...lol...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Lol alsof ik je niet nat krijg. Gekke meit. OF wou je naughty met me doen?
Ja info die mensen eerste zelf online gooien, waar ze dan later spijt van krijgen...
doe eens aardigquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
...lol...
Ja dus? Het is hun info om online te gooien, waarom daarmee lopen kutten als ze het niet meer erop willen hebbenfokkers
Yesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:36 schreef JackieBrown het volgende:
Papastick ook gelijk aanwezig
[..]
mmh oke nu lekker met de beentjes omhoog zitten/liggen? ben je wel gewend toch geheheuhuehuehehe
Tja maar die VMS heeft ook een bepaald niveau he.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:51 schreef Ethanolic het volgende:
Een Griek die naar Frankrijk gaatkonkerdom.
Hey HALLO! GA LEKKER TEGEN GRIEKENLAND ZELF TEKEER DAN. ik doe dat NIETT!!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
...lol...
Ja dus? Het is hun info om online te gooien, waarom daarmee lopen kutten als ze het niet meer erop willen hebbenfokkers
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Tja maar die VMS heeft ook een bepaald niveau he.
halfbloedje denk ikquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Dat pec to waist ratio
http://bodyspace.bodybuilding.com/photos/view-user-photo/11162151
Not sure if black though, wat denken jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
halfbloedje denk ikSrs? Ik dacht dat etha zon buff boy was met dikke core.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe nja hij is in ieder geval niet zo'n vierkant blok, schouders veel breder dan heupenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Srs? Ik dacht dat etha zon buff boy was met dikke core.
Mag ik een keertje lenen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe nja hij is in ieder geval niet zo'n vierkant blok, schouders veel breder dan heupen
Dit idd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:15 schreef JackieBrown het volgende:
ik vind wel dat in navolging van fanta nu een van de heren een buffpic moet posten.
Pecs, benen, fullbody, bi's en tri's.. iets..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |