SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:29 schreef DJMomo het volgende:
Oh de eerste echte eigen aankoop voor baby is binnenAhhh die zijn leuk! Maar zonder mouwen (ik heb bijna alles met korte/lange mouw ondanks zomerbaby)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Noteert op inmiddels ellenlang lijstje* Mouwloze rompers!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:35 schreef DJMomo het volgende:
Daarom heb ik niet t kleinste maatje gedaan. Dit is prima voor voorjaar/zomer. Ik hield bij Sjaak wel van de mouwloze romper. Niet zo'n gefrot.
Ahha, op die fiets! Wie weet komen ze straks hier ook nog wel van pas, maar dat zien we dan wel weer!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:35 schreef DJMomo het volgende:
Daarom heb ik niet t kleinste maatje gedaan. Dit is prima voor voorjaar/zomer. Ik hield bij Sjaak wel van de mouwloze romper. Niet zo'n gefrot.
Ik weet het gevloek en getier nog goed van manlief over lange mouwrompers en langemouw kleertjes bij klein hummeltje. Was ie en kwartier mee aan het frummelenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:37 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
*Noteert op inmiddels ellenlang lijstje* Mouwloze rompers!
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:29 schreef DJMomo het volgende:
Oh de eerste echte eigen aankoop voor baby is binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu is het echt!
geen mo maar:quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:02 schreef zandsculptuur het volgende:
Mo, waar koop je die overslag rompers eigenlijk? Lijkt me wel zo fijn dat je niks over het hoofdje hoeft te trekken.
Zijn die er ook met lange mouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |