Ja hoor, in het tweede trimester wordt dat weer minder..!quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:02 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
I beg to differmet twee
Ik word met de dag moeierder. Ongehoord. Wordt dat beter?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb echt nu pas door dat ik de verkeerde naam getypt heb. ow mijn arme hersens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door ikke_84 op 11-08-2013 20:53:34 ]
Bij de een wel bij de ander niet. Ben er nooit helemaal vanaf gekomen maar het wordt wel wat beter.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:02 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
I beg to differmet twee
Ik word met de dag moeierder. Ongehoord. Wordt dat beter?
Roomijs tegen misselijkheid? Dat werkt bij mij averechts volgens mijquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:57 schreef zandsculptuur het volgende:
As we speak haalt mijn lief voor mij een ijsje bij de Mac, tegen de misselijkheid.
Volgens mij baseerde ze het vooral op het feit dat er geen aanhangende lichaamsdelen voorbij kwamenquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:10 schreef DJMomo het volgende:
Ach.idd wel vroeg... Kan dat al zo vroeg dan?
Ik had bij Noah altijd een natte warme handdoek over mn buik en daar schurkte hij dan lekker tegenaan. Succes. Neem een lekker boek meequote:Op zondag 11 augustus 2013 21:24 schreef Spewey het volgende:
Oh bad kan ik wel proberen ja, want dit is echt niet leuk meer, dank Linda!
Heel het kind dan toch? waarbij van te voren al het geslacht vast staat hoe het eruit gaan zien enz enzquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:31 schreef Limone het volgende:
Interessante echo Linda. Eerlijk gezegd vind ik het maar engig zo klein en dan 3d. Worden alle echo's in Duitsland in 3d gedaan? Ik zal er maar aan moeten wennen, de echo's van mijn kleinkinderen (inshallah) komen vast uit een 3dprinter
Nee, dit was een hele uitgebreide echo in het ziekenhuis op een speciale afdeling. Normaal bij de gyn (waar je hier standaard loopt, gewoon in een praktijk, dus niet in het zkh) hebben ze een gewoon 2d apparaat. Nu was ook het grootste gedeelte 2d (ze heeft een uur gekeken) maar de plaatjes die ze meegaf liet ze even in 3d zien.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:31 schreef Limone het volgende:
Interessante echo Linda. Eerlijk gezegd vind ik het maar engig zo klein en dan 3d. Worden alle echo's in Duitsland in 3d gedaan? Ik zal er maar aan moeten wennen, de echo's van mijn kleinkinderen (inshallah) komen vast uit een 3dprinter
Ja precies, dat je 'm op de schoorsteenmantel kan zetten! En dat je dan manisch met een liniaal de nub kan opmeten, mocht dat inderdaad nog niet duidelijk zijnquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:34 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Heel het kind dan toch? waarbij van te voren al het geslacht vast staat hoe het eruit gaan zien enz enz
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:37 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja precies, dat je 'm op de schoorsteenmantel kan zetten! En dat je dan manisch met een liniaal de nub kan opmeten, mocht dat inderdaad nog niet duidelijk zijn
Huh?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:38 schreef DJMomo het volgende:
Vent heeft zojuist een nieuwe afspraak in zijn agenda gezet: stomme echo
Hij kijkt er naar uit dus...quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:38 schreef DJMomo het volgende:
Vent heeft zojuist een nieuwe afspraak in zijn agenda gezet: stomme echo
Ah! Vandaar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:36 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nee, dit was een hele uitgebreide echo in het ziekenhuis op een speciale afdeling. Normaal bij de gyn (waar je hier standaard loopt, gewoon in een praktijk, dus niet in het zkh) hebben ze een gewoon 2d apparaat. Nu was ook het grootste gedeelte 2d (ze heeft een uur gekeken) maar de plaatjes die ze meegaf liet ze even in 3d zien.
Pfew. Hihihi.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:48 schreef Spewey het volgende:
![]()
Omg, zo ging het hier ook met de geslachtsbepaling
Het is gewoon een fase. Straks gaat hij bij alles vragen "waarom?" en daarna wil hij alles "selluf doen". Wees blij dat hij met de SEO niet in die laatste fase zitquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:49 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Dat stelde ik voor, maar nee, dat was ook stom.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:51 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Het is gewoon een fase. Straks gaat hij bij alles vragen "waarom?" en daarna wil hij alles "selluf doen". Wees blij dat hij met de SEO niet in die laatste fase zit.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Heeft hij last van zijn hormonen Mo?
Oh kom niet meer bij met jullie hahahahaquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:51 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Het is gewoon een fase. Straks gaat hij bij alles vragen "waarom?" en daarna wil hij alles "selluf doen". Wees blij dat hij met de SEO niet in die laatste fase zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |