Het gros v/d meisjes dat op hersenloos tuig valt is dit naar mijn idee wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:04 schreef Piye het volgende:
het antwoord is niet altijd dat het domme bitches zijn.
Ah jammer (Dit is een goed werkende link mocht je het interessant vinden).quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:22 schreef F1978 het volgende:
[..]
mooie video....maar zorg voortaan dat ie wel te zien is okee....bedankt voor je uitleg en ik heb je punt begrepen wat je probeerde te maken
oke is goed....quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ah jammer (Dit is een goed werkende link mocht je het interessant vinden).
En mijn voorgaande post was niet bedoeld om mijn punt te maken, dat had ik in mijn vorige posts al gedaan. Maar toen ik net toevallig aan dat interview dacht vond ik het wel een leuke anekdote n.a.v. onze eerdere discussie. Vooral ook omdat het echt grappig om te zien is hoe ver die journaliste blind doordraaft.
Het was (in dit geval) dus niet belerend of verwijtend bedoeld
oke LOL....heel apart allemaal hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ah jammer (Dit is een goed werkende link mocht je het interessant vinden).
En mijn voorgaande post was niet bedoeld om mijn punt te maken, dat had ik in mijn vorige posts al gedaan. Maar toen ik net toevallig aan dat interview dacht vond ik het wel een leuke anekdote n.a.v. onze eerdere discussie. Vooral ook omdat het echt grappig om te zien is hoe ver die journaliste blind doordraaft.
Het was (in dit geval) dus niet belerend of verwijtend bedoeld
Zeker waar, maar velen hebben er nogal eens moeite mee om tuig en hersenloosheid los van elkaar te zien. Ook tussen straatratten zit er verschil in persoonlijkheid en intelligentie en niet ieder meisje die op zo iemand valt is een domme doos. En zelfs als ze dat wel zijn, vallen ze vaak niet eens op die jongens omdat ze zo zijn, maar nemen ze die aspecten vooral voor lief.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:24 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het gros v/d meisjes dat op hersenloos tuig valt is dit naar mijn idee wel.
En natuurlijk heb je ook vrouwen als Mabel Wisse Smith die in het verleden met Klaas Bruinsma rondhingen, maar Bruinsma is niet echt vergelijkbaar met dat hersenloos overlastgevend tuig dat het gangster zijn volledig baseert op wat ze op tv zien en in de muziek horen, waarbij ze het eerder stoer vinden dan dat ze echt bewust bezig zijn met iets.
Aan de andere kant bestaat er natuurlijk ook kans dat TS bij nagenoeg elke Marokkaan of neger die hij ziet direct de aanname doet dat dit een of andere tuig / (wanna-b) gangster is. Dat zou ook kunnen...
De daadwerkelijke beweegredenen waarom een meisje op zo'n jongen valt kunnen inderdaad anders/complexer zijn dan in dit topic door velen wordt geopperd en ook is inderdaad niet elke straatrat identiek.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Zeker waar, maar velen hebben er nogal eens moeite mee om tuig en hersenloosheid los van elkaar te zien. Ook tussen straatratten zit er verschil in persoonlijkheid en intelligentie en niet ieder meisje die op zo iemand valt is een domme doos. En zelfs als ze dat wel zijn, vallen ze vaak niet eens op die jongens omdat ze zo zijn, maar nemen ze die aspecten vooral voor lief.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
De daadwerkelijke beweegredenen waarom een meisje op zo'n jongen valt kunnen inderdaad anders/complexer zijn dan in dit topic door velen wordt geopperd en ook is inderdaad niet elke straatrat identiek.
Maar zelfs het super simpele basale onderscheid dat ik probeerde te maken (tuig/geen tuig) maakte de discussie voor sommigen blijkbaar al te complex ("huh, zijn er dan meer soorten allochtonen??? Tis toch allemaal 1 pot nat?" -even chargerend- ), dus tsja...
Krijgen we nu de opgepompte mbo leeghoofd vs universitaire nerd discussie weer?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:32 schreef TwentyFourr het volgende:
Lelijk of knap zijn is voor mannen van minder belang als voor vrouwen, als je 't mij vraagt.
Geen idee, zin om discussie te voeren?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:45 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Krijgen we nu de opgepompte mbo leeghoofd vs universitaire nerd discussie weer?
Ja hoor waarom niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:45 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Geen idee, zin om discussie te voeren?
Ik niet, is het enerzijds veel te vroeg voor en heb ik het anderzijds te druk voor. Misschien dat iemand zin heeft om vervanger te spelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:52 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik niet, is het enerzijds veel te vroeg voor en heb ik het anderzijds te druk voor. Misschien dat iemand zin heeft om vervanger te spelen.Ja dat is ook zo maar vaak komen dan de mbo'ers erin om te verkondigen dat die weer heel andere kwaliteiten hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, diegenen die alleen 'intelligentie' missen in het rijtje kwaliteiten die een homo universalis bezit, mogen we ze geloven.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:53 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo maar vaak komen dan de mbo'ers erin om te verkondigen dat die weer heel andere kwaliteiten hebben.
Want jij let bij je keuze voor een man alleen op intelligentie?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:53 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo maar vaak komen dan de mbo'ers erin om te verkondigen dat die weer heel andere kwaliteiten hebben.
De lelijke neger met lekkere blonde chick meld zich.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:20 schreef Cafca_94 het volgende:
Ik vind het zo irritant als ik een lelijke marokaan of een negert op straat zie lopen of hangen met lekkere nederlandse blonde chicks.
ik vraag me echt af ; wat moeten zulke chicks nou met zo'n lelijke popie jopie marokaan etc.
klacht : lelijke en neppe marokanen en negers met handtasjes en opgeschoren haar die denken dat ze stoer zijn.. met lekkere nederlandse blonde chicks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |