboren! *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129927756
Suusz gefeliciteerd met de geboorte van jullie jongetje! *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_129927845
hilzz fijn dat ollie gewoon lekker bewegerig was :)
en dat je ook echt gerustgesteld bent

gotc..gelukkig gaat het al wat beter..wel mooi klote als je je zo voelt terwijl je net een leuk uitje hebet.

Suusz gefeliciteerd!!!! fijne kraamtijd :)
  zondag 11 augustus 2013 @ 09:16:54 #99
381212 Gulara
From the future
pi_129927891
Suusz gefeliciteerd! *O*
pi_129927931
Jaaa Suusz, hij is er! Gefeliciteerd met jullie zoon *O*
  zondag 11 augustus 2013 @ 09:21:00 #101
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129927933
Suusz van harte! Fijn dat het zo goed gaat! En een heel mooie naam, was onze plan B naam. Leuk leuk! Veel geluk samen O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')