ik zie echt fucking veel meisjes rondlopen met van die korte hotpants terwijl ze cellulitis hebbenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
Dat ze eens snel een middeltje vinden tegen cellulites.
Klagen over cellulitis bij een tjik met mooie ronde billen en stevige dijen is hetzelfde als klagen over acne bij een meisje met een 10/10 face.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
Dat ze eens snel een middeltje vinden tegen cellulites.
En veel jonge meiden al ..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:45 schreef seto het volgende:
[..]
ik zie echt fucking veel meisjes rondlopen met van die korte hotpants terwijl ze cellulitis hebben
zou verboden moeten worden
Kunnen velen vrij weinig aan doen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik in fel licht ook wel cellulitis heb. Maar heel weinig als ik naar mijun slankere leeftijdsgenootjes kijk. Komt omdat mijn vetlaag over mijn benen dunner is dan die bij hun.quote:
kk viesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kunnen velen vrij weinig aan doen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik in fel licht ook wel cellulitis heb. Maar heel weinig als ik naar mijun slankere leeftijdsgenootjes kijk. Komt omdat mijn vetlaag over mijn benen dunner is dan die bij hun.
Daar ben je een man voor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kk vies
zelfs ik heb geen cellulitis en ik heb grotere bille dan jy
Thank you! leer deze jongetjes hoe je een man moet zijn. Maar niet teveel, niet dat stuk met al die scharrels enzo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:00 schreef fathank het volgende:
Jochies die klagen over een beetje cellulitis terwijl ze amper haargroei onder hun neus hebben
Jij mag in mijn broekje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:00 schreef fathank het volgende:
Jochies die klagen over een beetje cellulitis terwijl ze amper haargroei onder hun neus hebben
Cellulites radar gaat af.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Thank you! leer deze jongetjes hoe je een man moet zijn. Maar niet teveel, niet dat stuk met al die scharrels enzo.
Zou je met je ranke blanke lichaam wel eens tussen willen zitten he.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:03 schreef no1uknow het volgende:
ik heb een antiliaanse buurvrouw die heeft pas een asser
Ik kijk wel uit, moet niet teveel concurrentie krijgen natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Thank you! leer deze jongetjes hoe je een man moet zijn. Maar niet teveel, niet dat stuk met al die scharrels enzo.
hey weissmanquote:
Jij bent zeker zo'n sukkeltje die vroeger op school altijd meeliep en dan te lang doorging in de pesterijtjes dat zelfs de zondebok je uitlachte?quote:
Tyft eens op kutuserquote:
neen deze niet gewoon dik, wel andere antilliaanse dame gedaan maar met strak figuurtje en squatasser indeedquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zou je met je ranke blanke lichaam wel eens tussen willen zitten he.
Jij mag ook in mijn broekjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n sukkeltje die vroeger op school altijd meeliep en dan te lang doorging in de pesterijtjes dat zelfs de zondebok je uitlachte?
doe normaal zo doe ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |