KGB verder zeg ik niets.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe kom jij toch aan die kkstoere Oost-Duitse Russische mentaliteit?
Zooooooooo CUTEEEE.quote:
nee ik ga je niet DMenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zooooooooo CUTEEEE.
Deze post is zonder enige vorm van overdrijving. Voor meer vragen kunt u een DM sturen.
Ben benieuwd wie je allemaal een dm heeft gestuurd. Er zullen vast wel een paar zijn die hierop ingegaan zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zooooooooo CUTEEEE.
Deze post is zonder enige vorm van overdrijving. Voor meer vragen kunt u een DM sturen.
hey zetaquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:17 schreef Jahr00n het volgende:
welke josti heeft de plaate uit de op veranderd die oude was veel nicer met zyz
Misschien kun je beter naar uitdekast.com ofzoietsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:17 schreef Jahr00n het volgende:
welke josti heeft de plaate uit de op veranderd die oude was veel nicer met zyz
hahah wanneer stuur je die fanta pics dan app me r+r is r&r bekquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Misschien kun je beter naar uitdekast.com ofzoiets
zyzz heeft een betere lichaam dan jij en pullt meer chicks dan jij je bent gwon kk jaloersquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Misschien kun je beter naar uitdekast.com ofzoiets
hier kan je gwn niets terug tegen zegge, so hard eruit gelultquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zyzz heeft een betere lichaam dan jij en pullt meer chicks dan jij je bent gwon kk jaloers
Jaloers op iemand die op zn 22e tussen 6 planken ligtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zyzz heeft een betere lichaam dan jij en pullt meer chicks dan jij je bent gwon kk jaloers
hij heef teminste geleefd jij zit allen maar 8er je computertjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Jaloers op iemand die op zn 22e tussen 6 planken ligt. Jaloers op iemand die 365 dagen jaar op de fiets zat
Jaloers op iemand die omvalt in een thaise sauna
Jaloers op een WoW-beta on juice
Er zijn personen die stellen dan 365 dagen op de fiets zitten beter is dan erop en eraf stappen, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Jaloers op iemand die op zn 22e tussen 6 planken ligt. Jaloers op iemand die 365 dagen jaar op de fiets zat
Jaloers op iemand die omvalt in een thaise sauna
Jaloers op een WoW-beta on juice
Hij heeft er niet lang van kunnen genietenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hij heef teminste geleefd jij zit allen maar 8er je computertje
Ik stap liever op de scooter. Fietsen laat ik over aan kaasplankje en straatsoldaatquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Er zijn personen die stellen dan 365 dagen op de fiets zitten beter is dan erop en eraf stappen, maar dat terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |