Ja kwark en kip halen doet ze al jaren voor mequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Kerol je moet je moeder eens flink aanpakken dan houdt ze haar bek wel. Mijn mama deed eerst ook zo en nu haalt ze kwark voor me.
hoe oud ben je manneke?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:02 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ja kwark en kip halen doet ze al jaren voor meAlleen nu maakt ze zich opeens steeds zorgen, hoe vaak ik t ook blijf zeggen, ze gelooft het nooit. En als ik zeg dat ik er veel van af weet dus dat het goed zit zegt ze dat ik arrogant ben en dat helemaal niet weet.
hahahaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Fanta kan nog met tiener TOER van ns!
Goezo, gwoon laten zien dat jij de nieuwe alpha female in huis bent.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Kerol je moet je moeder eens flink aanpakken dan houdt ze haar bek wel. Mijn mama deed eerst ook zo en nu haalt ze kwark voor me.
gatverredamme die nagelsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:17 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
1 Gymchick voor dit topic
brrquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:17 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
1 Gymchick voor dit topic
quote:
hee seto!quote:
Ik zet mijn vaseline en tissues al klaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hee seto!
Ik ben al 10 maanden en 5 dagen klaar voor breaking bad.
En jij? Hoe bereid jij je voor op die dag?
Weeni welk strand jij wel bedoelt, maar geen cherso kippie!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:28 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
fotootje van mn vkansie in gersonisos!! Mis t strantjee!!
hallo ja zeker all1 vet honger kom net vd gym namelijk lkr gesquat (sry fanta) haha mja ok nou grquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
hey jacky brown. Alles goed?
Zeg k wil je eigenlijk al langer iets vrage, maar denkd at nu wel kan,. Zulle we keer same drankje doen, etha kan ook wel mee dan.. maar als hij dan om het hoekje gaat zitten ofzo. Laat maar weten als je het wat lijkt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hallo ja zeker all1 vet honger kom net vd gym namelijk lkr gesquat (sry fanta) haha mja ok nou gr
nee gek geen negers aan het roer kijk wat er met de USA gebeurt nu daar een neger de katoenen touwtjes in handen heeftquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als ik er ook even een half topic niet ben loopt het direct uit de klauwen... Ik geef het stokje over aan etha. Hij is nu onze leider.
Maand broeder EEN FOKKING MAAND.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:44 schreef ChesterPerry het volgende:
hoelang kan je niet trainen kreeg vanmiddag te horen dat ik 2 weken niet mag trainen, zwaar balen
Jahroon heeft 3 weke niet getraind en is nog steeds ripped mja.. jy ben geen jahroon natuurlyk.. of mayb wel weetniequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:44 schreef ChesterPerry het volgende:
hoelang kan je niet trainen kreeg vanmiddag te horen dat ik 2 weken niet mag trainen, zwaar balen
sterktonquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maand broeder EEN FOKKING MAAND.
Bedankt, eindelijk erkenning en nog op een democratische manier gekozen ook! Thanks Frikandel!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als ik er ook even een half topic niet ben loopt het direct uit de klauwen... Ik geef het stokje over aan etha. Hij is nu onze leider.
jahr00n is van een andere wereldquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jahroon heeft 3 weke niet getraind en is nog steeds ripped mja.. jy ben geen jahroon natuurlyk.. of mayb wel weetnie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dan word je wel gek maajraquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maand broeder EEN FOKKING MAAND.
je gaat pas massa verliezen na ruim een maand. Gewoon goed eten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jahroon heeft 3 weke niet getraind en is nog steeds ripped mja.. jy ben geen jahroon natuurlyk.. of mayb wel weetnie
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:47 schreef Fanta-stick het volgende:
Do you even squat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou ben jij wel de laatste die dit mag zeggenquote:
Niks mis met mijn booty.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:50 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nou ben jij wel de laatste die dit mag zeggen
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:47 schreef Fanta-stick het volgende:
+1 wouldbangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen" - Smeets
Typische KPD (of typisch Hageneze) reactiequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
+1 wouldbang
"Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen" - Smeets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |