of ze slaan de zoveelste appelkruimelvlaai af als iemand jarig is op de zaakquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Niet teveel spiere vinde chicks nie lekker tog en je moet ook blijve genieten. Sommige nemen echt elke dag een shake, wtf.
maar vriend jij bent toch kk groot?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:12 schreef Jahr00n het volgende:
gwn z8e abs zoals justin timberlake vinden de meisjes lkkr niet te groot mote je zijn lekker toned en atletisch
Zijn gewoon ziek in hun hoofd. En dan dat gezicht he dat ze erbij trekken als ze afslaan, pure arrogantie. voelen zich gewoon te goed voor die cake.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:13 schreef seto het volgende:
[..]
of ze slaan de zoveelste appelkruimelvlaai af als iemand jarig is op de zaak
sommige mensen jonge
nee ik ben 10 kg solid mussels velore vriend maa ik heb nu veel meer chicks uit te kiezen daraom blijf ik zo dennk ik mis in de winter die mussels er weer aan spuite maar kweet nog niet vriend zo ken ik kk veel gijle chicks pale daar draait die shit om togquote:
sws vriend je denkt tenminste over na veel mense doen dat niequote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nee ik ben 10 kg solid mussels velore vriend maa ik heb nu veel meer chicks uit te kiezen daraom blijf ik zo dennk ik mis in de winter die mussels er weer aan spuite maar kweet nog niet vriend zo ken ik kk veel gijle chicks pale daar draait die shit om tog
dan bieden ze je hartig aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:22 schreef McNulty het volgende:
Tip: zo'n gast waar ik mee gewerkt had zei altijd dat hij "niet van zoet hield" als hem taart enzo werd aangeboden. Hij werd gelijk met rust gelaten zonder gezeik.
Probeer maar eens te zeggen "dat eet ik niet anders verkloot ik mijn macro's." En iedereen kijkt je aan van
hoeveel kids heb jij?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je moet nu kleine etha tjes make dan gaatie je minder snel dumpe... Dan gewoon met die kleine gaan lifte.. hope op 2ling, dan zijn het net dumbells.
Precies ik ben echt on-min lelijk. Maar wel heel groot.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hoeveel kids heb jij?
bij nader inzien ga ik etha niet pregnancytrappe want daar heb ik vooral m'n eigen assthetics mee, heb es rondgekeken en in de gym lopen eigk heel veel eenzame buffe gasten rond. Indien gedumpt ga ik daar wel tussen shoppen.
is eigenlijk altijd zo he, bb is gwn compensatie, dus als iemand EN groot EN knap is dan compenseert ie dus voor iets anders...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:31 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Precies ik ben echt on-min lelijk. Maar wel heel groot.
pure nederlandse afgunst weer ditquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
is eigenlijk altijd zo he, bb is gwn compensatie, dus als iemand EN groot EN knap is dan compenseert ie dus voor iets anders...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:33 schreef seto het volgende:
[..]
pure nederlandse afgunst weer dit
dit soort mensen maken me ziekkga egt nog een x mtjou vegte seto ben je helmaal zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat dan?>quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:33 schreef JackieBrown het volgende:
ik hoor jullie denken.. maar jij dan JB.. wat compenseer jij..
Verticaal of in je witte onderbroekkie?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:31 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Precies ik ben echt on-min lelijk. Maar wel heel groot.
ja worstelen togquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
kga egt nog een x mtjou vegte seto ben je helmaal zat
Deze vrouw spit dieeeee termen!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
mhm idd leg je in een dubbele nelson waar je twee weken later nog scheel van kijkt
u mirin fanntyquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Deze vrouw spit dieeeee termen!!
Gevaarlijk\!!!!!
kzou wel triangle choke doen maar ben bang dat je gaat bijtenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
mhm idd leg je in een dubbele nelson waar je twee weken later nog scheel van kijkt
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:53 schreef seto het volgende:
[..]
kzou wel triangle choke doen maar ben bang dat je gaat bijten
eerlyk wist ik niet wat t was en toen heb ik t gegoogled en toen benk btj nat gewordequote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:53 schreef seto het volgende:
[..]
kzou wel triangle choke doen maar ben bang dat je gaat bijten
ga je hem nu bij etha doen als hij tussen je benen ligt?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
eerlyk wist ik niet wat t was en toen heb ik t gegoogled en toen benk btj nat geworde
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
eerlyk wist ik niet wat t was en toen heb ik t gegoogled en toen benk btj nat geworde
deed dat altijd al door orgasmings maar wisnie dat r een naam voor wasquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:01 schreef seto het volgende:
[..]
ga je hem nu bij etha doen als hij tussen je benen ligt?
heb je filmpje van die laatste?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Ik doe hem altijd. Of een rear naked choke.
huh wrom niet? tijd begint te tikken...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik ben 26, geen kids. Ik herhaal Geen kids,
Ow je bent jarig he vandaag?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik ben 26, geen kids. Ik herhaal Geen kids,
lol u drunk?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
huh wrom niet? tijd begint te tikken...
Ons geheimpjequote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
lol u drunk?
[..]
Ons geheimpje
hihiquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
lol u drunk?
[..]
Ons geheimpje
Dank man een groot gekkehuis hiero... Hele kamp staat op de kop!quote:
Whehehe: wat een goeden White Knight actie!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
lol u drunk?
[..]
Ons geheimpje
Dank.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Whehehe: wat een goeden White Knight actie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |