abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129879417
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 18:39 schreef Hilzillah het volgende:
RFR lekker vakantie! Gaan jullie nog weg?
Neuh, verhuizen kost al genoeg :-). En vriendje heeft een nieuwe baan dus wel hebben welgeteld drie (werk)dagen samen vakantie..

Ik heb trouwens sinds ik zwanger ben veel last van bloedneuzen. Als ik m'n neus snuit, zit ik eerst weer tien minuten met een zakdoek half in een neusgat. Iemand die dit herkent?
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_129879472
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 21:40 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Neuh, verhuizen kost al genoeg :-). En vriendje heeft een nieuwe baan dus wel hebben welgeteld drie (werk)dagen samen vakantie..

Ik heb trouwens sinds ik zwanger ben veel last van bloedneuzen. Als ik m'n neus snuit, zit ik eerst weer tien minuten met een zakdoek half in een neusgat. Iemand die dit herkent?
Ja. Maar meer weet ik er ook niet van.
pi_129879531
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 21:40 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Nee, maar het is wel logisch. Je slijmvliezen worden weker waardoor het sneller kapot gaat en je hebt meer bloed in je lijf waardoor het ook langer bloedt.

Vervelend! Niet meer snuiten dus. Peuteren for the win ;)
Lotte!
Noah!
pi_129880659
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 21:43 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Nee, maar het is wel logisch. Je slijmvliezen worden weker waardoor het sneller kapot gaat en je hebt meer bloed in je lijf waardoor het ook langer bloedt.

Vervelend! Niet meer snuiten dus. Peuteren for the win ;)
Is ook wel logisch eigenlijk.
Dan maar peuteren!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_129881730
Laivenertiekje van harte gefeliciteerd!! Ben wel benieuwd naar de naam en een foto'tje ;)

Suusz succes :%

Hilz gefeliciteerd met je man!

En kleurdoos alweer 35 weken en naar huis!! Hopen dat Ella nog minimaal 2 weekjes binnen blijft!

En overslagrompers heb ik hier ook niet heel veel. Vond het minder gedoe om iets voorzichtig over het hoofdje te doen, dan om baby helemaal op te tillen romper er onderuit, romper er weer op precies de goede plek onder leggen en dan vervolgens weer op te tillen voor het overslagtruitje.. En de ruimte om het over het hoofd te doen is erg ruim dus de romper gaat aan zonder al te veel het hoofd te moeten bewegen enzo.
Maar goed iedereen z'n eigen ding wat ie fijn vind, moet je toch voor je zelf uitvinden..

Hier trouwens alleen een paar lange mouwen rompers voor onder korte mouwen shirts, en korte mouwen/mouwloze rompers voor onder lange mouwen shirts. Was vorige keer voldoende bij m'n augustusbaby, ga ik nu ook weer vanuit en andere gaan de lange mouwen alsnog in twee lagen, is zo wat bijgehaald..
pi_129882215
:% :% :% Zet m op Suusz!! :% :% :%

Hilz gefeliciteerd, wat een goed nieuws! *O*

Hier gaat alles tot nog toe goed. De angst dat het misgaat is toch wel erg groot. Gelukkig ben ik komende maand heel veel aan het werk, het is hoogseizoen hier, en dat geeft veel afleiding :)
pi_129882317
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 23:01 schreef Musique het volgende:
Hier gaat alles tot nog toe goed. De angst dat het misgaat is toch wel erg groot. Gelukkig ben ik komende maand heel veel aan het werk, het is hoogseizoen hier, en dat geeft veel afleiding :)
Heel erg herkenbaar. Ik heb ook nog twee weken lang elke dag een test gedaan :@.
Niet dat het daar beter van wordt, maar dan had ik in elk geval iets.
Wanneer mag je voor een echo?
pi_129882775
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 23:04 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Heel erg herkenbaar. Ik heb ook nog twee weken lang elke dag een test gedaan :@.
Niet dat het daar beter van wordt, maar dan had ik in elk geval iets.
Wanneer mag je voor een echo?
Ik test ook nog bijna dagelijks :@ Vandaag mijn voorlopig laatste test gedaan. Eergisteren heb ik bloed laten prikken bij het lab om te kijken wat mijn HCG was, ik had 1003 bij 4+6. Aan de lage kant maar wel netjes binnen de kaders (vandaar ook de lichte streepjes).

Vandaag (5+1) had dat verdubbeld moeten zijn, en ik las dat de CB testen 3+ aangeven bij een HCG vanaf 2000. Dus ik was heel blij toen er 3+ op de test kwam te staan _O_ Het HCG stijgt dus netjes *O* Ik heb nu met mezelf afgesproken dat ik het wat meer los ga proberen te laten, want ik kan tóch niks doen, behalve mezelf gek maken.

Echo gaat helaas nog steeds te traag in Frankrijk. Ik kan pas tussen 10 en 20 september terecht in Dijon (10-11 weken). Nu hebben we het weekend van 24 augustus een familiefeest in Nederland, dus we hebben besloten dat we het weer zoals de vorige keer gaan doen. Maandag de 26e gaan we naar een pretechobureau, ná het familiefeest en vóór we terugrijden naar Frankrijk. Hopelijk krijgen we dan beter nieuws als de vorige keer :N Ik ben dan 7,5 week dus er zal een hartje te zien moeten zijn.
pi_129883726
Spannen Musique. Ik kan me voorstellen dat je het griezelig vind! Bestaat er in Frankrijk niet zo iets als een pretecho? Is toch stom als je zo lang moet wachten! In ieder geval gaat je HCG goed!! *O*
pi_129891435
Suusz, hoe gaat het daar, ondertussen al aan het genieten van de kleine? Alles goed gegaan?

Laiv, gewoon alweer een dagje mama (bijna), gaat alles goed?

Musique vervelend dat je moet wachten op een echo. Die onzekerheid is killing. Wel fijn dat je HCG keurig binnen de marges was.

RFR ik had ook wat meer bloedneuzen in het begin, maar mijn bloeddruk was toen ook heel laag, misschien had dat er ook wat mee te maken. En voorzichtig zijn met snuiten idd.

Zand, gaat ook lekker walvissen in het zwembad

Limone gaat morgen lekker kleertes uitzoeken O+

GotC heeft rolgordijnen met sterren leuk hoor! Is bij ons ook thema van het kamertje (sterren), maar de rolgordijntjes hingen er al en zijn vrij neutraal en zonder motiefje.

Hilz, gefeliciteerd met ML! *O* Ben je er nu klaar voor?

Wij zijn gisteravond nog even lekker wezen eten bij het pannenkoekenhuis. Lekker even wat afleiding en het was niet mega druk en we zaten in een mooi rustig hoekje. Gisteren de hele dag veel harde buiken, maar nog niet echt regelmaat. De pijnlijke plek in mijn buik blijft en wordt wel erg vervelend ondertussen, ben nu dus ook maar mijn bedje uitgekropen, omdat ik geen houding meer kon vinden.
pi_129891566
Je weet wat ze zeggen he Sull, over pannenkoeken... ;)
Lotte!
Noah!
pi_129891726
Musique een hcg van 1000 is bij 4+6 niet laag hoor. Ik had bij 4+3 ditkeer 646 met de tweeling en bij onze dochter 350 ook bij 4+3. Uitgaande van elke 48-72 uur verdubbelen zou mijn waarde bij de zwangerschap van L. ook rond de 1000 zitten bij 4+6. De doktoren waren toen echt dik tevreden met de waarde hoor, dus maak je niet teveel zorgen, al weet ik dat dat heel moeilijk is. :*

Suusz hopelijk ben je al een paar uur heerlijk aan het babyknuffelen!
pi_129891948
Wat moet dat ontzettend spannend voor je zijn Musique, succes met wachten :*

Nikki hoe is het met jou?

Ben benieuwd hoe het met Suusz gaat!

Hier weer wisseldag, 25 weken vandaag. En Bubs dan 33! :D
pi_129892030
Mabawa 25 weken, ik vond dat een mooie mijlpaal destijds.

Met mij gaat het goed. Geen bloedverlies meer gehad, dus dat is fijn. Misschien was het achteraf toch wel een wondje dat nog wat nagebloed heeft. Ik vestig daar maar even mijn hoop op. Ik heb wel op vakantie gelijk mijn nagels afgebeten :X bij gebrek aan een nagel knippertje, zodat ik in ieder geval niets extra's kan beschadigen daarbinnen.
pi_129892189
Nou inderdaad maar hopen dat het daarvan was dan.
pi_129892207
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:46 schreef hilliebillie het volgende:

En overslagrompers heb ik hier ook niet heel veel. Vond het minder gedoe om iets voorzichtig over het hoofdje te doen, dan om baby helemaal op te tillen romper er onderuit, romper er weer op precies de goede plek onder leggen en dan vervolgens weer op te tillen voor het overslagtruitje.. En de ruimte om het over het hoofd te doen is erg ruim dus de romper gaat aan zonder al te veel het hoofd te moeten bewegen enzo.
Maar goed iedereen z'n eigen ding wat ie fijn vind, moet je toch voor je zelf uitvinden..

Hier trouwens alleen een paar lange mouwen rompers voor onder korte mouwen shirts, en korte mouwen/mouwloze rompers voor onder lange mouwen shirts. Was vorige keer voldoende bij m'n augustusbaby, ga ik nu ook weer vanuit en andere gaan de lange mouwen alsnog in twee lagen, is zo wat bijgehaald..
Oh ik had een qua lengte en gewicht gemiddelde baby, maar hoofd zat op de +2 lijn. Dat scheelt ook wel. Veel was gewoon te krap voor over zijn hoofd.
Maar goed, is erg persoonljk dus, en zoals ik al schreef was het óns vorige keer erg goed bevallen, en vandaar dat ik wat nieuwe heb gehaald. :Y

Is er verder al baby nieuws!? :%
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129892333
Yay voor mijn doen lekker uitgeslapen. Met maar 1 plas tripje *O*

Mawaba & Bubs wisseldag *O*

Ik heb vd week trouwens ook pannekoeken gegeten.. Helemaal niet bij nagedacht eigenlijk :D
pi_129892443
Pannenkoeken heb ik ook gehad gisteren.. Ook niet bij nagedacht, maar ben dan ook de ananasharten en de bitterlemon vergeten ;)

Wat fijn hilz lekker uitgeslapen

Musique wat spannend! Maar zo lang de waarden stijgen gaat het vast helemaal goed :*

Nikki wat fijn dat het bloeden helemaal gestopt is

En nog een *O* voor 25 weken

En idd de soort rompers zijn heel persoonlijk maar wou ook even mijn ervaring geven ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door hilliebillie op 10-08-2013 09:58:40 ]
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 09:41:02 #244
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129892453
Mogguh allemaal, nog geen suus?

Wat is er met pannenkoeken?
pi_129892505
Pannekoeken zouden een bevalling opwekken. Net als annanasharten en bitterlemmon. En sex :D
pi_129892514
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 09:39 schreef hilliebillie het volgende:
Pannenkoeken heb ik ook gehad gisteren.. Ook niet bij nagedacht, maar ben dan ook de pannenkoekenharten en de bitterlemon vergeten ;)

Wat fijn hilz lekker uitgeslapen

Musique wat spannend! Maar zo lang de waarden stijgen gaat het vast helemaal goed :*

Nikki wat fijn dat het bloeden helemaal gestopt is

En nog een *O* voor 25 weken

En idd de soort rompers zijn heel persoonlijk maar wou ook even mijn ervaring geven ;)
Ananasharten bedoel je, denk ik?!
pi_129892659
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 09:45 schreef Sull het volgende:

[..]

Ananasharten bedoel je, denk ik?!
:@ oeps ja.. :@
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:44:20 #248
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129893321
Hop, hop, LLM's aan de pannenkoeken! :Y) Babyregen!

--

Suuuuuuuuusz!

--

Hier overslagrompers en gewone rompers gekocht. Omdat het kan en ik dan gelijk iets anders kan pakken als het toch niet helemaal werkt zoals ik hoop :P.

---

Hier is vriend ineens heel druk de kamer waar de babykamer komt aan het leeghalen. Het kamertje wordt volgende week maandag (19 aug.) geleverd.

We zouden vandaag op tijd naar het Noorden gaan omdat m'n vader jarig is, maar Eerst! Moest! Dit! O+
pi_129893423
Pannenkoekenharten :')
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129893466
Musique spannend hoor maar je waardes klinken heel erg oke
Skips bijna jullie kamertje.

Ik stond net bij de kinderkledingwinkel hier in het dorp. En ze vroeg is dit ook voor jezelf? Ja zei ik. Hoelang moet je nog dan? nou zo'n 10wk.
Zij: waar is je buik dan?
ik: nou hier onder mijn jas.
Zij: nou dat is ook niks.
Echt zoveel verschillende reacties van wat ben je mega tot waar is je buik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')