dan is je inlevingsvermogen niet erg ontwikkeld, ben ik bang.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:26 schreef Cafca_94 het volgende:
kan me niet voorstellen dat een nederlandse chick genaaid wilt worden door een marokaan met scooter ( gestolen ) petje, gayschoudertasje en nep swag.
Je hebt te weinig fantasie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:26 schreef Cafca_94 het volgende:
kan me niet voorstellen dat een nederlandse chick genaaid wilt worden door een marokaan met scooter ( gestolen ) petje, gayschoudertasje en nep swag.
ja dat dus, dat die meiden daar niks van snappen..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Die meiden komen er nog wel achter als ze na een half jaar gedwongen in een kamertje het moeten doen met tig vreemden om de "schuld" bij hun vriend 'af te betalen'.
golddigers, gestolen geld hebben ze allemaal. zijn allemaal hetzelfde die marokanen. niemand werkt in de familie en hoe komen ze dan in gods naam aan een nieuwe scooter etc..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:31 schreef Metro2005 het volgende:
Domme golddiggers.
Daar wil je gewoon ook niks mee.
ze moeten hun eigen fouten maken, anders leren ze het nooit.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:33 schreef Cafca_94 het volgende:
[..]
ja dat dus, dat die meiden daar niks van snappen..
Ja uitlachen als een boer met kiespijn als ik mijn zuurverdiende belastingdoekoe's naar een 'blijf van mijn lijf'-huis zie gaan waar zij rustig vertoeft met haar 4 koppige kroost.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ze moeten hun eigen fouten maken, anders leren ze het nooit.
en denk maar zo, nu kun jij ze tenminste uitlachen als ze in de prostitutie terecht komen.
beter zo dan dat ze gelukkig en succesvol worden toch? dat zou pas ergerlijk zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja uitlachen als een boer met kiespijn als ik mijn zuurverdiende belastingdoekoe's naar een 'blijf van mijn lijf'-huis zie gaan waar zij rustig vertoeft met haar 4 koppige kroost.
Het zou uniek zijn vrees ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
beter zo dan dat ze gelukkig en succesvol worden toch? dat zou pas ergerlijk zijn.
bitchesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het zou uniek zijn vrees ik.
En een 19 jarige maagd.quote:
Oh, dus als hij eens wordt genomen door een grote bosneger, kan het allemaal nog goed komenquote:
Fuck, ben je al 20+ en nog nooit geneukt?quote:
Maar voor die tijd wel lekker kontebonken voor 40.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja uitlachen als een boer met kiespijn als ik mijn zuurverdiende belastingdoekoe's naar een 'blijf van mijn lijf'-huis zie gaan waar zij rustig vertoeft met haar 4 koppige kroost.
Ieder nadeel heb z'n voordeel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Maar voor die tijd wel lekker kontebonken voor 40..
Ja dat zal het vast zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die Nederlandse meiden hebben white guilt.
Is dat in het Marokkaans "TS, ik vind u geil, wilt u een date" of is uw Nederlands zo slecht?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:22 schreef Rectum het volgende:
haha jaloerse zemmel kom haten dan boeler
Daar zit nou net zo'n autoalarm op.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:15 schreef Geelman het volgende:
Pak die zussen van die Marokkanen dan, ts! Oog om oog, tand om tand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |