Je hebt er niets aan omdat...?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:11 schreef Drinky het volgende:
Over hosselen gesproken, iemand nog een chick nodig? Fotoshoot van moto zorgde voor bekijks, helaas heb ik er niks aan.
lelijke wijven.quote:
zelfs ik niet?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Niemand van hier komt in mijn broekje.
Njah als er iemand in de buurt komt ben jij het Lex.quote:
lol, jij weet niks.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:05 schreef seto het volgende:
je hebt amper verleden want je bent een newb
goed, doen we, heb ook nog wat met jou te bespreken jemappelefrikandellequote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Van lex is grapje, hahah.... Ik wil keer wat drinke toch! Gewoon zonder alcohol... beetje whey of melk... Gewoon over sporten praten met je JB.
The only true wisdom is in knowing you know nothing.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
lol, jij weet niks.
kapot hooggeleid jijquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:10 schreef seto het volgende:
[..]
The only true wisdom is in knowing you know nothing.
- Socrates
verkansiequote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
goed, doen we, heb ook nog wat met jou te bespreken jemappelefrikandelle
waar is vms eigenlijk, mis m wel
NU ben ik wel nieuwsgierig...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
goed, doen we, heb ook nog wat met jou te bespreken jemappelefrikandelle
waar is vms eigenlijk, mis m wel
Zou iig wat vaseline meenemen als ik jou was..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
NU ben ik wel nieuwsgierig...
Vms loopt met een croissant, een stokbrood, wc-rol en un chien over de camping in Zuid-Frankrijk. Hij wilde nog afscheid nemen maa heeft een ban i.v.m. plaatsen van prive info ofzoiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hooggeleid?quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
kapot hooggeleidgoeden googleskills jij
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Unfortunately peanutbutter.mmh oke nu lekker met de beentjes omhoog zitten/liggen? ben je wel gewend toch geheheuhuehueheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol alsof ik je niet nat krijg. Gekke meit. OF wou je naughty met me doen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou iig wat vaseline meenemen als ik jou was..
Naar de camping gaan... prive info plaatsen
..
...lol...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Lol alsof ik je niet nat krijg. Gekke meit. OF wou je naughty met me doen?
Ja info die mensen eerste zelf online gooien, waar ze dan later spijt van krijgen...
doe eens aardigquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
...lol...
Ja dus? Het is hun info om online te gooien, waarom daarmee lopen kutten als ze het niet meer erop willen hebbenfokkers
Yesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:36 schreef JackieBrown het volgende:
Papastick ook gelijk aanwezig
[..]
mmh oke nu lekker met de beentjes omhoog zitten/liggen? ben je wel gewend toch geheheuhuehuehehe
Tja maar die VMS heeft ook een bepaald niveau he.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:51 schreef Ethanolic het volgende:
Een Griek die naar Frankrijk gaatkonkerdom.
Hey HALLO! GA LEKKER TEGEN GRIEKENLAND ZELF TEKEER DAN. ik doe dat NIETT!!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
...lol...
Ja dus? Het is hun info om online te gooien, waarom daarmee lopen kutten als ze het niet meer erop willen hebbenfokkers
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Tja maar die VMS heeft ook een bepaald niveau he.
halfbloedje denk ikquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Dat pec to waist ratio
http://bodyspace.bodybuilding.com/photos/view-user-photo/11162151
Not sure if black though, wat denken jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
halfbloedje denk ikSrs? Ik dacht dat etha zon buff boy was met dikke core.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe nja hij is in ieder geval niet zo'n vierkant blok, schouders veel breder dan heupenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Srs? Ik dacht dat etha zon buff boy was met dikke core.
Mag ik een keertje lenen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe nja hij is in ieder geval niet zo'n vierkant blok, schouders veel breder dan heupen
Dit idd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:15 schreef JackieBrown het volgende:
ik vind wel dat in navolging van fanta nu een van de heren een buffpic moet posten.
Pecs, benen, fullbody, bi's en tri's.. iets..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |