Twee weken eerder dan, toch? Ik krijg 'm eind septemberquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:53 schreef DJMomo het volgende:
[..]![]()
Valt mee, paar dagen eerder zand. Omdat ik met precies 20w op vakantie ben tot in de 21e week.
Aubergine jouw craving?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:52 schreef Mabawa. het volgende:
Hahaha heb je moppersmurf thuis zitten Mo?!
Hier heb ik vanavond heerlijk gekookt. Aubergine, want daar had ik oh zo'n trek in. 'Ding' is dat ik 9 vd 10 keer na het eten van aubergine 's nachts wakker word met krampen. Vannacht zal ik het vast vervloeken maar tot nu toe vond ik het de moeite waard!
Die vergelijkingen met fruit/groenten heb ik ook in m'n app, en ik vind ze heel leuk en alles, maar ik denk wel bij elk nieuw fruitje: help, hoe moet dat er ooit uit?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:58 schreef Limone het volgende:
[..]
Aubergine jouw craving?Ik krijg er nu ook wel zin in
![]()
en Nellie is nu zo groot als een aubergine..![]()
Je hebt het al eens geprobeerd?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:01 schreef Limone het volgende:
Nou, voor die aubergine ben ik sinds Seks voor de Buch niet meer zo bang. Dat ging hartstikke makkelijk!
Ja he? Ik word er altijd zo vrolijk van en voor andere mensen (man, zus, vriendinnen), is het zo direct een stuk duidelijkerquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind jouw ticker zo leuk limone.
Hier mid sept.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:58 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Twee weken eerder dan, toch? Ik krijg 'm eind september.
Op z'n turks met knoflookyoghurtquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:58 schreef Limone het volgende:
[..]
Aubergine jouw craving?Ik krijg er nu ook wel zin in
![]()
en Nellie is nu zo groot als een aubergine..![]()
Huuu, die scene krijg ik van mijn leven niet meer van mijn netvlies gebrand. Ik geloofde het welquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:02 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Je hebt het al eens geprobeerd?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:01 schreef Limone het volgende:
Nou, voor die aubergine ben ik sinds Seks voor de Buch niet meer zo bang. Dat ging hartstikke makkelijk!
Hehehehequote:Op zondag 11 augustus 2013 22:01 schreef Limone het volgende:
Oh heerlijk! Ik krijg 'dat' van courgette, trouwens...quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:04 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Op z'n turks met knoflookyoghurtBeebje hier is zo groot als een courgette volgens de app en dat zat er ook bij
Maar 't blijft bij vandaag, het begint nu al te leven in mijn buik en dan heb ik het niet over baby!![]()
Jammer want dat is ook zo lekker!quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:06 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Ik krijg 'dat' van courgette, trouwens...
Ach met eerst dat kroontje, oh haha!quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:06 schreef Sleehakschoen het volgende:
mijn man stopte met door de vruchten scrollen toen ie bij "ananas" kwam.
Zijn woorden: Eerst dacht ik, och, een ananas is toch niet zo groot? En toen bedacht ik me hoe het zou voelen om die ananas uit te poepen
Ja psies. Dan maar een zware nacht. Sterkte!quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:09 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Jammer want dat is ook zo lekker!
Ik ga maar naar bed. Dit wordt vast een laaaaange nacht. Als ik maar niet over seks met groenten ga dromen![]()
Ik heb die app ook en denk met alles...dat ligt er toch maar net aan hoe groot je ze koopt. Ik ben nu bij de ui ofzo. Maar die zijn er in 100 matenquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:59 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Die vergelijkingen met fruit/groenten heb ik ook in m'n app, en ik vind ze heel leuk en alles, maar ik denk wel bij elk nieuw fruitje: help, hoe moet dat er ooit uit?
Het is een amerikaanse app. Dus groot.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:10 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik heb die app ook en denk met alles...dat ligt er toch maar net aan hoe groot je ze koopt. Ik ben nu bij de ui ofzo. Maar die zijn er in 100 matenWeet ik nog niks
"I'm Expecting" heet de mijnequote:Op zondag 11 augustus 2013 22:10 schreef DJMomo het volgende:
Welke app is dat!
En idd, die aubergine kan ik me ook nog herinneren!
De mijne is nu een 'pea pod'. Whatever that may be.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:10 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik heb die app ook en denk met alles...dat ligt er toch maar net aan hoe groot je ze koopt. Ik ben nu bij de ui ofzo. Maar die zijn er in 100 matenWeet ik nog niks
Zoekt op!quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:11 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
"I'm Expecting" heet de mijne
De app van BabyCenter.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:10 schreef DJMomo het volgende:
Welke app is dat!
En idd, die aubergine kan ik me ook nog herinneren!
Gelukkig wel een "small watermelon"quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja he een watermeloen formaat amerikaansmodel auwa
Zo"n erwtje in zn huisje toch?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:13 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
De mijne is nu een 'pea pod'. Whatever that may be.
Overigens heb ik een aantal verschillende apps (en ik kijk elke week even op babybytes) maar elke site zegt weer wat anders over hoe groot en zwaar 't kind nu is.
Da's een peultjequote:Op zondag 11 augustus 2013 22:13 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
De mijne is nu een 'pea pod'. Whatever that may be.
Overigens heb ik een aantal verschillende apps (en ik kijk elke week even op babybytes) maar elke site zegt weer wat anders over hoe groot en zwaar 't kind nu is.
De mijne moet nu ongeveer 1500 gram zijn. Nah dat gok ik niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:14 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Gelukkig wel een "small watermelon"
Amerikaans peultje?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:15 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar het plaatje erbij lijkt op een soort zoetwatergarnaal
Leuk, die gaat bij mijn rijtje. Heb er nu dan 5quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:11 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
"I'm Expecting" heet de mijne
Nouja, bij de termijnecho leek het echt op de milimeter aan te komen qua CRL, dus ik denk, daar zullen standaards voor zijn. De ene app zegt nu dat mijn kind 6,5cm is, de andere weer 10cm, dus ergens klopt iets niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:14 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Zo"n erwtje in zn huisje toch?
En ieder kind is ook anders, dus dat komt mooi overeen met die sites. De mijnese waren nu 8cm oid?
Dat zou ik ook doen als ik niet zwanger wasquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:16 schreef Dot. het volgende:
[..]
Leuk, die gaat bij mijn rijtje. Heb er nu dan 5![]()
Mijn geniaalste dagnieuwtje uit de apps was dat als je zin krijgt in dingen als klei, krijt en stof je contact op moet nemen met de dokter
Of TLC bellenquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:20 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen als ik niet zwanger was
My strange obsessionquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:23 schreef Dot. het volgende:
[..]
Of TLC bellen![]()
Die zender staat hier echt niet al heel de avond hoor op
Nee joh!quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:24 schreef Dot. het volgende:
Ik een framboos, en morgen een kers. Is een kers niet kleiner dan een framboos?
Ja, morgen of overmorgen. Geen exact idee. Ik heb twee optiesquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:24 schreef DJMomo het volgende:
Oh jij ook morgen wisseldag Shs!
Hier ook TLC, MTDIPASAI FTW!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |