Dan wordt je alleen neergeschoten door de familie, eerwraakquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:15 schreef Geelman het volgende:
Pak die zussen van die Marokkanen dan, ts! Oog om oog, tand om tand.
Dit. Lover versus providerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:25 schreef chroestjov het volgende:
Nee hoor, want als zij straks een kindje met een mokka kleurtje op deze wereld hebben gezet en de vader zich zo snel mogelijk uit de voeten heeft gemaakt dan mag jij haar hebben. Alleen moet jij dan wel even helpen met de opvoeding. (betalen klootzak)
Beste TS, de volgende mentaliteit zal je wat rust geven:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:20 schreef Cafca_94 het volgende:
Ik vind het zo irritant als ik een lelijke marokaan of een negert op straat zie lopen of hangen met lekkere nederlandse blonde chicks. ik vraag me echt af ; wat moeten zulke chicks nou met zo'n lelijke popie jopie marokaan etc.klacht : lelijke en neppe marokanen en negers met handtasjes en opgeschoren haar die denken dat ze stoer zijn.. met lekkere nederlandse blonde chicks.
Au!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:12 schreef AllesFlexie het volgende:
Die lelijke jongens zitten waarscheinlijk niet de hele dag achter hun pc te rukken en FOK!en
De meid die TS gefriendzoned heeft is ontmaagd en heeft gangbangs met de multiculti.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:26 schreef Cafca_94 het volgende:
kan me niet voorstellen dat een nederlandse chick genaaid wilt worden door een marokaan met scooter ( gestolen ) petje, gayschoudertasje en nep swag.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die meisjes krijgen heel veel cadeau's en mogen met heel veel mannen naar bed gaan. Die jongens verdienen heel veel geld aan het meisje. Voor beiden dikke win win dus.
Het is allemaal niet zo moeilijk.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:25 schreef chroestjov het volgende:
Nee hoor, want als zij straks een kindje met een mokka kleurtje op deze wereld hebben gezet en de vader zich zo snel mogelijk uit de voeten heeft gemaakt dan mag jij haar hebben. Alleen moet jij dan wel even helpen met de opvoeding. (betalen klootzak)
Ik zie ze vaak rondlopenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:22 schreef Nemeosis het volgende:
Laten we nou maar allemaal toegeven dat veel van die 'wijfies' met marokanen/negers gaan om zogenaamd hun imago op te krikken (in onze ogen gaan wij ze juist als minderwaardig zien dus ze maken in feite gewoon een grote fout) Misschien dat 10% het uit echte liefde doet, maar de rest is imago.
Je ziet toch ook bijna geen Hollandse jongens met negerinnen...
Jeetje dat bekrompen wereldbeeld van sommigenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:22 schreef Nemeosis het volgende:
Laten we nou maar allemaal toegeven dat veel van die 'wijfies' met marokanen/negers gaan om zogenaamd hun imago op te krikken (in onze ogen gaan wij ze juist als minderwaardig zien dus ze maken in feite gewoon een grote fout) Misschien dat 10% het uit echte liefde doet, maar de rest is imago.
Je ziet toch ook bijna geen Hollandse jongens met negerinnen...
Ik snap precies wat je bedoeld, ik kan die combo ook totaal niet begrijpen...ziet er erg onnatuurlijk uit iddquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:20 schreef Cafca_94 het volgende:
Ik vind het zo irritant als ik een lelijke marokaan of een negert op straat zie lopen of hangen met lekkere nederlandse blonde chicks.
ik vraag me echt af ; wat moeten zulke chicks nou met zo'n lelijke popie jopie marokaan etc.
klacht : lelijke en neppe marokanen en negers met handtasjes en opgeschoren haar die denken dat ze stoer zijn.. met lekkere nederlandse blonde chicks.
Dat is nog het meest minst slechte. Wat te denken van na zoveel maanden op 18 jarige leeftijd al achter een kinderwagen te moeten lopen en de vader is verdwenen....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Die meiden komen er nog wel achter als ze na een half jaar gedwongen in een kamertje het moeten doen met tig vreemden om de "schuld" bij hun vriend 'af te betalen'.
je zou ze de kost moeten geven, hoeveel mensen in bijstandswijken zitten en gewoon maar aanfokken zonder er lang bij na te denken....daarom hebben we ook veel aso's in nederland en steeds meer problemen met hangjeugd en agressie....maar dat laatste bewaar ik wel voor een andere topic...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:41 schreef Gewoonik het volgende:
Één paar uur geleden zag ik in leeuwarden nog een gelukkig koppel lopen. Met maar twee kinderen, de derde was zo te zien op komst. Aangezien ik in een bijstandswijk woon voorspel ik een geweldige jeugd voor die koters.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |