Haha ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heb je die aflevering gezien waar ze een oude silo ingraven waar meerdere gezinnen in kunnen leven nadat ze er aan soort van ondergronds flatgebouw van hebben gemaakt?
is geen mafkees. Wij mensen gooien teveel dingen weg waar een "houdbaarheidsdatum" op zit. Terwijl een pak crackers 15 jaar mee kan gaan. Maarja ik hoef zelf geen voedsel wat zo bewerkt isdat het na 15 jaar nog niet aan het rotten is.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:43 schreef seto het volgende:
was toch ook die gast die koffie van meer dan een jaar over datum ging drinken?
wat een mafkees
Hoezo... Ik train alleen zodat ik later beetje fatsoenlijk tussen die 6 planken lig. Dat ze denke nou nou voor die frikandell mag de oven nog even flink aan de bak.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:44 schreef Fanta-stick het volgende:
Lol heel je leven bezig zijn met de dood.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
is geen mafkees. Wij mensen gooien teveel dingen weg waar een "houdbaarheidsdatum" op zit. Terwijl een pak crackers 15 jaar mee kan gaan. Maarja ik hoef zelf geen voedsel wat zo bewerkt isdat het na 15 jaar nog niet aan het rotten is.
pittige tante ben jij hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
is geen mafkees. Wij mensen gooien teveel dingen weg waar een "houdbaarheidsdatum" op zit. Terwijl een pak crackers 15 jaar mee kan gaan. Maarja ik hoef zelf geen voedsel wat zo bewerkt isdat het na 15 jaar nog niet aan het rotten is.
Ik vind mezelf niet meer grappigquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat een boefje ben jij toch he! Cker nooit billenkoek gekregen van paps en mams.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:23 schreef Cake-Man het volgende:
ik ga niet meer hey yuri of he weisman zegge hahah
ff aan panzer vragen vind i leukquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:44 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens moet ik wel of niet iemand daten van 1.70?
Waarom niet?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:44 schreef Fanta-stick het volgende:
Jij lijkt mij geen hakken dragende miepje, dus go for it.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:44 schreef Fanta-stick het volgende:
met die lengte kan je nooit alpha zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:44 schreef Fanta-stick het volgende:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit. Oh wacht: hij is natuurlijk zelf de hossel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ff aan panzer vragen vind i leuk![]()
![]()
Hangt er vanaf of het een jongen of een meisje is.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:44 schreef Fanta-stick het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |