Ja gewoon in het wit de rest van de meubeltjes is ook wit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:53 schreef Hilzillah het volgende:
Ik vind hem mooi FR! Ook in die kleur?
mijn vk zegt 5 tot 10 keer per dag. maar 'wat' moet je dan voelen... Echt schopjes of is een wiebeltje voldoende? Ik voel bv wel ineens een bal in mn zij (billen) maar niet de beweging zelf.
En het weinig (minder) voelen is wel iets van de afgelopen 2 dagen. Het is niet helemaal weg ofzo, maar geleidelijk minder aan het worden. Wil ook niet onnodig bezorgd zijn.
Oh wat tof dat wordt zeker mooi.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:47 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd hoe het wordt! Wij gaan ook zelf aan de knutsel, ik heb mijn commode van vroeger hier staan. Die is door de jaren heen voor allerlei dingen gebruikt, hebben vieze stickers op gezeten, in mijn studententijd had ik hem 'leuk' bruin geverfd, maar nu mag hij weer terug naar een nette, witte commode. Moet vanalles nog aan gebeuren, verven, nieuwe scharnieren, nieuwe knopjes, nieuwe (hogere) poten eronder, de lades opnieuw beplakplasticken, maar het gaat vast heel mooi worden
.
Het hangt er vanaf of je verloskundige er mee samen werkt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:44 schreef zandsculptuur het volgende:
Haha Wizzy, herkenbaar, ik zat ook net aan een lekker bad te denken![]()
Heb trouwens nog een vraag... weet iemand of je ook in een kraamhotel kunt bevallen als je er niet dichtbij woont? Ik ga het tzt wel allemaal met de VK bespreken enzo, maar ben alvast een beetje aan het nadenken over wat wel en wat niet en als dit bij voorbaat al geen optie is, hoef ik daar ook niet over na te denken.
Als alles ok blijkt, zoals bij Hilz, blijft het bij een consult en ga je gewoon weer terug naar de verloskundigequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:26 schreef Cwen het volgende:
Moet je nu meteen Hilz? Zet 'm op, d'r is vast niks aan de hand!
Hey Wup, stel nou dat ik dat ook heb ergens de komende weken, mag ik daarna nog wel thuis bevallen? Of moet je dan naar de gyn enzo?
gefeliciteerd!!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 07:44 schreef Suusz het volgende:
Eerder nog geen tijd gehad om te posten, maar onze zoon T.i.j.n. is geboren!
Gisterochtend om 00:28, 3800 gram, doet het supergoed en hij is echt zoooo leuk en lief!
Later meer info hoor, maar nu alvast even snelle update
Jaaaaaa daar is Suusz! Gefeliciteerd met jullie jommetje!quote:Op zondag 11 augustus 2013 07:44 schreef Suusz het volgende:
Gisterochtend om 00:28, 3800 gram, doet het supergoed en hij is echt zoooo leuk en lief!
Oh, had ik hier overheen gelezen. Gefeliciteerd! :-)quote:Op zondag 11 augustus 2013 07:44 schreef Suusz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |