ok opgedroogdquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:52 schreef seto het volgende:
dat betekent trouwens niet dat ik super groot ben ofzo hoor
jij en ontwikkeling in 1 zinquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
Nee nee, als je vader indo is en je moeder ook ben je toch gewoon 100% indonesisch of ben ik nu heel onderontwikkeld?
ja, maar mijn vader is nederlandschquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
Nee nee, als je vader indo is en je moeder ook ben je toch gewoon 100% indonesisch of ben ik nu heel onderontwikkeld?
Je baalt dat niet voor seto bent gegaan maar voor Etha?quote:
Freak of naturequote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:30 schreef seto het volgende:
ik ben indo en 1.96
lekker opvallend als ik bij mijn moeders familie kom
Plaats foto's dan kan je ze binnen hengelen. Je hebt hun aandacht. Bro ga ervoor!quote:
altijd minder dan 100% indo is mix van nederlands-indonesisch maar dt kan ook 75% nl zijn en 25% indonesisch ( seto correct me if im wrong!). Dus een indo/ indonesisch persoon is nooit 100% indonesisch.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
wtf frikandel ik dacht dat wij iets speciaals haddenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Van lex is grapje, hahah.... Ik wil keer wat drinke toch! Gewoon zonder alcohol... beetje whey of melk... Gewoon over sporten praten met je JB.
Dacht jij dat ook al? Ik ben ff in shock nu.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wtf frikandel ik dacht dat wij iets speciaals hadden
I don't snep er a snars van.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
altijd minder dan 100% indo is mix van nederlands-indonesisch maar dt kan ook 75% nl zijn en 25% indonesisch ( seto correct me if im wrong!). Dus een indo/ indonesisch persoon is nooit 100% indonesisch.
Meek det de ket waisquote:
Do you know the way to the plee?quote:
Doe een Hitlergroet dan kom je er vanzelf achterquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:10 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik zie een oude man met zon hipster
Ss kapsel. Zou hij vroeger...:o
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zyzz heefthad een betere lichaam dan jij en pullt meer chicks dan jij je bent gwon kk jaloers
Wrom mot je zijn opmerking nou in een seksuele context plaatsen? Viezerik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:16 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Op het gebied van seksuele ervaring is ze meer ontwikkeld dan jij ws. denkt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Doe een Hitlergroet dan kom je er vanzelf achter
Wat heeft regen te maken met het al dan niet kunnen pompen??quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:14 schreef Jahr00n het volgende:
ik wil pompen maar het regent al de hele dag fuckzooi ik voel mezelf krimpen
lol nulty is jellyquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Plaats foto's dan kan je ze binnen hengelen. Je hebt hun aandacht. Bro ga ervoor!
2 mogelijkheden:quote:
Euh... hoe.. wat... ¿quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:16 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Op het gebied van seksuele ervaring is ze meer ontwikkeld dan jij ws. denkt.
Welke josti blijft nog hangen bij een sukkel die zichzelf op zijn 22e om zeep geholpen heeft met een ongezonde levensstijl?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:17 schreef Jahr00n het volgende:
welke josti heeft de plaate uit de op veranderd die oude was veel nicer met zyz
Ik weet ook wel dat ik een old perv ben. Ik ben hier denk ik redelijk wie ik ben (en dat ik misschien vrij uniek hier op Fok).quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:27 schreef McNulty het volgende:
Ik vind het grappig hoe CarbonC zo graag voor de weerloze deernen in deze draad opkomt, maar daarbij onbedoeld als een old perv overkomt.
Zyzz is gewoon de fysieke manifestatie van de wil van elke jonge man om een aantrekkelijk lichaam te hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Welke josti blijft nog hangen bij een sukkel die zichzelf op zijn 22e om zeep geholpen heeft met een ongezonde levensstijl?
Echtin het kwadraat. Mensen die aan de z-sjaak blijven hangen zijn gewoon niet in staat de prachtwijksjonnie-bedrading in hun hoofd te reviseren en zullen dus wel op de onderste trede blijven staan.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Welke josti blijft nog hangen bij een sukkel die zichzelf op zijn 22e om zeep geholpen heeft met een ongezonde levensstijl?
Echtin het kwadraat. Mensen die aan de z-sjaak blijven hangen zijn gewoon niet in staat de prachtwijksjonnie-bedrading in hun hoofd te reviseren en zullen dus wel op de onderste trede blijven staan.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zyzz is gewoon de fysieke manifestatie van de wil van elke jonge man om een aantrekkelijk lichaam te hebben.
Zyzz
vriend jij heb makkelijk praten met je ruim boven modale inkomen en lichaam van een godquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zolang je dat bij F4F doet en niet in een echte gym vind ik het prima.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vriend jij heb makkelijk praten met je ruim boven modale inkomen en lichaam van een god
zyz heb gewn veel mense beinvloed weetje mij ook hij is de rede dat ik ben begonne met traine om lkkre pussy te pullen
Zullen we houden op een generatiekloof.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:32 schreef CarbonC het volgende:
[..]![]()
![]()
Projecteer je eigen doel niet op anderen: niet iedereen heeft als doel een ghetto-slut te scoren.
ga jij maar in een of andere hardcore underground tent traine met alleen smerige manne die anabolen gebruike.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zolang je dat bij F4F doet en niet in een echte gym vind ik het prima.
Even dat ik het goed begrijp: jonge mensen(mannen) zoeken dus een ghetto-slut en oudere mensen(mannen) niet?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zullen we houden op een generatiekloof.
Goede pussy's bij F4F: geloof je het zelf?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ga jij maar in een of andere hardcore underground tent traine met alleen smerige manne die anabolen gebruike.
ik trian gwon lkkr bij een tent waar ook goede pussy komt om te pullen
moet ook wel eens kunnen over 1,5 uur gaat het weer over seks, games en elkaar provocerenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:31 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat is wel een hele serieuze vraag voor het ONZ topic.
Probeer het eens in het BB topic.
je bent nog nooit in een f4f geweest man jij weet niksquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:39 schreef CarbonC het volgende:
Goede pussy's bij F4F: geloof je het zelf?
Arme sloebers bedoel je, anders zouden ze wel ergens anders trainen.
Naar F4F ga je omdat het goedkoop is, niet omdat je er goed kan trainen.
Kattenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |