hey ethalolicquote:
Pas ik niet inquote:
Oh noes! Fanta-hulk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zou zo graag arm bar willen zetten bij jou.
kom potje worstelen danquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:13 schreef seto het volgende:
vrouwen die denken dat ze een man aankunnen in een gevecht
Een vrouw die vaardig is in jiu-jitsu kan nog aardig voor problemen zorgen. Effe geen rekening houdend met verschil in lichaamsgewicht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:13 schreef seto het volgende:
af en toe zet ik wel die bitch slap of niet hahah vind ze lekkerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:13 schreef seto het volgende:
Die betas hier op FOK! Kunnen ze makkelijk hebben. 1 tittyflash en ze kunnen douchen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:13 schreef seto het volgende:
okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je praat wel verdacht veel over hemquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik was sowieso sterker dan mijn ex.
Not once maar heb er 2 exen..andere post was over de eerstequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
je praat wel verdacht veel over hem
nog in luv?
toe maarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Not once maar heb er 2 exen..andere post was over de eerste.
je ex is een vrouw?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik was sowieso sterker dan mijn ex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |