Ja kwark en kip halen doet ze al jaren voor mequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Kerol je moet je moeder eens flink aanpakken dan houdt ze haar bek wel. Mijn mama deed eerst ook zo en nu haalt ze kwark voor me.
hoe oud ben je manneke?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:02 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ja kwark en kip halen doet ze al jaren voor meAlleen nu maakt ze zich opeens steeds zorgen, hoe vaak ik t ook blijf zeggen, ze gelooft het nooit. En als ik zeg dat ik er veel van af weet dus dat het goed zit zegt ze dat ik arrogant ben en dat helemaal niet weet.
hahahaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Fanta kan nog met tiener TOER van ns!
Goezo, gwoon laten zien dat jij de nieuwe alpha female in huis bent.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Kerol je moet je moeder eens flink aanpakken dan houdt ze haar bek wel. Mijn mama deed eerst ook zo en nu haalt ze kwark voor me.
gatverredamme die nagelsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:17 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
1 Gymchick voor dit topic
brrquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:17 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
1 Gymchick voor dit topic
quote:
hee seto!quote:
Ik zet mijn vaseline en tissues al klaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hee seto!
Ik ben al 10 maanden en 5 dagen klaar voor breaking bad.
En jij? Hoe bereid jij je voor op die dag?
Weeni welk strand jij wel bedoelt, maar geen cherso kippie!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:28 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
fotootje van mn vkansie in gersonisos!! Mis t strantjee!!
hallo ja zeker all1 vet honger kom net vd gym namelijk lkr gesquat (sry fanta) haha mja ok nou grquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
hey jacky brown. Alles goed?
Zeg k wil je eigenlijk al langer iets vrage, maar denkd at nu wel kan,. Zulle we keer same drankje doen, etha kan ook wel mee dan.. maar als hij dan om het hoekje gaat zitten ofzo. Laat maar weten als je het wat lijkt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hallo ja zeker all1 vet honger kom net vd gym namelijk lkr gesquat (sry fanta) haha mja ok nou gr
nee gek geen negers aan het roer kijk wat er met de USA gebeurt nu daar een neger de katoenen touwtjes in handen heeftquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als ik er ook even een half topic niet ben loopt het direct uit de klauwen... Ik geef het stokje over aan etha. Hij is nu onze leider.
Maand broeder EEN FOKKING MAAND.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:44 schreef ChesterPerry het volgende:
hoelang kan je niet trainen kreeg vanmiddag te horen dat ik 2 weken niet mag trainen, zwaar balen
Jahroon heeft 3 weke niet getraind en is nog steeds ripped mja.. jy ben geen jahroon natuurlyk.. of mayb wel weetniequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:44 schreef ChesterPerry het volgende:
hoelang kan je niet trainen kreeg vanmiddag te horen dat ik 2 weken niet mag trainen, zwaar balen
sterktonquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maand broeder EEN FOKKING MAAND.
Bedankt, eindelijk erkenning en nog op een democratische manier gekozen ook! Thanks Frikandel!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als ik er ook even een half topic niet ben loopt het direct uit de klauwen... Ik geef het stokje over aan etha. Hij is nu onze leider.
jahr00n is van een andere wereldquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jahroon heeft 3 weke niet getraind en is nog steeds ripped mja.. jy ben geen jahroon natuurlyk.. of mayb wel weetnie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dan word je wel gek maajraquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maand broeder EEN FOKKING MAAND.
je gaat pas massa verliezen na ruim een maand. Gewoon goed eten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jahroon heeft 3 weke niet getraind en is nog steeds ripped mja.. jy ben geen jahroon natuurlyk.. of mayb wel weetnie
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:47 schreef Fanta-stick het volgende:
Do you even squat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou ben jij wel de laatste die dit mag zeggenquote:
Niks mis met mijn booty.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:50 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nou ben jij wel de laatste die dit mag zeggen
+1 wouldbangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen" - Smeets
Typische KPD (of typisch Hageneze) reactiequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
+1 wouldbang
"Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen" - Smeets
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Typische KPD (of typisch Hageneze) reactie![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dat is KPDquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uit
Gvd wat een geil kontje
Hmmmm heerlijk
Jummie wat een ass
x10000
Nee die gaan toch wat te furquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
sukkels.. fanta post die ander maar want zo komt ie niet tot zn recht denk
wat praat je over den haag vieze hont?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik voel nog weinig hype om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hee seto!
Ik ben al 10 maanden en 5 dagen klaar voor breaking bad.
En jij? Hoe bereid jij je voor op die dag?
Ja oke, alleen je meisje doet me negeren. Verder zijn we oke.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bedankt, eindelijk erkenning en nog op een democratische manier gekozen ook! Thanks Frikandel!!
haagse pitbull setoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:57 schreef seto het volgende:
[..]
wat praat je over den haag vieze hont?
DM me je nummer voor whstappquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens wanneer krijgen we jullie glutes te zien.
ethanolic that is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn nummer kan je aan papa vragen.
Jouw papa? Denk niet dat de bussen naar Vught nog rijden..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn nummer kan je aan papa vragen.
meer over liften heb het gevoel dat jij net 1 week apparaten aan het testen bnetquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niks mis met mijn booty.goede ronding.
Jij denkt wel meer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:04 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
meer over liften heb het gevoel dat jij net 1 week apparaten aan het testen bnet
Ik vraag je nummer, niet je hand, is hij zo streng?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee Carbon.
Anders zou JB mijn mama zijn en dat is ze niet.
dat denk jijquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee Carbon.
Anders zou JB mijn mama zijn en dat is ze niet.
Ik vond het zo grappig dat ik vergat te lachen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jouw papa? Denk niet dat de bussen naar Vught nog rijden..
carbon knijpt je fijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vraag je nummer, niet je hand, is hij zo streng?
Fanta, je bent een heupen en dijen meisje met aardige tiddays en vrij goede facial aesthetics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Dan ken je Carbon nog niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vraag je nummer, niet je hand, is hij zo streng?
quote:
etha doet ook gewoon rondneuken, jb leest vast neit meequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan ken je Carbon nog niet.
[..].
Oke je mag in mijn broekjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Fanta, je bent een heupen en dijen meisje met aardige tiddays en vrij goede facial aesthetics.
Welke post, ze zijn allemaal grappig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
hahahah vet grappig die opmerking van jou fanta. ja echt!
DIe mag je neit eten als je gluten allergie hebt.. HAHAHAHAquote:
Dit waren prive opnames van JB en Etha.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
etha doet ook gewoon rondneuken, jb leest vast neit mee
Die shit die in brood zit.quote:
sry ik durf niet te reagerenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja oke, alleen je meisje doet me negeren. Verder zijn we oke.
Dit!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens wanneer krijgen we jullie glutes te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
''Hey Jazz..''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Yes?
''Can I tap dat ass?''
fake etha is zwartquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit waren prive opnames van JB en Etha.
Doe wel via dmquote:
wotquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
etha doet ook gewoon rondneuken, jb leest vast neit mee
I wanna play drum on your bum.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
''Hey Jazz..''
-Yes?
''Can I tap dat ass?''
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is je kont helegaar niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
ik zie echt fucking veel meisjes rondlopen met van die korte hotpants terwijl ze cellulitis hebbenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
Dat ze eens snel een middeltje vinden tegen cellulites.
Klagen over cellulitis bij een tjik met mooie ronde billen en stevige dijen is hetzelfde als klagen over acne bij een meisje met een 10/10 face.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
Dat ze eens snel een middeltje vinden tegen cellulites.
En veel jonge meiden al ..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:45 schreef seto het volgende:
[..]
ik zie echt fucking veel meisjes rondlopen met van die korte hotpants terwijl ze cellulitis hebben
zou verboden moeten worden
Kunnen velen vrij weinig aan doen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik in fel licht ook wel cellulitis heb. Maar heel weinig als ik naar mijun slankere leeftijdsgenootjes kijk. Komt omdat mijn vetlaag over mijn benen dunner is dan die bij hun.quote:
kk viesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kunnen velen vrij weinig aan doen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik in fel licht ook wel cellulitis heb. Maar heel weinig als ik naar mijun slankere leeftijdsgenootjes kijk. Komt omdat mijn vetlaag over mijn benen dunner is dan die bij hun.
Daar ben je een man voor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kk vies
zelfs ik heb geen cellulitis en ik heb grotere bille dan jy
Thank you! leer deze jongetjes hoe je een man moet zijn. Maar niet teveel, niet dat stuk met al die scharrels enzo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:00 schreef fathank het volgende:
Jochies die klagen over een beetje cellulitis terwijl ze amper haargroei onder hun neus hebben
Jij mag in mijn broekje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:00 schreef fathank het volgende:
Jochies die klagen over een beetje cellulitis terwijl ze amper haargroei onder hun neus hebben
Cellulites radar gaat af.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Thank you! leer deze jongetjes hoe je een man moet zijn. Maar niet teveel, niet dat stuk met al die scharrels enzo.
Zou je met je ranke blanke lichaam wel eens tussen willen zitten he.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:03 schreef no1uknow het volgende:
ik heb een antiliaanse buurvrouw die heeft pas een asser
Ik kijk wel uit, moet niet teveel concurrentie krijgen natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Thank you! leer deze jongetjes hoe je een man moet zijn. Maar niet teveel, niet dat stuk met al die scharrels enzo.
hey weissmanquote:
Jij bent zeker zo'n sukkeltje die vroeger op school altijd meeliep en dan te lang doorging in de pesterijtjes dat zelfs de zondebok je uitlachte?quote:
Tyft eens op kutuserquote:
neen deze niet gewoon dik, wel andere antilliaanse dame gedaan maar met strak figuurtje en squatasser indeedquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zou je met je ranke blanke lichaam wel eens tussen willen zitten he.
Jij mag ook in mijn broekjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n sukkeltje die vroeger op school altijd meeliep en dan te lang doorging in de pesterijtjes dat zelfs de zondebok je uitlachte?
doe normaal zo doe ik ookquote:
hey ethalolicquote:
Pas ik niet inquote:
Oh noes! Fanta-hulk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zou zo graag arm bar willen zetten bij jou.
kom potje worstelen danquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:13 schreef seto het volgende:
vrouwen die denken dat ze een man aankunnen in een gevecht
Een vrouw die vaardig is in jiu-jitsu kan nog aardig voor problemen zorgen. Effe geen rekening houdend met verschil in lichaamsgewicht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:13 schreef seto het volgende:
af en toe zet ik wel die bitch slap of niet hahah vind ze lekkerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:13 schreef seto het volgende:
Die betas hier op FOK! Kunnen ze makkelijk hebben. 1 tittyflash en ze kunnen douchen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:13 schreef seto het volgende:
okquote:
je praat wel verdacht veel over hemquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik was sowieso sterker dan mijn ex.
Not once maar heb er 2 exen..andere post was over de eerstequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
je praat wel verdacht veel over hem
nog in luv?
toe maarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Not once maar heb er 2 exen..andere post was over de eerste.
je ex is een vrouw?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik was sowieso sterker dan mijn ex.
Je hebt er niets aan omdat...?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:11 schreef Drinky het volgende:
Over hosselen gesproken, iemand nog een chick nodig? Fotoshoot van moto zorgde voor bekijks, helaas heb ik er niks aan.
lelijke wijven.quote:
zelfs ik niet?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Niemand van hier komt in mijn broekje.
Njah als er iemand in de buurt komt ben jij het Lex.quote:
lol, jij weet niks.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:05 schreef seto het volgende:
je hebt amper verleden want je bent een newb
goed, doen we, heb ook nog wat met jou te bespreken jemappelefrikandellequote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Van lex is grapje, hahah.... Ik wil keer wat drinke toch! Gewoon zonder alcohol... beetje whey of melk... Gewoon over sporten praten met je JB.
The only true wisdom is in knowing you know nothing.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
lol, jij weet niks.
kapot hooggeleid jijquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:10 schreef seto het volgende:
[..]
The only true wisdom is in knowing you know nothing.
- Socrates
verkansiequote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
goed, doen we, heb ook nog wat met jou te bespreken jemappelefrikandelle
waar is vms eigenlijk, mis m wel
NU ben ik wel nieuwsgierig...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
goed, doen we, heb ook nog wat met jou te bespreken jemappelefrikandelle
waar is vms eigenlijk, mis m wel
Zou iig wat vaseline meenemen als ik jou was..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
NU ben ik wel nieuwsgierig...
Vms loopt met een croissant, een stokbrood, wc-rol en un chien over de camping in Zuid-Frankrijk. Hij wilde nog afscheid nemen maa heeft een ban i.v.m. plaatsen van prive info ofzoiets.
hooggeleid?quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
kapot hooggeleidgoeden googleskills jij
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Unfortunately peanutbutter.mmh oke nu lekker met de beentjes omhoog zitten/liggen? ben je wel gewend toch geheheuhuehueheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol alsof ik je niet nat krijg. Gekke meit. OF wou je naughty met me doen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou iig wat vaseline meenemen als ik jou was..
Naar de camping gaan... prive info plaatsen
..
...lol...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Lol alsof ik je niet nat krijg. Gekke meit. OF wou je naughty met me doen?
Ja info die mensen eerste zelf online gooien, waar ze dan later spijt van krijgen...
doe eens aardigquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
...lol...
Ja dus? Het is hun info om online te gooien, waarom daarmee lopen kutten als ze het niet meer erop willen hebbenfokkers
Yesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:36 schreef JackieBrown het volgende:
Papastick ook gelijk aanwezig
[..]
mmh oke nu lekker met de beentjes omhoog zitten/liggen? ben je wel gewend toch geheheuhuehuehehe
Tja maar die VMS heeft ook een bepaald niveau he.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:51 schreef Ethanolic het volgende:
Een Griek die naar Frankrijk gaatkonkerdom.
Hey HALLO! GA LEKKER TEGEN GRIEKENLAND ZELF TEKEER DAN. ik doe dat NIETT!!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
...lol...
Ja dus? Het is hun info om online te gooien, waarom daarmee lopen kutten als ze het niet meer erop willen hebbenfokkers
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Tja maar die VMS heeft ook een bepaald niveau he.
halfbloedje denk ikquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Dat pec to waist ratio
http://bodyspace.bodybuilding.com/photos/view-user-photo/11162151
Not sure if black though, wat denken jullie?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
halfbloedje denk ikSrs? Ik dacht dat etha zon buff boy was met dikke core.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe nja hij is in ieder geval niet zo'n vierkant blok, schouders veel breder dan heupenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Srs? Ik dacht dat etha zon buff boy was met dikke core.
Mag ik een keertje lenen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe nja hij is in ieder geval niet zo'n vierkant blok, schouders veel breder dan heupen
Dit idd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:15 schreef JackieBrown het volgende:
ik vind wel dat in navolging van fanta nu een van de heren een buffpic moet posten.
Pecs, benen, fullbody, bi's en tri's.. iets..
Ik show alleen op de topicmeet (die niemand wil organiseren).quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:15 schreef JackieBrown het volgende:
ik vind wel dat in navolging van fanta nu een van de heren een buffpic moet posten.
Pecs, benen, fullbody, bi's en tri's.. iets..
Zal ik dan eens wat organiseren?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik show alleen op de topicmeet (die niemand wil organiseren).
Goed plan, IMHO.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zal ik dan eens wat organiseren?
Ik heb toch geen reet te doen.
Overigens heb je steeds minder reet te doenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zal ik dan eens wat organiseren?
Ik heb toch geen reet te doen.
Fuck, die was ook geen lang leven beschoren.quote:
Als jij je buks van te voren even goed leegt in JB dan hebben we iig geen last van jouw rommel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:43 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga echt niet liften met jullie. Die gymmedewerker heeft vast geen zin squirt en semen te boenen.
Ben wel benieuwd naar Naadsoldaat z'n progress. Heb zelf 'n maand of 2 geleden al legpics gepost.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik show alleen op de topicmeet (die niemand wil organiseren).
Nog geen minuutquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Fuck, die was ook geen lang leven beschoren.
Hoezo niet? Dat wordt vaker gedaan hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:46 schreef Fanta-stick het volgende:
Wat een sukkel.
Een meet organiseren in een slowchat is geen doen.
Details sowieso via PM, anders loopt heel zolderkamerfok leeg om aapjes te komen kijken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:47 schreef Fopje het volgende:
Jullie kunnen echt beter hier een meet organiseren in dit topic. Als je een speciaal topic in ONZ daarover opent gaat iedereen daar posten en zich zogenaamd "aanmelden" terwijl je hier een beetje in de insiders hebt voor een meet toch? En zoveel valt er ook niet te bespreken buiten een plek en een tijd om.
Fixed.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:48 schreef Ethanolic het volgende:
Fopje trek je niets aan. Fanta heeft last van haar VarRageAnavar.
Precies willen allemaal voelen aan onze spieren.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Details sowieso via PM, anders loopt heel zolderkamerfok leeg om aapjes te komen kijken.
Bb350 pagina 2. Nu nog meer ecto als toen, maar wel veel dikkere poten inmiddels.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:47 schreef Ethanolic het volgende:
Jmf nooit een pic gezien van jou BRUH
Fixed. Voor de rest: off-topic v.w.b. de meet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Eigenlijk valt de schade nog wel mee... Heb meer gewicht als toen met zelfde bf%. Benen groeien blijkbaar harder alsdan dat de rest in elkaar zakt.
1 euro per kneepje.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Precies willen allemaal voelen aan onze spieren.
Not bad eigenlijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Bb350 pagina 2. Nu nog meer ecto als toen, maar wel veel dikkere poten inmiddels.
gewn een fit4free lekker traine met de hele crewquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb bose docking station ik zorg voor de beats op de meat... Ook wat dire streets voor papa carbon. Gewoon in bos bomen omduwen enzo toch?
T shirts wapperen wel iets!!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Not bad eigenlijkmaar upperbody is nu dus compleet weg?
Gewoon goede vibe voor maken van moves (jahkloon/jmf)quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:02 schreef CarbonC het volgende:
De eisen zijn dus:
- mannen van >40 moeten naar binnen mogen (i.v.m. Snakey/Carbonc)
- vrouwen < 20 moeten naar binnen mogen (Fanta)
- deuren/paden moeten breed genoeg zijn (RaymondK)
- voldoende voer in all-you-can-eat restaurant (RaymondK)
- ...
Etha be aware.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:58 schreef Jahr00n het volgende:
ik kom sowieso op die meet en paal daarna de lkekkerste wijf die ook er bij is
Hij maakt die fout altijd, in almelo wonen veel kampers. Zal hij vast ook wel zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Fixed. Voor de rest: off-topic v.w.b. de meet.
Je weet dat anavar ook wel var wordt genoemd? Vandaar Var Rage? Of dacht je nog even Captain Obvious te spelen?quote:
hij doet alsof hij dat niet weet vriendquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je weet dat anavar ook wel var wordt genoemd? Vandaar Var Rage? Of dacht je nog even Captain Obvious te spelen?
Het nederlandse lied niet kunnen waarderenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij maakt die fout altijd, in almelo wonen veel kampers. Zal hij vast ook wel zijn.
wel chill zo op de camping ja met je maten en schultenbrauerdjesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Het nederlandse lied niet kunnen waarderen
Hy s wel huge eh??quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hij doet alsof hij dat niet weet vriend
zo valt het niet op dat ie grootgebruiker is kan niet anders als je zijn fotos checkt
spuit11quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je weet dat anavar ook wel var wordt genoemd? Vandaar Var Rage? Of dacht je nog even Captain Obvious te spelen?
of ze slaan de zoveelste appelkruimelvlaai af als iemand jarig is op de zaakquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Niet teveel spiere vinde chicks nie lekker tog en je moet ook blijve genieten. Sommige nemen echt elke dag een shake, wtf.
maar vriend jij bent toch kk groot?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:12 schreef Jahr00n het volgende:
gwn z8e abs zoals justin timberlake vinden de meisjes lkkr niet te groot mote je zijn lekker toned en atletisch
Zijn gewoon ziek in hun hoofd. En dan dat gezicht he dat ze erbij trekken als ze afslaan, pure arrogantie. voelen zich gewoon te goed voor die cake.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:13 schreef seto het volgende:
[..]
of ze slaan de zoveelste appelkruimelvlaai af als iemand jarig is op de zaak
sommige mensen jonge
nee ik ben 10 kg solid mussels velore vriend maa ik heb nu veel meer chicks uit te kiezen daraom blijf ik zo dennk ik mis in de winter die mussels er weer aan spuite maar kweet nog niet vriend zo ken ik kk veel gijle chicks pale daar draait die shit om togquote:
sws vriend je denkt tenminste over na veel mense doen dat niequote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nee ik ben 10 kg solid mussels velore vriend maa ik heb nu veel meer chicks uit te kiezen daraom blijf ik zo dennk ik mis in de winter die mussels er weer aan spuite maar kweet nog niet vriend zo ken ik kk veel gijle chicks pale daar draait die shit om tog
dan bieden ze je hartig aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:22 schreef McNulty het volgende:
Tip: zo'n gast waar ik mee gewerkt had zei altijd dat hij "niet van zoet hield" als hem taart enzo werd aangeboden. Hij werd gelijk met rust gelaten zonder gezeik.
Probeer maar eens te zeggen "dat eet ik niet anders verkloot ik mijn macro's." En iedereen kijkt je aan van
hoeveel kids heb jij?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je moet nu kleine etha tjes make dan gaatie je minder snel dumpe... Dan gewoon met die kleine gaan lifte.. hope op 2ling, dan zijn het net dumbells.
Precies ik ben echt on-min lelijk. Maar wel heel groot.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hoeveel kids heb jij?
bij nader inzien ga ik etha niet pregnancytrappe want daar heb ik vooral m'n eigen assthetics mee, heb es rondgekeken en in de gym lopen eigk heel veel eenzame buffe gasten rond. Indien gedumpt ga ik daar wel tussen shoppen.
is eigenlijk altijd zo he, bb is gwn compensatie, dus als iemand EN groot EN knap is dan compenseert ie dus voor iets anders...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:31 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Precies ik ben echt on-min lelijk. Maar wel heel groot.
pure nederlandse afgunst weer ditquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
is eigenlijk altijd zo he, bb is gwn compensatie, dus als iemand EN groot EN knap is dan compenseert ie dus voor iets anders...
![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:33 schreef seto het volgende:
[..]
pure nederlandse afgunst weer dit
dit soort mensen maken me ziekkga egt nog een x mtjou vegte seto ben je helmaal zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat dan?>quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:33 schreef JackieBrown het volgende:
ik hoor jullie denken.. maar jij dan JB.. wat compenseer jij..
Verticaal of in je witte onderbroekkie?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:31 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Precies ik ben echt on-min lelijk. Maar wel heel groot.
ja worstelen togquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
kga egt nog een x mtjou vegte seto ben je helmaal zat
Deze vrouw spit dieeeee termen!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
mhm idd leg je in een dubbele nelson waar je twee weken later nog scheel van kijkt
u mirin fanntyquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Deze vrouw spit dieeeee termen!!
Gevaarlijk\!!!!!
kzou wel triangle choke doen maar ben bang dat je gaat bijtenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
mhm idd leg je in een dubbele nelson waar je twee weken later nog scheel van kijkt
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:53 schreef seto het volgende:
[..]
kzou wel triangle choke doen maar ben bang dat je gaat bijten
eerlyk wist ik niet wat t was en toen heb ik t gegoogled en toen benk btj nat gewordequote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:53 schreef seto het volgende:
[..]
kzou wel triangle choke doen maar ben bang dat je gaat bijten
ga je hem nu bij etha doen als hij tussen je benen ligt?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
eerlyk wist ik niet wat t was en toen heb ik t gegoogled en toen benk btj nat geworde
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
eerlyk wist ik niet wat t was en toen heb ik t gegoogled en toen benk btj nat geworde
deed dat altijd al door orgasmings maar wisnie dat r een naam voor wasquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:01 schreef seto het volgende:
[..]
ga je hem nu bij etha doen als hij tussen je benen ligt?
heb je filmpje van die laatste?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Ik doe hem altijd. Of een rear naked choke.
huh wrom niet? tijd begint te tikken...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik ben 26, geen kids. Ik herhaal Geen kids,
Ow je bent jarig he vandaag?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik ben 26, geen kids. Ik herhaal Geen kids,
lol u drunk?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
huh wrom niet? tijd begint te tikken...
Ons geheimpjequote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
lol u drunk?
[..]
Ons geheimpje
hihiquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
lol u drunk?
[..]
Ons geheimpje
Dank man een groot gekkehuis hiero... Hele kamp staat op de kop!quote:
Whehehe: wat een goeden White Knight actie!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
lol u drunk?
[..]
Ons geheimpje
Dank.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Whehehe: wat een goeden White Knight actie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |