ik wilde ook al gaan mja kutweer:Squote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:14 schreef Jahr00n het volgende:
ik wil pompen maar het regent al de hele dag fuckzooi ik voel mezelf krimpen
Pics van je biceps? Ja favo whey smaak?quote:
laatmaar dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Pics van je biceps? Ja favo whey smaak?
Je hebt wel doorzettingsvermogen. Past wel bij Gym Member.quote:
Stats?quote:
je laten tegenhouden door wat waterquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:14 schreef Jahr00n het volgende:
Het moment wanneer je een dm van Fanta krijgt is het moment wanneer je wordt geaccepteerd in de kring.quote:
geef jij geen aids om je kapsel ofso? mijn haar moet fresh blijven vriend no way dat ik met verlept haar ga pompequote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:36 schreef Beach het volgende:
[..]
je laten tegenhouden door wat water
gewoon millimeterenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
geef jij geen aids om je kapsel ofso? mijn haar moet fresh blijven vriend no way dat ik met verlept haar ga pompe
ja wtf. Wist ik dat je dat allemaal moest opgeven.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je hebt wel doorzettingsvermogen. Past wel bij Gym Member.
beter dan een bieberkapselquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vriend dan lijk ik sws een hitman
gewoon millimeterenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
geef jij geen aids om je kapsel ofso? mijn haar moet fresh blijven vriend no way dat ik met verlept haar ga pompe
Wat voor kapsel heb je?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vriend dan lijk ik sws een hitman
Hij lijkt mij zo iemand die een schuine slag haar over z'n voorhoofd heeft.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je hebt wel doorzettingsvermogen. Past wel bij Gym Member.
Nee zon hitler/ss kapsel denk ik, zoals 9/10 nederlandse jongens tegenwoordig op zijn leeftijd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hij lijkt mij zo iemand die een schuine slag haar over z'n voorhoofd heeft.
Grote maten afdeling van de H&Mquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:11 schreef JackieBrown het volgende:
Hej weet iemand waar k dees yogapants kan kope??
[ afbeelding ]
ahahah ik zeg maar niksquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Grote maten afdeling van de H&M
Lekker bekeken worden door de dudes.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:11 schreef JackieBrown het volgende:
Hej weet iemand waar k dees yogapants kan kope??
[ afbeelding ]
Daar draait het leven om toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lekker bekeken worden door de dudes.
Voor mij niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Daar draait het leven om toch?
Daarvoor smijten we met het ijzer om meer pussy te scorenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Alles draait om neuken in het leven. Daar zijn we voor gemaakt.
Jongens wie voelt zich bedreigd?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:32 schreef Mithras82 het volgende:
Met ijzer smijten doe je maar op de athletiek baan. De eerste die ik in MIJN gym met ijzer zie smijten die trap ik meteen kapot jonge....
Van een puppy met een schel blafje schrik je toch ook niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jongens wie voelt zich bedreigd?
Niet allemaal tegelijk!
Ik ben echt nie schattig hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Van een puppy met een schel blafje schrik je toch ook niet.
Dan denk je toch ook: koetjie koetjie![]()
Hoe kom jij toch aan die kkstoere Oost-Duitse mentaliteit?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Van een puppy met een schel blafje schrik je toch ook niet.
Dan denk je toch ook: koetjie koetjie![]()
Pikken jullie dat JBetha.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:22 schreef Nemeosis het volgende:
Laten we nou maar allemaal toegeven dat veel van die 'wijfies' met marokanen/negers gaan om zogenaamd hun imago op te krikken (in onze ogen gaan wij ze juist als minderwaardig zien dus ze maken in feite gewoon een grote fout) Misschien dat 10% het uit echte liefde doet, maar de rest is imago.
Je ziet toch ook bijna geen Hollandse jongens met negerinnen...
KGB verder zeg ik niets.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe kom jij toch aan die kkstoere Oost-Duitse Russische mentaliteit?
Zooooooooo CUTEEEE.quote:
nee ik ga je niet DMenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zooooooooo CUTEEEE.
Deze post is zonder enige vorm van overdrijving. Voor meer vragen kunt u een DM sturen.
Ben benieuwd wie je allemaal een dm heeft gestuurd. Er zullen vast wel een paar zijn die hierop ingegaan zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zooooooooo CUTEEEE.
Deze post is zonder enige vorm van overdrijving. Voor meer vragen kunt u een DM sturen.
hey zetaquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:17 schreef Jahr00n het volgende:
welke josti heeft de plaate uit de op veranderd die oude was veel nicer met zyz
Misschien kun je beter naar uitdekast.com ofzoietsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:17 schreef Jahr00n het volgende:
hahah wanneer stuur je die fanta pics dan app me r+r is r&r bekquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Misschien kun je beter naar uitdekast.com ofzoiets
zyzz heeft een betere lichaam dan jij en pullt meer chicks dan jij je bent gwon kk jaloersquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Misschien kun je beter naar uitdekast.com ofzoiets
hier kan je gwn niets terug tegen zegge, so hard eruit gelultquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zyzz heeft een betere lichaam dan jij en pullt meer chicks dan jij je bent gwon kk jaloers
Jaloers op iemand die op zn 22e tussen 6 planken ligtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zyzz heeft een betere lichaam dan jij en pullt meer chicks dan jij je bent gwon kk jaloers
hij heef teminste geleefd jij zit allen maar 8er je computertjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Jaloers op iemand die op zn 22e tussen 6 planken ligt. Jaloers op iemand die 365 dagen jaar op de fiets zat
Jaloers op iemand die omvalt in een thaise sauna
Jaloers op een WoW-beta on juice
Er zijn personen die stellen dan 365 dagen op de fiets zitten beter is dan erop en eraf stappen, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Jaloers op iemand die op zn 22e tussen 6 planken ligt. Jaloers op iemand die 365 dagen jaar op de fiets zat
Jaloers op iemand die omvalt in een thaise sauna
Jaloers op een WoW-beta on juice
Hij heeft er niet lang van kunnen genietenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hij heef teminste geleefd jij zit allen maar 8er je computertje
Ik stap liever op de scooter. Fietsen laat ik over aan kaasplankje en straatsoldaatquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Er zijn personen die stellen dan 365 dagen op de fiets zitten beter is dan erop en eraf stappen, maar dat terzijde.
Als je lopen had gezegd dan had ik je metafoor begrepen, maar nu je scooter hebt gezegd ben je me kwijt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik stap liever op de scooter. Fietsen laat ik over aan kaasplankje en straatsoldaat
Als t Indo's zijn zijn ze 9/10 kleiner dan jij bentquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik begin halfbloedjes steeds lekkerder te vinden what is happening to me!
heb 2 x eerder een deels indo gehad en die waren grootquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Als t Indo's zijn zijn ze 9/10 kleiner dan jij bent
Down south of up north?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
heb 2 x eerder een deels indo gehad en die waren groot..
Fake lessiequote:
Heidi heeft de facial aesthetics brah. Maar geen booty assthetics.quote:
Jij bent gewoon net zo oerhollands als de klompen die ik aan heb.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:30 schreef seto het volgende:
ik ben indo en 1.96
lekker opvallend als ik bij mijn moeders familie kom
Het klonk nogal suggestief weetjuh.quote:
ja snap ik..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het klonk nogal suggestief weetjuh.
eh?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij bent gewoon net zo oerhollands als de klompen die ik aan heb.
Selective perception.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik begin halfbloedjes steeds lekkerder te vinden what is happening to me!
En wat is je gewicht??quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:30 schreef seto het volgende:
ik ben indo en 1.96
al tijdje niet gewogen maar denk rond de 95 ofzo, nog bezig met cuttenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
En wat is je gewicht??
maar niet 100% indo dan neem ik aan
ik ehh..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:50 schreef seto het volgende:
[..]
al tijdje niet gewogen maar denk rond de 95 ofzo, nog bezig met cutten
indo is per definitie halfbloedje lieverd
ok opgedroogdquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:52 schreef seto het volgende:
dat betekent trouwens niet dat ik super groot ben ofzo hoor
jij en ontwikkeling in 1 zinquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
Nee nee, als je vader indo is en je moeder ook ben je toch gewoon 100% indonesisch of ben ik nu heel onderontwikkeld?
ja, maar mijn vader is nederlandschquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
Nee nee, als je vader indo is en je moeder ook ben je toch gewoon 100% indonesisch of ben ik nu heel onderontwikkeld?
Je baalt dat niet voor seto bent gegaan maar voor Etha?quote:
Freak of naturequote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:30 schreef seto het volgende:
ik ben indo en 1.96
Plaats foto's dan kan je ze binnen hengelen. Je hebt hun aandacht. Bro ga ervoor!quote:
altijd minder dan 100% indo is mix van nederlands-indonesisch maar dt kan ook 75% nl zijn en 25% indonesisch ( seto correct me if im wrong!). Dus een indo/ indonesisch persoon is nooit 100% indonesisch.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
wtf frikandel ik dacht dat wij iets speciaals haddenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Van lex is grapje, hahah.... Ik wil keer wat drinke toch! Gewoon zonder alcohol... beetje whey of melk... Gewoon over sporten praten met je JB.
Dacht jij dat ook al? Ik ben ff in shock nu.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wtf frikandel ik dacht dat wij iets speciaals hadden
I don't snep er a snars van.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
altijd minder dan 100% indo is mix van nederlands-indonesisch maar dt kan ook 75% nl zijn en 25% indonesisch ( seto correct me if im wrong!). Dus een indo/ indonesisch persoon is nooit 100% indonesisch.
Meek det de ket waisquote:
Do you know the way to the plee?quote:
Doe een Hitlergroet dan kom je er vanzelf achterquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:10 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik zie een oude man met zon hipster
Ss kapsel. Zou hij vroeger...:o
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zyzz heefthad een betere lichaam dan jij en pullt meer chicks dan jij je bent gwon kk jaloers
Wrom mot je zijn opmerking nou in een seksuele context plaatsen? Viezerik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:16 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Op het gebied van seksuele ervaring is ze meer ontwikkeld dan jij ws. denkt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Doe een Hitlergroet dan kom je er vanzelf achter
Wat heeft regen te maken met het al dan niet kunnen pompen??quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:14 schreef Jahr00n het volgende:
lol nulty is jellyquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Plaats foto's dan kan je ze binnen hengelen. Je hebt hun aandacht. Bro ga ervoor!
2 mogelijkheden:quote:
Euh... hoe.. wat... ¿quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:16 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Welke josti blijft nog hangen bij een sukkel die zichzelf op zijn 22e om zeep geholpen heeft met een ongezonde levensstijl?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:17 schreef Jahr00n het volgende:
Ik weet ook wel dat ik een old perv ben. Ik ben hier denk ik redelijk wie ik ben (en dat ik misschien vrij uniek hier op Fok).quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:27 schreef McNulty het volgende:
Ik vind het grappig hoe CarbonC zo graag voor de weerloze deernen in deze draad opkomt, maar daarbij onbedoeld als een old perv overkomt.
Zyzz is gewoon de fysieke manifestatie van de wil van elke jonge man om een aantrekkelijk lichaam te hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Welke josti blijft nog hangen bij een sukkel die zichzelf op zijn 22e om zeep geholpen heeft met een ongezonde levensstijl?
Echtin het kwadraat. Mensen die aan de z-sjaak blijven hangen zijn gewoon niet in staat de prachtwijksjonnie-bedrading in hun hoofd te reviseren en zullen dus wel op de onderste trede blijven staan.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Welke josti blijft nog hangen bij een sukkel die zichzelf op zijn 22e om zeep geholpen heeft met een ongezonde levensstijl?
Echtin het kwadraat. Mensen die aan de z-sjaak blijven hangen zijn gewoon niet in staat de prachtwijksjonnie-bedrading in hun hoofd te reviseren en zullen dus wel op de onderste trede blijven staan.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zyzz is gewoon de fysieke manifestatie van de wil van elke jonge man om een aantrekkelijk lichaam te hebben.
Zyzz
vriend jij heb makkelijk praten met je ruim boven modale inkomen en lichaam van een godquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zolang je dat bij F4F doet en niet in een echte gym vind ik het prima.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vriend jij heb makkelijk praten met je ruim boven modale inkomen en lichaam van een god
zyz heb gewn veel mense beinvloed weetje mij ook hij is de rede dat ik ben begonne met traine om lkkre pussy te pullen
Zullen we houden op een generatiekloof.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:32 schreef CarbonC het volgende:
[..]![]()
![]()
Projecteer je eigen doel niet op anderen: niet iedereen heeft als doel een ghetto-slut te scoren.
ga jij maar in een of andere hardcore underground tent traine met alleen smerige manne die anabolen gebruike.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zolang je dat bij F4F doet en niet in een echte gym vind ik het prima.
Even dat ik het goed begrijp: jonge mensen(mannen) zoeken dus een ghetto-slut en oudere mensen(mannen) niet?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zullen we houden op een generatiekloof.
Goede pussy's bij F4F: geloof je het zelf?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ga jij maar in een of andere hardcore underground tent traine met alleen smerige manne die anabolen gebruike.
ik trian gwon lkkr bij een tent waar ook goede pussy komt om te pullen
moet ook wel eens kunnen over 1,5 uur gaat het weer over seks, games en elkaar provocerenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:31 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat is wel een hele serieuze vraag voor het ONZ topic.
Probeer het eens in het BB topic.
je bent nog nooit in een f4f geweest man jij weet niksquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:39 schreef CarbonC het volgende:
Goede pussy's bij F4F: geloof je het zelf?
Arme sloebers bedoel je, anders zouden ze wel ergens anders trainen.
Naar F4F ga je omdat het goedkoop is, niet omdat je er goed kan trainen.
Kattenquote:
trek er gewoon 1 van de straat danquote:
Sinisterquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:47 schreef esv7 het volgende:
Heeft hier iemand nog een goede enge film, laatst had iemand van hier ook een tip gegeven en die beviel goed.
Ace Ventura 2quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:47 schreef esv7 het volgende:
Heeft hier iemand nog een goede enge film, laatst had iemand van hier ook een tip gegeven en die beviel goed.
ok thx voor de tip!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
trek er gewoon 1 van de straat dan
wel eentje met een band die zijn vaak goed verzorgt en hebbe inentinge en shit tog
hoe kan een film nou eng zijn ales is tog nepquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:47 schreef esv7 het volgende:
quote:
quote:
Bedanktquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoe kan een film nou eng zijn ales is tog nep
Dark Skiesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:47 schreef esv7 het volgende:
Als dat de lering is die je eruit hebt getrokken vind ik het top.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:36 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Even dat ik het goed begrijp: jonge mensen(mannen) zoeken dus een ghetto-slut en oudere mensen(mannen) niet?
Gotverrr.quote:
wil je na fanta ook in haar broekie kome hahah sukkeltje jij ben zeker zoon kneus jochie van 19quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:16 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Jumanji is ook een aanraderquote:
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:25 schreef Agentperry het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine cut gedaan, bulkvet werd me te gortig.
88->84kg, praktisch geen kracht verloren.
Nog even door, en als het collegejaar weer begint weer massa pakken.
k wis nie dat jy engels kon waar heb je dat geleerdquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.
Vriend ik doe momenteel drie master opleidingen. Iq van 150 heb ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
k wis nie dat jy engels kon waar heb je dat geleerd
nohhh hooggeleid ik doe mometeel mbo beveiliger by ROC bijlmer ofwel billaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Vriend ik doe momenteel drie master opleidingen. Iq van 150 heb ik.
Ik volg vier hoogegeleide master opleidings in een keer. Daarom ben de slimsterderste hier.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Vriend ik doe momenteel drie master opleidingen. Iq van 150 heb ik.
zieke shit vriendquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nohhh hooggeleid ik doe mometeel mbo beveiliger by ROC bijlmer ofwel billa
heb r al soms 1 als k uit me sgool loopquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zieke shit vriend
wanner kan je je speldje van beveiliging opspelde vriend die shit is ziek vriemnd
kijke bitches daar hard tege op? ik sit te denke om ook zo uniform te score om bitches te impresse begrijp jequote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
heb r al soms 1 als k uit me sgool loop
mag eigenlijk niet ma tegen niemand zegge
beter voor het piloten uniform gaan, daar kicken ze veel meer opquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kijke bitches daar hard tege op? ik sit te denke om ook zo uniform te score om bitches te impresse begrijp je
ja ik d8 beveiliging unifrom of leger uniform (generaal ofso tog gelijk lkkkr goed aanpakke)quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
beter voor het piloten uniform gaan, daar kicken ze veel meer op
Wat is het probleem? Kun je je auto niet voor de deur parkeren of zo?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Kun je je auto niet voor de deur parkeren of zo?
pics?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:47 schreef no1uknow het volgende:
zo klein drolletje er uit nu nog 1 maar die wilt niet, gelukkig heb ik wat te doen op de wc
wat voor egoist heeft tegenwoordig nog een auto?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Kun je je auto niet voor de deur parkeren of zo?
Sure.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:16 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
wil je na fanta ook in haar broekie kome hahah sukkeltje jij ben zeker zoon kneus jochie van 19
als je zijn fotos ziet weet je al genoegquote:
hoeveel onsguldige kippe en koeie zal hy al getjapt hebbe deze week?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als je zijn fotos ziet weet je al genoeg
zoveel chemicalien spuit hij in zijn lichaam en kip enzo hij is gwn egoist
egt verschrikkleijk die soortje mensen hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hoeveel onsguldige kippe en koeie zal hy al getjapt hebbe deze week?
zijn biologische voetmaat is cker kkhoog
Maargoed voor de overheidsfinancien. En dat is het belangrijkst. Als je succesvol bent word je gestraft en neusvreten wordt beloondquote:
Postbode is hendig: gratis supplementen!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Jumanji is ook een aanrader
Goeie progress Perry. Zit je toevallig aan de anabolen?
PS ik ben postbode
Ik heb een 2ton wegende diesel met 60k per jaar en een snorscooter. Ga ik nu naar de hel?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Beter een Euro-5/6 auto dan een snorscooter, heb ik vandaag geleerd.
ben jij zo dik dat een kleinere auto jouw dikke lichaam niet kan vervoeren?>quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb een 2ton wegende diesel met 60k per jaar en een snorscooter. Ga ik nu naar de hel?
[progressief modus aan]quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Maargoed voor de overheidsfinancien. En dat is het belangrijkst. Als je succesvol bent word je gestraft en neusvreten wordt beloond
Volgens mij ben jij drugskoerier en geen postbode.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb een 2ton wegende diesel met 60k per jaar en een snorscooter. Ga ik nu naar de hel?
nou nou nou dat is ook wel wat voorbarig nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij drugskoerier en geen postbode.
is allebei poeder bezorgen. Kun je beter drugskoerier zijn das niet zo zwaar tillen. Die potten whey van jullie begin ik toch wel een beetje beu te worden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij drugskoerier en geen postbode.
2ton diesel = een busje (of een W140 kermisklantenbak).quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nou nou nou dat is ook wel wat voorbarig niet
Zeker. En ook 4wd anders spinnen de banden te erg omdat het gewicht oneerlijk verdeeld is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ben jij zo dik dat een kleinere auto jouw dikke lichaam niet kan vervoeren?>
Dikzak.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Zeker. En ook 4wd anders spinnen de banden te erg omdat het gewicht oneerlijk verdeeld is.
Ey lex, jij bent v mij!!! Srs!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wtf frikandel ik dacht dat wij iets speciaals hadden
komt wel goed vriendquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Boiis ik heb de knoln op... Pfjuuuu...
Seto je bent me gabber weetje, kan gewoon me ei bij je kwijt..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Boiis ik heb de knoln op... Pfjuuuu...
no way dat jij 84kg weegt, ben je 2 meter ofzo?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:25 schreef Agentperry het volgende:
[ afbeelding ]
Tering ik ga kapot hier....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.
Ben al bijna 3 uur op niet zo huilen. Zo weer vliegtuig in en had nog een paranoide gedachte; als ik een jurkje met sleehakjes aanheb en het vliegtuig crasht in zee ben ik de eerste die sterft aan de kouquote:
Behalve dan dat we over land vliegenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben al bijna 3 uur op niet zo huilen. Zo weer vliegtuig in en had nog een paranoide gedachte; als ik een jurkje met sleehakjes aanheb en het vliegtuig crasht in zee ben ik de eerste die sterft aan de koudus nu gewoon hartstikke dik gekleed
lekker zweten zo bij 40 graden maaarr ben wel op een eventuele noodlanding in zee voorbereid
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Behalve dan dat we over land vliegen
Heb je wetsuit aangetrokken?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben al bijna 3 uur op niet zo huilen. Zo weer vliegtuig in en had nog een paranoide gedachte; als ik een jurkje met sleehakjes aanheb en het vliegtuig crasht in zee ben ik de eerste die sterft aan de koudus nu gewoon hartstikke dik gekleed
lekker zweten zo bij 40 graden maaarr ben wel op een eventuele noodlanding in zee voorbereid
Ik heb altijd me eigen mee. Die blaast zichzelf op.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
redingsvest al aan en opgeblazen.
exactlyquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb altijd me eigen mee. Die blaast zichzelf op.
Alleen lastig als je met het touwtje ergens achter blijft hangen, dan sta je in het gangpad met een opgeblazen reddingsvest.
Wijze les: trek binnen nooit een reddingsvest aan die zichzelf opblaast in geval van nood. Als er echt stront aan de knikker is blaast je vest zichzelf op en kom je onmogelijk meer naar buiten.
Hoho....4x4 pickup that is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
2ton diesel = een busje (of een W140 kermisklantenbak).
Goed bezig! (serieus!)quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:25 schreef Agentperry het volgende:
[ afbeelding ]
Preppersquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:36 schreef Fanta-stick het volgende:
Wat een preppers weer hoor hier.
Heb je die aflevering gezien waar ze een oude silo ingraven waar meerdere gezinnen in kunnen leven nadat ze er aan soort van ondergronds flatgebouw van hebben gemaakt?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Preppers
Geschifte Amerikanen met een arsenaal aan wapens waar een peloton Mariniers jaloers op is
Haha ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heb je die aflevering gezien waar ze een oude silo ingraven waar meerdere gezinnen in kunnen leven nadat ze er aan soort van ondergronds flatgebouw van hebben gemaakt?
is geen mafkees. Wij mensen gooien teveel dingen weg waar een "houdbaarheidsdatum" op zit. Terwijl een pak crackers 15 jaar mee kan gaan. Maarja ik hoef zelf geen voedsel wat zo bewerkt isdat het na 15 jaar nog niet aan het rotten is.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:43 schreef seto het volgende:
was toch ook die gast die koffie van meer dan een jaar over datum ging drinken?
wat een mafkees
Hoezo... Ik train alleen zodat ik later beetje fatsoenlijk tussen die 6 planken lig. Dat ze denke nou nou voor die frikandell mag de oven nog even flink aan de bak.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:44 schreef Fanta-stick het volgende:
Lol heel je leven bezig zijn met de dood.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
is geen mafkees. Wij mensen gooien teveel dingen weg waar een "houdbaarheidsdatum" op zit. Terwijl een pak crackers 15 jaar mee kan gaan. Maarja ik hoef zelf geen voedsel wat zo bewerkt isdat het na 15 jaar nog niet aan het rotten is.
pittige tante ben jij hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
is geen mafkees. Wij mensen gooien teveel dingen weg waar een "houdbaarheidsdatum" op zit. Terwijl een pak crackers 15 jaar mee kan gaan. Maarja ik hoef zelf geen voedsel wat zo bewerkt isdat het na 15 jaar nog niet aan het rotten is.
Ik vind mezelf niet meer grappigquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat een boefje ben jij toch he! Cker nooit billenkoek gekregen van paps en mams.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:23 schreef Cake-Man het volgende:
ik ga niet meer hey yuri of he weisman zegge hahah
ff aan panzer vragen vind i leukquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:44 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens moet ik wel of niet iemand daten van 1.70?
Waarom niet?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:44 schreef Fanta-stick het volgende:
Jij lijkt mij geen hakken dragende miepje, dus go for it.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:44 schreef Fanta-stick het volgende:
met die lengte kan je nooit alpha zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:44 schreef Fanta-stick het volgende:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit. Oh wacht: hij is natuurlijk zelf de hossel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ff aan panzer vragen vind i leuk![]()
![]()
Hangt er vanaf of het een jongen of een meisje is.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:44 schreef Fanta-stick het volgende:
Yeah right. Fanta is gewoon een skullbashing viking woman die geteleporteerd is naar de 21ste eeuw.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Valt mee, fanta is wel liev.
Jongen, bij meisjes wil ik juist dat ze ongeveer even lang is. Want anders voel ik me of het vrouwtje of het mannetje en we moeten gewoon gelijk zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of het een jongen of een meisje is.
Ik wil niet met je borrelnootjes spelen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Eerst poste je alleen maar lelijke dikke mokkels. Nu kom je soms fraai uit de hoek kwajong. Je mag in mijn zyzzz broekje.
Haha bij deze bedenk ik me wel 2 x voordat ik hem in elkaar beukquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:32 schreef fathank het volgende:
Kan hij met 1.70 nog wel het mannetje zijn dan? Zoja gewoon doen. en anders beuk je hem gewoon in elkaar
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Behalve dan dat we over land vliegen
altijdquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:12 schreef no1uknow het volgende:
Net even heen en weer naar Eindhoven geredenzijn er eigenlijk snelheidscontroles op de A12 tussen agga en utrecht en utrecht en eindhoven?
het stuk den haag gouda ken ik niet zo goed maar a12 gouda utrecht is controle vrij.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:12 schreef no1uknow het volgende:
Net even heen en weer naar Eindhoven geredenzijn er eigenlijk snelheidscontroles op de A12 tussen agga en utrecht en utrecht en eindhoven?
ah ja daar lees ik net over, geen bord niks gezienquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:20 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
het stuk den haag gouda ken ik niet zo goed maar a12 gouda utrecht is controle vrij.
A2 utrecht eindhoven is ook controle vrij zover ik weet. geen trajecten.
utrecht - den haag heb je traject controle tussen harmelen en woerden.
er staat een heel groot bordquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ah ja daar lees ik net over, geen bord niks gezien
ik verbaas me er wel over op hoeveel stukken weg je maar 100 mag, daar waar zelfs 130 als standaard snelheid prima zou kunnenzolang heb ik m'n rijbewijs nog niet maar:
[ afbeelding ]
hahah pomp gew die bempi 525 3.0 ja togquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:48 schreef seto het volgende:
of gewoon niet al seen kk sjonnie rijden en je aan de limiet houden
Blokswap gedaan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:50 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
hahah pomp gew die bempi 525 3.0 ja tog
En Utrecht Amsterdam a2 ook trajectcontrole.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:20 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
het stuk den haag gouda ken ik niet zo goed maar a12 gouda utrecht is controle vrij.
A2 utrecht eindhoven is ook controle vrij zover ik weet. geen trajecten.
utrecht - den haag heb je traject controle tussen harmelen en woerden.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:48 schreef seto het volgende:
of gewoon niet al seen kk sjonnie rijden en je aan de limiet houden
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:50 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
hahah pomp gew die bempi 525 3.0 ja tog
of je 1 of andere beta manlet moet daten is indd veel interessanter xdquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:21 schreef Fanta-stick het volgende:
Het gaat de laatste tijd teveel over auto's en snelwegdagboekverhalen.
Wel relevanter!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:28 schreef seto het volgende:
[..]
of je 1 of andere beta manlet moet daten is indd veel interessanter xd
Een mexicaans-duitse ripped manlet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:43 schreef Panzermaus het volgende:
De Heightism Awareness dienst heeft mij getipt over dit topic. Wie ga je daten, Fanta?
ICH BRAUCE KEIN KLEINEN MANLETT MIT MIKRO SCHWANZE JA ER MUSS GROSS SEIN SEHR GROSS EIN WAHRES HUHNENMENSCH ARIER JA SCHWANZ GROSS ALLES GROSSquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Op vans ben ik net iets kleiner maar zodra er maar een beetje hak bij komt kijken.
Zitten die toevallig ook achter deze twitter?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:43 schreef Panzermaus het volgende:
De Heightism Awareness dienst heeft mij getipt over dit topic.
quote:I almost starting crying Friday night because I thought a short man was going to be sitting at our table ! Yes I'm weird
Jazeker, de uitspraken die zij uit de gedrochtelijke krochten des internets naar booven diepen zijn de reden dat ik wekelijks zelfmoord pleeg.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:57 schreef seto het volgende:
[..]
Zitten die toevallig ook achter deze twitter?
https://twitter.com/expsnghghtsm
Broquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:00 schreef Panzermaus het volgende:
Trouwens, mijn vriendin is met hakken net iets langer dan ik.
Zou geen cm van haar mooie benen willen missen brah.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Broals mede-Manlet (178) kan ik dit toch echt niet accepteren.
Haha shiiit.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:14 schreef Mithras82 het volgende:
Mja ik ben 50cm langer dan mijn vriendin. Is ook niet alles.:)
Know that feel. JB is net iéts kleiner dan ik met hakken. Hoe die hakken haar squatassje dan nog net even iets extra accentueren.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou geen cm van haar mooie benen willen missen brah.
kaapverdiaansquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou geen cm van haar mooie benen willen missen brah.
[..]
Haha shiiit.Asian?
lekker toch geen domme dingequote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:21 schreef Fanta-stick het volgende:
Het gaat de laatste tijd teveel over auto's en snelwegdagboekverhalen.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Know that feel. JB is net iéts kleiner dan ik met hakken. Hoe die hakken haar squatassje dan nog net even iets extra accentueren.![]()
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:30 schreef ChesterPerry het volgende:
wat een zenuwachtige herrie zeg
wat is er mis met beta. Beta zijn is koning.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:28 schreef seto het volgende:
[..]
of je 1 of andere beta manlet moet daten is indd veel interessanter xd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |