Neuh, verhuizen kost al genoeg :-). En vriendje heeft een nieuwe baan dus wel hebben welgeteld drie (werk)dagen samen vakantie..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:39 schreef Hilzillah het volgende:
RFR lekker vakantie! Gaan jullie nog weg?
Ja. Maar meer weet ik er ook niet van.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:40 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Neuh, verhuizen kost al genoeg :-). En vriendje heeft een nieuwe baan dus wel hebben welgeteld drie (werk)dagen samen vakantie..
Ik heb trouwens sinds ik zwanger ben veel last van bloedneuzen. Als ik m'n neus snuit, zit ik eerst weer tien minuten met een zakdoek half in een neusgat. Iemand die dit herkent?
Nee, maar het is wel logisch. Je slijmvliezen worden weker waardoor het sneller kapot gaat en je hebt meer bloed in je lijf waardoor het ook langer bloedt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:40 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Neuh, verhuizen kost al genoeg :-). En vriendje heeft een nieuwe baan dus wel hebben welgeteld drie (werk)dagen samen vakantie..
Ik heb trouwens sinds ik zwanger ben veel last van bloedneuzen. Als ik m'n neus snuit, zit ik eerst weer tien minuten met een zakdoek half in een neusgat. Iemand die dit herkent?
Is ook wel logisch eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:43 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel logisch. Je slijmvliezen worden weker waardoor het sneller kapot gaat en je hebt meer bloed in je lijf waardoor het ook langer bloedt.
Vervelend! Niet meer snuiten dus. Peuteren for the win
Heel erg herkenbaar. Ik heb ook nog twee weken lang elke dag een test gedaanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:01 schreef Musique het volgende:
Hier gaat alles tot nog toe goed. De angst dat het misgaat is toch wel erg groot. Gelukkig ben ik komende maand heel veel aan het werk, het is hoogseizoen hier, en dat geeft veel afleiding
Ik test ook nog bijna dagelijksquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:04 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Heel erg herkenbaar. Ik heb ook nog twee weken lang elke dag een test gedaan.
Niet dat het daar beter van wordt, maar dan had ik in elk geval iets.
Wanneer mag je voor een echo?
Oh ik had een qua lengte en gewicht gemiddelde baby, maar hoofd zat op de +2 lijn. Dat scheelt ook wel. Veel was gewoon te krap voor over zijn hoofd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:46 schreef hilliebillie het volgende:
En overslagrompers heb ik hier ook niet heel veel. Vond het minder gedoe om iets voorzichtig over het hoofdje te doen, dan om baby helemaal op te tillen romper er onderuit, romper er weer op precies de goede plek onder leggen en dan vervolgens weer op te tillen voor het overslagtruitje.. En de ruimte om het over het hoofd te doen is erg ruim dus de romper gaat aan zonder al te veel het hoofd te moeten bewegen enzo.
Maar goed iedereen z'n eigen ding wat ie fijn vind, moet je toch voor je zelf uitvinden..
Hier trouwens alleen een paar lange mouwen rompers voor onder korte mouwen shirts, en korte mouwen/mouwloze rompers voor onder lange mouwen shirts. Was vorige keer voldoende bij m'n augustusbaby, ga ik nu ook weer vanuit en andere gaan de lange mouwen alsnog in twee lagen, is zo wat bijgehaald..
Ananasharten bedoel je, denk ik?!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:39 schreef hilliebillie het volgende:
Pannenkoeken heb ik ook gehad gisteren.. Ook niet bij nagedacht, maar ben dan ook de pannenkoekenharten en de bitterlemon vergeten
Wat fijn hilz lekker uitgeslapen
Musique wat spannend! Maar zo lang de waarden stijgen gaat het vast helemaal goed![]()
Nikki wat fijn dat het bloeden helemaal gestopt is
En nog eenvoor 25 weken
En idd de soort rompers zijn heel persoonlijk maar wou ook even mijn ervaring geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |