ik wilde ook al gaan mja kutweer:Squote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:14 schreef Jahr00n het volgende:
ik wil pompen maar het regent al de hele dag fuckzooi ik voel mezelf krimpen
Pics van je biceps? Ja favo whey smaak?quote:
laatmaar dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Pics van je biceps? Ja favo whey smaak?
Je hebt wel doorzettingsvermogen. Past wel bij Gym Member.quote:
Stats?quote:
je laten tegenhouden door wat waterquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:14 schreef Jahr00n het volgende:
ik wil pompen maar het regent al de hele dag fuckzooi ik voel mezelf krimpen
Het moment wanneer je een dm van Fanta krijgt is het moment wanneer je wordt geaccepteerd in de kring.quote:
geef jij geen aids om je kapsel ofso? mijn haar moet fresh blijven vriend no way dat ik met verlept haar ga pompequote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:36 schreef Beach het volgende:
[..]
je laten tegenhouden door wat water
gewoon millimeterenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
geef jij geen aids om je kapsel ofso? mijn haar moet fresh blijven vriend no way dat ik met verlept haar ga pompe
ja wtf. Wist ik dat je dat allemaal moest opgeven.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je hebt wel doorzettingsvermogen. Past wel bij Gym Member.
beter dan een bieberkapselquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vriend dan lijk ik sws een hitman
gewoon millimeterenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
geef jij geen aids om je kapsel ofso? mijn haar moet fresh blijven vriend no way dat ik met verlept haar ga pompe
Wat voor kapsel heb je?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vriend dan lijk ik sws een hitman
Hij lijkt mij zo iemand die een schuine slag haar over z'n voorhoofd heeft.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je hebt wel doorzettingsvermogen. Past wel bij Gym Member.
Nee zon hitler/ss kapsel denk ik, zoals 9/10 nederlandse jongens tegenwoordig op zijn leeftijd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hij lijkt mij zo iemand die een schuine slag haar over z'n voorhoofd heeft.
Grote maten afdeling van de H&Mquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:11 schreef JackieBrown het volgende:
Hej weet iemand waar k dees yogapants kan kope??
[ afbeelding ]
ahahah ik zeg maar niksquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Grote maten afdeling van de H&M
Lekker bekeken worden door de dudes.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:11 schreef JackieBrown het volgende:
Hej weet iemand waar k dees yogapants kan kope??
[ afbeelding ]
Daar draait het leven om toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lekker bekeken worden door de dudes.
Voor mij niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Daar draait het leven om toch?
Daarvoor smijten we met het ijzer om meer pussy te scorenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Alles draait om neuken in het leven. Daar zijn we voor gemaakt.
Jongens wie voelt zich bedreigd?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:32 schreef Mithras82 het volgende:
Met ijzer smijten doe je maar op de athletiek baan. De eerste die ik in MIJN gym met ijzer zie smijten die trap ik meteen kapot jonge....
Van een puppy met een schel blafje schrik je toch ook niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jongens wie voelt zich bedreigd?
Niet allemaal tegelijk!
Ik ben echt nie schattig hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Van een puppy met een schel blafje schrik je toch ook niet.
Dan denk je toch ook: koetjie koetjie![]()
Hoe kom jij toch aan die kkstoere Oost-Duitse mentaliteit?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Van een puppy met een schel blafje schrik je toch ook niet.
Dan denk je toch ook: koetjie koetjie![]()
Pikken jullie dat JBetha.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:22 schreef Nemeosis het volgende:
Laten we nou maar allemaal toegeven dat veel van die 'wijfies' met marokanen/negers gaan om zogenaamd hun imago op te krikken (in onze ogen gaan wij ze juist als minderwaardig zien dus ze maken in feite gewoon een grote fout) Misschien dat 10% het uit echte liefde doet, maar de rest is imago.
Je ziet toch ook bijna geen Hollandse jongens met negerinnen...
KGB verder zeg ik niets.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe kom jij toch aan die kkstoere Oost-Duitse Russische mentaliteit?
Zooooooooo CUTEEEE.quote:
nee ik ga je niet DMenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zooooooooo CUTEEEE.
Deze post is zonder enige vorm van overdrijving. Voor meer vragen kunt u een DM sturen.
Ben benieuwd wie je allemaal een dm heeft gestuurd. Er zullen vast wel een paar zijn die hierop ingegaan zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zooooooooo CUTEEEE.
Deze post is zonder enige vorm van overdrijving. Voor meer vragen kunt u een DM sturen.
hey zetaquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:17 schreef Jahr00n het volgende:
welke josti heeft de plaate uit de op veranderd die oude was veel nicer met zyz
Misschien kun je beter naar uitdekast.com ofzoietsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:17 schreef Jahr00n het volgende:
welke josti heeft de plaate uit de op veranderd die oude was veel nicer met zyz
hahah wanneer stuur je die fanta pics dan app me r+r is r&r bekquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Misschien kun je beter naar uitdekast.com ofzoiets
zyzz heeft een betere lichaam dan jij en pullt meer chicks dan jij je bent gwon kk jaloersquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Misschien kun je beter naar uitdekast.com ofzoiets
hier kan je gwn niets terug tegen zegge, so hard eruit gelultquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zyzz heeft een betere lichaam dan jij en pullt meer chicks dan jij je bent gwon kk jaloers
Jaloers op iemand die op zn 22e tussen 6 planken ligtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zyzz heeft een betere lichaam dan jij en pullt meer chicks dan jij je bent gwon kk jaloers
hij heef teminste geleefd jij zit allen maar 8er je computertjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Jaloers op iemand die op zn 22e tussen 6 planken ligt. Jaloers op iemand die 365 dagen jaar op de fiets zat
Jaloers op iemand die omvalt in een thaise sauna
Jaloers op een WoW-beta on juice
Er zijn personen die stellen dan 365 dagen op de fiets zitten beter is dan erop en eraf stappen, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Jaloers op iemand die op zn 22e tussen 6 planken ligt. Jaloers op iemand die 365 dagen jaar op de fiets zat
Jaloers op iemand die omvalt in een thaise sauna
Jaloers op een WoW-beta on juice
Hij heeft er niet lang van kunnen genietenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hij heef teminste geleefd jij zit allen maar 8er je computertje
Ik stap liever op de scooter. Fietsen laat ik over aan kaasplankje en straatsoldaatquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Er zijn personen die stellen dan 365 dagen op de fiets zitten beter is dan erop en eraf stappen, maar dat terzijde.
Als je lopen had gezegd dan had ik je metafoor begrepen, maar nu je scooter hebt gezegd ben je me kwijt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik stap liever op de scooter. Fietsen laat ik over aan kaasplankje en straatsoldaat
Als t Indo's zijn zijn ze 9/10 kleiner dan jij bentquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik begin halfbloedjes steeds lekkerder te vinden what is happening to me!
heb 2 x eerder een deels indo gehad en die waren grootquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Als t Indo's zijn zijn ze 9/10 kleiner dan jij bent
Down south of up north?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
heb 2 x eerder een deels indo gehad en die waren groot..
Fake lessiequote:
Heidi heeft de facial aesthetics brah. Maar geen booty assthetics.quote:
Jij bent gewoon net zo oerhollands als de klompen die ik aan heb.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:30 schreef seto het volgende:
ik ben indo en 1.96
lekker opvallend als ik bij mijn moeders familie kom
Het klonk nogal suggestief weetjuh.quote:
ja snap ik..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het klonk nogal suggestief weetjuh.
eh?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij bent gewoon net zo oerhollands als de klompen die ik aan heb.
Selective perception.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik begin halfbloedjes steeds lekkerder te vinden what is happening to me!
En wat is je gewicht??quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:30 schreef seto het volgende:
ik ben indo en 1.96
lekker opvallend als ik bij mijn moeders familie kom
al tijdje niet gewogen maar denk rond de 95 ofzo, nog bezig met cuttenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
En wat is je gewicht??
maar niet 100% indo dan neem ik aan
ik ehh..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:50 schreef seto het volgende:
[..]
al tijdje niet gewogen maar denk rond de 95 ofzo, nog bezig met cutten
indo is per definitie halfbloedje lieverd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |