Waauw! nog een tweeling!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:59 schreef Alixia het volgende:
Hallo allemaal.![]()
Ik kom me hier ook melden. Een jaar of 10 geleden ben ik een actieve poster geweest in voornamelijk de Vrolijk Verder reeks. Daarna ben ik vooral blijven lurken, maar nu heb ik een goede reden om hier weer te posten.
Ik ben namelijk drie maanden en vier dagen zwanger van een tweeling!Ik ben op 18 februari 2014 uitgerekend.
Kabeljauw mag wel maar is geen vette vis.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:59 schreef Dot. het volgende:
[..]
Kabeljauw is toch wel goed? Ik heb ooit voedselvergiftiging gehad na het eten van zalm, dus dat hoef ik niet meer. En gerookte makreel vind ik ook lekker, maar dat mag toch ook niet?
Ik heb geen zwangerschapsvitaminen, want ik word overdreven hyper van die alles in een pilletjes, waardoor ik mezelf voorbij loop en instort na een paar dagen, maar misschien toch even visolie halen voor bij mn foliumzuur en vit. D dan....
Ah. Ik ga zo wel even naar de Etos voor pillenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kabeljauw mag wel maar is geen vette vis.
Gotc geniet van je weekendje weg!
Alcia gefeliciteerd
En zou zo'n Angelsounds al werken? Of jezelf zo bezig houden dat je geen tijd hebt om je druk te maken?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:26 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dat is ook zo Sull, na een echo ben ik even 3 dagen gerust en dan begint het feest weer van voor af aan. Al ging het best aardig tot dat verrekte bloedverlies van afgelopen woensdag en donderdag.
Kibbeling is niet zo heel gezondquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:43 schreef Dot. het volgende:
[..]
Vers gesneden? Maar gelukkighet leek me ook al zo lastig idd
![]()
Nu nog uitvogelen hoe het zit met vis, want dat eten we amper en is toch wel erg goed. Of gewoon elk weekend een bakje kibbeling halen?
Zeep is tegen kramp ja, bij rusteloze benen schijnt extra calcium te helpen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Was er ook niet iets met een zeep bij rusteloze benen? of is dat tegen kramp?
Leuk, welkom! Van harte!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:59 schreef Alixia het volgende:
Hallo allemaal.![]()
Ik kom me hier ook melden. Een jaar of 10 geleden ben ik een actieve poster geweest in voornamelijk de Vrolijk Verder reeks. Daarna ben ik vooral blijven lurken, maar nu heb ik een goede reden om hier weer te posten.
Ik ben namelijk drie maanden en vier dagen zwanger van een tweeling!Ik ben op 18 februari 2014 uitgerekend.
Herkenbaar, een echo geeft ook maar heel kort een 'opluchting' he... ik heb nu een Angelsounds en luister elke 1 á 2 dagen heel kort even. Kan de baby altijd meteen vinden, en dan even 10 seconden hartje luisteren. Moet zeggen dat het me best heel erg helpt...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:26 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dat is ook zo Sull, na een echo ben ik even 3 dagen gerust en dan begint het feest weer van voor af aan. Al ging het best aardig tot dat verrekte bloedverlies van afgelopen woensdag en donderdag.
Die heb ik nog liggen van de zwangerschap van L., maar het schijnt niet echt goed te zijn om zo'n ding te gebruiken. Hitte die bij het kindje komt of iets dergelijks. En ik denk eigenlijk dat het uberhaupt pas vanaf een week of 11-12 kan. Mijn voornemen is echter om het ding ditkeer lekker in de doos te laten, juist omdat ik er eigenlijk niet zo mee bezig wil zijn. Maargoed, er is een verschil tussen willen en doen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:31 schreef Dot. het volgende:
[..]
En zou zo'n Angelsounds al werken? Of jezelf zo bezig houden dat je geen tijd hebt om je druk te maken?
Of was dat nou magnesium? Dat spul in banaan? Oh nee, dat was ook tegen kramp. Of iets van ijzer in je bed leggen, tip van mijn omaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:40 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Zeep is tegen kramp ja, bij rusteloze benen schijnt extra calcium te helpen.
^^ datquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:15 schreef Sull het volgende:
Alixia gefeliciteerd en welkom!
Hier wordt geen vis gegeten...lust echt niets van dat alles.
Dat dus, kibbeling is gefrituurd enzo. Prima als snack, maar ik vind het geen aanrader om het als vaste onderdeel te maken om aan je 2 x vis per week te komen aan de andere kant, als je verder heel gewoon normaal eet en de schijf van vijf een beetje in acht neemt dan krijg je echt niets van een keer per week kibbeling. Vergeet de remoulade nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:35 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Kibbeling is niet zo heel gezond.
Je kunt gewoon naar de visboer gaan, en daar kan je bijna alles eten.
Als het dezelfde dag nog gevangen is, is er geen enkel probleem.
Ben zelf gek op Hollandse Nieuwemaar ook dagverse sushi, no problemo!
(Al eet ik nu geen tonijn, en matig ik het ook een beetje met zalm).
Bij de visboer zelf kan je het wel navragen, die weten het precies (en het is aan jou of je de beste man op zijn/haar blauwe/bruine ogen durft te vertrouwen).
zolang je ze niet rauw naar binnen slobbert is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:56 schreef zandsculptuur het volgende:
Mignonne, dan heb ik het helemaal goed begrepenHoe zit het met kreeft, garnalen, mosselen en oesters? Die eet ik gewoon helemaal niet nu, maar zit er iets tussen wat misschien wel mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |