dan is je inlevingsvermogen niet erg ontwikkeld, ben ik bang.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:26 schreef Cafca_94 het volgende:
kan me niet voorstellen dat een nederlandse chick genaaid wilt worden door een marokaan met scooter ( gestolen ) petje, gayschoudertasje en nep swag.
Je hebt te weinig fantasie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:26 schreef Cafca_94 het volgende:
kan me niet voorstellen dat een nederlandse chick genaaid wilt worden door een marokaan met scooter ( gestolen ) petje, gayschoudertasje en nep swag.
ja dat dus, dat die meiden daar niks van snappen..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Die meiden komen er nog wel achter als ze na een half jaar gedwongen in een kamertje het moeten doen met tig vreemden om de "schuld" bij hun vriend 'af te betalen'.
golddigers, gestolen geld hebben ze allemaal. zijn allemaal hetzelfde die marokanen. niemand werkt in de familie en hoe komen ze dan in gods naam aan een nieuwe scooter etc..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:31 schreef Metro2005 het volgende:
Domme golddiggers.
Daar wil je gewoon ook niks mee.
ze moeten hun eigen fouten maken, anders leren ze het nooit.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:33 schreef Cafca_94 het volgende:
[..]
ja dat dus, dat die meiden daar niks van snappen..
Ja uitlachen als een boer met kiespijn als ik mijn zuurverdiende belastingdoekoe's naar een 'blijf van mijn lijf'-huis zie gaan waar zij rustig vertoeft met haar 4 koppige kroost.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ze moeten hun eigen fouten maken, anders leren ze het nooit.
en denk maar zo, nu kun jij ze tenminste uitlachen als ze in de prostitutie terecht komen.
beter zo dan dat ze gelukkig en succesvol worden toch? dat zou pas ergerlijk zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja uitlachen als een boer met kiespijn als ik mijn zuurverdiende belastingdoekoe's naar een 'blijf van mijn lijf'-huis zie gaan waar zij rustig vertoeft met haar 4 koppige kroost.
Het zou uniek zijn vrees ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
beter zo dan dat ze gelukkig en succesvol worden toch? dat zou pas ergerlijk zijn.
bitchesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het zou uniek zijn vrees ik.
En een 19 jarige maagd.quote:
Oh, dus als hij eens wordt genomen door een grote bosneger, kan het allemaal nog goed komenquote:
Fuck, ben je al 20+ en nog nooit geneukt?quote:
Maar voor die tijd wel lekker kontebonken voor 40.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja uitlachen als een boer met kiespijn als ik mijn zuurverdiende belastingdoekoe's naar een 'blijf van mijn lijf'-huis zie gaan waar zij rustig vertoeft met haar 4 koppige kroost.
Ieder nadeel heb z'n voordeel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Maar voor die tijd wel lekker kontebonken voor 40..
Ja dat zal het vast zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die Nederlandse meiden hebben white guilt.
Is dat in het Marokkaans "TS, ik vind u geil, wilt u een date" of is uw Nederlands zo slecht?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:22 schreef Rectum het volgende:
haha jaloerse zemmel kom haten dan boeler
Daar zit nou net zo'n autoalarm op.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:15 schreef Geelman het volgende:
Pak die zussen van die Marokkanen dan, ts! Oog om oog, tand om tand.
Dan wordt je alleen neergeschoten door de familie, eerwraakquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:15 schreef Geelman het volgende:
Dit. Lover versus providerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:25 schreef chroestjov het volgende:
Nee hoor, want als zij straks een kindje met een mokka kleurtje op deze wereld hebben gezet en de vader zich zo snel mogelijk uit de voeten heeft gemaakt dan mag jij haar hebben. Alleen moet jij dan wel even helpen met de opvoeding. (betalen klootzak)
Beste TS, de volgende mentaliteit zal je wat rust geven:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:20 schreef Cafca_94 het volgende:
Ik vind het zo irritant als ik een lelijke marokaan of een negert op straat zie lopen of hangen met lekkere nederlandse blonde chicks. ik vraag me echt af ; wat moeten zulke chicks nou met zo'n lelijke popie jopie marokaan etc.klacht : lelijke en neppe marokanen en negers met handtasjes en opgeschoren haar die denken dat ze stoer zijn.. met lekkere nederlandse blonde chicks.
Au!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:12 schreef AllesFlexie het volgende:
Die lelijke jongens zitten waarscheinlijk niet de hele dag achter hun pc te rukken en FOK!en
De meid die TS gefriendzoned heeft is ontmaagd en heeft gangbangs met de multiculti.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:26 schreef Cafca_94 het volgende:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die meisjes krijgen heel veel cadeau's en mogen met heel veel mannen naar bed gaan. Die jongens verdienen heel veel geld aan het meisje. Voor beiden dikke win win dus.
Het is allemaal niet zo moeilijk.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:25 schreef chroestjov het volgende:
Nee hoor, want als zij straks een kindje met een mokka kleurtje op deze wereld hebben gezet en de vader zich zo snel mogelijk uit de voeten heeft gemaakt dan mag jij haar hebben. Alleen moet jij dan wel even helpen met de opvoeding. (betalen klootzak)
Ik zie ze vaak rondlopenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:22 schreef Nemeosis het volgende:
Laten we nou maar allemaal toegeven dat veel van die 'wijfies' met marokanen/negers gaan om zogenaamd hun imago op te krikken (in onze ogen gaan wij ze juist als minderwaardig zien dus ze maken in feite gewoon een grote fout) Misschien dat 10% het uit echte liefde doet, maar de rest is imago.
Je ziet toch ook bijna geen Hollandse jongens met negerinnen...
Jeetje dat bekrompen wereldbeeld van sommigenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:22 schreef Nemeosis het volgende:
Laten we nou maar allemaal toegeven dat veel van die 'wijfies' met marokanen/negers gaan om zogenaamd hun imago op te krikken (in onze ogen gaan wij ze juist als minderwaardig zien dus ze maken in feite gewoon een grote fout) Misschien dat 10% het uit echte liefde doet, maar de rest is imago.
Je ziet toch ook bijna geen Hollandse jongens met negerinnen...
Ik snap precies wat je bedoeld, ik kan die combo ook totaal niet begrijpen...ziet er erg onnatuurlijk uit iddquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:20 schreef Cafca_94 het volgende:
Ik vind het zo irritant als ik een lelijke marokaan of een negert op straat zie lopen of hangen met lekkere nederlandse blonde chicks.
ik vraag me echt af ; wat moeten zulke chicks nou met zo'n lelijke popie jopie marokaan etc.
klacht : lelijke en neppe marokanen en negers met handtasjes en opgeschoren haar die denken dat ze stoer zijn.. met lekkere nederlandse blonde chicks.
Dat is nog het meest minst slechte. Wat te denken van na zoveel maanden op 18 jarige leeftijd al achter een kinderwagen te moeten lopen en de vader is verdwenen....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Die meiden komen er nog wel achter als ze na een half jaar gedwongen in een kamertje het moeten doen met tig vreemden om de "schuld" bij hun vriend 'af te betalen'.
je zou ze de kost moeten geven, hoeveel mensen in bijstandswijken zitten en gewoon maar aanfokken zonder er lang bij na te denken....daarom hebben we ook veel aso's in nederland en steeds meer problemen met hangjeugd en agressie....maar dat laatste bewaar ik wel voor een andere topic...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:41 schreef Gewoonik het volgende:
Één paar uur geleden zag ik in leeuwarden nog een gelukkig koppel lopen. Met maar twee kinderen, de derde was zo te zien op komst. Aangezien ik in een bijstandswijk woon voorspel ik een geweldige jeugd voor die koters.
Waarom komt zo'n gozer ineens bij jou binnen dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:20 schreef scoober het volgende:
LOL ik heb dus een keer zo'n marokkaanse chick mee naar huis genomen.
Wil ik dr net mee naar boven nemen staat dr broer ineens binnen![]()
![]()
Wollah zzzslet, je moet nu naar huiszj komen wollah...
en weg was mijn marocunt
Verzonnen verhalen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:20 schreef scoober het volgende:
LOL ik heb dus een keer zo'n marokkaanse chick mee naar huis genomen.
Wil ik dr net mee naar boven nemen staat dr broer ineens binnen![]()
![]()
Wollah zzzslet, je moet nu naar huiszj komen wollah...
en weg was mijn marocunt
En dan gedjoekt worden zeker?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:15 schreef Geelman het volgende:
Waarom ziet het er in jouw ogen zo onnatuurlijk uit?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:30 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoeld, ik kan die combo ook totaal niet begrijpen...ziet er erg onnatuurlijk uit idd
omdat het vaak stereotypes vrouwen zijn die achter dat soort mensen aanlopen, het net zoiets als in het verleden, toen iedereen het had over sjonnie en anita....zoiets zeg maarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:00 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom ziet het er in jouw ogen zo onnatuurlijk uit?
Ik probeer een dergelijke denkwijze beter te begrijpen, maar tot nu toe is mij nog niet echt duidelijk geworden hoe mensen tot dit soort gedachtes komen.
Maar in dat geval ziet het er toch juist 'natuurlijk' uit? Stereotype vrouw die valt op stereotype man...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:02 schreef F1978 het volgende:
[..]
omdat het vaak stereotypes vrouwen zijn die achter dat soort mensen aanlopen, het net zoiets als in het verleden, toen iedereen het had over sjonnie en anita....zoiets zeg maar
Dat is hier niet anders dan in andere landen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
je zou ze de kost moeten geven, hoeveel mensen in bijstandswijken zitten en gewoon maar aanfokken zonder er lang bij na te denken....daarom hebben we ook veel aso's in nederland en steeds meer problemen met hangjeugd en agressie....maar dat laatste bewaar ik wel voor een andere topic...![]()
Nee, zo bedoel ik het ook niet..het ligt niet aan de opleiding....de vrouw is het stereotype vooral, niet die marokaan, want die vind iedereen best, als die maar ermee kan wippen en zoveel mogelijk kindjes kan maken en aan kan melden bij het geloof, dat vind ik al helemaal een stom iets, dan zie je puur hollands bloed wat vervolgens zich helemaal bekeerd en helemaal voor die cultuur gaat qwa kleding en alles, dan denk ik ....wow....echt gehersenspoeld ben je dan.....die doen meteen alles voor zo iemand....dat vind ik raar eraanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar in dat geval ziet het er toch juist 'natuurlijk' uit? Stereotype vrouw die valt op stereotype man...
Waarbij ik het jammer vind dat velen de focus lijken te leggen op de afkomst i.p.v. op het type. Alsof een blonde vrouw met een hoogopgeleide trouwe Marokkaan/neger met goede baan ook zo'n 'dom sletje' is.
klopt, helaas zien we dat overal gebeuren ja.....wat het alleen maar nog erger maakt...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:19 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Dat is hier niet anders dan in andere landen.
Inderdaad:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:19 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Dat is hier niet anders dan in andere landen.
Niet elke Marokkaan is een kruisvaarder die iedereen wil bekeren tot de Islam en niet elke Marokkaan en/of neger vindt iedereen best als die ermee kan wippen en zoveel mogelijk kindjes kan maken. Los daarvan: genoeg autochtone mannen die ook allang blij zijn als ze kunnen wippen, dat is nu eenmaal de eigenschap van sommige mannen, ongeacht afkomst.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:22 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het ook niet..het ligt niet aan de opleiding....de vrouw is het stereotype vooral, niet die marokaan, want die vind iedereen best, als die maar ermee kan wippen en zoveel mogelijk kindjes kan maken en aan kan melden bij het geloof, dat vind ik al helemaal een stom iets, dan zie je puur hollands bloed wat vervolgens zich helemaal bekeerd en helemaal voor die cultuur gaat qwa kleding en alles, dan denk ik ....wow....echt gehersenspoeld ben je dan.....die doen meteen alles voor zo iemand....dat vind ik raar eraan
Ben jij eigenlijk 100% puur bloed nederlander ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:27 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Niet elke Marokkaan is een kruisvaarder die iedereen wil bekeren tot de Islam en niet elke Marokkaan en/of neger vindt iedereen best als die ermee kan wippen en zoveel mogelijk kindjes kan maken. Los daarvan: genoeg autochtone mannen die ook allang blij zijn als ze kunnen wippen, dat is nu eenmaal de eigenschap van sommige mannen, ongeacht afkomst.
Volgens mij strookt jouw wereldbeeld (of in ieder geval jouw beeld van bepaalde etnische groepen in Nederland) niet echt met de werkelijkheid, omdat jouw beeld van deze etnische groepen blijkbaar is bepaald door de groep die het meeste in de media komt, de lastpakken.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:30 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk 100% puur bloed nederlander ?
You didn't answer my question ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:31 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij gaat alleen inhoudelijke discussies met feitelijke argumenten aan met 100% puurbloed Nederlanders?
Ja daag, ik zit hier niet in het beklaagdenbankje dat ik verantwoording aan jou moet afleggen over wat dan ook.quote:
als je puur hollander was, had je geen moeite gehad met het antwoord, nu weet ik genoeg...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja daag, ik zit hier niet in het beklaagdenbankje dat ik verantwoording aan jou moet afleggen over wat dan ook.
Als jij geen inhoudelijke discussie met iemand kan aangaan zonder de afkomst van die persoon te weten, dan moet je eens goed bij jezelf te raden gaan over de mate waarin jij in staat ben werkelijk op basis van feitelijke argumenten te discussiëren i.p.v. basis van vooroordelen. Kom nou zeg.
Geef jouw beeld over Marokkanen eens dan? Voor mij is het 50% klootzakjes op straat en de rest weet ik niks van want die gaan naar hun eigen theehuisjes en naar hun eigen moskee en zie je verder niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:27 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Niet elke Marokkaan is een kruisvaarder die iedereen wil bekeren tot de Islam en niet elke Marokkaan en/of neger vindt iedereen best als die ermee kan wippen en zoveel mogelijk kindjes kan maken. Los daarvan: genoeg autochtone mannen die ook allang blij zijn als ze kunnen wippen, dat is nu eenmaal de eigenschap van sommige mannen, ongeacht afkomst.
Volgens mij strookt jouw wereldbeeld (of in ieder geval jouw beeld van bepaalde etnische groepen in Nederland) niet echt met de werkelijkheid, omdat jouw beeld van deze etnische groepen blijkbaar is bepaald door de groep die het meeste in de media komt, de lastpakken.
Denk je dat nou echt? Te bekrompen voor woorden jijquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef F1978 het volgende:
[..]
als je puur hollander was, had je geen moeite gehad met het antwoord, nu weet ik genoeg...
Check, check, dubbel check!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:49 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Oh, dus als hij eens wordt genomen door een grote bosneger, kan het allemaal nog goed komen
Als jij puur hollander bent, waarom maak jij je dan zo druk hierover...iedereen mag een eigen mening hebben hier, ik zeg niet dat mijn wil wet is hoor....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:45 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Denk je dat nou echt? Te bekrompen voor woorden jij
Ik heb een schijthekel aan mensen die alleen maar kunnen focussen op afkomst. Of ze nu blank, zwart, bruin of groen zijn zal me een worst wezen
En wat denk je nou eigenlijk te weten dan? Waarom is het überhaupt relevant of iemand pure Hollander is of niet?
Mijn beeld over Marokkanen? Heb ik überhaupt uitspraken gedaan over Marokkanen in het algemeen? Alsof dit een discussie is over de Marokkanenproblematiek. Lees eens gewoon wat er staat i.p.v. dat clichématig geschreeuw.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:43 schreef Alexjaxx het volgende:
[..]
Geef jouw beeld over Marokkanen eens dan? Voor mij is het 50% klootzakjes op straat en de rest weet ik niks van want die gaan naar hun eigen theehuisjes en naar hun eigen moskee en zie je verder niet.
Ja misschien heb je gelijk, misschien is het allemaal heel normaal om mensen samen te zien, als ze maar gelukkig zijn samen he....ze doen er niemand kwaad meequote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:49 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mijn beeld over Marokkanen? Heb ik überhaupt uitspraken gedaan over Marokkanen in het algemeen? Alsof dit een discussie is over de Marokkanenproblematiek. Lees eens gewoon wat er staat i.p.v. dat clichématig geschreeuw.
Nogmaals, ik benoem zaken. Met andere woorden, wanneer het gaat om een criminele straatmarokkaan spreek ik over een criminele straatmarokkaan. En wanneer het gaat om een hoogopgeleide Marokkaan met goede baan, spreek ik over een hoogopgeleide Marokkaan met goede baan.
Zo maak ik dus ook het onderscheid tussen een blonde vrouw die op straat loopt met een criminele straatmarokkaan en een blonde vrouw die op straat loopt met een hoogopgeleide Marokkaan met goede baan. Dat staat toch helemaal los v/h feit dat er teveel overlast gevende straatmarokkanen zijn? Of is dat zo moeilijk te begrijpen?
Volgens mij leg ik je dat net heel duidelijk uit. Ik irriteer me aan mensen die niet inhoudelijk op basis van feitelijke argumenten kunnen discussiëren. Je weet wel, persoon 1 komt met een onderbouwd argument en persoon 2 haalt dit argument op inhoudelijke basis onderuit.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:47 schreef F1978 het volgende:
[..]
Als jij puur hollander bent, waarom maak jij je dan zo druk hierover...iedereen mag een eigen mening hebben hier, ik zeg niet dat mijn wil wet is hoor....
sorry....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Volgens mij leg ik je dat net heel duidelijk uit. Ik irriteer me aan mensen die niet inhoudelijk op basis van feitelijke argumenten kunnen discussiëren. Je weet wel, persoon 1 komt met een onderbouwd argument en persoon 2 haalt dit argument op inhoudelijke basis onderuit.
I.p.v. een discussie waarbij men discussieert op basis van in welk hokje men de discussiepartner indeelt. Voorbeeld: "jij bent links/rechts/blank/zwart/groen/geel dus jouw argumenten zijn niet geldig".
Dat soort triest gedrag zie je al veel te veel hier op FOK!
Snap je het nu?
Dat bedoel ik. En daarbij snap ik best dat men op basis van vooroordelen voorzichtiger is, dat is puur menselijk. Want hey als een onevenredig deel v/d groep fout gedrag vertoont, is er statistisch gezien inderdaad een groter risico dat jij ook zo'n fout figuur aan de haak slaat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:51 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja misschien heb je gelijk, misschien is het allemaal heel normaal om mensen samen te zien, als ze maar gelukkig zijn samen he....ze doen er niemand kwaad mee
tja en er zijn op straat precies evenveel Nederlanders als buitenlanders die problemen maken toch ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En daarbij snap ik best dat men op basis van vooroordelen voorzichtiger is, dat is puur menselijk. Want hey als een onevenredig deel v/d groep fout gedrag vertoont, is er statistisch gezien inderdaad een groter risico dat jij ook zo'n fout figuur aan de haak slaat.
Aan de andere kant vergeten mensen dat mensenkennis vele malen nauwkeuriger is dan de statistieken. Dus wanneer iemand zijn zoon of dochter gewoon goed bijleert dat deze persoon zich niet met bepaalde foute/criminele/louche figuren moet inlaten en het kind volgt dit (wonder boven wonder) netjes op, dan zal het kind zowel de foute autochtoon als de foute allochtoon mijden en gewoon gaan voor een goed persoon, dit ongeacht afkomst.
Zou toch triest zijn wanneer je als ouder het leven van je kind verpest (bijv. geen contact meer met kinderen) omdat het kind echt gelukkig is met iemand die niet in het juiste hokje v/d ouder past, terwijl de persoon in werkelijkheid niks fout doet?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:12 schreef AllesFlexie het volgende:
Die lelijke jongens zitten waarscheinlijk niet de hele dag achter hun pc te rukken en FOK!en
Wat heeft dat in hemelsnaam te maken met mijn post die jij quote?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:57 schreef F1978 het volgende:
[..]
tja en er zijn op straat precies evenveel Nederlanders als buitenlanders die problemen maken toch ?
oh nee, ging gewoon nog een stukje verder in het verhaal, maar was extra info...niet puur ontopic idd...maar geen ramp toch, hoop ikquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:02 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat heeft dat in hemelsnaam te maken met mijn post die jij quote?
Spoiler graag.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:09 schreef 2012OBAMA2016 het volgende:
www.blacksonblonds.com that's why
Het is niet verzonnen lelijk jongetje. Als knappe adonis zoals ik heb je keus uit al het vrouwlijk schoon.quote:
Ik woonde destijds in een maisonette met een gezamenlijke ingang via een poort beneden. Je kon via het dakterras de voordeur binnen, Het was zomer dus had die deur open staan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom komt zo'n gozer ineens bij jou binnen dan?
Ja maar je moest ook even aangeven dat het de media zijn schuld is dat wij zo dom en anti-Marokkanen zijn, toch? En nog duidelijk maken dat het de minderheid van deze groep is (overigens is het de minderheid omdat mannen tussen 12-25 sowieso altijd de minderheid is).quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:49 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mijn beeld over Marokkanen? Heb ik überhaupt uitspraken gedaan over Marokkanen in het algemeen? Alsof dit een discussie is over de Marokkanenproblematiek. Lees eens gewoon wat er staat i.p.v. dat clichématig geschreeuw.
Nogmaals, ik benoem zaken. Met andere woorden, wanneer het gaat om een criminele straatmarokkaan spreek ik over een criminele straatmarokkaan. En wanneer het gaat om een hoogopgeleide Marokkaan met goede baan, spreek ik over een hoogopgeleide Marokkaan met goede baan.
Zo maak ik dus ook het onderscheid tussen een blonde vrouw die op straat loopt met een criminele straatmarokkaan en een blonde vrouw die op straat loopt met een hoogopgeleide Marokkaan met goede baan. Dat staat toch helemaal los v/h feit dat er teveel overlast gevende straatmarokkanen zijn? Of is dat zo moeilijk te begrijpen?
Moeilijk he begrijpend lezen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:16 schreef Alexjaxx het volgende:
[..]
Ja maar je moest ook even aangeven dat het de media zijn schuld is dat wij zo dom en anti-Marokkanen zijn, toch? En nog duidelijk maken dat het de minderheid van deze groep is (overigens is het de minderheid omdat mannen tussen 12-25 sowieso altijd de minderheid is).
Raar he dat de media nou net die mocro's kiest en niet de chinezen misschien omdat mensen toch niet zo dom zijn als jij denkt.
Jij gaat er van uit dat de media ons dit laat denken maar ik weet zeker dat de manier waarop jij denkt niet uit levenservaring met deze groep is. Dat is gewoon politiek correct, moralistisch gebrabbel van iemand in een dure witte wijk. Of iemand die zelf een kleurtje heeft en dus niet lastig gevallen word.
Waar jij in hemelsnaam vandaan haalt dat ik ook maar iets zeg over anti-Marokkaan zijn en laat staan over wiens schuld het wel/niet zou zijn dat mensen wel/niet anti-Marokkaan zijn, dat is me echt een raadselquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:49 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat is gewoon evolutie. Dat wat een vrouw aantrekkelijk maakt(bredere heupen, vollere lippen, kleinere neus en tieten) wijst op vruchtbaarheid terwijl de kwaliteiten van de man elders te vinden zijn dan alleen uiterlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:06 schreef nothingwasthesame het volgende:
Ik vraag me af waarom de combinatie lelijke mannen + mooie vrouwen vaker voorkomt dan mooie mannen + lelijke vrouwen?
Oja, dit heb ik ook ooit eerder gelezen. Dom dat het niet in me op kwam.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:07 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat is gewoon evolutie. Dat wat een vrouw aantrekkelijk maakt(bredere heupen, vollere lippen, kleinere neus en tieten) wijst op vruchtbaarheid terwijl de kwaliteiten van de man elders te vinden zijn dan alleen uiterlijk.
Geen probleem je bent een chick dus ik zat met bonzende hart op je reactie te wachten. Nu kan ik dat moment koesteren met een fappartijtje, dus JIJ bedankt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:09 schreef nothingwasthesame het volgende:
[..]
Oja, dit heb ik ook ooit eerder gelezen. Dom dat het niet in me op kwam.Bedankt.
Wat een hartverwarmende reactie, wat een complimenten. Kan vanavond niet meer slapen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:21 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Geen probleem je bent een chick dus ik zat met bonzende hart op je reactie te wachten. Nu kan ik dat moment koesteren met een fappartijtje, dus JIJ bedankt.
Het had in feite niks met het hele verhaal te maken. Want het feit dat er relatief veel problemen zijn met bepaalde Marokkanen doet verder niks af aan het feit dat een straatmarokkaan en een hoogopgeleide Marokkaan met goede baan niet hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:06 schreef F1978 het volgende:
[..]
oh nee, ging gewoon nog een stukje verder in het verhaal, maar was extra info...niet puur ontopic idd...maar geen ramp toch, hoop ik
mooie video....maar zorg voortaan dat ie wel te zien is okee....bedankt voor je uitleg en ik heb je punt begrepen wat je probeerde te makenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het had in feite niks met het hele verhaal te maken. Want het feit dat er relatief veel problemen zijn met bepaalde Marokkanen doet verder niks af aan het feit dat een straatmarokkaan en een hoogopgeleide Marokkaan met goede baan niet hetzelfde zijn.
Dat de verhoudingen straatmarokkaan - (hoogopgeleide) Marokkaan met goede baan niet zo zijn als dat zou moeten, dat is een totaal andere discussie.
Wanneer je in een klas, ik noem maar wat, bijv. 20 jongens hebt en maar 2 meisjes dan staat de verhouding, of een discussie over de wenselijkheid v/d verhouding toch helemaal los v/h feit dat er zowel jongens als meisjes bestaan? En dan ga jij toch ook niet in discussie over de verhouding jongens/meisjes terwijl we net een gesprek hebben over (ik noem maar wat) het wezenlijke verschil tussen een relatie met een jongen en een relatie met een meisje?
[Offtopic]
Even wat anders, maar wel heel grappig om te zien...zie onderstaande link voor een goed voorbeeld hoe iemand zichzelf belachelijk maakt door een volledige fixatie op iets wat nauwelijks relevant is, hierbij alle inhoudelijke punten negerende:
NWS / Fox news blundert bij interview
[/Offtopic]
Het gros v/d meisjes dat op hersenloos tuig valt is dit naar mijn idee wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:04 schreef Piye het volgende:
het antwoord is niet altijd dat het domme bitches zijn.
Ah jammer (Dit is een goed werkende link mocht je het interessant vinden).quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:22 schreef F1978 het volgende:
[..]
mooie video....maar zorg voortaan dat ie wel te zien is okee....bedankt voor je uitleg en ik heb je punt begrepen wat je probeerde te maken
oke is goed....quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ah jammer (Dit is een goed werkende link mocht je het interessant vinden).
En mijn voorgaande post was niet bedoeld om mijn punt te maken, dat had ik in mijn vorige posts al gedaan. Maar toen ik net toevallig aan dat interview dacht vond ik het wel een leuke anekdote n.a.v. onze eerdere discussie. Vooral ook omdat het echt grappig om te zien is hoe ver die journaliste blind doordraaft.
Het was (in dit geval) dus niet belerend of verwijtend bedoeld
oke LOL....heel apart allemaal hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ah jammer (Dit is een goed werkende link mocht je het interessant vinden).
En mijn voorgaande post was niet bedoeld om mijn punt te maken, dat had ik in mijn vorige posts al gedaan. Maar toen ik net toevallig aan dat interview dacht vond ik het wel een leuke anekdote n.a.v. onze eerdere discussie. Vooral ook omdat het echt grappig om te zien is hoe ver die journaliste blind doordraaft.
Het was (in dit geval) dus niet belerend of verwijtend bedoeld
Zeker waar, maar velen hebben er nogal eens moeite mee om tuig en hersenloosheid los van elkaar te zien. Ook tussen straatratten zit er verschil in persoonlijkheid en intelligentie en niet ieder meisje die op zo iemand valt is een domme doos. En zelfs als ze dat wel zijn, vallen ze vaak niet eens op die jongens omdat ze zo zijn, maar nemen ze die aspecten vooral voor lief.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:24 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het gros v/d meisjes dat op hersenloos tuig valt is dit naar mijn idee wel.
En natuurlijk heb je ook vrouwen als Mabel Wisse Smith die in het verleden met Klaas Bruinsma rondhingen, maar Bruinsma is niet echt vergelijkbaar met dat hersenloos overlastgevend tuig dat het gangster zijn volledig baseert op wat ze op tv zien en in de muziek horen, waarbij ze het eerder stoer vinden dan dat ze echt bewust bezig zijn met iets.
Aan de andere kant bestaat er natuurlijk ook kans dat TS bij nagenoeg elke Marokkaan of neger die hij ziet direct de aanname doet dat dit een of andere tuig / (wanna-b) gangster is. Dat zou ook kunnen...
De daadwerkelijke beweegredenen waarom een meisje op zo'n jongen valt kunnen inderdaad anders/complexer zijn dan in dit topic door velen wordt geopperd en ook is inderdaad niet elke straatrat identiek.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Zeker waar, maar velen hebben er nogal eens moeite mee om tuig en hersenloosheid los van elkaar te zien. Ook tussen straatratten zit er verschil in persoonlijkheid en intelligentie en niet ieder meisje die op zo iemand valt is een domme doos. En zelfs als ze dat wel zijn, vallen ze vaak niet eens op die jongens omdat ze zo zijn, maar nemen ze die aspecten vooral voor lief.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
De daadwerkelijke beweegredenen waarom een meisje op zo'n jongen valt kunnen inderdaad anders/complexer zijn dan in dit topic door velen wordt geopperd en ook is inderdaad niet elke straatrat identiek.
Maar zelfs het super simpele basale onderscheid dat ik probeerde te maken (tuig/geen tuig) maakte de discussie voor sommigen blijkbaar al te complex ("huh, zijn er dan meer soorten allochtonen??? Tis toch allemaal 1 pot nat?" -even chargerend- ), dus tsja...
Krijgen we nu de opgepompte mbo leeghoofd vs universitaire nerd discussie weer?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:32 schreef TwentyFourr het volgende:
Lelijk of knap zijn is voor mannen van minder belang als voor vrouwen, als je 't mij vraagt.
Geen idee, zin om discussie te voeren?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:45 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Krijgen we nu de opgepompte mbo leeghoofd vs universitaire nerd discussie weer?
Ja hoor waarom niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:45 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Geen idee, zin om discussie te voeren?
Ik niet, is het enerzijds veel te vroeg voor en heb ik het anderzijds te druk voor. Misschien dat iemand zin heeft om vervanger te spelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:52 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik niet, is het enerzijds veel te vroeg voor en heb ik het anderzijds te druk voor. Misschien dat iemand zin heeft om vervanger te spelen.Ja dat is ook zo maar vaak komen dan de mbo'ers erin om te verkondigen dat die weer heel andere kwaliteiten hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, diegenen die alleen 'intelligentie' missen in het rijtje kwaliteiten die een homo universalis bezit, mogen we ze geloven.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:53 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo maar vaak komen dan de mbo'ers erin om te verkondigen dat die weer heel andere kwaliteiten hebben.
Want jij let bij je keuze voor een man alleen op intelligentie?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:53 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo maar vaak komen dan de mbo'ers erin om te verkondigen dat die weer heel andere kwaliteiten hebben.
De lelijke neger met lekkere blonde chick meld zich.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:20 schreef Cafca_94 het volgende:
Ik vind het zo irritant als ik een lelijke marokaan of een negert op straat zie lopen of hangen met lekkere nederlandse blonde chicks.
ik vraag me echt af ; wat moeten zulke chicks nou met zo'n lelijke popie jopie marokaan etc.
klacht : lelijke en neppe marokanen en negers met handtasjes en opgeschoren haar die denken dat ze stoer zijn.. met lekkere nederlandse blonde chicks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |