trek er gewoon 1 van de straat danquote:
Sinisterquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:47 schreef esv7 het volgende:
Heeft hier iemand nog een goede enge film, laatst had iemand van hier ook een tip gegeven en die beviel goed.
Ace Ventura 2quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:47 schreef esv7 het volgende:
Heeft hier iemand nog een goede enge film, laatst had iemand van hier ook een tip gegeven en die beviel goed.
ok thx voor de tip!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
trek er gewoon 1 van de straat dan
wel eentje met een band die zijn vaak goed verzorgt en hebbe inentinge en shit tog
hoe kan een film nou eng zijn ales is tog nepquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:47 schreef esv7 het volgende:
quote:
quote:
Bedanktquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoe kan een film nou eng zijn ales is tog nep
Dark Skiesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:47 schreef esv7 het volgende:
Als dat de lering is die je eruit hebt getrokken vind ik het top.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:36 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Even dat ik het goed begrijp: jonge mensen(mannen) zoeken dus een ghetto-slut en oudere mensen(mannen) niet?
Gotverrr.quote:
wil je na fanta ook in haar broekie kome hahah sukkeltje jij ben zeker zoon kneus jochie van 19quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:16 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Op het gebied van seksuele ervaring is ze meer ontwikkeld dan jij ws. denkt.
Jumanji is ook een aanraderquote:
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:25 schreef Agentperry het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine cut gedaan, bulkvet werd me te gortig.
88->84kg, praktisch geen kracht verloren.
Nog even door, en als het collegejaar weer begint weer massa pakken.
k wis nie dat jy engels kon waar heb je dat geleerdquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.
Vriend ik doe momenteel drie master opleidingen. Iq van 150 heb ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
k wis nie dat jy engels kon waar heb je dat geleerd
nohhh hooggeleid ik doe mometeel mbo beveiliger by ROC bijlmer ofwel billaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Vriend ik doe momenteel drie master opleidingen. Iq van 150 heb ik.
Ik volg vier hoogegeleide master opleidings in een keer. Daarom ben de slimsterderste hier.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Vriend ik doe momenteel drie master opleidingen. Iq van 150 heb ik.
zieke shit vriendquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nohhh hooggeleid ik doe mometeel mbo beveiliger by ROC bijlmer ofwel billa
heb r al soms 1 als k uit me sgool loopquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zieke shit vriend
wanner kan je je speldje van beveiliging opspelde vriend die shit is ziek vriemnd
kijke bitches daar hard tege op? ik sit te denke om ook zo uniform te score om bitches te impresse begrijp jequote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
heb r al soms 1 als k uit me sgool loop
mag eigenlijk niet ma tegen niemand zegge
beter voor het piloten uniform gaan, daar kicken ze veel meer opquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kijke bitches daar hard tege op? ik sit te denke om ook zo uniform te score om bitches te impresse begrijp je
ja ik d8 beveiliging unifrom of leger uniform (generaal ofso tog gelijk lkkkr goed aanpakke)quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
beter voor het piloten uniform gaan, daar kicken ze veel meer op
Wat is het probleem? Kun je je auto niet voor de deur parkeren of zo?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
geef jij geen aids om je kapsel ofso? mijn haar moet fresh blijven vriend no way dat ik met verlept haar ga pompe
Nee.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Kun je je auto niet voor de deur parkeren of zo?
pics?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:47 schreef no1uknow het volgende:
zo klein drolletje er uit nu nog 1 maar die wilt niet, gelukkig heb ik wat te doen op de wc
wat voor egoist heeft tegenwoordig nog een auto?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Kun je je auto niet voor de deur parkeren of zo?
Sure.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:16 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
wil je na fanta ook in haar broekie kome hahah sukkeltje jij ben zeker zoon kneus jochie van 19
als je zijn fotos ziet weet je al genoegquote:
hoeveel onsguldige kippe en koeie zal hy al getjapt hebbe deze week?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als je zijn fotos ziet weet je al genoeg
zoveel chemicalien spuit hij in zijn lichaam en kip enzo hij is gwn egoist
egt verschrikkleijk die soortje mensen hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hoeveel onsguldige kippe en koeie zal hy al getjapt hebbe deze week?
zijn biologische voetmaat is cker kkhoog
Maargoed voor de overheidsfinancien. En dat is het belangrijkst. Als je succesvol bent word je gestraft en neusvreten wordt beloondquote:
Postbode is hendig: gratis supplementen!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Jumanji is ook een aanrader
Goeie progress Perry. Zit je toevallig aan de anabolen?
PS ik ben postbode
Ik heb een 2ton wegende diesel met 60k per jaar en een snorscooter. Ga ik nu naar de hel?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Beter een Euro-5/6 auto dan een snorscooter, heb ik vandaag geleerd.
ben jij zo dik dat een kleinere auto jouw dikke lichaam niet kan vervoeren?>quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb een 2ton wegende diesel met 60k per jaar en een snorscooter. Ga ik nu naar de hel?
[progressief modus aan]quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Maargoed voor de overheidsfinancien. En dat is het belangrijkst. Als je succesvol bent word je gestraft en neusvreten wordt beloond
Volgens mij ben jij drugskoerier en geen postbode.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb een 2ton wegende diesel met 60k per jaar en een snorscooter. Ga ik nu naar de hel?
nou nou nou dat is ook wel wat voorbarig nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij drugskoerier en geen postbode.
is allebei poeder bezorgen. Kun je beter drugskoerier zijn das niet zo zwaar tillen. Die potten whey van jullie begin ik toch wel een beetje beu te worden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij drugskoerier en geen postbode.
2ton diesel = een busje (of een W140 kermisklantenbak).quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nou nou nou dat is ook wel wat voorbarig niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |