Ik show alleen op de topicmeet (die niemand wil organiseren).quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:15 schreef JackieBrown het volgende:
ik vind wel dat in navolging van fanta nu een van de heren een buffpic moet posten.
Pecs, benen, fullbody, bi's en tri's.. iets..
Zal ik dan eens wat organiseren?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik show alleen op de topicmeet (die niemand wil organiseren).
Goed plan, IMHO.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zal ik dan eens wat organiseren?
Ik heb toch geen reet te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens heb je steeds minder reet te doenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zal ik dan eens wat organiseren?
Ik heb toch geen reet te doen.
Fuck, die was ook geen lang leven beschoren.quote:
Als jij je buks van te voren even goed leegt in JB dan hebben we iig geen last van jouw rommel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:43 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga echt niet liften met jullie. Die gymmedewerker heeft vast geen zin squirt en semen te boenen.
Ben wel benieuwd naar Naadsoldaat z'n progress. Heb zelf 'n maand of 2 geleden al legpics gepost.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik show alleen op de topicmeet (die niemand wil organiseren).
Nog geen minuutquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Fuck, die was ook geen lang leven beschoren.
Hoezo niet? Dat wordt vaker gedaan hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:46 schreef Fanta-stick het volgende:
Wat een sukkel.
Een meet organiseren in een slowchat is geen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |