abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 17:42:05 #203
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129871379
Moeten we natuurlijk niet te snel met dit topic! :P
2 beebs op een dag is al leuk natuurlijk!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 17:42:33 #204
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129871390
Suus, puf en pers ze!
pi_129871427
Suusz succes! Spannend hoor! :)

En Momo een eerste aankoop! Dat maakt het toch weer wat echter hè! O+
pi_129871429
Overigens had ik vandaag een hele fijne dag. Ik ben in Andere Stad gaan lunchen bij een vriendin en kreeg een hele reistas vol kleertjes en ander babyspul mee. Vervolgens koffie met een andere vriendin en daarvoor heel Andere Stad doorgecrosst op de ov-fiets en toen voelde ik me heel gelukkig dat ik het strak had georganiseerd, maar toch overal op tijd aankwam en ik dus heel ontspannen was. Geen stress over bussen (die daar heel slecht geregeld zijn) en morgen geen extreme last van het schaambot van het teveel wandelen. Jeej voor mij! *O*

Niet heel erg zwangerschap gerelateerd, maar wil het toch nog even delen O+
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 17:56:13 #207
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129871741
Suusz! Zet hem op! :% :%

Limone! *O*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_129871935
Limone dat klinkt als een heel fijne dag. :)
pi_129872018
Suusz, wat vet! You go girl!

Kunnen we er net als de streepjesregen, ook een babyregen van maken?

Hilz, gefeliciteerd!

Limone, klinkt goed!

[ Bericht 40% gewijzigd door Cwen op 09-08-2013 18:14:16 ]
Home is where the O+ is...
pi_129872217
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 17:15 schreef Hilzillah het volgende:

Vriendje is geslaaahaaaagd! *O*
Yeahhhhh!! *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:50 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Ja! O+
Fijn! Go go Ella, nog minimaal 2 weken blijven waar je bent!

Suusz, jaaa dat gaat de goede kant op! Zet m op! :%

Limone Klinkt als een fijn dagje!

Jippie voor de rolgordijnen van Got!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 18:20:41 #211
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_129872352
Ja Suus, zet 'm op! ^O^ :%

En gratz Hilz! w/
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_129872478
Oh wat spannend hier vandaag! Zet m op suusz! Hopelijk blijft alles volgens t boekje verlopen!

Gotc rolgordijnen!

Hillz groen licht om te baren! Hoera voor man!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129872669
Laiv gefeliciteerd! *O*

Suusz, zet 'm op!
pi_129872757
Limone een super dag! Heb je de spulletjes al gesorteerd? Ik werd daar echt heel erg *O* van :D

RFR lekker vakantie! Gaan jullie nog weg?

De rompertjes zijn wel heel erg O+ mo!!

Rolgordijnen voor GotC! Met of zonder patroontje?

Dank voor vriendjefelicitaties! O+
pi_129872944
Laiv van harte *O* snel gedaan!

Suusz zet m op! :%
pi_129872983
Ja lief he die rompers!? En weer zo klein vergeleken met de shirts voor Sjaak die er ook bij zaten (maar was nogal sloom toen ik bestelde. Dus die shirts zijn 116/122 ipv wat ik dacht 110/116. :|W )
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 18:53:57 #217
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129873142
Oh nog een jompel! Proefdruk van Justin Case is binnen en het is bíjna perfect *O*

Rolgordijnen met sterretjes erop Hillz!
pi_129873595
Vast een beetje op de groei mo :D

Leuk GotC! Ik heb ook sterren (wit groen) op de gordijnen O+
pi_129874689
Laiv, gefeliciteerd!!! Snel gegaan zeg! :Y

Suusz, zet hem op hè!!
pi_129874693
Laiv gefeliciteerd met je meisje!

Suus ook aan het bevallen, zet hem op!
pi_129874818
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 18:39 schreef Hilzillah het volgende:
Limone een super dag! Heb je de spulletjes al gesorteerd? Ik werd daar echt heel erg *O* van :D

Sorteren van babyspul staat voor zondag. Nu ben ik vooral administratie aan het sorteren en een begin aan het maken met het declutten van de zolder :X Maar na zo'n dag is dat zelfs minder dramatisch ;)

Oh wat heerlijk dat het kaartje bijna af is, GotC! Je gaat als een speer!
pi_129874938
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:03 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Heb je ook het jurkje nog gehaald?

Ik haal dadelijk mijn wehkamp bestelling op, met honderdentien badpakken/tankini's in de hoop dat er één tussen zit die me past en fantastisch staat, zodat ik vanaf binnenkort kan gaan meedoen met aanstaande-mama-zwemmen hier in 't durp O+.
:D zo heb ik het ook gedaan. En ik ben geslaagd ;)

Ik heb trouwens een hekel aan overslagrompers. En zodra F kon lachen bleek dat hij het helemaal geweldig vindt als ik iets over zijn hoofd trek O+

Suus, zet hem op!! ^O^
pi_129875418
:% Go Suusz! :%
pi_129875854
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 19:49 schreef Suikertante het volgende:

[..]

:D zo heb ik het ook gedaan. En ik ben geslaagd ;)
Ik ook, heb een super leuk badpak gescoord *O*
Dus vanaf volgende week kan ik met de bijna-mama's mee zwemmen. Zin in O+.
pi_129875957
:% :% :% zet 'm op Suusz :% :% :%
pi_129879417
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 18:39 schreef Hilzillah het volgende:
RFR lekker vakantie! Gaan jullie nog weg?
Neuh, verhuizen kost al genoeg :-). En vriendje heeft een nieuwe baan dus wel hebben welgeteld drie (werk)dagen samen vakantie..

Ik heb trouwens sinds ik zwanger ben veel last van bloedneuzen. Als ik m'n neus snuit, zit ik eerst weer tien minuten met een zakdoek half in een neusgat. Iemand die dit herkent?
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_129879472
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 21:40 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Neuh, verhuizen kost al genoeg :-). En vriendje heeft een nieuwe baan dus wel hebben welgeteld drie (werk)dagen samen vakantie..

Ik heb trouwens sinds ik zwanger ben veel last van bloedneuzen. Als ik m'n neus snuit, zit ik eerst weer tien minuten met een zakdoek half in een neusgat. Iemand die dit herkent?
Ja. Maar meer weet ik er ook niet van.
pi_129879531
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 21:40 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Nee, maar het is wel logisch. Je slijmvliezen worden weker waardoor het sneller kapot gaat en je hebt meer bloed in je lijf waardoor het ook langer bloedt.

Vervelend! Niet meer snuiten dus. Peuteren for the win ;)
Lotte!
Noah!
pi_129880659
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 21:43 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Nee, maar het is wel logisch. Je slijmvliezen worden weker waardoor het sneller kapot gaat en je hebt meer bloed in je lijf waardoor het ook langer bloedt.

Vervelend! Niet meer snuiten dus. Peuteren for the win ;)
Is ook wel logisch eigenlijk.
Dan maar peuteren!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_129881730
Laivenertiekje van harte gefeliciteerd!! Ben wel benieuwd naar de naam en een foto'tje ;)

Suusz succes :%

Hilz gefeliciteerd met je man!

En kleurdoos alweer 35 weken en naar huis!! Hopen dat Ella nog minimaal 2 weekjes binnen blijft!

En overslagrompers heb ik hier ook niet heel veel. Vond het minder gedoe om iets voorzichtig over het hoofdje te doen, dan om baby helemaal op te tillen romper er onderuit, romper er weer op precies de goede plek onder leggen en dan vervolgens weer op te tillen voor het overslagtruitje.. En de ruimte om het over het hoofd te doen is erg ruim dus de romper gaat aan zonder al te veel het hoofd te moeten bewegen enzo.
Maar goed iedereen z'n eigen ding wat ie fijn vind, moet je toch voor je zelf uitvinden..

Hier trouwens alleen een paar lange mouwen rompers voor onder korte mouwen shirts, en korte mouwen/mouwloze rompers voor onder lange mouwen shirts. Was vorige keer voldoende bij m'n augustusbaby, ga ik nu ook weer vanuit en andere gaan de lange mouwen alsnog in twee lagen, is zo wat bijgehaald..
pi_129882215
:% :% :% Zet m op Suusz!! :% :% :%

Hilz gefeliciteerd, wat een goed nieuws! *O*

Hier gaat alles tot nog toe goed. De angst dat het misgaat is toch wel erg groot. Gelukkig ben ik komende maand heel veel aan het werk, het is hoogseizoen hier, en dat geeft veel afleiding :)
pi_129882317
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 23:01 schreef Musique het volgende:
Hier gaat alles tot nog toe goed. De angst dat het misgaat is toch wel erg groot. Gelukkig ben ik komende maand heel veel aan het werk, het is hoogseizoen hier, en dat geeft veel afleiding :)
Heel erg herkenbaar. Ik heb ook nog twee weken lang elke dag een test gedaan :@.
Niet dat het daar beter van wordt, maar dan had ik in elk geval iets.
Wanneer mag je voor een echo?
pi_129882775
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 23:04 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Heel erg herkenbaar. Ik heb ook nog twee weken lang elke dag een test gedaan :@.
Niet dat het daar beter van wordt, maar dan had ik in elk geval iets.
Wanneer mag je voor een echo?
Ik test ook nog bijna dagelijks :@ Vandaag mijn voorlopig laatste test gedaan. Eergisteren heb ik bloed laten prikken bij het lab om te kijken wat mijn HCG was, ik had 1003 bij 4+6. Aan de lage kant maar wel netjes binnen de kaders (vandaar ook de lichte streepjes).

Vandaag (5+1) had dat verdubbeld moeten zijn, en ik las dat de CB testen 3+ aangeven bij een HCG vanaf 2000. Dus ik was heel blij toen er 3+ op de test kwam te staan _O_ Het HCG stijgt dus netjes *O* Ik heb nu met mezelf afgesproken dat ik het wat meer los ga proberen te laten, want ik kan tóch niks doen, behalve mezelf gek maken.

Echo gaat helaas nog steeds te traag in Frankrijk. Ik kan pas tussen 10 en 20 september terecht in Dijon (10-11 weken). Nu hebben we het weekend van 24 augustus een familiefeest in Nederland, dus we hebben besloten dat we het weer zoals de vorige keer gaan doen. Maandag de 26e gaan we naar een pretechobureau, ná het familiefeest en vóór we terugrijden naar Frankrijk. Hopelijk krijgen we dan beter nieuws als de vorige keer :N Ik ben dan 7,5 week dus er zal een hartje te zien moeten zijn.
pi_129883726
Spannen Musique. Ik kan me voorstellen dat je het griezelig vind! Bestaat er in Frankrijk niet zo iets als een pretecho? Is toch stom als je zo lang moet wachten! In ieder geval gaat je HCG goed!! *O*
pi_129891435
Suusz, hoe gaat het daar, ondertussen al aan het genieten van de kleine? Alles goed gegaan?

Laiv, gewoon alweer een dagje mama (bijna), gaat alles goed?

Musique vervelend dat je moet wachten op een echo. Die onzekerheid is killing. Wel fijn dat je HCG keurig binnen de marges was.

RFR ik had ook wat meer bloedneuzen in het begin, maar mijn bloeddruk was toen ook heel laag, misschien had dat er ook wat mee te maken. En voorzichtig zijn met snuiten idd.

Zand, gaat ook lekker walvissen in het zwembad

Limone gaat morgen lekker kleertes uitzoeken O+

GotC heeft rolgordijnen met sterren leuk hoor! Is bij ons ook thema van het kamertje (sterren), maar de rolgordijntjes hingen er al en zijn vrij neutraal en zonder motiefje.

Hilz, gefeliciteerd met ML! *O* Ben je er nu klaar voor?

Wij zijn gisteravond nog even lekker wezen eten bij het pannenkoekenhuis. Lekker even wat afleiding en het was niet mega druk en we zaten in een mooi rustig hoekje. Gisteren de hele dag veel harde buiken, maar nog niet echt regelmaat. De pijnlijke plek in mijn buik blijft en wordt wel erg vervelend ondertussen, ben nu dus ook maar mijn bedje uitgekropen, omdat ik geen houding meer kon vinden.
pi_129891566
Je weet wat ze zeggen he Sull, over pannenkoeken... ;)
Lotte!
Noah!
pi_129891726
Musique een hcg van 1000 is bij 4+6 niet laag hoor. Ik had bij 4+3 ditkeer 646 met de tweeling en bij onze dochter 350 ook bij 4+3. Uitgaande van elke 48-72 uur verdubbelen zou mijn waarde bij de zwangerschap van L. ook rond de 1000 zitten bij 4+6. De doktoren waren toen echt dik tevreden met de waarde hoor, dus maak je niet teveel zorgen, al weet ik dat dat heel moeilijk is. :*

Suusz hopelijk ben je al een paar uur heerlijk aan het babyknuffelen!
pi_129891948
Wat moet dat ontzettend spannend voor je zijn Musique, succes met wachten :*

Nikki hoe is het met jou?

Ben benieuwd hoe het met Suusz gaat!

Hier weer wisseldag, 25 weken vandaag. En Bubs dan 33! :D
pi_129892030
Mabawa 25 weken, ik vond dat een mooie mijlpaal destijds.

Met mij gaat het goed. Geen bloedverlies meer gehad, dus dat is fijn. Misschien was het achteraf toch wel een wondje dat nog wat nagebloed heeft. Ik vestig daar maar even mijn hoop op. Ik heb wel op vakantie gelijk mijn nagels afgebeten :X bij gebrek aan een nagel knippertje, zodat ik in ieder geval niets extra's kan beschadigen daarbinnen.
pi_129892189
Nou inderdaad maar hopen dat het daarvan was dan.
pi_129892207
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:46 schreef hilliebillie het volgende:

En overslagrompers heb ik hier ook niet heel veel. Vond het minder gedoe om iets voorzichtig over het hoofdje te doen, dan om baby helemaal op te tillen romper er onderuit, romper er weer op precies de goede plek onder leggen en dan vervolgens weer op te tillen voor het overslagtruitje.. En de ruimte om het over het hoofd te doen is erg ruim dus de romper gaat aan zonder al te veel het hoofd te moeten bewegen enzo.
Maar goed iedereen z'n eigen ding wat ie fijn vind, moet je toch voor je zelf uitvinden..

Hier trouwens alleen een paar lange mouwen rompers voor onder korte mouwen shirts, en korte mouwen/mouwloze rompers voor onder lange mouwen shirts. Was vorige keer voldoende bij m'n augustusbaby, ga ik nu ook weer vanuit en andere gaan de lange mouwen alsnog in twee lagen, is zo wat bijgehaald..
Oh ik had een qua lengte en gewicht gemiddelde baby, maar hoofd zat op de +2 lijn. Dat scheelt ook wel. Veel was gewoon te krap voor over zijn hoofd.
Maar goed, is erg persoonljk dus, en zoals ik al schreef was het óns vorige keer erg goed bevallen, en vandaar dat ik wat nieuwe heb gehaald. :Y

Is er verder al baby nieuws!? :%
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129892333
Yay voor mijn doen lekker uitgeslapen. Met maar 1 plas tripje *O*

Mawaba & Bubs wisseldag *O*

Ik heb vd week trouwens ook pannekoeken gegeten.. Helemaal niet bij nagedacht eigenlijk :D
pi_129892443
Pannenkoeken heb ik ook gehad gisteren.. Ook niet bij nagedacht, maar ben dan ook de ananasharten en de bitterlemon vergeten ;)

Wat fijn hilz lekker uitgeslapen

Musique wat spannend! Maar zo lang de waarden stijgen gaat het vast helemaal goed :*

Nikki wat fijn dat het bloeden helemaal gestopt is

En nog een *O* voor 25 weken

En idd de soort rompers zijn heel persoonlijk maar wou ook even mijn ervaring geven ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door hilliebillie op 10-08-2013 09:58:40 ]
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 09:41:02 #244
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129892453
Mogguh allemaal, nog geen suus?

Wat is er met pannenkoeken?
pi_129892505
Pannekoeken zouden een bevalling opwekken. Net als annanasharten en bitterlemmon. En sex :D
pi_129892514
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 09:39 schreef hilliebillie het volgende:
Pannenkoeken heb ik ook gehad gisteren.. Ook niet bij nagedacht, maar ben dan ook de pannenkoekenharten en de bitterlemon vergeten ;)

Wat fijn hilz lekker uitgeslapen

Musique wat spannend! Maar zo lang de waarden stijgen gaat het vast helemaal goed :*

Nikki wat fijn dat het bloeden helemaal gestopt is

En nog een *O* voor 25 weken

En idd de soort rompers zijn heel persoonlijk maar wou ook even mijn ervaring geven ;)
Ananasharten bedoel je, denk ik?!
pi_129892659
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 09:45 schreef Sull het volgende:

[..]

Ananasharten bedoel je, denk ik?!
:@ oeps ja.. :@
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:44:20 #248
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129893321
Hop, hop, LLM's aan de pannenkoeken! :Y) Babyregen!

--

Suuuuuuuuusz!

--

Hier overslagrompers en gewone rompers gekocht. Omdat het kan en ik dan gelijk iets anders kan pakken als het toch niet helemaal werkt zoals ik hoop :P.

---

Hier is vriend ineens heel druk de kamer waar de babykamer komt aan het leeghalen. Het kamertje wordt volgende week maandag (19 aug.) geleverd.

We zouden vandaag op tijd naar het Noorden gaan omdat m'n vader jarig is, maar Eerst! Moest! Dit! O+
pi_129893423
Pannenkoekenharten :')
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129893466
Musique spannend hoor maar je waardes klinken heel erg oke
Skips bijna jullie kamertje.

Ik stond net bij de kinderkledingwinkel hier in het dorp. En ze vroeg is dit ook voor jezelf? Ja zei ik. Hoelang moet je nog dan? nou zo'n 10wk.
Zij: waar is je buik dan?
ik: nou hier onder mijn jas.
Zij: nou dat is ook niks.
Echt zoveel verschillende reacties van wat ben je mega tot waar is je buik?
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:59:25 #251
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129893603
Ah dat bedoelde m'n zusje met dat ze over een aantal weken maar flink wat ananas wilde inslaan, ze had er nu al genoeg van namelijk....hahaha

Zal zeggen dat ze ook aan de pannenkoeken en bitterlemon moet en dat haar vriend nog een paar weken heeft om in vorm te komen....hahaha
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 11:02:03 #252
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129893663
Ben benieuwd hoe het met Suusz gaat! Waarschijnlijk ligt ze nu lekker met d'r verse baby te knuffelen O+

Aw wat heerlijk Skips! Mannen met nesteldrang zijn top _O_

Fr, raar blijft dat he? Verschilt echt per persoonlijke ervaring van elk persoon. Al hoor ik hier alleen maar hoe gigantisch m'n buik is :z

Straks nachtje weg, naar Medemblik! Ik hoop zo heel erg dat het hotel een bad heeft (heb ik zelf niet), dan kan ik een keertje echt walvissen :Y)
pi_129893682
Gooedemorgen dames.
Ik heb gewoon uitgeslapen tot half 11 :D

Nog geen suuzs gemeld zie ik?

Skips fijn dat je vriend dat belangrijk vindt! :)

Hier voornamelijk gewone rompers en 1of 2 overslagrompers. Bij d nooit problemen gehad met normale, dus komt goed :)

Hier krijg ik zelden reacties op mijn buik...alleen een vrouwtje bij de kassa die zelf ook zwanger was die me tijdens die hele warme dagen vroeg ik ik het nog trok...volgens mij de eerste keer dat een vreemde me aansprak op mijn zwanger zijn :) vondt het wel leuk

Leuk gotc, walvis ze :)
pi_129893764
Gotc hopelijk kun je walvissen in bad. veel plezier.
pi_129893947
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 10:50 schreef DJMomo het volgende:
Pannenkoekenharten :')
Ik kan ze maken!! Met mn siliconenhartjespannekoekenvorm!

Of zijn het dan hartjespannenkoeken ipv pannenkoekenhart(jes) :D
pi_129894055
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 11:14 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik kan ze maken!! Met mn siliconenhartjespannekoekenvorm!

Of zijn het dan hartjespannenkoeken ipv pannenkoekenhart(jes) :D
Uit het midden van de pannenkoek dan is het een hartjespannenkoek uit het pannenkoekhart! :D
pi_129894069
Gotc, Walvissen in bad is heerlijk, alleen het dilemma om ermee te stoppen. Net zoals de douche uitzetten vreselijk.

Hier mocht ik bij de groenteboer wel voor in rij. Want de meneer voor mij dacht dat ik ter plekke ging bevallen volgens mij. Was net blij om de deur uit te zijn met een goed doel en het gekeuvel om mij heen.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_129894093
Wederom een uitgeslapen meld! Hopelijk vandaag ergens nieuws van Suusz!

Sull, dat klinkt toch een beetje spannend - en ook wel een beetje bekend, ik heb zo'n plek bij m'n ribben aan de linkerkant.

Gisteravond Sharknado gekeken - ik dacht dat ik de kiddo eruit zou lachen, niet te geloven hoe slecht die film is! :D

Musique, kan me voorstellen dat het megaspannend is! Wel fijn dat ht in NL weer eerst kan, maar ideaal is anders...

Nikki, fijn dat het goed lijkt te gaan allemaal!

GotC, veel plezier!
pi_129894153
Whehe ik da ht juist gister dat ik mijn kind eruit zou schrikken :D the conjuring gekeken. Als je van horror houdt moet je deze echt kijken
pi_129894465
Mogge!

Enorm beroerde nacht gehad. Er zit niets meer in mijn maag. En ook erg rusteloze benen. Vorige keren ook gehad, was ik alweer vergeten hoe vervelend dat was.

Bedankt voor de tips. Ik ga kijken of ik en ander echo bureau kan vinden want mijn moeder kan ook niet mee :-(
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_129894487
Spannend Musique! Maar wel goed nieuws dat je lijf het toch maar weer doet toch?

En veel plezier op vakantie, Gotc! Laatste keer met zn tweeën?

Ik heb een eten vraagje... Vacuum verpakte vis en vlees wordt afgeraden, maar geldt dat ook voor van die surimi sticks? En hoe zit het met vacuum verpakte kaas? Die mogen allebei toch wel gewoon?
pi_129894551
Surimi mag naar mijn weten wel gewoon omdat het gekookt is.
Kaas is ook geen probleem, mits niet 'au lait cru'.
pi_129894591
Surimi's wel, dat is namelijk gekookt, dus m'n vk vindt dat goed (en ik ook ;))
Vacuumkaas? Je bedoelt gewoon zo'n kilo harde Hollandse Jong/Belegen etc? Ja hoor, hoe moeten we anders kaas eten?

Flower, balen van je nacht. Tip van m'n schoonmoeder tegen rusteloze benen: een kurk aan het voeteneind van je bed tussen hoeslaken en matras leggen :D ;).
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 11:43:22 #264
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129894615
Surimi doe ik zelf niet, maar het kan wel volgens mij.

33 weken vandaag het schiet op ;).

Een zere kies hier, dus van de week een ritje naar de tandarts }:|. Verdoving mag niet he -O-
pi_129894619
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 11:41 schreef Cwen het volgende:
Vacuumkaas? Je bedoelt gewoon zo'n kilo harde Hollandse Jong/Belegen etc? Ja hoor, hoe moeten we anders kaas eten?

Flower, balen van je nacht. Tip van m'n schoonmoeder tegen rusteloze benen: een kurk aan het voeteneind van je bed tussen hoeslaken en matras leggen :D ;).
Vers gesneden? Maar gelukkig :) het leek me ook al zo lastig idd :D

Nu nog uitvogelen hoe het zit met vis, want dat eten we amper en is toch wel erg goed. Of gewoon elk weekend een bakje kibbeling halen? :9
pi_129894628
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 11:41 schreef Cwen het volgende:

Een kurk? Helpt dat echt? ok, zal ik eens proberen. Bedankt!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_129894653
Was er ook niet iets met een zeep bij rusteloze benen? of is dat tegen kramp?
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 11:46:18 #268
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129894658
Laatste nachtje samen weg idd O+ En dan gaat Yur ook nog eens morgen een HM lopen, dus hij is vanaf half 8 's ochtends al weg :') Romantisch +1.

Bubsel, ik hoorde van m'n vk dat verdoving wel mag omdat het zeer plaatselijk en 'ver weg' is. Vervelend, zo'n kies :*
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 11:46:46 #269
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129894666
Kibbeling is erg lekker maar valt niet onder de goede vis ;)
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 11:47:20 #270
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129894677
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 11:43 schreef Dot. het volgende:

[..]

Nu nog uitvogelen hoe het zit met vis, want dat eten we amper en is toch wel erg goed. Of gewoon elk weekend een bakje kibbeling halen? :9
Ik neem gewoon m'n zwangerschapsvitamines met visolie erin :7 Eten het ook weinig..
pi_129894745
Mijn ta zei dat hij verdoving pas na de 12wk deed i.v.m. aanleg van de foetus dan worden de essentiele dingen aangelegd. Klonk wel logisch maar bubs is al over de 12wk.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 11:57:48 #272
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129894874
Oke tnx dat is wel een opluchting :@
pi_129894902
Hallo allemaal. :) :W Ik kom me hier ook melden. Een jaar of 10 geleden ben ik een actieve poster geweest in voornamelijk de Vrolijk Verder reeks. Daarna ben ik vooral blijven lurken, maar nu heb ik een goede reden om hier weer te posten.

Ik ben namelijk drie maanden en vier dagen zwanger van een tweeling! :D Ik ben op 18 februari 2014 uitgerekend.
pi_129894903
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 11:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kibbeling is erg lekker maar valt niet onder de goede vis ;)
Kabeljauw is toch wel goed? Ik heb ooit voedselvergiftiging gehad na het eten van zalm, dus dat hoef ik niet meer. En gerookte makreel vind ik ook lekker, maar dat mag toch ook niet?

Ik heb geen zwangerschapsvitaminen, want ik word overdreven hyper van die alles in een pilletjes, waardoor ik mezelf voorbij loop en instort na een paar dagen, maar misschien toch even visolie halen voor bij mn foliumzuur en vit. D dan....
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 12:02:17 #275
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129894962
Gefeliciteerd en welkom Alixia! *O*

Wat een boel tweelingen worden er begin volgend jaar verwacht :D
pi_129895010
Gefeliciteerd alixa :)

Ow ik dacht dat makreel wel mocht.
Wij eten zelden vis, maar sinds ik zwanger ben eet ik in elk geval vis als we uit eten zijn
pi_129895032
Ow en ik heb net een geboortevlag besteld :D
Zag het hier verderop in de straat en vondt het erg leuk...beter als weer zo'n bord met nijntje erop wat hier (heel lief bedoeld!) door schoonvader voor elk kleinkind wordt gebruikt
pi_129895037
Leuk, nu wil ik kibbeling!!
pi_129895053
Dank je wel GotC en Bla_Bla_Bla. :D

Bij ons in de familie komen er geen tweelingen voor, dus het is helemaal uit het niets gekomen. Mijn zwangerschap is verder natuurlijk tot stand gekomen, dus het is echt een wonder. :D
pi_129895097
Alixia, gefeliciteerd, wat leuk! *O*

Makreel mag wel hoor, zeker gerookt. Alleen dan niet uit zo'n vacuumverpakking, tenzij je 'm zelf nog verhit.
pi_129895132
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 11:59 schreef Alixia het volgende:
Hallo allemaal. :) :W Ik kom me hier ook melden. Een jaar of 10 geleden ben ik een actieve poster geweest in voornamelijk de Vrolijk Verder reeks. Daarna ben ik vooral blijven lurken, maar nu heb ik een goede reden om hier weer te posten.

Ik ben namelijk drie maanden en vier dagen zwanger van een tweeling! :D Ik ben op 18 februari 2014 uitgerekend.
Waauw! nog een tweeling! *O*
Gefeliciteerd *O*
pi_129895186
Dank jullie wel voor dit warme welkom. :) *O*
pi_129895218
Alixia gefeliciteerd en welkom!

Hier wordt geen vis gegeten...lust echt niets van dat alles.
pi_129895244
Alicia welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap! *O*

Gotc geniet van jullie laatste uitje samen, straks zijn jullie altijd gezellig met zijn drietjes. O+

Ik ben mezelf hier best een beetje compleet gek aan het maken met alles wat er mis kan zijn. :@ :( Gossie wat ben ik een onzeker typje geworden en dat is echt niets voor mij. Zelfs mijn man zei dat hij me helemaal niet leuk vind zoals ik nu ben, hij houdt niet van onzekere types. Ik snap hem wel, want ik ben normaal gesproken altijd de zekere van ons twee, hij is juist de zenuwachtige en emotionele. Daarom vullen we elkaar normaal gesproken goed aan, maar nu moet hij mij dus de hele tijd geruststellen en dat is hij echt niet gewend. Ik hoop echt dat deze onzekere periode snel voorbij gaat, want ik trek het op dit moment gewoon niet zo goed allemaal. Ik zou echt het liefst gewoon ergens bij een particulier echobureau langsgaan voor een echo. /einde klaagpost
pi_129895312
Nikki, ik kan me je onzekerheid hoed voorstellen, maar een goede echo is ook maar een tijdelijke bevestiging. Probeer vertrouwen te hebben in je lichaam. Sterkte meid! :*
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 12:22:18 #286
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129895337
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 11:59 schreef Dot. het volgende:

[..]

Kabeljauw is toch wel goed? Ik heb ooit voedselvergiftiging gehad na het eten van zalm, dus dat hoef ik niet meer. En gerookte makreel vind ik ook lekker, maar dat mag toch ook niet?

Ik heb geen zwangerschapsvitaminen, want ik word overdreven hyper van die alles in een pilletjes, waardoor ik mezelf voorbij loop en instort na een paar dagen, maar misschien toch even visolie halen voor bij mn foliumzuur en vit. D dan....
Kabeljauw mag wel maar is geen vette vis.

Gotc geniet van je weekendje weg!

Alcia gefeliciteerd *O*
pi_129895372
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 12:22 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Kabeljauw mag wel maar is geen vette vis.

Gotc geniet van je weekendje weg!

Alcia gefeliciteerd *O*
Ah. Ik ga zo wel even naar de Etos voor pillen :)

Gefeliciteerd Alixia!
pi_129895400
Dat is ook zo Sull, na een echo ben ik even 3 dagen gerust en dan begint het feest weer van voor af aan. Al ging het best aardig tot dat verrekte bloedverlies van afgelopen woensdag en donderdag.
pi_129895517
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 12:26 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dat is ook zo Sull, na een echo ben ik even 3 dagen gerust en dan begint het feest weer van voor af aan. Al ging het best aardig tot dat verrekte bloedverlies van afgelopen woensdag en donderdag.
En zou zo'n Angelsounds al werken? Of jezelf zo bezig houden dat je geen tijd hebt om je druk te maken?
pi_129895613
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 11:43 schreef Dot. het volgende:

[..]

Kibbeling is niet zo heel gezond ;).

Je kunt gewoon naar de visboer gaan, en daar kan je bijna alles eten.
Als het dezelfde dag nog gevangen is, is er geen enkel probleem.
Ben zelf gek op Hollandse Nieuwe :9 maar ook dagverse sushi, no problemo!
(Al eet ik nu geen tonijn, en matig ik het ook een beetje met zalm).
Bij de visboer zelf kan je het wel navragen, die weten het precies (en het is aan jou of je de beste man op zijn/haar blauwe/bruine ogen durft te vertrouwen ;) ).
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 12:38:28 #291
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129895688
Kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt Nikki, het is zo'n onzekere periode. Laat staan met 2 guppies :*
Ik kan je weinig advies geven helaas..dus knuf! :*
pi_129895729
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 11:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Was er ook niet iets met een zeep bij rusteloze benen? of is dat tegen kramp?
Zeep is tegen kramp ja, bij rusteloze benen schijnt extra calcium te helpen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 11:59 schreef Alixia het volgende:

Leuk, welkom! Van harte! *O*
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 12:26 schreef _NIKKI_ het volgende:
Herkenbaar, een echo geeft ook maar heel kort een 'opluchting' he... ik heb nu een Angelsounds en luister elke 1 á 2 dagen heel kort even. Kan de baby altijd meteen vinden, en dan even 10 seconden hartje luisteren. Moet zeggen dat het me best heel erg helpt...
Het is ook een stomme, onzekere periode, wat dat betreft :*
pi_129895766
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 12:31 schreef Dot. het volgende:

[..]

En zou zo'n Angelsounds al werken? Of jezelf zo bezig houden dat je geen tijd hebt om je druk te maken?
Die heb ik nog liggen van de zwangerschap van L., maar het schijnt niet echt goed te zijn om zo'n ding te gebruiken. Hitte die bij het kindje komt of iets dergelijks. En ik denk eigenlijk dat het uberhaupt pas vanaf een week of 11-12 kan. Mijn voornemen is echter om het ding ditkeer lekker in de doos te laten, juist omdat ik er eigenlijk niet zo mee bezig wil zijn. Maargoed, er is een verschil tussen willen en doen. ;)
pi_129895887
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 12:40 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Zeep is tegen kramp ja, bij rusteloze benen schijnt extra calcium te helpen.
Of was dat nou magnesium? Dat spul in banaan? Oh nee, dat was ook tegen kramp. Of iets van ijzer in je bed leggen, tip van mijn oma :D.

Oh, en die kurk, tja... Mijn sm en haar vriendinnen zweren erbij, ik heb het nog niet getest want geen rusteloze benen op dit moment. Maar ik hoor het graag als het werkt ;).

Nikki, vervelend die onzekerheid! Het was toch alleen wat bruin en roze verlies? Dat is in elk geval iets heel anders dan een echt bloedbad... Maar kan me voorstellen dat het je niet lekker zit. Kan denk ik ook verder niets zeggen dat helpt, dus :*
pi_129895924
Is het nu eigenlijk ook zo dat bij een tweeling de kans op een miskraam twee keer zo klein is (want twee zwangerschappen)?
Zo werkt het niet he? -O-
pi_129896016
Ja Cwen het was geen bloedbad. Het was ook echt niet veel gelukkig, maar het haalt toch de onzekere troela in me naar boven. ;)

Zand, ik heb het nog niet durven googelen. ;) als je het logisch bekijkt heb je er in ieder geval nog een over als er eentje afvalt, maar ik weet niet wat de kans is dat het overgebleven vruchtje het dan ook niet redt.
pi_129896040
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 12:15 schreef Sull het volgende:
Alixia gefeliciteerd en welkom!

Hier wordt geen vis gegeten...lust echt niets van dat alles.
^^ dat
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129896138
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 12:35 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Kibbeling is niet zo heel gezond ;).

Je kunt gewoon naar de visboer gaan, en daar kan je bijna alles eten.
Als het dezelfde dag nog gevangen is, is er geen enkel probleem.
Ben zelf gek op Hollandse Nieuwe :9 maar ook dagverse sushi, no problemo!
(Al eet ik nu geen tonijn, en matig ik het ook een beetje met zalm).
Bij de visboer zelf kan je het wel navragen, die weten het precies (en het is aan jou of je de beste man op zijn/haar blauwe/bruine ogen durft te vertrouwen ;) ).
Dat dus, kibbeling is gefrituurd enzo. Prima als snack, maar ik vind het geen aanrader om het als vaste onderdeel te maken om aan je 2 x vis per week te komen aan de andere kant, als je verder heel gewoon normaal eet en de schijf van vijf een beetje in acht neemt dan krijg je echt niets van een keer per week kibbeling. Vergeet de remoulade niet :9

Verse vis, zolang dagvers kun je probleemloos eten. Sushirestaurants met een hoge omloopsnelheid zijn daarom ook geen enkel probleem. Denk aan de shabushabu ketens bijv.

Verpakte gerookte zalm of gerookte makreel enz vermijden, gerookte vis van de visboer kan ook uit een verpakking komen! Let overigens ook op met restjes eten en kant-en-klaar maaltijden/salades.
Roofvis liever niet vanwege het hoge kwik gehalte, dus verse tonijn (denk om je sushi!) en verse makreel laten staan. Tonijn uit blik kan wel prima twee keer per week dus salades en zulks kun je gewoon maken. Vette vis is goed voor jezelf en oa voor de ontwikkeling van de hersenen van de baby. Als je een keer per week vette vis en een keer per week normale vis eet zit je al aan de aanbevolen hoeveelheid visvetjes. Het is niet nodig om daarnaast nog vis-olie capsules en zulks te slikken, een teveel is ook weer niet wenselijk.
:)
pi_129896171
Mignonne, dan heb ik het helemaal goed begrepen ^O^ Hoe zit het met kreeft, garnalen, mosselen en oesters? Die eet ik gewoon helemaal niet nu, maar zit er iets tussen wat misschien wel mag? ;)
pi_129896189
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 12:56 schreef zandsculptuur het volgende:
Mignonne, dan heb ik het helemaal goed begrepen ^O^ Hoe zit het met kreeft, garnalen, mosselen en oesters? Die eet ik gewoon helemaal niet nu, maar zit er iets tussen wat misschien wel mag? ;)
zolang je ze niet rauw naar binnen slobbert is er niets aan de hand.
pi_129896206
oh, dicht dan maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')