Als je lopen had gezegd dan had ik je metafoor begrepen, maar nu je scooter hebt gezegd ben je me kwijt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik stap liever op de scooter. Fietsen laat ik over aan kaasplankje en straatsoldaat
Als t Indo's zijn zijn ze 9/10 kleiner dan jij bentquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik begin halfbloedjes steeds lekkerder te vinden what is happening to me!
heb 2 x eerder een deels indo gehad en die waren grootquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Als t Indo's zijn zijn ze 9/10 kleiner dan jij bent
Down south of up north?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
heb 2 x eerder een deels indo gehad en die waren groot..
Fake lessiequote:
Heidi heeft de facial aesthetics brah. Maar geen booty assthetics.quote:
Jij bent gewoon net zo oerhollands als de klompen die ik aan heb.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:30 schreef seto het volgende:
ik ben indo en 1.96
lekker opvallend als ik bij mijn moeders familie kom
Het klonk nogal suggestief weetjuh.quote:
ja snap ik..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het klonk nogal suggestief weetjuh.
eh?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij bent gewoon net zo oerhollands als de klompen die ik aan heb.
Selective perception.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik begin halfbloedjes steeds lekkerder te vinden what is happening to me!
En wat is je gewicht??quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:30 schreef seto het volgende:
ik ben indo en 1.96
lekker opvallend als ik bij mijn moeders familie kom
al tijdje niet gewogen maar denk rond de 95 ofzo, nog bezig met cuttenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
En wat is je gewicht??
maar niet 100% indo dan neem ik aan
ik ehh..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:50 schreef seto het volgende:
[..]
al tijdje niet gewogen maar denk rond de 95 ofzo, nog bezig met cutten
indo is per definitie halfbloedje lieverd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |